Opieka serwisowa oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem komputerowym

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opieka serwisowa oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem komputerowym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-06-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-27
  • Numer ogłoszenia544511-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 544511-N-2020 z dnia 2020-05-27 r.

Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Opieka serwisowa oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem komputerowym
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 27624072400000, ul. ul. G. Zapolskiej  3 , 41-218  Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2660230, 2660251, e-mail dag@centrum-pediatrii.com.pl, faks 32 2663630, 2660251.
Adres strony internetowej (URL): https://centrum-pediatrii.com.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://centrum-pediatrii.com.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://centrum-pediatrii.com.pl/zamowieniapubliczne/przetargi_zakup

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego, osobiście, kurierem lub drogą pocztową na adres Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o., ul. Zapolskiej 3, 41-218 Sosnowiec, Dział Administracyjno-Prawny
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opieka serwisowa oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem komputerowym
Numer referencyjny: PZ/4/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest nadzór autorski i opieka serwisowa nad oprogramowaniem komputerowym oraz świadczenie na rzecz Zamawiającego indywidualnych prac programistycznych w tym zakresie.Przedmiot zamówienia obejmuje 3 następujące pakiety:pakiet nr 1 - opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych.pakiet nr 2 - opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Mediqus firmy Gabos Software Sp. z o.o. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych.pakiet nr 3 - opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Alteris firmy Alteris S.A. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych.Ilości roboczogodzin indywidualnych prac programistycznych podane w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym:a) dla pakietu nr 1 - załącznik nr 2A do SIWZ;b) dla pakietu nr 2 - załącznik nr 2B do SIWZ;c) dla pakietu nr 3 - załącznik nr 2C do SIWZ;są ilościami szacunkowymi.Są to ilości maksymalne, które mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, w związku z czym ilość podaną w formularzu asortymentowo-cenowym należy rozumieć jako szacunkową. Jednakże Zamawiający zobowiązuje się do zamówienia o ostatecznej wartości nie mniejszej niż 70% szacunkowej wartości brutto określonej w umowie.Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ i jego załącznikach, niezaakceptowanie ich spowoduje odrzucenie oferty.Pozostałe informacje zawarte są w SIWZ rozdział III i w załącznikach do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 72000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
48614000-5
48812000-3
72260000-5
72261000-2
72262000-9
72263000-6
72265000-0
72266000-7
72267000-4
72268000-1
72611000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP w zakresie: opieki serwisowej, nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem komputerowym oraz świadczenie na rzecz Zamawiającego indywidualnych prac programistycznych w tym zakresie w wysokości nie wyższej niż 20% wartości podstawowego wynagrodzenia.2. Nazwa i kody opisujące przedmiot zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług:48.61.40.00-5 system pozyskiwania danych48.81.20.00-3 systemy informacji finansowej72.00.00.00-5 usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia72.26.00.00-5 usługi w zakresie oprogramowania72.26.10.00-2 usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania 72.26.20.00-9 usługi rozbudowy oprogramowania72.26.30.00-6 usługi wdrażania oprogramowania72.26.50.00-0 usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.60.00-7 usługi doradcze w zakresie oprogramowania 72.26.70.00-4 usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 72.26.80.00-1 usługi dostawy oprogramowania72.61.10.00-6 usługi w zakresie wsparcia technicznego3. Zamówienie, o którym mowa w ust. 1 jest przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Będzie ono polegało na powtórzeniu podobnych usług do usług, które stanowią zamówienie podstawowe i zostanie udzielone na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.4. Zakres usług, o których mowa w ust. 1 obejmuje opiekę serwisową oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem komputerowym zgodnie z wymogami opisanymi w SIWZ oraz jego załącznikach.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolne pakiety, lecz nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane pozycje w pakietach. W danym pakiecie muszą być ujęte wszystkie pozycje asortymentowe. Brak jakiejkolwiek pozycji w pakiecie, dokonanie zmiany w ilościach określonych przez Zamawiającego lub nie określenie wartości pozycji pakietu spowoduje odrzucenie całego pakietu / oferty.2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.”Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem zapewnienia parametrów jakościowych tożsamych lub lepszych niż opisane w przedmiocie zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga na etapie złożenia ofert stosownych dokumentów, uwiarygodniających, że zaoferowany asortyment jest równoważny, co nie wyklucza możliwości Zamawiającego do zażądania na etapie badania ofert do udzielenia przez Wykonawcę ewentualnych wyjaśnień co do treści złożonej oferty.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.6. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania zamówienia.7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.8. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie elektronicznej.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca, wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości:a) dla pakietu nr 1 - nie mniejszej niż 52 000,00 zł brutto;b) dla pakietu nr 2 - nie mniejszej niż 71 000,00 zł brutto;c) dla pakietu nr 3 - nie mniejszej niż 29 000,00 zł brutto;Jeżeli z załączonego dokumentu nie wynika fakt uiszczenia składki, należy dołączyć dowód wpłaty lub inny dokument potwierdzający uiszczenie składki.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz przedstawi dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. listy referencyjne, opinie użytkowników itp.). Każda usługa musi opiewać na kwotę brutto nie mniejszą niż:a) dla pakietu nr 1 - nie mniejszej niż 52 000,00 zł brutto;b) dla pakietu nr 2 - nie mniejszej niż 71 000,00 zł brutto;c) dla pakietu nr 3 - nie mniejszej niż 29 000,00 zł brutto;W przypadku usług będących w trakcie ich wykonywania wartość każdej już zrealizowanej usługi nie może być niższa niż ww. kwoty brutto dla poszczególnych pakietów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą, posiadającą odpowiednie kwalifikacje w przedmiocie zamówienia, odpowiedzialną za świadczenie usług i współpracę z Zamawiającym, posiadającą wystawione przez producenta oprogramowania certyfikaty w zakresie świadczenia usług informatycznych dla danego oprogramowania tzn. instalacji, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników, o minimum 2-letnim doświadczeniu na podobnym stanowisku.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości:a) dla pakietu nr 1 - nie mniejszej niż 52 000,00 zł brutto;b) dla pakietu nr 2 - nie mniejszej niż 71 000,00 zł brutto;c) dla pakietu nr 3 - nie mniejszej niż 29 000,00 zł brutto;Jeżeli z załączonego dokumentu nie wynika fakt uiszczenia składki, należy dołączyć dowód wpłaty lub inny dokument potwierdzający uiszczenie składki.2. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości (równej lub większej niż:a) dla pakietu nr 1 - nie mniejszej niż 52 000,00 zł brutto;b) dla pakietu nr 2 - nie mniejszej niż 71 000,00 zł brutto;c) dla pakietu nr 3 - nie mniejszej niż 29 000,00 zł brutto;przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - o treści określonej w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku usług będących w trakcie realizacji, wartość każdej już zrealizowanej usługi nie może być niższa niż ww. kwoty brutto dla poszczególnych pakietów. 3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia,a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - o treści określonej w załączniku nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; 2. wypełniony formularz asortymentowo-cenowy według załącznika nr 2A / 2B / 2C do SIWZ;3. zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według załącznika nr 8 do SIWZ – (tylko jeśli dotyczy);4. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), w przypadku gdy:a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca,b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/ lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.5. Każdy Wykonawca, który złoży swoją ofertę w przedmiotowym postępowaniu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według załącznika nr 7 do SIWZ), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 97,00
Czas naprawy awarii krytycznej 3,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, zawarta zostanie umowa według wzoru stanowiącego załącznik nr 9A / 9B / 9C do SIWZ.2. Zakazane są zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpi jedna ze wskazanych poniżej okoliczności lub zajdą przesłanki opisane w art. 144 ustawy Pzp:a) ustawowa zmiana stawki podatku od towaru i usług VAT wprowadzona przez odpowiednie organa państwowe z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego tę zmianę przy czym cena netto pozostaje bez zmian;b) zmiana danych podmiotowych stron (np. w wyniku przekształcenia, zmiany adresu itp.) z dniem podpisania aneksu;3. Powyższe okoliczności stanowią warunek zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust.1 ustawy Pzp w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-04, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przede wszystkim: objęcie nadzorem autorskim i opieką serwisową Systemu InfoMedica w ramach pakietu nr 1, którego moduły uwzględnione są w Załączniku nr 1 do Umowy, która zawiera:1.1 wprowadzanie zmian w Systemie w ramach pakietu nr 1 w zakresie dotyczącym istniejącej funkcjonalności objętych Umową, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących, wydanych na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do:a) przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Systemu poprzez opublikowanie odpowiedniego komunikatu drogą mailową;b) dostarczenie Updatów oraz Upgradów Systemu poprzez Szyfrowane Łącze Teleinformatyczne (VPN), a Zamawiający dokona ich samodzielnej instalacji;1.2 możliwość zgłoszenia Awarii, Awarii Krytycznych i propozycji Modyfikacji Standardowych Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową; zgłoszenia takie wynikają z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Systemu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową;1.3 usunięcie Awarii lub Awarii Krytycznej Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych. Przy czym Czas Naprawy Awarii Krytycznej nie może być dłuższy niż 72 godziny od momentu zgłoszenia – kryterium pozacenowe – rozdział XIII;a) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte danego dania roboczego;b) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 16.01 a 24.00 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte następnego dnia roboczego;c) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 0.01 a 7.59 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 danego dnia roboczego; d) gdy zgłoszenie odbędzie się w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 najbliższego dnia roboczego;1.4 gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian tj. Modyfikacji Niestandardowych Systemu objętego niniejszą Umową w ramach realizacji pakietu nr 1 (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju) oraz zmian w Systemie w odniesieniu do dodania nowej funkcjonalności, przy czym realizacja powyższych żądań nie będzie wchodziła w zakres niniejszej Umowy; zgłoszenia żądania zmiany należy dokonywać poprzez Help-Desk, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym;1.5 opieka serwisowa Systemu w ramach pakietu nr 1 otrzymanego w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w szczególnych przypadkach dodatkowe szkolenie użytkowników, w sytuacjach koniecznych, potwierdzonych obustronnie, rozliczanych jako usługa osobno płatna) objętego Umową;1.6 bieżące optymalizowanie konfiguracji Systemu w ramach pakietu, uwzględniające potrzeby Zamawiającego;1.7 pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych. W przypadku niepoprawnie zabezpieczonych nośników danych, błędów w tworzeniu kopii zapasowych leżących po stronie Zamawiającego, pomoc w awaryjnym odtworzeniu stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych będzie wykonywana przez Wykonawcę za dodatkowym wynagrodzeniem;1.8 pomoc w weryfikacji / korygowaniu zebranych danych przez Zamawiającego przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. łącza telekomunikacyjne, nośniki optyczne, nośniki magnetyczne itp.) wyłącznie w przypadku ich błędnego wygenerowania, polegająca na wskazaniu niezgodności i ich przyczyn, natomiast sama korekta danych będzie realizowana przez Zamawiającego;1.9 doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego;1.10 obsługę serwisową Systemu objętego pakietem nr 1, będzie realizował Autoryzowany Przedstawiciel Wykonawcy, dysponujący pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu Umowy, w tym korzystanie z konsultacji telefonicznych; 1.11 prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową; 1.12 w przypadku przeprowadzania aktualizacji Systemu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego raportu zawierającego listę zmian lub dostarczenia listy zmian wraz z pakietem aktualizacyjnym w terminie do 5 dni roboczych od daty przeprowadzania aktualizacji;1.13 wykonywanie wstępnej analizy zgłoszeń, które Zamawiający zamierza zarejestrować, sprawdzanie ich zasadności, kompletności i prawidłowej kwalifikacji podczas konsultacji telefonicznej lub drogą mailową lub za pomocą HelpDesku;1.14 zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową;1.15 usługi opieki serwisowej i nadzoru autorskiego Systemu w ramach pakietu nr 1 objętego Umową, świadczone będą w każdy dzień, z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy, od godziny 08:00 do godziny 16:00; 1.16 udostępnianie i aktualizowanie dokumentacji w zakresie instalacji, konfiguracji oraz użytkowania Systemu w ramach pakietu nr 1 w formie elektronicznej za pomocą serwera FTP/SFTP lub drogą mailową;1.17 na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do zmiany opiekuna technicznego, zmiana opiekuna technicznego nie stanowi zmiany umowy;1.18 zagwarantowanie indywidualnych prac programistycznych w ilości ok. 60 godz. w okresie trwania Umowy w ramach pakietu nr 1. Podane godziny są szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę ich realizacji oraz zgłaszania związanych z tym roszczeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72000000-5, 48614000-5, 48812000-3, 72260000-5, 72261000-2, 72262000-9, 72263000-6, 72265000-0, 72266000-7, 72267000-4, 72268000-1, 72611000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 97,00
Czas naprawy awarii krytycznej 3,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Mediqus firmy Gabos Software Sp. z o.o. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Przedmiotem zamówienia jest przede wszystkim: objęcie nadzorem autorskim i opieką serwisową Systemu Mediqus w ramach pakietu nr 2, którego moduły uwzględnione są w Załączniku nr 1 do Umowy, która zawiera:2.1. wprowadzanie zmian w Systemie w ramach pakietu nr 2 zakresie dotyczącym istniejącej funkcjonalności objętych Umową, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących, wydanych na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do:a) przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Systemu, opublikowanie odpowiedniego komunikatu drogą mailową;b) dostarczenie Updatów Systemu oraz Upgradów Systemu poprzez Szyfrowane Łącze Teleinformatyczne (VPN), a Zamawiający dokona ich samodzielnej instalacji;2.2. możliwość zgłoszenia Awarii, Awarii Krytycznych i propozycji Modyfikacji Standardowych Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową; zgłoszenia takie wynikają ze zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Systemu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową;2.3. usunięcie Awarii lub Awarii Krytycznej Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych. Przy czym Czas Naprawy Awarii Krytycznej nie może być dłuższy niż 72 godziny od momentu zgłoszenia – kryterium pozacenowe – rozdział XIII;a) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte danego dania roboczego:b) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 16.01 a 24.00 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte następnego dnia roboczego; c) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 0.01 a 7.59 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 danego dnia roboczego; d) gdy zgłoszenie odbędzie się w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 najbliższego dnia roboczego;2.4. gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian tj. Modyfikacji Niestandardowych Systemu objętego Umową w ramach realizacji pakietu nr 2 (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju) oraz zmian w Systemie w odniesieniu do dodania nowej funkcjonalności, przy czym realizacja powyższych żądań nie będzie wchodziła w zakres niniejszej Umowy, zgłoszenia żadania zmian należy dokonywać przez Help-Desk, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym;2.5. opieka serwisowa Systemu w ramach pakietu nr 2 otrzymanego w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w szczególnych przypadkach dodatkowe szkolenie użytkowników, w sytuacjach koniecznych, potwierdzonych obustronnie, rozliczanych jako usługa osobno płatna) objętego Umową;2.6. bieżące optymalizowanie konfiguracji Systemu w ramach pakietu, uwzględniające potrzeby Zamawiającego, 2.7. pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych. W przypadku niepoprawnie zabezpieczonych nośników danych, błędów w tworzeniu kopii zapasowych leżących po stronie Zamawiającego, pomoc w awaryjnym odtworzeniu stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych będzie wykonywana przez Wykonawcę za dodatkowym wynagrodzeniem;2.8. pomoc w weryfikacji / korygowaniu zebranych danych przez Zamawiającego przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. łącza telekomunikacyjne, nośniki optyczne, nośniki magnetyczne itp.) wyłącznie w przypadku ich błędnego wygenerowania, polegająca na wskazaniu niezgodności i ich przyczyn, natomiast sama korekta danych będzie realizowana przez Zamawiającego;2.9. doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych dokonywanie ponownych instalacji Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego;2.10. obsługa serwisowa Systemu objętego pakietem nr 2, będzie realizował Autoryzowany Przedstawiciel Wykonawcy, dysponujący pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu Umowy, w tym konsultacji telefonicznych; 2.11. prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową: 2.12. w przypadku przeprowadzania aktualizacji Systemu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego raportu zawierającego listę zmian lub dostarczenia listy zmian wraz z pakietem aktualizacyjnym, w terminie do 5 dni roboczych od przeprowadzania aktualizacji;2.13. wykonywanie wstępnej analizy zgłoszeń, które Zamawiający zamierza zarejestrować, sprawdzanie ich zasadności, kompletności i prawidłowej kwalifikacji podczas konsultacji telefonicznej lub drogą mailową lub za pomocą HelpDesku; 2.14. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową: 2.15. usługi opieki serwisowej i nadzoru autorskiego Systemu w ramach pakietu nr 2 objętego Umową, świadczone będą w każdy dzień z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy od godziny 08:00 do godziny 16:00,2.16. udostępnianie i aktualizowanie dokumentacji w zakresie instalacji, konfiguracji oraz użytkowania Systemu w formie elektronicznej za pomocą serwera FTP/SFTP lub drogą mailową,2.17. na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do zmiany opiekuna technicznego, zmiana opiekuna technicznego nie stanowi zmian umowy;2.18. zagwarantowanie indywidualnych prac programistycznych w ilości ok. 60 godz. w okresie trwania Umowy w ramach pakietu nr 2. Podane godziny są szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę ich realizacji oraz zgłaszania związanych z tym roszczeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72000000-5, 48614000-5, 48812000-3, 72260000-5, 72261000-2, 72262000-9, 72263000-6, 72265000-0, 72260000-5, 72267000-4, 72268000-1, 72611000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 97,00
Czas naprawy awarii krytycznej 3,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Alteris firmy Alteris S.A. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Przedmiotem zamówienia jest przede wszystkim: objęcie nadzorem autorskim i opieką serwisową Systemu Alteris w ramach pakietu nr 3, którego moduły uwzględnione są w Załączniku nr 1 do Umowy, która zawiera: 3.1. wprowadzanie zmian w Systemie w zakresie pakietu nr 3 dotyczącym istniejącej funkcjonalności objętych Umową, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących, wydanych na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do:a) przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Systemu, opublikowanie odpowiedniego komunikatu drogą mailową;b) dostarczenie Updatów oraz Upgradów Systemu poprzez Szyfrowane Łącze Teleinformatyczne (VPN), a Zamawiający dokona ich samodzielnej instalacji;3.2. możliwość zgłoszenia Awarii, Awarii Krytycznych i propozycji Modyfikacji Standardowych Systemu w ramach pakietu nr 3 objętego Umową; zgłoszenia takie wynikają z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Systemu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju Systemu w ramach pakietu nr 3 objętego Umową;3.3. usunięcie Awarii lub Awarii Krytycznej Systemu w ramach pakietu nr 3 objętego Umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych. Przy czym Czas Naprawy Awarii Krytycznej nie może być dłuższy niż 48 godziny od momentu zgłoszenia – kryterium pozacenowe – rozdział XIII;a) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte danego dania roboczego:b) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 16.01 a 24.00 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte następnego dnia roboczego; c) gdy zgłoszenie odbędzie się w godzinach 0.01 a 7.59 dnia roboczego jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 danego dnia roboczego; d) gdy zgłoszenie odbędzie się w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy jest traktowane jako przyjęte o godzinie 8.00 najbliższego dnia roboczego;3.4. gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian tj. Modyfikacji Niestandardowych Systemu objętego Umową w ramach realizacji pakietu nr 3 (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju) oraz zmian w Systemie w odniesieniu do dodania nowej funkcjonalności, przy czym realizacja powyższych żąda nie będzie wchodziła w zakres niniejszej Umowy, zgłoszenia żądania zmiany należy dokonywać poprzez Help-Desk, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym;3.5. opieka serwisowa Systemu w ramach pakietu nr 3 otrzymanego w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w szczególnych przypadkach dodatkowe szkolenie użytkowników, w sytuacjach koniecznych, potwierdzonych obustronnie, rozliczanych jako usługa osobno płatna) objętego Umową;3.6. bieżące optymalizowanie konfiguracji Systemu w ramach pakietu, uwzględniające potrzeby Zamawiającego, 3.7. pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych. W przypadku niepoprawnie zabezpieczonych nośników danych, błędów w tworzeniu kopii zapasowych leżących po stronie Zamawiającego, pomoc w awaryjnym odtworzeniu stanu Systemu i zgromadzonych danych archiwalnych będzie wykonywana przez Wykonawcę za dodatkowym wynagrodzeniem;3.8. pomoc w weryfikacji / korygowaniu zebranych danych przez Zamawiającego przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. łącza telekomunikacyjne, nośniki optyczne, nośniki magnetyczne itp.) wyłącznie w przypadku ich błędnego wygenerowania, polegająca na wskazaniu niezgodności i ich przyczyn, natomiast sama korekta danych będzie realizowana przez Zamawiającego;3.9. doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Systemu w ramach Umowy w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; 3.10. obsługa serwisowa Systemu objętego pakietem nr 3, będzie realizował Autoryzowany Przedstawiciel Wykonawcy, dysponujący pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu Umowy, w tym konsultacji telefonicznych; 3.11. prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji Systemu w ramach pakietu nr 3 objętego Umową;3.12. w przypadku przeprowadzania aktualizacji Systemu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenie Zamawiającemu szczegółowego raportu zawierającego listę zmian lub dostarczenia listy zmian wraz z pakietem aktualizacyjnym, w terminie do 5 dni roboczych od daty przeprowadzenia aktualizacji;3.13. wykonywanie wstępnej analizy zgłoszeń, które Zamawiający zamierza zarejestrować, sprawdzanie ich zasadności, kompletności i prawidłowej kwalifikacji podczas konsultacji telefonicznej lub drogą mailową lub za pomocą HelpDesku;3.14. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Systemu w ramach pakietu nr 3 objętego Umową;3.15. usługi opieki serwisowej i nadzoru autorskiego Systemu w ramach pakietu nr 3 objętego Umową, świadczone będą w każdy dzień z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy od godziny 08:00 do godziny 16:00;3.16. udostępnianie i aktualizowanie dokumentacji w zakresie instalacji, konfiguracji oraz użytkowania Systemu w ramach pakietu nr 3 w formie elektronicznej za pomocą serwera FTP/SFTP lub drogą mailową,3.17. na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do zmiany opiekuna technicznego, zmiana opiekuna technicznego nie stanowi zmiany umowy;3.18. zagwarantowanie indywidualnych prac programistycznych w ilości ok. 60 godz. w okresie trwania Umowy w ramach pakietu nr 3. Podane godziny są szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę ich realizacji oraz zgłaszania związanych z tym roszczeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72000000-5, 48614000-5, 48812000-3, 72261000-2, 72262000-9, 72263000-6, 72265000-0, 72266000-7, 72267000-4, 72268000-1, 72611000-6, 72260000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 97,00
Czas naprawy awarii krytycznej 3,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odłączenie telefonu stacjonarnego- Zawiercie
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania29-10-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odłączenie telefonu stacjonarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa specjalistycznego oprogramowania komputerowego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Utrzymanie i rozwój serwisów www
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI