Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ROZBUDOWA I PRZEDŁUŻENIE SUBSKRYPCJI SYSTEMU SOLARWINDS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 77/85
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-977
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Działalność polegająca na produkcji programów wraz z ich nadawaniem
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność polegająca na produkcji programów wraz z ich nadawaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROZBUDOWA I PRZEDŁUŻENIE SUBSKRYPCJI SYSTEMU SOLARWINDS
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2722abc-3804-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://polskieradio.logintrade.net
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polskieradio.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczno – sprzętowe umożliwiające pracę na Platformie:
1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości (prędkość łącza internetowego) powyżej 500Kb/s.
2. Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
− Internet Explorer 10 i nowsze, Edge
− Google Chrome
− Mozilla Firefox
− Opera
- obsługujące protokół: XMLHttpRequest – ajax.
3. Dysponowanie sprzętem komputerowym, na którym możliwa jest praca na przeglądarkach wymienionych w pkt. 2.
4. Zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
5. Włączona obsługa JavaScript.
6. Zainstalowany program Acrobat Reader.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane
osobowe uzyskane w trakcie postępowania, w szczególności dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych w postępowaniu oraz dane osobowe uzyskane w trakcie realizacji zamówienia i umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.B5.34.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozszerzenie zakresu licencji na użytkowanie posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania systemu monitoringu SolarWinds z rozszerzeniem zakresu funkcjonalności oprogramowania o nowe moduły wraz z licencjami i zakup subskrypcji pakietu wsparcia producenta dla całego oprogramowania SolarWinds.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania braku, określonych w Rozdziale VIII pkt 1, podstaw do wykluczenia, wykonawcy wraz z ofertą zobowiązani są złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania – wg. wzoru stanowiącego Załącznikiem nr 4 do SWZ;
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 stanowi dowód potwierdzający brak istnienia wobec wykonawcy podstaw do wykluczenia na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w pkt 3.
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w Rozdziale IX pkt. 1.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) wypełniony formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, sporządzony zgodnie z pkt 4 – 8, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, albo podpisem zaufanym, albo podpisem osobistym wykonawcy lub pełnomocnika wykonawcy. W przypadku formularza oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, albo podpisem zaufanym, albo podpisem osobistym pełnomocnika tych wykonawców;
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – przygotowane zgodnie z Rozdziałem IX pkt 1 oraz pkt 4 – 7, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym albo podpisem osobistym wykonawcy albo pełnomocnika wykonawcy.
Oświadczenie każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, albo podpisem zaufanym, albo podpisem osobistym wykonawca, którego oświadczenie dotyczy, albo pełnomocnik tego wykonawcy;
3) pełnomocnictwo – w przypadku, gdy wykonawca ustanawia pełnomocnika do reprezentowania go w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – sporządzone zgodnie z pkt 4 – 5 i 7, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym, albo osobistym mocodawcy (mocodawców w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
Jeżeli pełnomocnictwo zostało sporządzone, jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się poświadczone za zgodność z oryginałem cyfrowe odwzorowanie takiego dokumentu, tj. elektroniczną kopię (skan) opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym mocodawcy/ mocodawców. Poświadczenia za zgodność z oryginałem cyfrowego odwzorowania z postacią papierową pełnomocnictwa może dokonać również notariusz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w Rozdziale IX pkt. 1,.
3. W przypadku, gdy najwyżej zostanie oceniona oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający, w terminie podanym w Rozdziale IX pkt 3, wezwie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia przez każdego z tych wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 3, aktualnego na dzień złożenia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do przedłożenia dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale XII pkt 10
5. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy PZP oraz postanowienia SWZ dotyczące wykonawców.
6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani, jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności w następujących okolicznościach w zakresie:
1) terminu wykonania Przedmiotu Umowy, wskazanego w § 1 ust. 3 – w przypadku, gdy wystąpią okoliczności, skutkujące czasowym zawieszeniem, przedłużeniem albo wstrzymaniem produkcji Przedmiotu Umowy lub jego elementów składowych, lub innymi utrudnieniami w produkcji – poprzez jego wydłużenie o przewidywany, czas występowania utrudnień, zawieszenia bądź wstrzymania produkcji, nie dłuższy jednak niż do 31 grudnia 2021 roku – pod warunkiem udokumentowania przez Wykonawcę i udowodnienia w obiektywny sposób faktycznego istnienia ww. utrudnień;
2) zmiany podwykonawców, wymienionych w § 4 ust. 3, pod warunkiem wskazania, nie później jednak niż na 7 dni kalendarzowych przed dokonaniem zmiany, powodów, dla których istnieje konieczność dokonania przedmiotowej zmiany i podania nazwy (firmy) podwykonawcy;
3) podwykonawców – w przypadku, gdy składając ofertę Wykonawca zobowiązał się do samodzielnego wykonania Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1, a w okresie jego realizacji zaistnieje konieczność wykonania przedmiotu Umowy z udziałem podwykonawcy lub w przypadku, gdy w trakcie realizacji Umowy, Wykonawca powierzy wykonanie przedmiotu Umowy dodatkowym, w stosunku do wskazanych w § 4 ust. 3, podwykonawcom – w tym przypadku Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 7 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem realizacji Przedmiotu Umowy z udziałem podwykonawcy, zobowiązany jest do:
a) wykazania powodów, dla których realizacji Przedmiotu Umowy wymaga udziału podwykonawcy,
b) wskazania części Przedmiotu Umowy, która zostanie przekazana podwykonawcy do wykonania,
c) podania nazwy (firmy) podwykonawcy.
Informacje, o których mowa powyżej oraz w pkt 2) Wykonawca zobowiązany jest przekazać na adres e-mail Zamawiającego: ………………………
4) w zakresie klauzul dotyczących ochrony danych osobowych – w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego ochrony danych osobowych lub przetwarzania tych danych, w zakresie, w jakim zmiany te wpływać będą na treść klauzul zawartych w Umowie, w celu zapewnienia jej zgodności z przepisami prawa.
2. Zamawiający dopuszcza również możliwość dokonania zmian Umowy w przypadku wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej, skutkujących obiektywną niemożnością wykonania w całości lub części zobowiązań wynikających z Umowy lub wykonaniem tych zobowiązań w sposób niezgodny z Umową. Zmiana zostanie dokonana o ile Okoliczności Siły Wyższej wpływają na zakres, sposób i wymogi wykonania Przedmiotu Umowy lub zasady i sposób wynagradzania oraz terminy realizacji Umowy, w zakresie i w celu pozwalającym na zapewnienie możliwości realizacji Umowy w zakresie wynikającym z warunków istniejących w następstwie działania Okoliczności Siły Wyższej.
3. Zmiana nazwy oraz formy prawnej Stron, nie stanowi zmiany Umowy i nie wymaga odrębnego aneksu do Umowy. Przedmiotową informację każda ze Stron zobowiązana jest przekazać w formie pisemnej na adres siedziby drugiej Strony.
4. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i następują na wniosek jednej ze Stron, wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia zmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-08 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://polskieradio.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-08 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-07