Obsługa informatyczna

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa informatyczna
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLubin
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-01-29
  • ZamawiającyNarodowa Orkiestra Dęta z siedzibą w Lubinie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-01-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00003119
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa informatyczna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowa Orkiestra Dęta z siedzibą w Lubinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383827843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołaja Pruzi 7,9

1.5.2.) Miejscowość: Lubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 531555006

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nod.lubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nod.lubin.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa informatyczna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da554f03-5c8d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00003119

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.nod.lubin.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.nod.lubin.pl, mail sekretariat@nod.lubin.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie poprzez adres mailowy sekretariat@nod.lubin.pl, osobisty lub listownie

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga pozyskania przez zamawiającego specjalistycznego sprzętu biurowego (art. 65 ust. 1 pkt 3 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Listownie na adres Narodowa Orkiestra Dęta z siedzibą w Lubinie ul. M.Pruzi 7,9 59-300 Lubin

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCHAdministratorem danych osobowych jest: Narodowa Orkiestra Dęta w Lubinie, ul. Pruzi 7, 59-300 LubinINSPEKTOR OCHRONY DANYCHW sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iodo@amt24.biz, tel: 76 300 01 40 CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNAPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji umowy.ODBIORCY DANYCHOdbiorcami danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania tych danych na podstawie przepisów obowiązującego prawa oraz upoważnione przez Administratora podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Administratora.OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCHPani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania i rozliczenia umowy oraz wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): PRAWA PODMIOTÓW DANYCH• W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania oraz żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania tych danych.• Nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych w związku z art. 17 ust.3 lit. b i e RODO, przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania gdy podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.• W przypadku informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Administratora Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.INFORMACJA O DOBROWOLNOŚCI DANYCHPodanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i wynika z zawartej umowy, a konsekwencją odmowy ich podania może być częściowa lub całkowita niemożność wykonywania umowy.INFORMACJA O PROFILOWANIUPani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NOD.271.6.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług polegających na obsłudze informatyczne

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty w ramach każdego zadania Zamawiający będzie się kierował jedynym kryterium I) cena oferty - 100%Maksymalną ilość punktów w kryterium „Cena oferty" otrzyma oferta z najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:

O wykonanie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert, poprzez złożenie stosowanego oświadczenia na formularzu ofertowym, spełniają poniższe warunki:• posiadają wiedzę (stosowne uprawnienia, kwalifikacje) i doświadczenie w realizacji zadań stanowiących przedmiot zamówienia,• znajdują się w sytuacji finansowej oraz ekonomicznej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia,• posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.• Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia na bieżąca, ze starannością wynikającą z profesjonalnego charakteru świadczonych usług oraz z poszanowaniem zasad etyki zawodowej.• W przypadku wystąpienia awarii Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności mających na cel jej usunięcie w terminie I godziny od momentu otrzymania zgłoszenia.• Fakturę za świadczenie przedmiotowej usługi Wykonawca będzie wystawiał na koniec każdego miesiąca wraz z zestawieniem rozliczenia wykonanych godzin. Płatność będzie miała miejsce z konta Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia wpływu prawidłowo wystawionej faktury.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

O wykonanie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert, poprzez złożenie stosowanego oświadczenia na formularzu ofertowym, spełniają poniższe warunki:• posiadają wiedzę (stosowne uprawnienia, kwalifikacje) i doświadczenie w realizacji zadań stanowiących przedmiot zamówienia,• znajdują się w sytuacji finansowej oraz ekonomicznej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia,• posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.• Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia na bieżąca, ze starannością wynikającą z profesjonalnego charakteru świadczonych usług oraz z poszanowaniem zasad etyki zawodowej.• W przypadku wystąpienia awarii Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności mających na cel jej usunięcie w terminie I godziny od momentu otrzymania zgłoszenia.• Fakturę za świadczenie przedmiotowej usługi Wykonawca będzie wystawiał na koniec każdego miesiąca wraz z zestawieniem rozliczenia wykonanych godzin. Płatność będzie miała miejsce z konta Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia wpływu prawidłowo wystawionej faktury.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy zawartej w wyniku przedmiotowego zapytania ofertowego w przypadku zaistnienia m.in. następujących okoliczności:• zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na dostawy objęte umową w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie zmodyfikowane proporcjonalnie o zmianę stawki,• zmiany danych lub przekształcenia stron umowy,Wyżej wymienione zmiany mogą skutkować m.in.. zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy, terminu realizacji zamówienia. Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-01-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Listownie, elektronicznie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-01-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-01-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Obsługa informatyczna
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lubin: Obsługa informatyczna
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lubin: Dostawa bonów towarowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Obsługa informatyczna
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Usługi serwisowe i opieka powdrożeniowa wraz z nadzorem autorskim dla szpitalnego systemu informatycznego Simple.ERP
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI