Rozbudowa istniejącego systemu informatycznego celem poprawy cyberbezpieczeństwa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa istniejącego systemu informatycznego celem poprawy cyberbezpieczeństwa w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym w Górowie Iławeckim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGórowo Iławeckie
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-10-19
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Rehabilitacyjny w Górowie Iławeckim
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00382936
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Rozbudowa istniejącego systemu informatycznego celem poprawy cyberbezpieczeństwa w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym w Górowie Iławeckim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny w Górowie Iławeckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294616

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 24

1.5.2.) Miejscowość: Górowo Iławeckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-220

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897627064

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalgorowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalgorowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa istniejącego systemu informatycznego celem poprawy cyberbezpieczeństwa w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym w Górowie Iławeckim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cca3db33-4628-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382936

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00291147/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Rozbudowa istniejącego systemu informatycznego celem poprawy cyberbezpieczeństwa w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym w Górowie Iławeckim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cca3db33-4628-11ed-8832-4e4740e186ac

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie jest prowadzone wyłącznie za pomocą platformy internetowej e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/). Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-Zamówienia. Regulacje dotyczące elektronizacji zamówień publicznych, a w szczególności komunikacji między Zamawiającym, a Wykonawcami, składania ofert czy sposobu i zasad podpisywania dokumentów elektronicznych, wynikają z poniżej wskazanych powszechnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku wątpliwości wynikających z interpretacji zapisów SWZ, Wykonawcy winni bezpośrednio zapoznać się z treścią tych przepisów. Zamawiający nie dopuszcza innego sposobu porozumiewania się niż wskazany powyżej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje i zasady korzystania z platformy internetowej e-Zamówienia dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu przedmiotowej platformy, wymagania techniczne znajdują się w pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ lub https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ oraz „Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia” https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu. Korzystanie z platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Zalecany przez Zamawiającego format przesyłanych danych: ...pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula Informacyjna RODO
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny w Górowie Iławeckim,
2) Inspektor Ochrony Danych, kontakt: e-mail: kancelaria@robertpozarski.pl telefon 691 737 626;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym - znak: SET.260.6.2022;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SET.260.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Rozbudowa istniejącego systemu informatycznego celem poprawy cyberbezpieczeństwa w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym w Górowie Iławeckim”. W szczególności zakres zamówienia obejmuje: :
• dostawa i montaż urządzeń informatycznych w wyznaczonych miejscach w siedzibie Zamawiającego wraz z odtworzeniem istniejącej konfiguracji,
• instalację systemów backupu i wirtualizacji (serwer kopii zapasowych i serwer NAS),
• zamiana starych switchy na nowe wraz z ich podstawową konfiguracją odtwarzającą istniejące środowisko i montażem naściennych szaf rack,
• dostawa systemów operacyjnych w celu wdrożenia najnowszej wersji Active Directory oraz systemów kopii zapasowych i wirtualizacji w postaci Proxmox Backup Server i Proxmox VE, w przypadku zmiany Proxmox VE na inny system przeniesienie aktualnych serwerów na nową platformę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: - Kryterium K2 – CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczną lub zawodową:
• Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę o wartości minimum 100 000 zł/brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

• specyfikacje techniczne, opisy, katalogi lub inne dokumenty,
• wydruk wyników w teście wydajnościowym SPEC CPU2017 Floating Point wynik SPECrate2017_fp_base. Wynik musi być opublikowany na stronie https://www.spec.org/cpu2017/results/cpu2017.html dla oferowanych procesorów oraz Average CPU, wynik musi być dostępny na stronie http://cpubenchmark.net/cpu_list.php (wynik średni na dzień nie wcześniejszy niż data wszczęcia postępowania),

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

• specyfikacje techniczne, opisy, katalogi lub inne dokumenty,
• wydruk wyników w teście wydajnościowym SPEC CPU2017 Floating Point wynik SPECrate2017_fp_base. Wynik musi być opublikowany na stronie https://www.spec.org/cpu2017/results/cpu2017.html dla oferowanych procesorów oraz Average CPU, wynik musi być dostępny na stronie http://cpubenchmark.net/cpu_list.php (wynik średni na dzień nie wcześniejszy niż data wszczęcia postępowania).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00zł.
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w formie:
1) gotówki,
2) gwarancji bankowej,
3) gwarancji ubezpieczeniowej,
4) poręczenia przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2 ustawy
z dnia 09 listopada 2000 r.
4. Wadium wnoszone w środkach pieniężnych należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr PKO BP 73 1020 3541 0000 5802 0301 9734. W tytule wpłaty należy napisać: Wadium do zamówienia nr SET.260.6.2022 …………………. (podać nazwę wykonawcy). W takim przypadku wniesienie wadium będzie uznane za skuteczne gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi przed upływem składania ofert, że środki pieniężne stanowiące wadium znajdują się na rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawiania. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku:
1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny, technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy,
2) wystąpienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, a które maja dla Zamawiającego istotne znaczenie
3) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy,
4) działania siły wyższej uniemożliwiającej realizację umowy w terminie określonym pierwotnie dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji umowy. Zmiana nie wpływa na wysokość ceny sprzedaży z tytułu realizacji umowy. Zmiana terminu realizacji umowy dopuszczalna jest tylko o czas działania siły wyższej oraz o czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
5) w przypadku okoliczności wym. w §4 ust. 13 nin. umowy.
2. Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy.
3. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1.
4. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-14 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje, że maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 21 dni od podpisania umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie audiogramu i tympanogramu- Puławy
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie audiogramu i tympanogramu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI