ODNOWIENIE LICENCJI NA POSIADANE OPROGRAMOWANIE NA POTRZEBY AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ODNOWIENIE LICENCJI NA POSIADANE OPROGRAMOWANIE NA POTRZEBY AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-03-10
  • ZamawiającyAkademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00073512
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ODNOWIENIE LICENCJI NA POSIADANE OPROGRAMOWANIE NA POTRZEBY AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 121

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-726

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ODNOWIENIE LICENCJI NA POSIADANE OPROGRAMOWANIE NA POTRZEBY AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51a85be0-9a28-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073512

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz
elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem www.platformazakupowa.pl
zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu
komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 SWZ. Instrukcja korzystania z systemu
dostępna jest pod adresem
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
b. Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z
Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej a komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz 2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między
zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość dozamawiającego”.
Oferta powinna być: a) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim, b) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl
c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania wykonawcy
d) Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym
(eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.e) W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES. f) Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji
stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne
wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa. g) Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed
upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje h) Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będzie odrzuceniu. i) Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść wykonawca,aby
zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz ewentualne rabaty.
j) Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca zobowiązany
jest załączyć tłumaczenie na język polski. k) Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ust 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego
zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę. l) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, tel.: 42/2547400, ;
 Kontakt w sprawie przetwarzania danych osobowych : iodo@asp.lodz.pl.
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na „ODNOWIENIE LICENCJI NA POSIADANE OPROGRAMOWANIE NA POTRZEBY AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI”, nr postępowania: KBZ.261.10.2022, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z póź. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy a następnie archiwizowane zgodnie z Jednolitym rzeczowym wykazem akt ASP w Łodzi;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KBZ.261.10.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odnowienie ważności licencji dla oprogramowania posiadanego przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi - Adobe Creative Cloud
Typ licencji: User
Wersja: komercyjna
Język: Multilanguage
Ilość: 2
Okres ważności licencji: 1 rok
Data rocznicy: 3.04.2022
Nr vip: 00C6478B38C2BCB7851A

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48320000-7 - Pakiety oprogramowania do rysowania i odwzorowywania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) cena 60 %
b) termin realizacji zamówienia 40%

a) Cena – 60%
1. Zamawiający przy obliczaniu tego kryterium będzie brał pod uwagę całkowitą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. W zakresie kryterium oferta może uzyskać 60 punktów.
3. Oferta z ceną najniższą otrzyma 60 pkt.
4. Punktacja ceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą:
C min
PC = ------------- x 60
C
gdzie:
PC - ocena punktowa danej oferty za cenę
Cmin - minimalna zaoferowana przez wykonawców cena
C - cena z danej oferty
b) Termin realizacji zamówienia - 40%.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać oferowany termin realizacji zamówienia w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający określa, iż zamówienie wykonane musi być w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający zaznacza, że przez określenie terminu rozumie kolejne dni kalendarzowe do których wlicza się dni ustawowo wolne od pracy. Oferta nie może wskazywać terminu dłuższego niż 7 dni od dnia zawarcia umowy.
Jeśli oferent zaznaczy w ofercie termin dłuższy niż 7 dni, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5) Pzp. W przypadku nie zaznaczenia w formularzu oferty żadnego terminu realizacji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy i taką wartość przyjmie do obliczenia kryterium termin realizacji zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać termin wykonania zamówienia w postaci pełnych dni od dnia zawarcia umowy. Wskazanie niepełnego dnia terminu wykonania zamówienia będzie skutkowało przyznaniem punktów jak za pełny kolejny dzień, np. zaoferowanie terminu wynoszącego 6,5 dnia skutkować będzie przyznaniem punktów – jak za 7-dniowy termin.
Zamawiający określa, iż możliwy najkrótszy punktowany termin realizacji zamówienia wynosi do 3 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość aby Wykonawca wskazał w ofercie termin krótszy niż 3 dni jednak zaoferowanie krótszego niż 3 dniowy terminu realizacji zamówienia będzie skutkowało przyjęciem do obliczeń liczby najkrótszego terminu realizacji zamówienia tj. 3.
1. W zakresie kryterium termin realizacji oferta może uzyskać 40 punktów.
2. Oferta z najkrótszym terminem realizacji zamówienia (tj. do 3 dni) otrzyma 40 pkt.
3. Punktacja ceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą:
Tn
PT = ------------- x 40
T
gdzie:
PT - ocena punktowa danej oferty za termin realizacji zamówienia
T - termin realizacji z danej oferty
T n - najkrótszy termin realizacji zamówienia tj do 3 dni

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają zsumowaniu. Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku. Oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów (P) stanowić będzie ofertę najkorzystniejszą.

Ostateczną liczbę punktów (P) każdej z ocenianych ofert stanowić będzie suma punktów przyznanych w obu kryteriach: „Cena” i „termin realizacji zamówienia” zgodnie ze wzorem
P = PC + PT
gdzie:
P - łączna ocena punktowa
PC – Ocena punktowa za kryterium „cena”
PT – ocena punktowa za kryterium „termin realizacji zamówienia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odnowienie ważności licencji dla oprogramowania posiadanego przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi - Corel Academic Site
Poziom: 3
Wersja: edukacyjna
Język: polski
Ilość: 1 pakiet
Okres ważności licencji: 1 rok
Nr licencji: 657839

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48320000-7 - Pakiety oprogramowania do rysowania i odwzorowywania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) cena 60 %
b) termin realizacji zamówienia 40%

a) Cena – 60%
1. Zamawiający przy obliczaniu tego kryterium będzie brał pod uwagę całkowitą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. W zakresie kryterium oferta może uzyskać 60 punktów.
3. Oferta z ceną najniższą otrzyma 60 pkt.
4. Punktacja ceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą:
C min
PC = ------------- x 60
C
gdzie:
PC - ocena punktowa danej oferty za cenę
Cmin - minimalna zaoferowana przez wykonawców cena
C - cena z danej oferty
b) Termin realizacji zamówienia - 40%.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać oferowany termin realizacji zamówienia w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający określa, iż zamówienie wykonane musi być w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający zaznacza, że przez określenie terminu rozumie kolejne dni kalendarzowe do których wlicza się dni ustawowo wolne od pracy. Oferta nie może wskazywać terminu dłuższego niż 7 dni od dnia zawarcia umowy.
Jeśli oferent zaznaczy w ofercie termin dłuższy niż 7 dni, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5) Pzp. W przypadku nie zaznaczenia w formularzu oferty żadnego terminu realizacji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy i taką wartość przyjmie do obliczenia kryterium termin realizacji zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać termin wykonania zamówienia w postaci pełnych dni od dnia zawarcia umowy. Wskazanie niepełnego dnia terminu wykonania zamówienia będzie skutkowało przyznaniem punktów jak za pełny kolejny dzień, np. zaoferowanie terminu wynoszącego 6,5 dnia skutkować będzie przyznaniem punktów – jak za 7-dniowy termin.
Zamawiający określa, iż możliwy najkrótszy punktowany termin realizacji zamówienia wynosi do 3 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość aby Wykonawca wskazał w ofercie termin krótszy niż 3 dni jednak zaoferowanie krótszego niż 3 dniowy terminu realizacji zamówienia będzie skutkowało przyjęciem do obliczeń liczby najkrótszego terminu realizacji zamówienia tj. 3.
1. W zakresie kryterium termin realizacji oferta może uzyskać 40 punktów.
2. Oferta z najkrótszym terminem realizacji zamówienia (tj. do 3 dni) otrzyma 40 pkt.
3. Punktacja ceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą:
Tn
PT = ------------- x 40
T
gdzie:
PT - ocena punktowa danej oferty za termin realizacji zamówienia
T - termin realizacji z danej oferty
T n - najkrótszy termin realizacji zamówienia tj do 3 dni

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają zsumowaniu. Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku. Oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów (P) stanowić będzie ofertę najkorzystniejszą.

Ostateczną liczbę punktów (P) każdej z ocenianych ofert stanowić będzie suma punktów przyznanych w obu kryteriach: „Cena” i „termin realizacji zamówienia” zgodnie ze wzorem
P = PC + PT
gdzie:
P - łączna ocena punktowa
PC – Ocena punktowa za kryterium „cena”
PT – ocena punktowa za kryterium „termin realizacji zamówienia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty zgodny z załącznikiem nr 1 do SWZ 2. Formularz cenowy zgodny z załącznikiem nr 2 do SWZ 3. Pełnomocnictwo - Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertęza pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. 4. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do
reprezentowania ich w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie
prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Zamawiający będzie badać, czy nie zachodzą wobec każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podstawy wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem platformy - Platformazakupowa.pl Strona postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Uwaga! Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert
w przedmiotowym postępowaniu.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI