„Program kadrowo – płacowy wraz z integracją z systemem finansowym dla 6 stanowisk...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Program kadrowo – płacowy wraz z integracją z systemem finansowym dla 6 stanowisk oraz wsparciem użytkownika”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
  • Termin składania wniosków2024-01-15
  • ZamawiającyInstytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego PAN
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-22
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00569075
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Program kadrowo – płacowy wraz z integracją z systemem finansowym dla 6 stanowisk oraz wsparciem użytkownika”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego PAN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adolfa Pawińskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-106

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 226086460

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@imdik.pan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: imdik.pan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

nauka

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Program kadrowo – płacowy wraz z integracją z systemem finansowym dla 6 stanowisk oraz wsparciem użytkownika”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6519e036-9f3d-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00569075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://imdik-pan.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://imdik-pan.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SWZ oraz wszelkie zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dok. zamówienia bezp. związane z postępowaniem o udzielenie zam. będą udostępniane na Platformie Zakupowej (PZ). Szczegółowa instrukcja korzystania z PZ dostępna jest pod ww. adresem w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu Platformy Zakupowej. Dok. wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, zgodnie z ustawą Pzp w zw. z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dok. elektronicznych winny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk 02-106 Warszawa, ul. Adolfa Pawińskiego 5 w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony
Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres 02-106 Warszawa, ul. Adolfa Pawińskiego 5 lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: daneosobowe@imdik.pan.pl
lub telefonicznie tel.: 605 976 900. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia
umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
Więcej w SWZ Rozdział XX.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.037.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest program kadrowo – płacowy wraz z integracją z systemem finansowym dla 6 stanowisk oraz wsparciem użytkownika.
1. Etapy realizacji zamówienia:
1) Etap I
Analiza przedwdrożeniowa.
2) Etap II
Instalacja oprogramowania na serwerze przygotowanym przez Zamawiającego.
3) Etap III
Wdrożenie:
a) migracja danych:
─ przeniesienie wszystkich danych niezbędnych do rozpoczęcia etapu testowania systemu
b) szkolenie:
─ Szkolenie końcowych użytkowników systemu.
4) Etap IV
Testowanie systemu:
─ wykonanie testów wszystkich procesów potwierdzających prawidłowość działania systemu,
─ usuwanie na bieżąco przez Wykonawcę błędów w funkcjonowaniu systemu.
5) Etap V
Potwierdzenie poprawności działania systemu podczas pracy na danych rzeczywistych w zakresie wszystkich procesów opisanych w zamówieniu - funkcjonalności systemu , testy akceptacyjne:
─ praca równoległa przez okres 2 miesięcy w dwóch systemach w pełnym zakresie funkcjonalności systemu,
─ dokonywanie przez Wykonawcę na bieżąco, niezwłocznie po zgłoszeniu uwag Zamawiającego, modyfikacji systemu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48450000-7 - Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Ośw. składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy
Odpis lub informacja z KRS lub z CEiDG
Ośw. Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w ośw., o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania
w zakresie zgodnie z SWZ.
2. Podmiotowe środki dowodowe, dotyczące braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Z.
3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, udzielone zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym
przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie, należy załączyć do oferty.
4. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowo opisane w par. 10 Załącznik nr 4 do SWZ "ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY".

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa Zamawiającego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Sukcesywna dostawa papieru o różnej gramaturze.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Dostawa hemostatycznej gąbki leczniczej.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa licencji oprogramowania biurowego dla IDEAS NCBR sp. z o.o.