Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Przedmiotem zamówienia jest: zakup pakietu Software Assurance, subskrypcji do oprogramowanie Microsoft
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoŁódź
WojewództwoŁódzkie
Rodzaj zamówieniaDostawy
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-05-07
ZamawiającyŁódzki Ośrodek Geodezji
Data publikacji ogłoszenia2021-04-29
Numer ogłoszenia2021/BZP 00043728
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043728 z dnia 2021-04-29
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Przedmiotem zamówienia jest: zakup pakietu Software Assurance, subskrypcji do oprogramowanie Microsoft
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Ośrodek Geodezji
1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Łódź
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470830536
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009133/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Pakiet Software Assurance Core Infrastructure Svr Ste DC Core 2 Year(s) w ramach priojektu: Informatyczne usługi przestrzenne w rewitalizowanej strefie wielkomiejskiej miasta Łodzi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Informatyczne usługi przestrzenne w rewitalizowanej strefie wielkomiejskiej miasta Łodzi” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W zakresie składania/ wycofywania i zmiany ofert - miniPortalu ( https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAP-u http://epuap.gov.pl/wps/portal/E2_OpisUslugi?nazwaOpisu=Pismo+ogolne+do+urzedu&idPodmiotu=LOG Wszelka korespondencja przekazywana będzie za pomocą poczty elektronicznej przetargi@log.lodz.plMaksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Łódzki Ośrodek Geodezji, ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź; sprawy/pytania do Inspektora ochrony danych osobowych w Łódzkim Ośrodku Geodezji prosimy kierować na adres e-mail: iod@log.lodz.pl, tel.: 042 272 68 96;▪ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p/n: „Zakup pakietu Software Assurance, subskrypcji do oprogramowania Microsoft’, nr sprawy OAZP.2610/14/2021 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. ▪ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 19 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 12019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy i dochodzenia roszczeń oraz przez okres wynikający wprost z przepisów prawa (np. prawa podatkowego). obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. …”
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jw. zapisano w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OAZP.2610/14/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 100800 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup pakietu Software Assurance, subskrypcji do oprogramowania Microsoft. 2.Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji oprogramowania Microsoft CISSteDCCore LicSAPk OLV 2Lic D 3Y AqY1 AP CoreLic lub równoważnego w ilości 48 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-01 do 2023-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1 Ocenie według poniżej wskazanych kryteriów będą podlegać tylko oferty niepodlegające odrzuceniu. 16.2 Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach wg wzoru:K0 = K1+ K2gdzie:K0 - liczba punktów oferty ocenianejK1 - liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena ofertowa brutto oferty”16.3 Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach, będzie wyrażona w punktach (1% = 1 pkt). 16.4 Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione poniżej kryteria:1 Cena ofertowa brutto oferty (K 1) - 60%2) Termin realizacji (K 2) - 40%Najniższa cena ofertowa brutto z badanych ofertK 1 = ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 60 pktcena brutto oferty badanejNajkrótszy termin realizacji z badanych ofertK 2 = ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 40 pktTermin realizacji badanej ofertyUwaga: Zamawiający wymaga dostawy przedmiotu zamówienia najpóźniej w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają następujące warunki dotyczące: 1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. 1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 (dwie) dostawy/usługi polegające na świadczeniu Software Assurance, o wartości co najmniej 50 000,00 złotych brutto każda. Wymagania dodatkowe: W postępowaniu mogą wziąć udział Autoryzowani Dystrybutorzy licencji Microsoft w Polsce W celu potwierdzenia uprawnień, o których mowa powyżej, Wykonawca załączy do oferty kopię dokumentu (umowy) Authorized Microsoft Partner.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz dostaw/usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu - uwzględniającego wymagania określone w Rozdziale VI SWZ, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy/usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Dowodami potwierdzającymi czy dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są:a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit a) powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania dokumentów, o którym mowa powyżej (przedstawić pisemne uzasadnienie). W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp – jeśli Wykonawca nie wskaże w Oświadczeniu, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ, w którym Zamawiający może samodzielnie znaleźć przedmiotowy dokument dotyczący Wykonawcy, 2) dokument dotyczący podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 1) powyżej, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta Wykonawcy musi zawierać: 1. Formularz ofertowy – podpisany zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.5-11.10 SWZ i wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ; 2. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 8.1.1 li. a) SWZ, podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.5.- 11.10 SWZ i wypełnione według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie) - o ile ofertę składa pełnomocnik, w formie zgodnej z zasadami, o których mowa w ust.11. 5- 11.10 SWZ, 4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 8.1. ppkt 8.2) SWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby, podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.5.-11.10. SWZ. 5. Uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w Ofercie stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – o ile dotyczy;6. Wykonawca załączy do oferty kopię dokumentu (umowy) Authorized Microsoft Partner na potwierdzenie warunku określonego w pkt 6.1.4.2)SWZ, podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.5.- 11.10 SWZ;7. w przypadku zaoferowania dostaw/usług równoważnych dowód (oświadczenie) wystawiony przez producenta oprogramowania potwierdzający zgodność zaoferowanych usług/dostaw równoważnych z produktem wymienionym w SWZ na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale IV. ust. 4.8., podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.5.- 11.10 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w ust. 6.1 pkt 2) SWZ musi spełniać, co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie lub wszyscy Wykonawcy łącznie, natomiast warunek określony w ust. 6.1 pkt 1) SWZ musi spełniać każdy z Wykonawców.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 8.1 ppkt 8.1.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie) - o ile ofertę składa pełnomocnik, w formie zgodnej z zasadami, o których mowa w ust.11. 5- 11.10 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy. 2. Zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty mogą dotyczyć: a) terminu realizacji zamówienia, ¬ warunków i terminów płatności, ¬ przedmiotu umowy b) zmiany wersji oprogramowania, jeśli przyczyni się to do poprawy jakości zamówienia, przy czym zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji zamówienia. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności: w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia, w przypadku, gdy na rynku ukaże się nowsza wersja oprogramowania. 4. Zamawiający, dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia na pisemny wniosek Wykonawcy, o ile konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest następstwem szczególnych okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy. Ocena, czy zachodzą szczególne okoliczności, oraz czas przedłużenia terminu należy wyłącznie do Zamawiającego. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-07 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ Adres skrytki Zamawiającego /LOG/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-07 14:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiotowe zamówienie nie zostało podzielone na części, ponieważ wszystkie elementy zamówienia muszą tworzyć zintegrowaną całość. Zastosowanie podziału na części mogłoby skutkować tym, że system będzie niekompletny, poszczególne elementy nie będą ze sobą kompatybilne, zostaną uzyskane dublujące się funkcjonalności lub może doprowadzić do braku możliwości wdrożenia przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy jedna z nich nie zostanie zrealizowana. 2. W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 3.Za usługę/dostawę równoważną zostaną uznane usługi, których warunki i zakres usługi asysty technicznej producenta i konserwacji nie są gorsze od usług świadczonych przez firmę Microsoft w ramach Software Assurance dla produktu o numerze 9GS-00113 na poziomie GOVERMMENT Uwaga: w przypadku zaoferowania dostaw/usług równoważnych do obowiązków Wykonawcy należy udowodnienie, że oferowane warunki i zakres usługi asysty technicznej producenta i konserwacji nie jest gorsza niż zamawiane w specyfikacji przez Zamawiającego – Tabela nr 1. Na dowód powyższego Wykonawca załączy do oferty dokument (oświadczenie) wystawiony przez producenta oprogramowania potwierdzający zgodność zaoferowanych usług/dostaw równoważnych z produktem wymienionym w SIWZ tak, aby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących równoważności oraz uznać zaproponowane rozwiązania za równoważne.Tabela nr 1NR pierwotnej umowy/typ Nazwa produktu Rodzaj Numer produktu Ilość Data obowiązywaniaV8122208 /Open Value CISSteDCCore SA OLP 2Lic NL Gov CoreLic Qlfd Software Assurance 9GS-00113 48 01.04-.2021 – 31.03.2023
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
Data dodania22-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.