Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w SP ZOZ w Bielsku Podlaskim - 22-2023.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W BIELSKU PODLASKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050584924
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kleszczelowska 1
1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzoz-bielsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz-bielsk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w SP ZOZ w Bielsku Podlaskim - 22-2023.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6daf240b-5d2d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014263/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=6e698b5b-f9c6-4960-a4a2-1af640771160
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=6e698b5b-f9c6-4960-a4a2-1af640771160
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały opisane w Rozdziale 13 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO znajdują się w Rozdziale 28 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO znajdują się w Rozdziale 28 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.22.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Skaner sieci komputerowej zapewniający ocenę podatności sieci i systemów informatycznych oraz aplikacji internetowych dla min. 350 adresów IP wraz ze szkoleniem administratorów IT
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych
42961100-1 - System kontroli dostępu
48820000-2 - Serwery
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 - Cena - 60
2 – Gwarancja - 40
1 - Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
2 – Gwarancja na poszczególne zadania:
2.1. zadanie nr 1:
2.1. 1. 24 miesiące - 0 punktów
2.1.2. powyżej 24 miesięcy – 40 punktów
2.2. zadanie nr 2:
2.2.1. 36 miesiące - 0 punktów
2.2.2. powyżej 36 miesięcy – 40 punktów
2.3. zadanie nr 3:
2.3.1. 24 miesiące - 0 punktów
2.3.2. powyżej 24 miesięcy – 40 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
System uwierzytelnienia dostępu do sieci LAN/WLAN/VPN wraz ze szkoleniem administratorów IT
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych
42961100-1 - System kontroli dostępu
48820000-2 - Serwery
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 - Cena - 60
2 – Gwarancja - 40
1 - Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
2 – Gwarancja na poszczególne zadania:
2.1. zadanie nr 1:
2.1. 1. 24 miesiące - 0 punktów
2.1.2. powyżej 24 miesięcy – 40 punktów
2.2. zadanie nr 2:
2.2.1. 36 miesiące - 0 punktów
2.2.2. powyżej 36 miesięcy – 40 punktów
2.3. zadanie nr 3:
2.3.1. 24 miesiące - 0 punktów
2.3.2. powyżej 24 miesięcy – 40 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozwiązanie do zbierania i analizowania logów wraz ze szkoleniem administratorów IT
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych
42961100-1 - System kontroli dostępu
48820000-2 - Serwery
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 - Cena - 60
2 – Gwarancja - 40
1 - Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
2 – Gwarancja na poszczególne zadania:
2.1. zadanie nr 1:
2.1. 1. 24 miesiące - 0 punktów
2.1.2. powyżej 24 miesięcy – 40 punktów
2.2. zadanie nr 2:
2.2.1. 36 miesiące - 0 punktów
2.2.2. powyżej 36 miesięcy – 40 punktów
2.3. zadanie nr 3:
2.3.1. 24 miesiące - 0 punktów
2.3.2. powyżej 24 miesięcy – 40 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2. Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia (dostawy) tożsame z przedmiotem zamówienia na określoną poniżej wartość:
a) zadanie nr 1 – na wartość 60.000,00 złotych brutto każde zamówienie, z uwzględnieniem usługi wdrożeniowej i szkoleniowej;
b) zadanie nr 2- na wartość łączną zamówień na kwotę 40.000,00 złotych brutto, z uwzględnieniem usługi wdrożeniowej i szkoleniowej;
c) zadanie nr 3 - na wartość 140.000,00 złotych brutto każde zamówienie, z uwzględnieniem usługi wdrożeniowej i szkoleniowej;
oraz
- jeżeli Wykonawca skieruje do wykonania przedmiotu zamówienia co najmniej:
a) w zakresie zadania nr 1 –minimum dwóch specjalistów posiadających certyfikaty techniczne producenta potwierdzające kompetencje w zakresie realizacji danego zadania;
b) w zakresie zadania nr 2 – minimum jednego specjalistę posiadającego certyfikat techniczny producenta potwierdzający kompetencje w zakresie realizacji danego zadania;
c) w zakresie zadania nr 3 – minimum dwóch specjalistów posiadających certyfikaty techniczne producenta potwierdzające kompetencje w zakresie realizacji danego zadania.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia specjalności z poszczególnych zadań/zakresów.
3. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
4. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku przesłanek do wykluczenia
2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Załącznik nr 6 – Wykaz usług
2. Załącznik nr 7 - Wykaz osób
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Załącznik nr 1 - Formularz oferty
Załącznik nr 3 - Wzór umowy
Załącznik nr 4 - Formularz asortymentowo-cenowy
Załącznik nr 5 – Opis przedmiotu zamówienia - parametry techniczne (OPZ) – parametry techniczne
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z Rozdziałem 12 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania zostały opisane w paragrafie 12 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=6e698b5b-f9c6-4960-a4a2-1af640771160
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-10 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-08