Przedłużenie subskrypcji (wsparcie techniczne oraz prawo do otrzymywania nowych wersji)...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przedłużenie subskrypcji (wsparcie techniczne oraz prawo do otrzymywania nowych wersji) dla posiadanych przez Zamawiającego 3 licencji oprogramowania MATLAB.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-05-21
  • ZamawiającyGłówny Instytut Górnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00053637
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Przedłużenie subskrypcji (wsparcie techniczne oraz prawo do otrzymywania nowych wersji) dla posiadanych przez Zamawiającego 3 licencji oprogramowania MATLAB.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Instytut Górnictwa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Gwarków 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-166

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 25925 47, 32 259 2342

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: makolczyk@gig.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Instytut Badawczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedłużenie subskrypcji (wsparcie techniczne oraz prawo do otrzymywania nowych wersji) dla posiadanych przez Zamawiającego 3 licencji oprogramowania MATLAB.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbfaf7c7-b3ca-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.gig.eu/przetarg/2842/przedluzenie-subskrypcji-wsparcie-techniczne-oraz-prawo-do-otrzymywania-nowych-wersji-dla-posiadanych-przez-zamawiajacego-3-licencji-oprogramowania-matlab

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. 4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania nadanym przez Zamawiającego, tj. FZ-1/5536/MKO/21/KD Zamawiający i Wykonawca mogą również komunikować się ze sobą za pomocą poczty elektronicznej, adres e- mail: mwallenburg@gig.eu, makolczyk@gig.eu.8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: mwallenburg@gig.eu, makolczyk@gig.eu). Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. (Dz.U. z 2020r., poz. 2452). 9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzaniadanychosobowych:I. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego iRady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchyleniadyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informuję, że:1.Administratorem Pani/Pana danychosobowych jestGłówny Instytut Górnictwa z siedzibą przy Pl. Gwarków 1 w Katowicach, 40-166, tel.: 32259 20 00,fax: 32 259 65 33.2.Inspektor Ochrony Danych dostępny jest pod adresem:gdpr@gig.eu.3.Daneosobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzieleniezamówieniapublicznego na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO - w celu przeprowadzenia postępowaniao udzieleniezamówienia publicznego – podstawą prawną ich przetwarzania jest ciążący naAdministratorzeobowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieńpublicznych.4.W raziezawarcia wskutek przeprowadzonej przez Administratora procedury o udzieleniezamówieniapublicznego umowy dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia i realizacji tej umowynapodstawie:a)art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowylubczynności poprzedzających jej realizację;b)art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędnedowykonania obowiązków ciążących na Administratorze, wynikających z przepisów prawa, wtymprzepisów prawa zamówień publicznych i prawa podatkowego;c)art. 6 ust. 1 lit. f) RODO –przetwarzanie jest niezbędne dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, wtymdochodzenia lub odpierania ewentualnych roszczeń.5.Przysługuje Pani/Panu prawo do:a)dostępudotreści danych osobowych oraz ich sprostowania, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowanialubuzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówieniapublicznegoani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówieńpublicznych oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;b)ograniczeniaprzetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO,przy czym prawo doograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony prawinnej osoby fizycznejlub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiejlub państwaczłonkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasuzakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia;c)wniesienia sprzeciwu, zażądania zaprzestaniaprzetwarzaniai przenoszenia danych – w zakresie określonym w przepisach RODO;d)wniesienia skargido organunadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan,żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.6.Podaniedanychosobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, w jakich dane są przetwarzane.Wprzypadku niepodania danych osobowych udział w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznegooraz zawarcie i realizacja umowy nie będzie możliwe. Niezbędność podania przezPanią/Pana danychosobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego jestwymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Prawo zamówieńpublicznych, związanym zudziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego.7.Udostępnione przez Panią/Panadane osobowe mogą być udostępnione innympodmiotom w celu wykonania na zlecenieAdministratora czynności związanych z realizacją celówprzetwarzania. Odbiorcami danych mogą być również instytucje upoważnione z mocy prawa, w tympodmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74ustawy Prawo zamówień publicznych.Ciągdalszy treści niniejszego punktu w Sekcji IX - Pozostałeinformacje

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZ-1/5536/MKO/21/KD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 284552,85 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5144,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie subskrypcji (wsparcie techniczne oraz prawo do otrzymywania nowych wersji) dla posiadanych przez Zamawiającego 3 licencji oprogramowania MATLAB.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga prawa do wszystkich aktualizacji niżej wymienionych oprogramowań, jakie pojawią się w okresie trwania umowy oraz dostępu do wsparcia technicznego, świadczonego zgodnie z opisanymi zakresami:Wymagany zakres usług subskrypcji dla niżej wymienionych 3 licencji (w ramach ceny zawartej umowy) -Zakres przedmiotu zamówienia:1. wsparcie techniczne, świadczone drogą elektroniczną oraz telefonicznie w dni robocze od 9:00 do 17:00 (droga elektroniczna: czas reakcji na zgłoszenie - do 1 godziny);2. obsługa wsparcia technicznego konsultantów i inżynierów systemowych Wykonawcy, stanowiących wsparcie przy bieżących problemach w pracy na oprogramowaniu (obsługa zgłoszonych awarii);3. wsparcie merytoryczne;4. możliwość zgłaszania różnych zagadnień, dot. oprogramowania;5. nowe wersje oprogramowania – aktualizacje (aktualizacje serwisu po każdym wydaniu nowej wersji oprogramowania);6. dostęp do nowych funkcjonalności w ramach każdej nowej wersji oprogramowania, opublikowanej w czasie trwania dostępu do świadczenia wsparcia technicznego.Wymagany okres świadczenia subskrypcji . (okres obowiązywania przedmiotu zamówienia): 01.06.2021 r. do 31.05.2022 r.Identyfikator produktów posiadanych przez Zamawiającego:1. Standard Individual Perpetual (MATLAB, Signal Processing Toolbox, Wavelet Toolbox) – licencja komercyjna nr 405693312. Academic Designated Computer Perpetual (MATLAB, Signal Processing Toolbox, Wavelet Toolbox) – licencja akademicka nr 405693323. Academic Designated Computer Perpetual (MATLAB, Signal Processing Toolbox, Wavelet Toolbox) – licencja akademicka nr 40569333

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom w kryterium „cena brutto” odbywać się będzie wg następującej zasady: X punktów = (najniższa cena brutto występująca w ofertach x 100)/ cena brutto oferty ocenianej otrzymana ilość punktów pomnożona zostanie przez wagę kryterium tj. 95%. Wyliczenie zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilość punktów: 95. W kryterium „Termin płatności za fakturę” ilości punktów będą oceniane wg poniższych zasad (maksymalna ilość punktów 5):- Termin płatności do 30 dni - 5 pkt.- Termin płatności do 14 dni - 0 pkt.Termin płatności będzie liczony od daty dostarczenia do GIG prawidłowo wystawionej faktury.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności za fakturę

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postaci elektronicznej opatrzone jednym z następujących podpisów: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie (załącznik nr 1 do SWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców. 8. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszystkie przesłanki i zakresy zmiany umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera załączniknr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ciąg dalszy treści z pkt. 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny):8.UdostępnioneprzezPanią/Pana dane nie będą podlegały udostępnieniu do państwa trzeciego lub doorganizacjimiędzynarodowej.9.Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe nie będąprzetwarzane wsposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.II. JednocześnieZamawiający przypominao ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym zart.14 RODO względemosób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu wzwiązku z prowadzonympostępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcybiorącego udział wpostępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, októrych mowa wart.14 ust. 5 RODO.
2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę kolokacji routerów i serwerów - Chorzów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę kolokacji routerów i serwerów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI