Opracowanie i wykonanie trzech stanowisk wykorzystujących technologie rozszerzonej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie i wykonanie trzech stanowisk wykorzystujących technologie rozszerzonej rzeczywistości, wirtualnej rzeczywistości oraz analizatora obrazu i głosu typu „deepfake” oraz ich wdrożenie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-01-29
  • ZamawiającyPolskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Kielcach „Radio Kielce” SA
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-21
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00567618
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie i wykonanie trzech stanowisk wykorzystujących technologie rozszerzonej rzeczywistości, wirtualnej rzeczywistości oraz analizatora obrazu i głosu typu „deepfake” oraz ich wdrożenie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Kielcach „Radio Kielce” SA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290396875

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Radiowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-317

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radio.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radio.kielce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie i wykonanie trzech stanowisk wykorzystujących technologie rozszerzonej rzeczywistości, wirtualnej rzeczywistości oraz analizatora obrazu i głosu typu „deepfake” oraz ich wdrożenie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbed4665-9ff4-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567618

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://radiokielce.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://radiokielce.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie ze SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://radiokielce.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie ze SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RK-14/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie, przygotowanie i wdrożenie stanowiska z aplikacją wykorzystującą techniki sztucznej inteligencji do zamiany twarzy i głosu, tzw. „deepfake” (zwanego dalej „stanowiskiem deepfake”). W skład stanowiska wchodzą: kamera, mikrofon, głośniki, komputer klasy PC z zainstalowaną aplikacją „deepfake” oraz ekran dotykowy, który znajduje się na wyposażeniu Zamawiającego i zamontowany jest na stanowisku „deepfake”. Opracowanie, przygotowanie i wdrożenie stanowiska z aplikacją wirtualnej rzeczywistości (zwanego dalej „stanowiskiem VR”). W skład stanowiska wchodzą: fotel z podłokietnikami dla użytkownika urządzeń VR oraz aplikacja VR. Opracowanie, przygotowanie i wdrożenie stanowiska z aplikacją rozszerzonej rzeczywistości (zwanego dalej „stanowiskiem AR”). W skład stanowiska wchodzą: urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją AR, markery fizyczne, system mocowania urządzenia mobilnego. Stanowiska te powinny być wykonane zgodnie z warunkami zawartymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 6 do SWZ), wraz z co najmniej trzyletnią gwarancją dla opracowanych aplikacji oraz co najmniej dwuletnią gwarancją dla komponentów nie będących elementami aplikacji, liczoną od dnia odbioru projektu przez Zamawiającego (Załącznik nr 7 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72100000-6 - Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego

72212500-4 - Usługi opracowywania oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego

72212771-4 - Usługi opracowywania oprogramowania użytkowego ogólnego

72212911-8 - Usługi opracowywania oprogramowania do gier komputerowych

72212932-1 - Usługi opracowywania oprogramowania rozrywkowego

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72600000-6 - Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-03-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium „koncepcja stanowiska i aplikacji AR”

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium „koncepcja stanowiska i koncepcji kreatywnej aplikacji VR”

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium „koncepcja stanowiska i aplikacji typu deepfake”

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 108 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 110 ust. 2 ustawy, Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 109 ustawy;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie;
c) zdolności technicznej lub zawodowej;
d) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie ze SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie ze SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

zgodnie ze SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://radiokielce.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport 2ch osób z Kołobrzegu do Pobierowa w dn. 2.06.2024 r. - Kołobrzeg
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport 2ch osób z Kołobrzegu do Pobierowa w niedzielę 2.06.2024 r. Będziemy w Kołobrzegu ok. 14.00. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI