Obsługa techniczna i informatyczna systemu komputerowego, jednostek komputerowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa techniczna i informatyczna systemu komputerowego, jednostek komputerowych i serwerów Oddziału Terenowego we Wrocławiu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2024-03-29
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00251609
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa techniczna i informatyczna systemu komputerowego, jednostek komputerowych i serwerów Oddziału Terenowego we Wrocławiu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 60

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

wykonywanie prawa własności wobec nieruchomości Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa techniczna i informatyczna systemu komputerowego, jednostek komputerowych i serwerów Oddziału Terenowego we Wrocławiu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-651660c5-e633-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251609

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219763/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Obsługa techniczna i informatyczna systemu komputerowego, jednostek komputerowych i serwerów Oddziału Terenowego we Wrocławiu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy
zakupowej – pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl i pod numerem postępowania wskazanym w tytule SWZ. Korzystanie z
Platformy jest nieodpłatne.
Zapytania kierowane na adresy mailowe nie będą rozpatrywane.
Korzystanie z Platformy wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
Wykonawca w celu rejestracji przechodzi do Formularza rejestracyjnego poprzez zakładkę „LOGOWANIE” oraz opcję
„ZAREJESTRUJ SIĘ”. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-maila informującego, że może dokonać
pierwszego logowania do Platformy. Minimalne wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin
Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms).
Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej dostępna jest w zakładce „Pomoc/Instrukcje”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca przystępując do
postępowania, akceptuje warunki korzystania z platformy, określone w instrukcji oraz w regulaminie platformy. Wykonawca
korzystając z platformy zobowiązuje się do przestrzegania postanowień zawartych w instrukcji oraz w regulaminie platformy.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu po zalogowaniu się na Platformie musi uruchomić polecenie „Zgłoś się do
udziału w postępowaniu”. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu.
W zakładce „Załączniki” przedmiotowego postepowania Zamawiający zamieszcza dokumentację. Pobranie dokumentu następuje po
kliknięciu na wybrany załącznik i wybraniu "Pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać „Pobierz
paczkę”, oraz „Pobierz wszystkie załączniki organizatora”.
Zakładka „Załączniki” służy również do złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą.
System umożliwia dodanie plików o wielkości do 50 MB. Zamawiający dopuszcza w szczególności pliki w formatach: .doc, .docx,
.xls, .xlsx, .pdf, .jpg, .zip, .rar.
Korespondencja elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się elektronicznie w zakładce
„Pytania/Informacje”.
Za datę wpływu oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, w tym
oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowych
środków dowodowych, pełnomocnictw, innych informacji, dokumentów i oświadczeń przyjmuje się datę ich wczytywania do systemu.
Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty jest komunikat „Oferta została zapisana”.
Potwierdzeniem prawidłowo przekazanego dokumentu elektronicznego jest komunikat systemowy „Plik został przesłany”.
Plik oferty załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość
otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
Oznaczenie czasu odbioru danych stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas, znajdującą się po
prawej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
Dokumenty elektroniczne w postępowaniu spełniają łącznie następujące wymagania:
1 są utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także przekazanie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych;
2 umożliwiają prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym;
3 umożliwiają prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku;
4 zawierają dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji.
Zamawiający określa następujące niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s;
2 komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;
3 zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0;
4 włączona obsługa JavaScript;
5 zainstalowany program Acrobat Reader.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi
być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniach, o których mowa w ust. 3.1 SWZ.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej wskazanej w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): : Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia/ złożyły ofertę.
Zamawiający informuje, że:
1. Administrator danych osobowych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy
Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul. Karolkowej 30. Z administratorem
może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy
Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych
W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i
przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany
w ust. 1.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póżn.
zm. (dalej PZP), w celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z
obowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia
ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.).
4. Odbiorcy danych osobowych
Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim
zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to
uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP.
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów
prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące
pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych
przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.
5. Okres przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres
przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych KOWR w zakresie
archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku do niego.
Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu
zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy.
cd w kolejnym pkt.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych
Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny,
ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału.
7. Prawa osób, których dane dotyczą
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku
wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania wła-dzy publicznej;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć moż-liwość skorzystania z tego prawa.
Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych,
wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w pkt 1.
Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych.
8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym
decyzji będących wynikiem profilowania.
9. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw
trzecich (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię,
Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.7.2024.JG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 465440,07 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczna systemów komputerowych Windows 7, 8, 8.1, 10, 11 oraz nowsze Oddziału Terenowego KOWR we Wrocławiu w następujących lokalizacjach:
1. Siedzibie Oddziału Terenowego we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60,
2. Siedzibie Archiwum Zakładowym we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 4,
3. Siedzibie Sekcji Zamiejscowej we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 2,
4. Siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199,
5. Siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28,
6. Siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich 15.

Na zamówienie składają się usługi podstawowe – oraz opcjonalnie usługi ponadpodstawowe

Zakres:
W ramach usług podstawowych - obsługi technicznej będą wykonywane następujące czynności:
Usuwanie awarii: serwerów, stacji roboczych, drukarek, ups-ów, elementów fizycznych i logicznych sieci komputerowej
stała gotowość serwisowa od godziny 7:oo do godziny 16:oo
konieczność przebywania osób uprawnionych ze strony usługodawcy przez czas wskazany w ofercie nie krócej niż 9 godzin dziennie (w dniach pracy Zamawiającego)
Osoby te będą pełniły funkcję obsługi technicznej (HelpDesk) dla pracowników Zamawiającego, bezpośrednio w siedzibie Oddziału Terenowego przy ul. Mińskiej 60 oraz zdalnie dla Sekcji Zamiejscowych.
W razie braku możliwości zdalnego wsparcia dla Sekcji Zamiejscowej wymagane będzie wykonanie jej bezpośrednio w jej siedzibie, jednak z zachowaniem świadczenia w tym czasie stacjonarnego dyżuru informatycznego w siedzibie Oddziału Terenowego,
Czas przebywania osób uprawnionych ze strony usługodawcy w siedzibie Oddziału może zostać wydłużony w przypadku zwiększonego zapotrzebowania Oddziału (sytuacje awaryjne, wdrożenia itp.) za dodatkową opłatą w ramach limitu godzin ponadpodstawowych. Maksymalna liczba opcjonalnych ponadpodstawowych zleconych usług w trakcie trwania umowy nie przekroczy 300 godzin.
Przeprowadzanie okresowych przeglądów, napraw sprzętu oraz oprogramowania serwerów i stacji roboczych w siedzibie Oddziału terenowego, Archiwum Zakładowego i każdej z Sekcji Zamiejscowych.

W zakresie tych konserwacji przeprowadzone zostaną między innymi następujące czynności:
Kontrola oprogramowaniem diagnostycznym,
Analiza zebranych danych w trakcie testów, interpretacja wyników, ocena stanu, działania zapobiegawcze, wnioski i zalecenia,
Diagnostyka działania komputera i innych urządzeń
Wykonywanie prac instalacyjnych i konfiguracyjnych w ramach, których będą wykonywane między innymi następujące czynności:
Dostrojenie parametrów sprzętu komputerowego,
Instalacje i konfiguracje: stacji roboczych, serwerów, urządzeń aktywnych sieci zgodnie z zaleceniami Zamawiającego,
Logiczna konfiguracja wydruków sieciowych w tym z wykorzystaniem oprogramowania Page Scope Enterprise Suite firmy Konica Minolta lub innego oprogramowania z funkcją wydruku podążającego,
Instalacje i konfiguracje
Konfiguracja drukarek laserowych urządzeń wielofunkcyjnych, oprogramowania związanego z
Dostrajanie parametrów urządzeń sieciowych, m.in. switch
Wykonywanie prac związanych z obsługą i administracją systemów operacyjnych, w szczególności Windows 7/10/11 i nowsze.
Parametryzacja systemów operacyjnych w zależności od warunków pracy systemu,
Wgrywanie (oraz w razie potrzeby wycofywanie) poprawek systemowych,
Obserwacja parametrów pracy systemów i wprowadzanie zmian przed awaryjnych,
Konfiguracja i kontrola poprawności działania kopii bezpieczeństwa maszyn wirtualnych realizowanych za pomocą Veam Backup and Replication oraz kopii bezpieczeństwa MS Windows.
Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego (komputerów, laptopów, drukarek, monitorów, skanerów) będących na wyposażeniu użytkowników we wszystkich lokalizacjach wraz z przypisaniem sprzętu użytkownikowi.
Czynności konserwacyjne sprzętu komputerowego (czyszczenie)

Usługi ponadpodstawowe: Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji, o której mowa w art. 441 PZP to jest zastrzega możliwość zamówienia usług, które mają być świadczone poza pełnieniem codziennego dyżuru przez 9 godzin dziennie.
Skorzystanie z opcji może nastąpić w przypadku:
konieczności aktualizacji systemu operacyjnego (update, downgrade), na którym funkcjonuje serwer aplikacyjny,
konieczności aktualizacji serwera (update, upgrade),
konieczności rekonfiguracji serwerów oraz systemów operacyjnych zgodnie z najlepszymi praktykami i zalecaniami producenta oprogramowania,
konieczności rekonfiguracji systemów operacyjnych wynikającą z potrzeby zwiększenia wydajności systemu, odporności na awarię, zapotrzebowania na większą przestrzeń danych, m.in. z powodu zwiększenia skali użycia systemów,
konieczności instalacji nowego sprzętu
potrzeby przeniesienia lokalizacji urządzeń strategicznych,
zmiany operatora sieci przesyłowych,
usuwania ponadnormatywnych awarii, usterek, które wymagają natychmiastowego usunięcia.

U

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

72253100-4 - Usługi pomocy komputerowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

usługi ponadpodstawowe zlecane w ramach opcji wykonywane będą za dodatkowym wynagrodzeniem, przewidzianym w zapisach umownych. Wynagrodzenie za usługi opcji płatne będzie wg ilości czasu, w których usługi te będą wykonywane. Oprócz wynagrodzenia wypłacanego miesięcznie za usługi podstawowe Wykonawca winien w ofercie podać cenę jednostkową za 1 roboczogodzinę usług ponadpodstawowych.
Maksymalnie przewiduje się udzielenie usług opcjonalnych w ilości do 300 godzin w okresie trwania umowy. Maksymalne wynagrodzenie z tytułu opcji zostanie ustalone jako iloczyn podanych godzin i zaoferowanej ceny jednostkowej w ofercie nie więcej niż 30000,00 zł
Zlecenie usług ponadpodstawowych następować będzie na podstawie pisemnego zlecenia przekazywanego Wykonawcy bezpośrednio lub elektronicznie przez pracownika Zamawiającego wskazanego w umowie jako odpowiedzialnego za nadzór nad jej realizacją.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1 Cena brutto za usługi podstawowe w okresie trwania umowy (WCm) 58 %
2 Cena brutto za opcjonalne usługi ponadpodstawowe w okresie trwania umowy (WCg) 2%
3 Szkolenia dodatkowe dla informatyków i specjalistów IT w tematach: Cyber security – Bezpieczeństwo w sieci i Administracja serwerami z systemem operacyjnym Windows Server 2019 i nowsze – dla osób które będą świadczyły usługi bezpośredniej obsługi technicznej oraz obsługi i administracji systemów operacyjnych (Ks) 10%
4 Doświadczenie zawodowe Wykonawcy (Kd) 18%
5 Doświadczenie zawodowe osób, które będą wykonywały usługi bezpośredniej obsługi technicznej (Kz) 11%
6 Posiadanie uprawnień przez osobę bezpośrednio wykonującą zamówienie –uprawnień Stowarzyszenie Elektryków Polskich do 1 KW – 1% (Ke) 1%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 58

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za opcjonalne usługi ponadpodstawowe w okresie trwania umowy

4.3.6.) Waga: 2

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Szkolenia dodatkowe dla informatyków i specjalistów IT w tematach: Cyber security – Bezpieczeństwo w sieci i Administracja serwerami z systemem operacyjnym Windows Server 2019 i nowsze – dla osób które będą świadczyły usługi bezpośredniej obsługi technicznej oraz obsługi i administracji systemów operacyjnych

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 18

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osób, które będą wykonywały usługi bezpośredniej obsługi technicznej (Kz)

4.3.6.) Waga: 11

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie uprawnień przez osobę bezpośrednio wykonującą zamówienie –uprawnień Stowarzyszenie Elektryków Polskich do 1 KW

4.3.6.) Waga: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
11.1 nie podlegają wykluczeniu - obligatoryjne przesłanki wykluczenia art. 108 ust. 1 ustawy PZP, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz fakultatywne przesłanki z art. 109 ust.1 pkt 4, 8, 9, 10 ustawy PZP
oraz
11.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu - dotyczące:

11.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;

11.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;

11.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpie-czony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przed-miotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00zł
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonaw-ców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli każdy z wykonawców spełni warunek samodziel-nie. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym ubezpieczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże się całym wymaganym ubezpieczeniem;
11.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
11.2.4.1 w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał, a w przypadku świadczeń ciągłych wykonuje co najmniej dwie usługi realizowane na rzecz instytucji publicznych – co najmniej dwóch, przez nieprzerwany okres przynajmniej 24 miesięcy każda, polegające na obsłudze technicznej systemu komputerowego, obejmującego co najmniej 50 stanowisk komputerowych- każda usługa, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Uwaga: nieprzerwane usługi realizowane w sposób ciągły, na podstawie więcej niż jednej umowy, na tym samym obiekcie, u tego samego podmiotu zamawiającego - będą uznane za jedną dłuższą usługę o okresie trwania wynikającym ze zsumowania okresów ich obowiązywania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże się całym wymaganym doświadczeniem.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług winien dotyczyć usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
11.2.4.2 dysponuje co najmniej dwoma osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia w zakresie usług bezpośredniej obsługi technicznej HelpDesk (pełnienia dyżurów) oraz obsługi i administracji systemów operacyjnych, zatrudnionymi na umowę o pracę (osoba Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą zostanie uznana za osobę spełniającą ten warunek o ile osobiście będzie świadczyła usługę) posiadającymi co najmniej następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
11.2.4.2.1 W zakresie kwalifikacji osób wymagane jest:
11.2.4.2.1.1 ukończenie co najmniej przez dwie osoby, które będą wykonywać usługi obsługi i administracji systemów operacyjnych, szkolenia w zakresie administrowania serwerami Windows 2012 lub nowszym systemem
Oraz
11.2.4.2.1.2 posiadanie przez co najmniej dwie osoby które będą wykonywać usługi bezpośredniej obsługi technicznej HelpDesk - pełnienia dyżurów - co najmniej wyksztalcenia średniego technicznego;
11.2.4.2.2 W zakresie doświadczenia osób: wymagane jest posiadanie przez co najmniej dwie osoby które będą wykonywać usługi bezpośredniej obsługi technicznej HelpDesk (pełnienia dyżurów) oraz obsługi i administracji systemów operacyjnych co najmniej:
• 3-letniego doświadczenia na stanowisku serwisanta sieci komputerowej,
• 3-letniego doświadczenia w administracji serwerami MS Windows,
• 3-letniego doświadczenie w administrowaniu stacjami roboczymi MS Windows.
11.3 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
11.4 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
11.5 Zasady udostępniania zasobów opisano w ust. 13 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty złożonej na Formularzu ofertowym , każdy wykonawca musi dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodne co do treści z Zał.nr 2 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców. Oświadczenie potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Podmiot udostępniający zasoby składa również oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z załącznikiem nr 2a do SWZ. W oświadczeniu podmiot udostepniający zasoby wskazuje, które warunki udziału w postępowaniu spełnia.
DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:

-odpisu lub informacji z KRS lub z CEIDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
W przypadku oferty wspólnej odpis lub informację składa każdy z Wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, podmiotowe środki dowodowe, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP, zamiast odpisu albo informacji z KRS lub CEiDG , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury – wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy PZP, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Terminy ważności dokumentów stosuje się odpowiednio jak wyżej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: -dokumenty potwierdzające że Wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej;
- wykazu wykonanych usług a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, – potwierdzającego należyte wykonanie co najmniej dwóch usług realizowanych na rzecz co najmniej dwóch instytucji publicznych przez nieprzerwany okres przynajmniej 24 miesięcy każda, polegających na obsłudze technicznej systemu komputerowego, obejmującego co najmniej 50 stanowisk komputerowych- każda usługa, W wykazie należy podać przedmiot usług – w tym ilość obsługiwanych stanowisk komputerowych - , wartości usług, daty wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (Wykaz usług winien być zgodny co do treści z załącznikiem do SWZ) oraz dowodów określających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług, musi dotyczyć usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
-wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług bezpośredniej obsługi technicznej Help Desk (pełnienia dyżurów) oraz obsługi i administracji systemów operacyjnych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem co najmniej dwoma osobami, które będą świadczyły usługi bezpośredniej obsługi technicznej HelpDesk (pełnienia dyżurów) oraz obsługi i administracji systemów operacyjnych posiadającymi co najmniej następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe to jest:

- co najmniej dwie osoby, która będą wykonywać usługi obsługi i administracji systemów operacyjnych ukończyły szkolenie w zakresie administrowania serwerami Windows Server 2012 lub nowszym, należy wykazać składając oświadczenie o ukończeniu szkolenia.
- co najmniej dwie osoby które będą wykonywać usługi bezpośredniej obsługi technicznej HelpDesk - pełnienia dyżurów, muszą posiadać co najmniej wyksztalcenie średnie technicznego – należy wykazać składając oświadczenie o posiadanym wykształceniu
- co najmniej dwie osoby które będą wykonywać usługi bezpośredniej obsługi technicznej HelpDesk (pełnienia dyżurów) oraz obsługi i administracji systemów operacyjnych musza posiadać co najmniej:
-3-letnie doświadczenia na stanowisku serwisanta sieci komputerowej,
-3-letnie doświadczenia w administracji serwerami MS Windows,
-3-letnie doświadczenie w administrowaniu stacjami roboczymi MS Windows.
Doświadczenie należy potwierdzić poprzez złożenie oświadczenia o posiadanym doświadczeniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (min. konsorcjum, spółka cywilna). Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność.
Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem wykonawców działających wspólnie.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług, oraz podatku akcyzowego,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
2. W przypadku zmiany, o której mowa ust 1 pkt. 1, wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
3. W przypadku zmiany, o której mowa ust 1 pkt. 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikające ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmiennego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publiczno-prawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia o ile wynagrodzenie wykonawcy jest niższe niż nowa ustalona wysokość minimalnego wynagrodzenia,
4. W przypadku zmiany, o której mowa ust 1 pkt. 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość całkowitego kosztu wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz zamawiającego.
5. W przypadku zmiany, o której mowa ust. 1 pkt. 4, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość całkowitego kosztu Wykonawcy, ponoszonego przez Wykonawcę w odniesieniu do ilości pracowników uczestniczących w realizacji niniejszej umowy.
6. Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę wniosku o zmianę oraz dowodów wraz z oświadczeniem o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1.
7. Wprowadzone zmiany wysokości wynagrodzenia obowiązywać będą od dnia zawarcia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
8. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, określonego w § 7 ust 2 i 3 umowy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 439 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
cd na końcu ogłoszenia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kowr.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-27 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

cd do zmian umowy
9. Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie.
10. Ustala się następujące zasady wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 8:
1) poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, uprawniający Strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi minimum 2,5% względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie;
2) początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia określa się na dzień otwarcia ofert;
3) Zmiana wynagrodzenia dokonana będzie z użyciem odesłania do średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego;
4) zmiana wynagrodzenia może nastąpić, wyłącznie na wniosek Wykonawcy, nie więcej niż pięciokrotnie w okresie obowiązywania umowy, tj. najwcześniej po 3 miesiącach od dnia zawarcia umowy. Każdy kolejna zmiana umowy może nastąpić po 6 miesiącach od poprzedniej zmiany.
5) maksymalna wartość zmian wynagrodzenia Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy o której mowa w ust. 8, nie może być wyższa niż 15% w stosunku do wynagrodzenia wskazanego w ofercie Wykonawcy.
11. Wprowadzenie powyższych zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę dowodów wraz z oświadczeniem o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa wyżej. Wykonawca, w pisemnym wniosku, zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego wyliczenia, z którego będzie wynikać, w jaki sposób i o ile - zmiany, o których mowa w ustępach poprzedzających, wpłynęły na zmianę kosztów wykonania przedmiotu umowy. Wniosek musi również zawierać uzasadnienie i określenie kwoty, o jaką ma wzrosnąć wynagrodzenie Wykonawcy.
12. Wprowadzone zmiany wysokości wynagrodzenia obowiązywać będą od dnia zawarcia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
13. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione na warunkach określonych w niniejszym paragrafie, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zwarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekuna dziennego dla psa - Tarnów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania03-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję opiekuna dziennego dla psa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI