Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
ogólne usługi publiczne
Zamówienia publicznego
Oprogramowanie do obsługi incydentów - dostawa licencji wraz ze wsparciem technicznym
1.2.4 Oprogramowanie do obsługi incydentów-dostawa rocznej subskrypcji wraz ze wsparciem technicznym
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
3.2. Przedmiot zamówienia
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca udzieli/zapewni udzielenie (przedłuży) Zamawiającemu licencje:
a) na oprogramowanie ManageEngine ServiceDesk Plus MSP Enterprise Edition – Multi Language (wersja wielojęzyczna) – dwie instancje oraz,
b) na oprogramowanie ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise Edition – Multi Language (wersja wielojęzyczna),
lub na oprogramowanie równoważne tj.
w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Oprogramowanie równoważne a także je wdroży, dokona migracji danych z obecnie używanego systemu z zachowaniem formy i treści, dokona parametryzacji, konfiguracji lub innych zmian uzasadnionych potrzebami Zamawiającego zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia . Celem uniknięcia wątpliwości, udzielenie równoważnego Oprogramowania oraz wyżej wskazanych czynności jest możliwe o ile zapewni możliwość kontynuacji świadczenia usług przez Zamawiającego na rzecz podmiotów trzecich na poziomie obecnego systemu. W tym celu Wykonawca, który złoży ofertę na oprogramowanie równoważne, najpóźniej przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu podpisane porozumienie z MWT SOLUTIONS S.A. wskazujące, że posiada wsparcie w procesie migracji i weryfikacji danych. Przeprowadzenie przez Wykonawcę szkoleń dla Użytkowników końcowych i administratorów w przypadku dostarczenia Oprogramowania równoważnego.
od dnia wygaśnięcia aktualnie posiadanej licencji tj. od dnia 15 grudnia 2021 r. na okres jednego roku oraz zapewni lub będzie świadczył w okresie obowiązywania licencji wsparcie techniczne (z ang. Technical Support) na rzecz Zamawiającego.
3.3. Licencje, o których mowa pkt. 3.2 SWZ muszą pochodzić z legalnego kanału dystrybucji i muszą być oparte co najmniej o standardowe warunki umowne Producenta lub korzystniejsze, a w szczególności:
1) licencje mają mieć charakter komercyjny/produkcyjny (z ang. Commercial License),
2) funkcjonować w oparciu o model subskrypcji rocznej; okres subskrypcji wskazano w pkt. 3.2 SWZ,
3) umożliwiać korzystanie z:
a) ManageEngine ServiceDesk Plus MSP Enterprise Edition – Multi Language jednocześnie 250 serwisantom, poprzez zapewnienie możliwości utworzenia
i jednoczesnego funkcjonowania 250 loginów dla serwisantów (z ang. technican logins),
b) ManageEngine ServiceDesk Plus MSP Enterprise Edition – Multi Language jednocześnie 2 serwisantom, poprzez zapewnienie możliwości utworzenia
i jednoczesnego funkcjonowania 2 loginów dla serwisantów (z ang. technican logins) do podglądu archiwum,
c) ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise Edition – Multi Language jednocześnie 2 serwisantom, poprzez zapewnienie możliwości utworzenia i jednoczesnego funkcjonowania 2 loginów dla serwisantów (z ang. technican logins),
4) Umożliwiać:
a) korzystanie jednocześnie z 10000 zasobów (z ang. nodes) w ManageEngine ServiceDesk Plus MSP Enterprise Edition – Multi Language,
b) przeglądanie dotychczas zarejestrowanych zasobów w ManageEngine ServiceDesk Plus MSP Enterprise Edition – Multi Language (podgląd archiwum),
c) przeglądanie dotychczas zarejestrowanych zasobów w ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise Edition – Multi Language.
3.4. W ramach wsparcia technicznego (z ang. Technical Support), o którym mowa w pkt. 3.2 SWZ:
1. Wykonawca zapewni Zamawiającemu wsparcie Producenta w szczególności poprzez:
a. dostęp on-line do dokumentacji Oprogramowania,
b. dostęp do aktualizacji Oprogramowania (z ang. updates) i poprawek zbiorowych Oprogramowania (z ang. service packs),
c. dostęp do nowych wersji Oprogramowania (z ang. upgrades), w szczególności zmiany Oprogramowania z wersji z 10.x na 11.x lub nowszych;
d. możliwość raportowania problemów poprzez e-mail (z ang. email support for problem reporting),
e. wsparcia poprzez e-mail i telefonicznego (z ang. email and phone support) w trybie 24x5, w szczególności telefonicznego wsparcia technicznego dla problemów krytycznych. Telefoniczne wsparcie techniczne dla problemów krytycznych może być zapoczątkowane przez Zamawiającego po uprzednim otrzymaniu pocztą elektroniczną zaproszenia lub samodzielnie przez Zamawiającego dzwoniąc na nr telefonu +1 888 720 9500;
3.5. Wykonawca zapewni Zamawiającemu w szczególności:
a. nielimitowane wsparcie techniczne telefoniczne, drogą mailową i systemem zdalnej pomocy w dni robocze (tj. dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych w Polsce od pracy) w godzinach od 8.00 do 17.00,
b. dostęp do portalu pomocy technicznej i bazy rozwiązań udostępnionych w języku polskim,
c. obsługa zgłoszeń typu „How to”,
d. opracowywanie, na wniosek Zamawiającego, nietypowych raportów w ramach systemu,
e. upgrade, konserwacja, audyt i pomoc techniczna realizowana w siedzibie Zamawiającego albo w innym miejscu przez niego wskazanym,
f. obsługę zgłoszeń na zasadach określonych w § 3 ust. 5 Projektu umowy.
3.6. Równoważność
3.6.1. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę oprogramowania równoważnego zgodne z wymogami określonymi w niniejszej SWZ.
3.6.2. W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do znaku towarowego, patentu, źródła pochodzenia, przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na wymagane minimalne parametry techniczne funkcjonalności, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.
Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, iż opisowi temu towarzyszy określenie „lub równoważny”.
3.6.3. Zamawiający uzna, że zaoferowane oprogramowanie posiada równoważne cechy z przedmiotem zamówienia jeżeli będzie ono zawierało funkcjonalności co najmniej tożsame lub lepsze od określonych poniżej w zakresie posiadanej funkcjonalności.
W przypadku dostarczania oprogramowania, równoważnego względem wyspecyfikowanego przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca musi na swoją odpowiedzialność i swój koszt udowodnić, że dostarczane oprogramowanie spełnia wszystkie wymagania i warunki określone w SWZ. Cechy oprogramowania równoważnego zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 3 do projektu umowy – Opis Przedmiotu zamówienia.
3.6.4. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje oprogramowanie równoważne, zobowiązany jest wykazać ich równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca oferuje oprogramowanie równoważne Zamawiający wymaga aby wraz z ofertą Wykonawca dołączył informację o oferowanym oprogramowaniu tj. wpisał w formularzu ofertowym jaki rodzaj oprogramowania oferuje.
3.6.5. Zgodnie z dyspozycją art. 101 ust. 5 ustawy Pzp na Wykonawcy ciąży obowiązek, wykazania, że rozwiązanie równoważne spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego.
3.6.6. Zamawiający zastrzega sobie w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prawo sprawdzenia pełnej zgodności warunków i zakresu równoważności oferowanego oprogramowania równoważnego. Sprawdzenie to, będzie polegać na przeprowadzeniu przez Zamawiającego testów oferowanego oprogramowania równoważnego. Wykonawca oferujący oprogramowanie równoważne udostępni Zamawiającemu, w przeciągu 7 dni od wezwania, we własnej infrastrukturze i z własnymi licencjami środowisko demonstracyjne oprogramowania równoważnego, na którym Zamawiający zdalnie przy asyście Wykonawcy dokona weryfikacji funkcjonalności dostarczonego oprogramowania pod kątem zgodności z wymaganiami zamówienia. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania się do oficjalnych, publicznie dostępnych materiałów Producenta weryfikowanego przedmiotu oferty w celu weryfikacji zgodności z wymaganiami zamówienia. Nieudostępnienie oferowanego oprogramowania równoważnego do przetestowania w ww. terminie zostanie potraktowane, jako negatywny wynik sprawdzenia.
Negatywny wynik sprawdzenia oferty w zakresie równoważności oferowanych Produktów skutkować będzie odrzuceniem tej oferty.
3.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe, znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
Strony internetowe wrocław, agencja interaktywna wrocław
Wrocław (dolnośląskie)
Stermedia ekspert w sztucznej inteligencji, automatyzacji procesów (
Wrocław (dolnośląskie)
Strony internetowe, tworzenie stron internetowych, projektowanie stron
Wrocław (dolnośląskie)
Naprawa drukarek ,serwia drukarek Wroclaw ,serwis UPS ,tonery ,tusze
Wrocław (dolnośląskie)
Integracja, erp, automatyzacja, ecommerce
Polska (dolnośląskie)
FifaDownload kariera piłkarska dla fanów gry piłka nożna
Wrocław (dolnośląskie)
PZP Games - Tworzenie gier i zarabianie na indie projektach
Wrocław (dolnośląskie)
Grunt Guru
Wrocław (dolnośląskie)
Projektowanie UI/UX, Aplikacje mobilne i webowe, Strony internetowe
Wrocław (dolnośląskie)