III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca, wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości:a) dla pakietu nr 1 - nie mniejszej niż 52 000,00 zł brutto;b) dla pakietu nr 2 - nie mniejszej niż 71 000,00 zł brutto;c) dla pakietu nr 3 - nie mniejszej niż 29 000,00 zł brutto;Jeżeli z załączonego dokumentu nie wynika fakt uiszczenia składki, należy dołączyć dowód wpłaty lub inny dokument potwierdzający uiszczenie składki.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz przedstawi dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. listy referencyjne, opinie użytkowników itp.). Każda usługa musi opiewać na kwotę brutto nie mniejszą niż:a) dla pakietu nr 1 - nie mniejszej niż 52 000,00 zł brutto;b) dla pakietu nr 2 - nie mniejszej niż 71 000,00 zł brutto;c) dla pakietu nr 3 - nie mniejszej niż 29 000,00 zł brutto;W przypadku usług będących w trakcie ich wykonywania wartość każdej już zrealizowanej usługi nie może być niższa niż ww. kwoty brutto dla poszczególnych pakietów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą, posiadającą odpowiednie kwalifikacje w przedmiocie zamówienia, odpowiedzialną za świadczenie usług i współpracę z Zamawiającym, posiadającą wystawione przez producenta oprogramowania certyfikaty w zakresie świadczenia usług informatycznych dla danego oprogramowania tzn. instalacji, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników, o minimum 2-letnim doświadczeniu na podobnym stanowisku.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości:a) dla pakietu nr 1 - nie mniejszej niż 52 000,00 zł brutto;b) dla pakietu nr 2 - nie mniejszej niż 71 000,00 zł brutto;c) dla pakietu nr 3 - nie mniejszej niż 29 000,00 zł brutto;Jeżeli z załączonego dokumentu nie wynika fakt uiszczenia składki, należy dołączyć dowód wpłaty lub inny dokument potwierdzający uiszczenie składki.2. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości (równej lub większej niż:a) dla pakietu nr 1 - nie mniejszej niż 52 000,00 zł brutto;b) dla pakietu nr 2 - nie mniejszej niż 71 000,00 zł brutto;c) dla pakietu nr 3 - nie mniejszej niż 29 000,00 zł brutto;przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - o treści określonej w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku usług będących w trakcie realizacji, wartość każdej już zrealizowanej usługi nie może być niższa niż ww. kwoty brutto dla poszczególnych pakietów. 3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia,a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - o treści określonej w załączniku nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; 2. wypełniony formularz asortymentowo-cenowy według załącznika nr 2A / 2B / 2C do SIWZ;3. zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według załącznika nr 8 do SIWZ – (tylko jeśli dotyczy);4. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), w przypadku gdy:a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca,b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/ lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.5. Każdy Wykonawca, który złoży swoją ofertę w przedmiotowym postępowaniu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według załącznika nr 7 do SIWZ), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
97,00 |
Czas naprawy awarii krytycznej |
3,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, zawarta zostanie umowa według wzoru stanowiącego załącznik nr 9A / 9B / 9C do SIWZ.2. Zakazane są zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpi jedna ze wskazanych poniżej okoliczności lub zajdą przesłanki opisane w art. 144 ustawy Pzp:a) ustawowa zmiana stawki podatku od towaru i usług VAT wprowadzona przez odpowiednie organa państwowe z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego tę zmianę przy czym cena netto pozostaje bez zmian;b) zmiana danych podmiotowych stron (np. w wyniku przekształcenia, zmiany adresu itp.) z dniem podpisania aneksu;3. Powyższe okoliczności stanowią warunek zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust.1 ustawy Pzp w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-06-04, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przede wszystkim: objęcie nadzorem autorskim i opieką serwisową Systemu InfoMedica w ramach pakietu nr 1, którego moduły uwzględnione są w Załączniku nr 1 do Umowy, która zawiera:1.1 wprowadzanie zmian w Systemie w ramach pakietu nr 1 w zakresie dotyczącym istniejącej funkcjonalności objętych Umową, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących, wydanych na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do:a) przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Systemu poprzez opublikowanie odpowiedniego komunikatu drogą mailową;b) dostarczenie Updatów oraz Upgradów Systemu poprzez Szyfrowane Łącze Teleinformatyczne (VPN), a Zamawiający dokona ich samodzielnej instalacji;1.2 możliwość zgłoszenia Awarii, Awarii Krytycznych i propozycji Modyfikacji Standardowych Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową; zgłoszenia takie wynikają z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Systemu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową;1.3 usunięcie Awarii lub Awarii Krytycznej Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych. Przy czym Czas Naprawy Awarii Krytycznej nie może być dłuższy niż 72 godziny od momentu zgłoszenia – kryterium pozacenowe – rozdział XIII;a) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte danego dania roboczego;b) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 16.01 a 24.00 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte następnego dnia roboczego;c) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 0.01 a 7.59 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 danego dnia roboczego; d) gdy zgłoszenie odbędzie się w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 najbliższego dnia roboczego;1.4 gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian tj. Modyfikacji Niestandardowych Systemu objętego niniejszą Umową w ramach realizacji pakietu nr 1 (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju) oraz zmian w Systemie w odniesieniu do dodania nowej funkcjonalności, przy czym realizacja powyższych żądań nie będzie wchodziła w zakres niniejszej Umowy; zgłoszenia żądania zmiany należy dokonywać poprzez Help-Desk, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym;1.5 opieka serwisowa Systemu w ramach pakietu nr 1 otrzymanego w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w szczególnych przypadkach dodatkowe szkolenie użytkowników, w sytuacjach koniecznych, potwierdzonych obustronnie, rozliczanych jako usługa osobno płatna) objętego Umową;1.6 bieżące optymalizowanie konfiguracji Systemu w ramach pakietu, uwzględniające potrzeby Zamawiającego;1.7 pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych. W przypadku niepoprawnie zabezpieczonych nośników danych, błędów w tworzeniu kopii zapasowych leżących po stronie Zamawiającego, pomoc w awaryjnym odtworzeniu stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych będzie wykonywana przez Wykonawcę za dodatkowym wynagrodzeniem;1.8 pomoc w weryfikacji / korygowaniu zebranych danych przez Zamawiającego przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. łącza telekomunikacyjne, nośniki optyczne, nośniki magnetyczne itp.) wyłącznie w przypadku ich błędnego wygenerowania, polegająca na wskazaniu niezgodności i ich przyczyn, natomiast sama korekta danych będzie realizowana przez Zamawiającego;1.9 doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego;1.10 obsługę serwisową Systemu objętego pakietem nr 1, będzie realizował Autoryzowany Przedstawiciel Wykonawcy, dysponujący pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu Umowy, w tym korzystanie z konsultacji telefonicznych; 1.11 prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową; 1.12 w przypadku przeprowadzania aktualizacji Systemu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego raportu zawierającego listę zmian lub dostarczenia listy zmian wraz z pakietem aktualizacyjnym w terminie do 5 dni roboczych od daty przeprowadzania aktualizacji;1.13 wykonywanie wstępnej analizy zgłoszeń, które Zamawiający zamierza zarejestrować, sprawdzanie ich zasadności, kompletności i prawidłowej kwalifikacji podczas konsultacji telefonicznej lub drogą mailową lub za pomocą HelpDesku;1.14 zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową;1.15 usługi opieki serwisowej i nadzoru autorskiego Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową, świadczone będą w każdy dzień, z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy, od godziny 08:00 do godziny 16:00; 1.16 udostępnianie i aktualizowanie dokumentacji w zakresie instalacji, konfiguracji oraz użytkowania Systemu w ramach pakietu nr 1 w formie elektronicznej za pomocą serwera FTP/SFTP lub drogą mailową;1.17 na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do zmiany opiekuna technicznego, zmiana opiekuna technicznego nie stanowi zmiany umowy;1.18 zagwarantowanie indywidualnych prac programistycznych w ilości ok. 60 godz. w okresie trwania Umowy w ramach pakietu nr 1. Podane godziny są szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę ich realizacji oraz zgłaszania związanych z tym roszczeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72000000-5, 48614000-5, 48812000-3, 72260000-5, 72261000-2, 72262000-9, 72263000-6, 72265000-0, 72266000-7, 72267000-4, 72268000-1, 72611000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
97,00 |
Czas naprawy awarii krytycznej |
3,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Mediqus firmy Gabos Software Sp. z o.o. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Przedmiotem zamówienia jest przede wszystkim: objęcie nadzorem autorskim i opieką serwisową Systemu Mediqus w ramach pakietu nr 2, którego moduły uwzględnione są w Załączniku nr 1 do Umowy, która zawiera:2.1. wprowadzanie zmian w Systemie w ramach pakietu nr 2 zakresie dotyczącym istniejącej funkcjonalności objętych Umową, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących, wydanych na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do:a) przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Systemu, opublikowanie odpowiedniego komunikatu drogą mailową;b) dostarczenie Updatów Systemu oraz Upgradów Systemu poprzez Szyfrowane Łącze Teleinformatyczne (VPN), a Zamawiający dokona ich samodzielnej instalacji;2.2. możliwość zgłoszenia Awarii, Awarii Krytycznych i propozycji Modyfikacji Standardowych Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową; zgłoszenia takie wynikają ze zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Systemu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową;2.3. usunięcie Awarii lub Awarii Krytycznej Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych. Przy czym Czas Naprawy Awarii Krytycznej nie może być dłuższy niż 72 godziny od momentu zgłoszenia – kryterium pozacenowe – rozdział XIII;a) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte danego dania roboczego:b) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 16.01 a 24.00 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte następnego dnia roboczego; c) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 0.01 a 7.59 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 danego dnia roboczego; d) gdy zgłoszenie odbędzie się w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 najbliższego dnia roboczego;2.4. gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian tj. Modyfikacji Niestandardowych Systemu objętego Umową w ramach realizacji pakietu nr 2 (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju) oraz zmian w Systemie w odniesieniu do dodania nowej funkcjonalności, przy czym realizacja powyższych żądań nie będzie wchodziła w zakres niniejszej Umowy, zgłoszenia żadania zmian należy dokonywać przez Help-Desk, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym;2.5. opieka serwisowa Systemu w ramach pakietu nr 2 otrzymanego w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w szczególnych przypadkach dodatkowe szkolenie użytkowników, w sytuacjach koniecznych, potwierdzonych obustronnie, rozliczanych jako usługa osobno płatna) objętego Umową;2.6. bieżące optymalizowanie konfiguracji Systemu w ramach pakietu, uwzględniające potrzeby Zamawiającego, 2.7. pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych. W przypadku niepoprawnie zabezpieczonych nośników danych, błędów w tworzeniu kopii zapasowych leżących po stronie Zamawiającego, pomoc w awaryjnym odtworzeniu stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych będzie wykonywana przez Wykonawcę za dodatkowym wynagrodzeniem;2.8. pomoc w weryfikacji / korygowaniu zebranych danych przez Zamawiającego przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. łącza telekomunikacyjne, nośniki optyczne, nośniki magnetyczne itp.) wyłącznie w przypadku ich błędnego wygenerowania, polegająca na wskazaniu niezgodności i ich przyczyn, natomiast sama korekta danych będzie realizowana przez Zamawiającego;2.9. doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych dokonywanie ponownych instalacji Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego;2.10. obsługa serwisowa Systemu objętego pakietem nr 2, będzie realizował Autoryzowany Przedstawiciel Wykonawcy, dysponujący pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu Umowy, w tym konsultacji telefonicznych; 2.11. prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową: 2.12. w przypadku przeprowadzania aktualizacji Systemu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego raportu zawierającego listę zmian lub dostarczenia listy zmian wraz z pakietem aktualizacyjnym, w terminie do 5 dni roboczych od przeprowadzania aktualizacji;2.13. wykonywanie wstępnej analizy zgłoszeń, które Zamawiający zamierza zarejestrować, sprawdzanie ich zasadności, kompletności i prawidłowej kwalifikacji podczas konsultacji telefonicznej lub drogą mailową lub za pomocą HelpDesku; 2.14. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową: 2.15. usługi opieki serwisowej i nadzoru autorskiego Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową, świadczone będą w każdy dzień z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy od godziny 08:00 do godziny 16:00,2.16. udostępnianie i aktualizowanie dokumentacji w zakresie instalacji, konfiguracji oraz użytkowania Systemu w formie elektronicznej za pomocą serwera FTP/SFTP lub drogą mailową,2.17. na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do zmiany opiekuna technicznego, zmiana opiekuna technicznego nie stanowi zmian umowy;2.18. zagwarantowanie indywidualnych prac programistycznych w ilości ok. 60 godz. w okresie trwania Umowy w ramach pakietu nr 2. Podane godziny są szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę ich realizacji oraz zgłaszania związanych z tym roszczeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72000000-5, 48614000-5, 48812000-3, 72260000-5, 72261000-2, 72262000-9, 72263000-6, 72265000-0, 72260000-5, 72267000-4, 72268000-1, 72611000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
97,00 |
Czas naprawy awarii krytycznej |
3,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Alteris firmy Alteris S.A. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Przedmiotem zamówienia jest przede wszystkim: objęcie nadzorem autorskim i opieką serwisową Systemu Alteris w ramach pakietu nr 3, którego moduły uwzględnione są w Załączniku nr 1 do Umowy, która zawiera: 3.1. wprowadzanie zmian w Systemie w zakresie pakietu nr 3 dotyczącym istniejącej funkcjonalności objętych Umową, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących, wydanych na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do:a) przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Systemu, opublikowanie odpowiedniego komunikatu drogą mailową;b) dostarczenie Updatów oraz Upgradów Systemu poprzez Szyfrowane Łącze Teleinformatyczne (VPN), a Zamawiający dokona ich samodzielnej instalacji;3.2. możliwość zgłoszenia Awarii, Awarii Krytycznych i propozycji Modyfikacji Standardowych Systemu w ramach pakietu nr 3 objętego Umową; zgłoszenia takie wynikają z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Systemu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju Systemu w ramach pakietu nr 3 objętego Umową;3.3. usunięcie Awarii lub Awarii Krytycznej Systemu w ramach pakietu nr 3 objętego Umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych. Przy czym Czas Naprawy Awarii Krytycznej nie może być dłuższy niż 48 godziny od momentu zgłoszenia – kryterium pozacenowe – rozdział XIII;a) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte danego dania roboczego:b) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 16.01 a 24.00 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte następnego dnia roboczego; c) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 0.01 a 7.59 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 danego dnia roboczego; d) gdy zgłoszenie odbędzie się w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 najbliższego dnia roboczego;3.4. gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian tj. Modyfikacji Niestandardowych Systemu objętego Umową w ramach realizacji pakietu nr 3 (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju) oraz zmian w Systemie w odniesieniu do dodania nowej funkcjonalności, przy czym realizacja powyższych żąda nie będzie wchodziła w zakres niniejszej Umowy, zgłoszenia żądania zmiany należy dokonywać poprzez Help-Desk, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym;3.5. opieka serwisowa Systemu w ramach pakietu nr 3 otrzymanego w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w szczególnych przypadkach dodatkowe szkolenie użytkowników, w sytuacjach koniecznych, potwierdzonych obustronnie, rozliczanych jako usługa osobno płatna) objętego Umową;3.6. bieżące optymalizowanie konfiguracji Systemu w ramach pakietu, uwzględniające potrzeby Zamawiającego, 3.7. pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych. W przypadku niepoprawnie zabezpieczonych nośników danych, błędów w tworzeniu kopii zapasowych leżących po stronie Zamawiającego, pomoc w awaryjnym odtworzeniu stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych będzie wykonywana przez Wykonawcę za dodatkowym wynagrodzeniem;3.8. pomoc w weryfikacji / korygowaniu zebranych danych przez Zamawiającego przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. łącza telekomunikacyjne, nośniki optyczne, nośniki magnetyczne itp.) wyłącznie w przypadku ich błędnego wygenerowania, polegająca na wskazaniu niezgodności i ich przyczyn, natomiast sama korekta danych będzie realizowana przez Zamawiającego;3.9. doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Systemu w ramach Umowy w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; 3.10. obsługa serwisowa Systemu objętego pakietem nr 3, będzie realizował Autoryzowany Przedstawiciel Wykonawcy, dysponujący pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu Umowy, w tym konsultacji telefonicznych; 3.11. prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji Systemu w ramach pakietu nr 3 objętego Umową;3.12. w przypadku przeprowadzania aktualizacji Systemu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenie Zamawiającemu szczegółowego raportu zawierającego listę zmian lub dostarczenia listy zmian wraz z pakietem aktualizacyjnym, w terminie do 5 dni roboczych od daty przeprowadzenia aktualizacji;3.13. wykonywanie wstępnej analizy zgłoszeń, które Zamawiający zamierza zarejestrować, sprawdzanie ich zasadności, kompletności i prawidłowej kwalifikacji podczas konsultacji telefonicznej lub drogą mailową lub za pomocą HelpDesku;3.14. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Systemu w ramach pakietu nr 3 objętego Umową;3.15. usługi opieki serwisowej i nadzoru autorskiego Systemu w ramach pakietu nr 3 objętego Umową, świadczone będą w każdy dzień z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy od godziny 08:00 do godziny 16:00;3.16. udostępnianie i aktualizowanie dokumentacji w zakresie instalacji, konfiguracji oraz użytkowania Systemu w ramach pakietu nr 3 w formie elektronicznej za pomocą serwera FTP/SFTP lub drogą mailową,3.17. na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do zmiany opiekuna technicznego, zmiana opiekuna technicznego nie stanowi zmiany umowy;3.18. zagwarantowanie indywidualnych prac programistycznych w ilości ok. 60 godz. w okresie trwania Umowy w ramach pakietu nr 3. Podane godziny są szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę ich realizacji oraz zgłaszania związanych z tym roszczeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72000000-5, 48614000-5, 48812000-3, 72261000-2, 72262000-9, 72263000-6, 72265000-0, 72266000-7, 72267000-4, 72268000-1, 72611000-6, 72260000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
97,00 |
Czas naprawy awarii krytycznej |
3,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: