Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc .
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoniatowa
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2023-09-27
  • ZamawiającySAMODZIELNE PUBLICZNE SANATORIUM GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC W PONIATOWEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-19
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00401853
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNE PUBLICZNE SANATORIUM GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC W PONIATOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431021965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Fabryczna 6

1.5.2.) Miejscowość: Poniatowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-320

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@sanatoriumpg.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatoriumpg.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13c5f8ec-56b3-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00401853

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061200/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc .

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sanatoriumpg.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sanatoriumpg.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opis sposobu korespondencji, przygotowania ofert oraz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.P.S.G. i CH.P DAG. 2011. 5. 2023. PW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzedaż wraz z dostawą, instalacją sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych (biblioteka taśmowa z serwerem zarządzającym i oprogramowanie do backupu) w ramach podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej – warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże:
a) co najmniej 1 dostawę;
b) wyłącznie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawy stanowiące przedmiot zamówienia;
c) nazwy i adresy Zamawiających wykazanych dostaw – do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie;
d) wyłącznie dostawy wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;
e) wyłącznie dostawy, których wartość jest nie mniejsza niż 200 000 zł brutto (każda z nich).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w razie wystąpienia następujących okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
a) zmiany numeru rachunku bankowego, nazwy i innych danych Stron umowy, w przypadku zmiany tych danych,
b) zmiany oferowanego sprzętu na sprzęt o parametrach nie gorszych niż oferowany w przypadku wycofania oferowanego sprzętu z rynku, wstrzymania produkcji, w cenie nie wyższej niż oferowana,
c) zmiany stawki podatku VAT – przez odpowiednią zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy. Strony są zobowiązane do niezwłocznego zawarcia odpowiedniego aneksu w przypadku wystąpienia zmiany stawki podatku VAT,
d) zmiany przepisów prawa, których wejście w życie lub zmiana nastąpiły po zawarciu umowy, a które mają wpływ na realizację umowy i z których wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian postanowień umowy (dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego)
e) wydłużenia terminu realizacji, o którym mowa w § 4 ust. 1 z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie zamawiającego
2. Zmiany określone w ustępie poprzedzającym nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego w szczególności nie mogą skutkować niekorzystną dla niego zmianą wartości umowy, z wyłączeniem lit. c) ust. 1 powyżej
3. Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie, a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione i w miarę możliwości również udokumentowane przez Wykonawcę.
4. Zmiana umowy wymaga zgody obydwu stron oraz wymaga zawarcia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://sanatoriumpg.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-27 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego przesiewacza kruszywa - Sokółka
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę fabrycznie nowego, mobilnego dwupokładowego przesiewacza frakcyjnego na podwoziu gąsienicowym przeznaczonego do przesiewania kruszywa naturalnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI