Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Łódzki

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Łódzki Ośrodek Geodezji sprzętu komputerowego i oprogramowania w trzech zadaniach częściowych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-19
  • ZamawiającyŁódzki Ośrodek Geodezji
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00229638
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Łódzki Ośrodek Geodezji sprzętu komputerowego i oprogramowania w trzech zadaniach częściowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Ośrodek Geodezji

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Łódź

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470830536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Traugutta 21/23

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-113

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 422726806

1.5.8.) Numer faksu: 422726801

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przteragi@log.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.log.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Łódzki Ośrodek Geodezji sprzętu komputerowego i oprogramowania w trzech zadaniach częściowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fd51a17-2812-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229638

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009133/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Utrzymanie i modyfikacja systemu informatycznego do archiwizacji dokumentów OSKAN

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.log.lodz.pl/modgikwww/pl/Zamowieniapubliczne.aspx; https://miniportal.uzp.gov.pl; przetargi@log.lodz.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.log.lodz.pl/modgikwww/pl/Zamowieniapubliczne.aspx

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu miniPortalu ( https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAP-u http://epuap.gov.pl/wps/portal/E2_OpisUslugi?nazwaOpisu=Pismo+ogolne+do+urzedu&idPodmiotu=LOG oraz poczty elektronicznej przetargi@log.lodz.pl
2. MiniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAP http://epuap.gov.pl/wps/portal/E2_OpisUslugi?nazwaOpisu=Pismo+ogolne+do+urzedu&idPodmiotu=LOG służą wyłącznie do składania/ wycofywania i zmiany ofert. Wszelka pozostała korespondencja przekazywana będzie za pomocą poczty elektronicznej.
3.Zamawiający dopuszcza format danych przesyłanych pocztą elektroniczną określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), np: .pdf, .doc, .docx, xls, .xlsx, .rtf, .txt, .odt, .ods, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .png. Do kompresji dokumentów Zamawiający dopuszcza formaty .zip, 7z. Pliki przesyłane pocztą elektroniczną nie mogą być zabezpieczone hasłem lub zaszyfrowane Rozmiar pojedynczej wiadomości przesyłanej pocztą elektroniczną nie może przekroczyć 15 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Łódzki Ośrodek Geodezji, ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź;
 sprawy/pytania do Inspektora ochrony danych osobowych w Łódzkim Ośrodku Geodezji prosimy kierować na adres e-mail: iod@log.lodz.pl, tel.: 042 272 68 96;
▪ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p/n: „zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Łódzki Ośrodek Geodezji sprzętu komputerowego i oprogramowania w czterech zadaniach częściowych”’, nr sprawy OAZP.2610/40/2021 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
▪ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 19 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 12019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy i dochodzenia roszczeń oraz przez okres wynikający wprost z przepisów prawa (np. prawa podatkowego).
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. …”

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OAZP.2610/40/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 57850,41 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe Nr 1
I. OSCAN – 12 miesięczny pakiet serwisowy - zakres podstawowy
OSCAN – 12 miesięczny pakiet serwisowy. Licencja nr 1/9511-092/2011 • Okres od 01.11.2021r. do 31.10.2022r.
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa asysty technicznej dla oprogramowania OPGK OSCAN w zakresie i na warunkach określonych w Umowie stanowiącej załączniki nr 4.1. do s.i.w.z.
2. Usługi asysty technicznej obejmują:
a) otrzymywanie aktualizacji Oprogramowania;
b) otrzymywanie nowych wersji Oprogramowania i udoskonaleń do wersji bieżących Oprogramowania (otrzymywanie nowych edycji Oprogramowania, wydań uzupełniających, poprawek programistycznych) wraz z licencjami bez dodatkowych opłat licencyjnych. Zamawiający uzyskuje prawo do nieodpłatnego zainstalowania, uruchamiania, przechowywania i korzystania z aktualizacji Oprogramowania, w ilościach zgodnych z licencjami nr 1/9511-092/2011;
c) przeniesienia Oprogramowania, w tym jego aktualizacji, na inną platformę systemową wspieraną przez Producenta Oprogramowania oraz wsparcia technicznego Zamawiającego w tym zakresie;
c.1)Gwarantowanego czasu usunięcia błędu o charakterze USTERKA 7 dni roboczych
c.2)Gwarantowanego czasu usunięcia błędu o charakterze AWARIA 3 dni robocze
c.3)Dostępu do telefonicznych konsultacji
c.4)Pakiet godzin konsultacji w ramach SUPPORTU 40 godzin
c.5)Pakiet godzin programistycznych w ramach SUPPORTU 40 godzin
d) asysty elektronicznej i telefonicznej w zakresie problemów, oraz zgłaszania Błędów do Wykonawcy
3. Usługę asysty technicznej Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć w dni robocze, w godzinach 8.00-17.00 w odniesieniu do licencji nr 1/9511-092/2011.

4.2.5.) Wartość części: 41820 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zakupu dodatkowych Usług rozwojowych Oprogramowania stosownie do art. 441 ustawy Pzp, tj. prawo do podjęcia decyzji o realizacji przedmiotu zamówienia w szerszym zakresie niż wskazany powyżej lub w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług będących przedmiotem Umowy.
2. Prawo opcji polegać będzie na możliwości zlecenia Wykonawcy realizacji dodatkowych usług w ramach rodzajów usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Potrzeba taka może wynikać z konieczności realizacji zmian w Oprogramowaniu w celu zapewnienia możliwości pełniejszego wykorzystania go do współpracy z używanym przez Zamawiającego systemem wspierającym ewidencję gruntów. W związku ze zmianami prawnymi Zamawiający ma obowiązek prowadzenia zasobu operatów elektronicznych. Zmodyfikowany w tym zakresie system wspierający prowadzenie ewidencji gruntów dla zapewnienia pełnej funkcjonalności powinien mieć możliwość przechowywania w zasobach Oprogramowania także i tej kategorii dokumentów. Opcją jest: Usługa rozwoju użytkowanego przez ŁOG Oprogramowania – przez co należy rozumieć prawo do zamówienia (w ramach opcji) modyfikacji Oprogramowania o nowe funkcjonalności lub zmianę już działających funkcjonalności oraz usług integrujących Oprogramowanie z innymi produktami, a także usług związanych z wdrożeniem, instalacją i konfiguracją dostarczonych modyfikacji Oprogramowania w ilości nie przekraczającej 120 roboczogodzin.
3. Usługi rozwojowe Oprogramowania objęte prawem opcji zostaną zakupione w zależności od potrzeb i posiadanych środków przez Zamawiającego zgodnie z następującymi zasadami:
1) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
2) wykaz usług objętych prawem opcji, wynikać będzie z ustalonej przez Strony pracochłonności zadania i stałej stawki za jedną roboczogodzinę i obliczane będzie wg wzoru:
Wynagrodzenie [zł] = uzgodniona pracochłonność [rbg.] x stawka za rbg. [zł/rbg.].
UWAGA: Łączna ilość prac zleconych w ramach usług rozwojowych do wykonania w ramach Prawa Opcji nie może przekroczyć 120 roboczogodzin, co oznacza, że maksymalna wartość opcji wyniesie [__________] zł.
4. Prace wykonywane w ramach Prawa Opcji mogą być zlecane i wykonywane w czasie trwania Umowy, tzn. w okresie od dnia 1 listopada 2021 r. do dnia 31 października 2022 r. i rozliczane będą każdorazowo na podstawie ustalonego przez Strony zakresu prac i ich pracochłonności wg wzoru określonego w ust. 6 powyżej.
5. Odbiór wykonanych w ramach Prawa Opcji prac każdorazowo zostanie dokonany na podstawie bezusterkowego Protokołu Odbioru, który jest podstawą do wystawienia faktur z tytułu wykonanych prac.
6. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu Umowy oraz za realizację prac zlecanych w ramach Prawa Opcji obejmuje również wynagrodzenie za przeniesienie na rzecz Zamawiającego autorskich praw majątkowych, licencji/sublicencji oraz praw zależnych do wszelkich utworów jakie mogą powstać w związku z wykonaniem Usługi rozwoju do Oprogramowania oraz realizacji prac zlecanych w ramach Prawa Opcji.
7. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy.
8. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
9. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-01 do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto roboczo godziny rozwojowej (prawo opcji)

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa bezpłatna asysta techniczna

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 2
IT Manager – 12 miesięczny pakiet serwisowy. SUPPORT STANDARD dla klucz: CD39216E3AE59095E1E339EA13408DB7 .
1. Terminy realizacji przedmiotu umowy ustala się dla zadania częściowego nr 2 dla IT Manager •SUPPORT STANDARD dla klucz: CD39216E3AE59095E1E339EA13408DB7; od dnia 1.12.2021r. do dnia 30.11.2022r. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć suport dla 50 stanowisk.
2. W ramach Usługi asysty technicznej świadczonej przez Wykonawcę, Zamawiający będzie miał prawo do:
1) otrzymywania aktualizacji Oprogramowania IT Manager;
2) otrzymywania nowych wersji Oprogramowania i udoskonaleń do wersji bieżących Oprogramowania (otrzymywanie nowych edycji Oprogramowania IT Manager, wydań uzupełniających, poprawek programistycznych) wraz z licencjami bez dodatkowych opłat licencyjnych. Zamawiający uzyskuje prawo do nieodpłatnego zainstalowania, uruchamiania, przechowywania i korzystania z aktualizacji Oprogramowania IT Manager, w ilościach zgodnych z określonymi w § 2 ust. 2 Umowy;
3) przeniesienia Oprogramowania IT Manager, w tym jego aktualizacji, na inną platformę systemową wspieraną przez Producenta oraz wsparcia technicznego Zamawiającego w tym zakresie;
4) Gwarantowanego czasu usunięcia błędu o charakterze USTERKA 14 dni roboczych
5) Gwarantowanego czasu usunięcia błędu o charakterze AWARIA 7 dni roboczych
6) Dostęp do telefonicznych konsultacji tak
7) Pakiet godzin konsultacji w ramach SUPPORTU 0 godzin
8) Pakiet godzin programistycznych w ramach SUPPORTU 0 godzin
9) asysty elektronicznej i telefonicznej w zakresie problemów, oraz zgłaszania Błędów do Wykonawcy pod numer telefonu: ………….. , numer faksu: ……….. e-mail: .................., przyjmowanych pisemnie w Dni Robocze za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego nośniki lub udostępnić oprogramowanie w wersji elektronicznej na stronach internetowych, na których zapisane będą aktualizacje Oprogramowania IT Manager, nowe wersje Oprogramowania IT Manager i udoskonalenia do wersji bieżących Oprogramowania IT Manager, zwane dalej aktualizacją Oprogramowania IT Manager, bądź umożliwić ich pobranie ze strony internetowej Producenta Oprogramowania IT Manager, w terminie do 30 dni od chwili pojawienia się aktualizacji, nowej wersji lub udoskonalenia Oprogramowania.
4. Wykonawca zapewnia, że nowe wersje Oprogramowania IT Manager, aktualizacje wersji Oprogramowania IT Manager oraz udoskonalenia do wersji bieżących Oprogramowania IT Manager, o których mowa w § 2 ust. 2 umowy zostaną przekazane Zamawiającemu na nośnikach wolnych od wad.
5. Wykonawca gwarantuje, że Asysta Techniczna będzie świadczona w sposób profesjonalny zgodnie ze standardami obowiązującymi w branży informatycznej. Wykonawca na wykonaną Asystę Techniczną udziela gwarancji na okres 90 dni licząc od dnia wykonania usług wchodzących w zakres Asysty Technicznej.

4.2.5.) Wartość części: 6037,40 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-12-01 do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa bezpłatna asysta techniczna

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 3
PL/SQL Developer Annual Service Contract Annual Service Contract dla PL/SQL Developer. Okres od 02.11.2021 do 01.11.2022.
Wykonawca musi dostarczyć oprogramowanie i kody aktywacyjne Zamawiającemu dla Annual Service Contract dla PL/SQL Developer 5 users wraz z niezbędnymi do korzystania licencjami.

4.2.5.) Wartość części: 813,01 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-02 do 2022-11-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa bezpłatna asysta techniczna

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają następujące warunki dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli:
1.4.1) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu usługi serwisowej do oprogramowań informatycznych i o wartości brutto dla: zadania częściowego nr 1 co najmniej 20000zł., zadania częściowego nr 2 co najmniej 3000zł., zadania częściowego nr 3 co najmniej 500zł. wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu - uwzględniającego wymagania określone w Rozdziale VI SWZ, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy/usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie
1.4.2) W celu potwierdzenia , ze oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy załączyć przedmiotowy środek dowodowy: oświadczenie i/lub umowę partnerską lub inny dokument na sprzedaż i obsługę oprogramowania; OPGK OSCAN lub równoważny.
1.4.3) W celu potwierdzenia , ze oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy załączyć przedmiotowy środek dowodowy: oświadczenie i/lub umowę partnerską lub inny dokument na sprzedaż i obsługę oprogramowania; IT Manager lub równoważny.
1.4.4) W celu potwierdzenia , ze oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy załączyć przedmiotowy środek dowodowy: oświadczenie i/lub umowę partnerską lub inny dokument na sprzedaż i obsługę oprogramowania; producenta oprogramowania Allround Automations dla PL/SQL Developer Annual Service Contract.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp – jeśli Wykonawca nie wskaże w Oświadczeniu, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ, w którym Zamawiający może samodzielnie znaleźć przedmiotowy dokument dotyczący Wykonawcy;
2) dokumentu dotyczącego podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w 8.2 ppkt pkt 1) powyżej, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw/usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu usługi serwisowej do oprogramowań informatycznych i o wartości brutto dla: zadania częściowego nr 1 co najmniej 20000zł., zadania częściowego nr 2 co najmniej 3000zł., zadania częściowego nr 3 co najmniej 500zł. wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu - uwzględniającego wymagania określone w Rozdziale VI SWZ, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy/usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami potwierdzającymi czy dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są:
a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,
b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w pkt 8.2 2) lit a) powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania dokumentów, o którym mowa powyżej (przedstawić pisemne uzasadnienie). W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zadanie częściowe nr 1.
W celu potwierdzenia , ze oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy załączyć przedmiotowy środek dowodowy: oświadczenie i/lub umowę partnerską lub inny dokument na sprzedaż i obsługę oprogramowania; OPGK OSCAN lub równoważny.
Zadanie częściowe nr 2
W celu potwierdzenia , ze oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy załączyć przedmiotowy środek dowodowy: oświadczenie i/lub umowę partnerską lub inny dokument na sprzedaż i obsługę oprogramowania; oprogramowania; IT Manager lub równoważny.
Zadanie częściowe nr 3.
W celu potwierdzenia , ze oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy załączyć przedmiotowy środek dowodowy: oświadczenie i/lub umowę partnerską lub inny dokument na sprzedaż i obsługę oprogramowania; producenta oprogramowania Allround Automations dla PL/SQL Developer Annual Service Contract lub równoważny.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zadanie częściowe nr 1.
W przypadku zaoferowania dostaw/usług równoważnych dowód (oświadczenie) wystawione przez producenta oprogramowania OPGK OSCAN potwierdzający zgodność zaoferowanych usług/dostaw równoważnych z produktem wymienionym w SWZ na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale IV. ust. 4.8., podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.6.- 11.11 SWZ.
Zadanie częściowe nr 2.
W przypadku zaoferowania dostaw/usług równoważnych dowód (oświadczenie) wystawione przez producenta oprogramowania; IT Manager potwierdzający zgodność zaoferowanych usług/dostaw równoważnych z produktem wymienionym w SWZ na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale IV. ust. 4.9., podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.6.- 11.11 SWZ.
Zadanie częściowe nr 3
W przypadku zaoferowania dostaw/usług równoważnych dowód (oświadczenie) wystawione przez producenta oprogramowania; PL/SQL Developer Annual Service Contract potwierdzający zgodność zaoferowanych usług/dostaw równoważnych z produktem wymienionym w SWZ na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale IV. ust. 4.10., podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.6.- 11.11 SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta Wykonawcy musi zawierać:
1.1. Formularz ofertowy – podpisany zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.5.-11.10 poniżej i wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ;
1.2. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 8.1.1 li. a) SWZ, podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.5.- 11.10 poniżej i wypełnione według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ;
1.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie) - o ile ofertę składa pełnomocnik, w formie zgodnej z zasadami, o których mowa w ust.11. 5- 11.10 SWZ
1.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 8.1. ppkt 8.2) SWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby, podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.5.-11.10 SWZ.
1.5. Uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w Ofercie stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – o ile dotyczy;
Zadanie częściowe nr 1
1.6. W celu potwierdzenia , ze oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy załączyć przedmiotowy środek dowodowy: oświadczenie i/lub umowę partnerską lub inny dokument na sprzedaż i obsługę oprogramowania; OPGK OSCAN lub równoważny.
1.7. W przypadku zaoferowania dostaw/usług równoważnych dowód (oświadczenie) wystawione przez producenta oprogramowania OPGK OSCAN potwierdzający zgodność zaoferowanych usług/dostaw równoważnych z produktem wymienionym w SWZ na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale IV. ust. 4.8., podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.6.- 11.11 SWZ.
Zadanie częściowe nr 2
1.8. W celu potwierdzenia , ze oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy załączyć przedmiotowy środek dowodowy: oświadczenie i/lub umowę partnerską lub inny dokument na sprzedaż i obsługę oprogramowania; oprogramowania; IT Manager lub równoważny.
1.9. W przypadku zaoferowania dostaw/usług równoważnych dowód (oświadczenie) wystawione przez producenta oprogramowania; IT Manager potwierdzający zgodność zaoferowanych usług/dostaw równoważnych z produktem wymienionym w SWZ na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale IV. ust. 4.9., podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.6.- 11.11 SWZ.
Zadanie częściowe nr 3
1.10. W celu potwierdzenia , ze oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy załączyć przedmiotowy środek dowodowy: oświadczenie i/lub umowę partnerską lub inny dokument na sprzedaż i obsługę oprogramowania; producenta oprogramowania Allround Automations dla PL/SQL Developer Annual Service Contract lub równoważny.
1.11. W przypadku zaoferowania dostaw/usług równoważnych dowód (oświadczenie) wystawione przez producenta oprogramowania; PL/SQL Developer Annual Service Contract potwierdzający zgodność zaoferowanych usług/dostaw równoważnych z produktem wymienionym w SWZ na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale IV. ust. 4.10., podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.6.- 11.11 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w ust. 6.1 pkt 2) SWZ musi spełniać, co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie lub wszyscy Wykonawcy łącznie, natomiast warunek określony w ust. 6.1 pkt 1) SWZ musi spełniać każdy z Wykonawców.
W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców, gdyż nie jest to uzasadnione charakterem zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zadanie częściowe nr 1
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego nośniki, na których zapisane będą aktualizacje Oprogramowania, nowe wersje Oprogramowania i udoskonalenia do wersji bieżących Oprogramowania wraz z dokumentacją techniczną zawierającą opis wykonanych zmian i aktualnej dokumentacji użytkownika i administratora, zwane dalej Aktualizacją Oprogramowania, bądź umożliwić ich pobranie ze strony internetowej Producenta Oprogramowania, w terminie do 30 dni od chwili pojawienia się aktualizacji, nowej wersji lub udoskonalenia Oprogramowania.
3. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji technicznej w przypadku zmian Oprogramowania, które to zmiany mogą mieć wpływ na integrację Oprogramowania z systemami używanymi przez Zamawiającego, w szczególności z systemem do prowadzenia ewidencji gruntów, portalem SIT i budynków oraz rozwiązaniem automatyzującym skanowanie aktów notarialnych.
Zadanie częściowe nr 2 i nr 3
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-19 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ Adres skrytki Zamawiającego /LOG/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-19 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-17

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia: Pracownik magazynowo - biurowy - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia: Pracownik magazynowo - biurowy z obsługą komputera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI