Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie projektu i wdrożenie mechanizmu integracyjnego usług federacyjnych (dla studentów i pracowników Uniwersytetu Morskiego w Gdyni) w ramach programu Edugain/Erasmus+.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie projektu i wdrożenie mechanizmu integracyjnego usług federacyjnych (dla studentów i pracowników Uniwersytetu Morskiego w Gdyni) w ramach programu Edugain/Erasmus+.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-469b351f-c780-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004817/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 usługi informatyczne w zakresie oprogramowania (tworzenie, wdrażanie, opieka serwisowa i powdrożeniowa)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu
komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://epropublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do
złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy
ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określony w rozdziale 28 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określony w rozdziale 28 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CRZP/67/2021/AZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie projektu i wdrożenie mechanizmu integracyjnego usług federacyjnych (dla studentów i pracowników Uniwersytetu Morskiego w Gdyni) w ramach programu Edugain/Erasmus+
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: określony w rozdziale 21 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.1. Przynajmniej 1 osoba w roli Kierownik projektu
Minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów z obszaru zamówienia
Wymagane posiadanie wszystkich poniższych certyfikatów:
o PRINCE2 Practitioner
o Change Management Foundation
o AgilePM Agile Project Management Practitioner
2. Przynajmniej 1 osoby w roli Architekt systemów IT
Minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów z obszaru zamówienia
Wymagane posiadanie wszystkich poniższych certyfikatów:
o Microsoft Certified Solutions Expert - Core Infrastructure
o Microsoft Certified Solutions Expert - Server Infrastructure
o Microsoft Certified Solutions Expert - Cloud Platform and Infrastructure
o Microsoft Certified Solutions Expert - Productivity
o Microsoft Certified Solutions Associate - Windows Server 2016
W przypadku dostarczania rozwiązania równoważnego należy zapewnić osobę z równoważnymi certyfikatami producenta dostarczanego rozwiązania.
3. Przynajmniej 1 osoby w roli Inżynier systemowy - specjalizacja systemy operacyjne
Minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów z obszaru zamówienia
Wymagane posiadanie wszystkich poniższych certyfikatów:
o Microsoft Certified Solutions Expert - Server Infrastructure
o Microsoft Certified Solutions Expert - Cloud Platform and Infrastructure
o Microsoft Certified Solutions Expert - Productivity
o Microsoft Certified Solutions Associate - Windows Server 2016
4. Przynajmniej 1 osoby w roli Inżynier systemowy - specjalizacja bezpieczeństwo
Minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów z obszaru zamówienia
Wymagane posiadanie wszystkich poniższych certyfikatów:
o CompTia Security+
o Microsoft Certified Solutions Associate: Windows Server 2012
o Microsoft Certified Solutions Associate: Windows Server 2016
W przypadku dostarczania rozwiązania równoważnego należy zapewnić osobę z równoważnymi certyfikatami producenta dostarczanego rozwiązania
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia