OPRACOWANIE KONCEPCJI SYSTEMU TELEINFORMATYCZNEGO ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTY EKSPERCKIEJ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
OPRACOWANIE KONCEPCJI SYSTEMU TELEINFORMATYCZNEGO ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTY EKSPERCKIEJ ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ PROJEKTU PN. „ZINTEGROWANY SYSTEM OGRANICZANIA NISKIEJ EMISJI (ZONE)”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa centralna
  • Termin składania wniosków2021-01-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGłówny Urząd Nadzoru Budowlanego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-22
  • Numer ogłoszenia770617-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 770617-N-2020 z dnia 22.12.2020 r.

Główny Urząd Nadzoru Budowlanego: OPRACOWANIE KONCEPCJI SYSTEMU TELEINFORMATYCZNEGO ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTY EKSPERCKIEJ ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ PROJEKTU PN. „ZINTEGROWANY SYSTEM OGRANICZANIA NISKIEJ EMISJI (ZONE)”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu „Zintegrowany System Ograniczania Niskiej Emisji (ZONE)” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”, na podstawie porozumienia o dofinansowanie nr POPC.02.01.00-00-0128/20-00, zawartego pomiędzy Centrum Projektów Polska Cyfrowa a Głównym Urzędem Nadzoru Budowlanego.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego, krajowy numer identyfikacyjny 10849220000000, ul. ul. Krucza  , 00-926  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 226 619 453, e-mail zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl, faks 226 619 095.
Adres strony internetowej (URL): www.gunb.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.gunb.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.gunb.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.gunb.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego - Kancelaria Ogólna, pok. 12 P.
Adres:
ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE KONCEPCJI SYSTEMU TELEINFORMATYCZNEGO ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTY EKSPERCKIEJ ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ PROJEKTU PN. „ZINTEGROWANY SYSTEM OGRANICZANIA NISKIEJ EMISJI (ZONE)”.
Numer referencyjny: BAF.260.16.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji systemu teleinformatycznego, zwanego dalej „Systemem ZONE” oraz świadczenie usług asysty eksperckiej związanych z realizacją projektu pn. „Zintegrowany system ograniczania niskiej emisji (ZONE)”, zwanego dalej „Projektem ZONE”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) w zakresie opracowania koncepcji Systemu ZONE:a) opracowanie projektu treści merytorycznych opisu przedmiotu zamówienia dotyczącego projektowania, budowy i wdrożenia Systemu ZONE oraz przygotowywanie wyjaśnień w zakresie przedmiotu zamówienia do ewentualnych zapytań dotyczących opracowanej koncepcji,b) opracowanie planu działań wykonawcy Systemu ZONE – przedstawienie adekwatnego i kompletnego opisu propozycji działań przewidywanych do podjęcia przez wykonawcę Systemu ZONE dla zapewnienia osiągniecia założonych w Projekcie ZONE celów,c) przedstawienie struktury organizacyjnej zespołu wykonawcy Systemu ZONE – przedstawienie adekwatnego i kompletnego opisu propozycji struktury organizacyjnej zespołu tego wykonawcy, spójnej ze strukturą organizacyjną Projektu ZONE po stronie Zamawiającego, 2) świadczenie usługi asysty eksperckiej w zakresie:a) projektowania, budowy i wdrożenia Systemu ZONE, w tym wytworzenia e-usług Systemu ZONE,b) ustalenia wymagań użytkowników Systemu ZONE.3. Zamawiający określił, że maksymalna liczba godzin roboczych w ramach świadczenia usługi asysty eksperckiej nie przekroczy 1 500 godzin. Godzina robocza została zdefiniowana w § 2 Istotnych postanowień umowy (IPU), stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, jako: „Okres wykonywania przedmiotu umowy przez każdego Eksperta trwający godzinę zegarową w dni robocze w ramach godzin pracy Zamawiającego”.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Klauzula środowiskowa. Wytworzone w ramach realizacji przedmiotu zamówienia dokumenty, Wykonawca będzie dostarczał głównie w formie elektronicznej. W przypadku konieczności sporządzania dokumentacji w formie papierowej, celem zminimalizowania negatywnego wpływu realizacji przedmiotu zamówienia na środowisko naturalne, Zamawiający wymaga, aby wszystkie wykonane przez Wykonawcę dokumenty były wydrukowane dwustronnie na papierze ekologicznym, spełniającym warunki certyfikatu FSC lub innego równoważnego certyfikatu, tj. dokumentu wystawionego przez organizację niezależną od Wykonawcy, upoważnioną do wystawiania dokumentu w kraju pochodzenia surowca i potwierdzającego takie same warunki, jak określone w wymienionym certyfikacie FSC.6. Klauzule społeczne.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia przestrzegał zasad godnej pracy, tj. równego traktowania, w szczególności bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną. 7. Zatrudnienie na umowę o pracę.Zamawiający, stosowanie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) co najmniej 1 osoby wykonującej czynności administracyjno-biurowe, nieprzerwanie przez cały okres wykonywania tych czynności. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, na którym podmiocie spoczywa powyższy obowiązek, poprzez odpowiednie wypełnienie pozycji nr 3 formularza ofertowego (Załącznik nr 3 do SIWZ). Brak powyższych informacji (niewypełnienie odpowiedniej kratki) oznaczać będzie, że to na Wykonawcy spoczywa powyższy obowiązek. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące powyższego obowiązku, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ.8. Spełnienie wymagań art. 29 ust. 5 ustawy System, zbudowany w ramach realizacji projektu „Zintegrowany System Ograniczania Niskiej Emisji (ZONE)” będzie spełniał wymagania w zakresie zapewnienia dostępności stron internetowych wg standardu WCAG 2.1 (ang. Web Content Accessibility Guidelines) na poziomie AA. Wymagania WCAG 2.1 dla systemów teleinformatycznych w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych muszą być stosowane zgodnie z 4 zasadami: postrzegania, funkcjonalności, zrozumiałości i kompatybilności.

II.5) Główny kod CPV: 72000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
72240000-9
72224000-1
71248000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
31.08.2023

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie:1) w zakresie opracowania koncepcji – do 45 dni od zawarcia umowy,2) w pozostałym zakresie – od dnia zawarcia umowy do 31.08.2023 r. lub do wyczerpania maksymalnej liczby godzin roboczych, tj. 1 500, w zależności od tego, które zdarzenienastąpi jako pierwsze.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, zgodnie z poniższymi wymaganiami:1) koordynator zespołu osób zdolnych do wykonania zamówienia (Koordynator Zespołu Wykonawcy) – co najmniej 1 osoba, która spełnia łącznie następujące wymagania:a) posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie znajomości zasad zarządzania projektami potwierdzoną certyfikatem z zarządzania projektami zgodnie z metodyką PRINCE 2 lub certyfikatem równoważnym; poprzez „certyfikat równoważny” Zamawiający rozumie certyfikat (lub dokument równoważny dla certyfikatu), który potwierdzi co najmniej takie umiejętności, jakie potwierdza certyfikat wymieniony w wymaganiach dla tej osoby, wystawiony przez podmiot, który prowadzi działalność polegającą na weryfikacji i potwierdzaniu umiejętności,b) posiada doświadczenie w zakresie zarządzania (zdobyte w trakcie pełnienia funkcji osoby kierującej projektem lub koordynującej realizację projektu), w ramach projektów z dofinansowaniem funduszy europejskich, w tym co najmniej jednym projekcie dotyczącym wdrożenia e-usług publicznych na co najmniej 4 poziomie dojrzałości,c) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję osoby kierującej projektem lub koordynującej pracę zespołu projektowego w co najmniej jednej usłudze doradczej dla projektu, który obejmował zaprojektowanie, realizację i wdrożenie systemu teleinformatycznego wykorzystującego rozwiązania GIS lub analityczne (np. data mining lub business intelligence), odebranego przez zamawiającego i przekazanego do eksploatacji, przy czym wartość projektu wynosiła nie mniej niż 300.000,00 zł brutto,2) architekt systemowy – co najmniej 1 osoba, która spełnia łącznie następujące wymagania:a) posiada wiedzę z zakresu systemów GIS, potwierdzoną ukończonym szkoleniem z tego zakresu,b) posiada wiedzę z zakresu notacji UML w wersji nie niższej niż 2.0, potwierdzoną ukończonym szkoleniem z tego zakresu,c) posiada znajomość zasad zarządzania architekturą korporacyjną, opartą o metodykę, która zapewnia kompleksowe podejście do projektowania, planowania, implementacji oraz zarządzania informacyjną architekturą organizacji,d) posiada doświadczenie w projektowaniu infrastruktury systemów teleinformatycznych związanych z przechowywaniem, przetwarzaniem i udostępnianiem danych, w tym danych przestrzennych,e) posiada doświadczenie w szacowaniu wydajności infrastruktury sprzętowej i programowej,f) posiada znajomość rozwiązań chmurowych,g) posiada znajomość rozwiązań analitycznych (np. data mining, business intelligence),h) posiada znajomość projektowania zgodnie z zasadą „Privacy by design”,i) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania systemów teleinformatycznych obejmujące w szczególności:- projektowanie architektury systemów o wysokiej wydajności i niezawodności, zorientowanych na e-usługi, wykorzystujące rozwiązania chmurowe lub mobilne, udostępniających dane przez przeglądarkę,- projektowanie systemów przy wykorzystaniu języka UML w wersji nie niższej niż 2.0,j) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w zaprojektowaniu lub koordynował lub nadzorował proces projektowania co najmniej jednego systemu teleinformatycznego zorientowanego na usługi, wykorzystującego rozwiązania GIS, w tym rozwiązania analityczne lub chmurowe lub mobilne, w projekcie o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto,3) analityk biznesowy – co najmniej 1 osoba, która spełnia łącznie następujące wymagania:a) posiada znajomość zasad prowadzenia analizy biznesowej zgodnie z powszechnie stosowaną metodyką,b) posiada doświadczenie w wymiarowaniu oprogramowania w metodzie powszechnie dostępnej,c) posiada znajomość rozwiązań chmurowych,d) posiada znajomość projektowania zgodnie z zasadą „Privacy by design”,e) posiada znajomość wytycznych dotyczących ułatwień w dostępie do treści publikowanych w Internecie (WCAG 2.1 - Web Content Accessibility Guidelines), wskazanych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. 2017, poz. 2247),f) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział jako analityk w zakresie modelowania procesów biznesowych (z wykorzystaniem języka BPMN lub UML w wersji nie niższej niż 2.0), w co najmniej jednym projekcie związanym z budową lub rozbudową systemu teleinformatycznego,g) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział jako analityk w zakresie zbierania i specyfikacji wymagań (funkcjonalnych i niefunkcjonalnych), w co najmniej jednym projekcie związanym z budową lub rozbudową systemu teleinformatycznego, z czego:– w systemie wykorzystywano rozwiązania GIS,– w systemie wykorzystano rozwiązania analityczne (np. data mining, business intelligence),– system dotyczył e-usług świadczonych przez jednostki sektora finansów publicznych,– wartość projektu wynosiła nie mniej niż 300.000,00 zł brutto;h) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w przygotowaniu lub przeprowadzeniu testów systemu teleinformatycznego w co najmniej jednym projekcie informatycznym, o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto,4) specjalista ds. ustalenia wymagań użytkowników – co najmniej 1 osoba, która spełnia łącznie następujące wymagania:a) posiada znajomość zbierania, analizowania oraz dokumentowania wymagań biznesowych oraz potrzeb użytkowników, w szczególności tych dotyczących pozytywnych wrażeń, które doświadcza użytkownik w czasie interakcji z oprogramowaniem,b) posiada znajomość technik projektowania oprogramowania z uwzględnieniem wymagań biznesowych oraz potrzeb, preferencji zachowań użytkowników,c) posiada znajomość budowania interaktywnych prototypów oprogramowania,d) posiada znajomość technik i rozwiązań służących do wytwarzania graficznego interfejsów użytkownika,e) posiada znajomość planowania, przeprowadzania i ewaluacji testów użyteczności i badań UX,f) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w pracach związanych z tzw. User Experience w co najmniej jednym projekcie informatycznym o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto.Uwaga:Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba była wskazana w nie więcej niż 2 rolach, z wyłączeniem roli Koordynatora zespołu osób zdolnych do wykonania zamówienia (Koordynatora Zespołu Wykonawcy), która nie może być łączona z innymi rolami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz zawierający dane osób skierowanych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadających odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie określone w Sekcji III . 1.3 ogłoszenia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 8 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, która stanowi formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ): 1) pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w odpisie z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 3 SIWZ (załącznik nr 5 do SIWZ jeśli dotyczy); zobowiązanie musi być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 8 do SIWZ; wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa brutto opracowania koncepcji 20,00
cena ofertowa brutto świadczenia usług asysty eksperckiej 40,00
doświadczenie zespołu 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian warunków zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w przypadku wystąpienia:1) siły wyższej, 2) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług,3) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,4) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,5) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1342),6) zmiany osób skierowanych do realizacji zamówienia, w odniesieniu do osób wskazanych przez Wykonawcę na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, powodującej, że Wykonawca nie otrzymałby w postępowaniu o udzielenie zamówienia co najmniej tyle samo punktów w ramach kryterium oceny ofert „doświadczenie zespołu”,7) zmiany przepisów prawa lub innych regulacji obowiązujących Zamawiającego, która ma wpływ na termin lub zakres realizacji przedmiotu umowy, 8) wystąpienia innych okoliczności, w wyniku których dla osiągnięcia celu umowy powstała konieczność zwiększenia zakresu przedmiotu umowy, lub część zakresu przedmiotu umowy stała się zbędna.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, istotna zmiana postanowień umowy może polegać na:1) pkt 1) – przedłużeniu terminu wykonania przedmiotu umowy o liczbę dni, w których niemożliwe było jego wykonywanie,2) pkt 2), 3), 4), lub 5) – zmianie wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1 IPU, stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ, lub ceny godziny roboczej, o której mowa w § 7 ust. 2 IPU, o wartość wynikającą odpowiednio ze zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług, zmian przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, a także zmian przepisów zmieniających zasady gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,3) pkt 6) – zmianie osób skierowanych do realizacji zamówienia, w odniesieniu do osób wskazanych przez Wykonawcę na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli po wykonaniu przedmiotu umowy w zakresie opracowania koncepcji Systemu ZONE, dla wykonania pozostałego zakresu przedmiotu umowy nie ma znaczenia dodatkowe doświadczenie, które było oceniane w ramach kryterium oceny ofert „doświadczenie zespołu”, a znaczenie ma inne dodatkowe doświadczenie,4) pkt 7) lub 8) – zmianie zakresu przedmiotu umowy, przy zachowaniu jego tożsamości; zmianie wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1 IPU, o wartość proporcjonalną do zakresu zmiany nakładu pracy potrzebnego do wykonania zmienianego przedmiotu umowy, z tym zastrzeżeniem, że zwiększenie wysokości wynagrodzenia nie może przekroczyć 10 % pierwotnego; zmianie terminu wykonania przedmiotu umowy o liczbę dni proporcjonalną do zakresu zmiany nakładu pracy potrzebnego do wykonania zmienianego przedmiotu umowy, lub o liczbę dni odpowiadającą rzeczywistemu postępowi prac wykonawcy Systemu ZONE.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy sporządzić w języku polskim - oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI