Sprzedaż i dostarczenie sprzętuRTV jako doposażenie dla placówek oświatowych w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sprzedaż i dostarczenie sprzętuRTV jako doposażenie dla placówek oświatowych w ramach projektu pn.„Od przedszkolaka do pierwszaka.Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów-edycja2
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-06
  • ZamawiającyGmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00096229
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sprzedaż i dostarczenie sprzętuRTV jako doposażenie dla placówek oświatowych w ramach projektu pn.„Od przedszkolaka do pierwszaka.Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów-edycja2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostarczenie sprzętuRTV jako doposażenie dla placówek oświatowych w ramach projektu pn.„Od przedszkolaka do pierwszaka.Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów-edycja2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b31ec3e7-d334-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096229

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000084/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa sprzętu RTV i AGD jako doposażenie dla placówek oświatowych w ramach projektu.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt numer RPPK.09.01.00-18-0002/19, dofinansowany ze środków RPO WP 2014-2020, Oś Priorytetowa IX: Jakość edukacji i kompetencji w regionie, działanie: 9.1 Rozwój edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.erzeszow.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Cd. z pkt
powyżej. 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (składanie i wysyłanie
dokumentów/oświadczeń/wyjaśnień/zawiadomień/informacji) odbywa się elektronicznie za
pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@erzeszow.pl, z zastrzeżeniem pkt 2.2. OFERTY wraz z
dokumentami o których mowa w sekcji V pkt. 5.11 ogłoszenia składa się za pośrednictwem
„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (nazwa
odbiorcy - Gmina Miasto Rzeszów, adres skrzynki ePuap uzupełni się automatycznie) udostępnionego
również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla
wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. 3.Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP, na którym jest dostęp do „Formularza do
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”. 4.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i
odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu
miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej
(ePUAP). 5.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do
złożenia i wycofania oferty wynosi 150 MB. 6.Identyfikator postępowania dla postępowania dostępny
jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu. 7.Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich możeżądać
zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). 8.Oferta musi spełniać następujące wymogi:1)musi być sporządzona w języku polskim w postaci elektronicznej w formacie danych zgodnym z
formatami wyszczególnionymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie – zaleca się sporządzenie oferty w formatach .doc, .docx, .pdf
.Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej tj. w postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/y uprawnioną/e.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznychwzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1) Administratorem Państwa danych
osobowychjestGmina Miasto Rzeszów, Rynek 1, 35- 64 Rzeszów2) Dane kontaktowe inspektora
ochrony danych:email: iod@erzeszow.pl3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na
podstawiePzp.4) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione
douzyskaniadanych osobowych na podstawie przepisów prawa.5) Państwa dane
osoboweprzechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją
kancelaryjną iprzepisami prawa.6) Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych
bezpośrednio Państwadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp,
związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje
niepodania określonych danychwynikają z Pzp.7) W odniesieniu do Państwa danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.8) Posiadają
Państwo:a) na podstawie art. 15RODOprawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;b)
na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania Państwa danych osobowych*;c) na podstawie art.
18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO **;d) prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu OchronyDanychOsobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych
osobowych Państwa dotyczącychnarusza przepisy RODO;9) Nie przysługuje Państwu:a) w związku z
art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia
danych osobowych, o którym mowaw art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO.* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresieniezgodnym z Pzporaz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-D.271.38.107.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie sprzętu RTV jako doposażenie dla 4 placówek oświatowych w ramach projektu pn. „Od przedszkolaka do pierwszaka. Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów – edycja 2” o numerze RPPK.09.01.00-18-0002/19-00 dofinansowanego ze środków RPO WP 2014-2020, Oś Priorytetowa IX: Jakość edukacji i kompetencji w regionie, działanie: 9.1 Rozwój edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W skład wyposażenia RTV wchodzi:
- Aparat fotograficzny/cyfrowy lustrzanka – 4 szt.
- Radioodtwarzacze CD, USB – 5 szt.
- Mobilny zestaw nagłośnieniowy z USB i 2 mikrofonami – 2 kpl.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku) oraz projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami

4.2.6.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu i nie
wymaga złożenia podmiotów środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy
(przedmiotu umowy, terminu wykonania lub wynagrodzenia) w stosunku do treści oferty, na
podstawie której zawarto umowę. Zmiany mogą być dokonane w razie: 1) wystąpienia siły
wyższej, 2) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie
mającym wpływ na realizację umowy, 3) wystąpienie okoliczności uniemożliwiających
wykonanie przedmiotu umowy,4) zmiany stawki podatku VAT, zgodnie z powszechnie
obowiązującymi przepisami prawa, 5) braku dostępności na rynku wyposażenia wskazanego w
ofercie, spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku wyposażenia –
dopuszczalne jest dostarczenie wyposażenia o parametrach nie gorszych niż parametry
oferowanego wyposażenia wykazanego w ofercie,6) pojawienia się na rynku, części, materiałów
lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu
umowy lub kosztów eksploatacji wyposażenia,7) pojawienie się nowszej technologii w zakresie
przedmiotu umowy pozwalającej na osiągnięcie lepszej wydajności sprzętu lub kosztów
eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,8) zmiany okresu gwarancyjnego, związane z jego
wydłużeniem przez producenta.2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w przypadku
poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego o okolicznościach uzasadniających ich
wprowadzenie, pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, w terminie 7 dni od dnia wystąpienia
okoliczności stanowiącej podstawę do dokonania zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-06 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-06 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 20 dni kalendarzowych od podpisania umowy. Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem złożonym wraz z ofertą w kryterium oceny ofert (w ramach kryterium pozacenowego - termin dostawy).
2. Zgodnie z opinią uzp „(…), przekazanie oferty następuje
za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Jak większość
formularzy udostępnianych przez miniPortal/ePUAP, również i ten formularz może być przed
wysłaniem podpisany przez użytkownika (podpis następuje z wykorzystaniem właściwej funkcji
systemu ePUAP tj. „PODPISZ I WYŚLIJ”). Podnieść należy, że podpis ten składany jest
wyłącznie na formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Co za tym idzie, podpis na
formularzu to jedynie funkcjonalność systemu ePuap, z której mogą, ale nie muszą
skorzystaćwykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Oznacza to, że podpis
złożony jedynie na ww. formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za
jego pomocą oferty wykonawcy. Oferta bowiem, zgodnie z art. 63 ustawy Pzp, a nie formularz
elektroniczny za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona
właściwym podpisem. Upraszczając, opatrzenie właściwym podpisem jedynie formularza
służącego do przekazania oferty, odpowiada złożeniu podpisu odręcznego na kopercie z ofertą
(w przypadku wyboru poczty jako środka komunikacji).Podsumowując, oferta złożona za
pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej powinna zostać opatrzona właściwym
podpisem. Podpismoże zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą wykonawcy lub na
„paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę wykonawcy. Opatrzenie właściwym
podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania. Złożenie podpisu
jedynie w innym miejscu nie jest równoznaczne ze złożeniem podpisu pod ofertą. Oferta, która
została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega odrzuceniu na
podstawie art. 226ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy Pzp.”
3. Zamówienie ujęte w planie postępowań pod pozycją 1.2.6.1 dotyczy postępowania tylko na „Sprzedaż i dostarczenie sprzętu RTV jako doposażenie dla placówek oświatowych w ramach projektu pn. „Od przedszkolaka do pierwszaka. Rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Miasto Rzeszów – edycja 2”
2021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie pedicure z malowaniem w domu- Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie pedicure z malowaniem w domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI