Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyś

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Tomyśl
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-27
  • ZamawiającyPowiat Nowotomyski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00227486
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowotomyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276937

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48614426700

1.5.8.) Numer faksu: +48614423589

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatnowotomyski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c91c101-2686-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227486

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003175/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Starostwa Powiatowego - podział na 2 części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatnowotomyski

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatnowotomyski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymaganych dokumentów i oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatnowotomyskiWymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)” dostępnym w zakładce „Regulamin” oraz w instrukcjach dla Wykonawców dostępnych w zakładce „Instrukcje”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania wymaga się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym
wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania
i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej i opatrzona
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf . W
celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:.zip ; .7Z. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRIwystępują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES; Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Starosta Nowotomyski ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl e-mail:
starostwo@powiatnowotomyski.pl 2) inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ jest Pani Marlena Galas e-mail: iod@powiatnowotomyski.pl tel. 61 44 26 705; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P; 5) Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.20.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji i rozbudowie instalacji sieci teleinformatycznych wraz z dedykowanym zasilaniem w budynkach B i C Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu.
2. Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności :
- wykonanie robót przygotowawczych: przebijanie otworów w ścianach, stropach, montaż przepustów, przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny, uzupełnianie ubytków tynku, uszczelnienie przepustów kablowych, malowanie tynków (jeśli to konieczne)
- wydzielenie GPD na parterze w budynku C,
- dostosowania pomieszczenia do funkcji punktu dystrybucyjnego - montaż nowego LPD – I piętro pok. 24 budynek C,
- połączenie szkieletowe światłowodowe 2 x 12G MM OM4 w relacji LPD@ w budynku C I piętro do serwerowni w budynku C parter,
- dostawa, montaż i uruchomienie nowych urządzeń aktywnych w GPD,
- demontaż istniejącego okablowania strukturalnego kat. 5 i kat. 5e w budynku C i B parter, C i B I piętro, C II piętro
- częściowy demontaż istniejących koryt kablowych w budynkach C i B parte, C i B I piętro, C II piętro,
- montaż nowych koryt kablowych w budynkach C i B parter, C i B I piętro, C II piętro,
- montaż nowego okablowania strukturalnego klasy Ea w budynkach C i B parter, C i B I piętro, C II piętro,
- przeniesienie istniejących światłowodowych połączeń szkieletowych z PD w pomieszczeniu PD budynek C parter do GPD w budynku C parter.
- demontaż starej instalacji wraz z utylizacją, kopię karty odpadu przekazać do Zamawiającego.
- wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej, pomiarów sieci strukturalnej,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
- dostarczenie Certyfikatu Gwarancyjnego na system z okresem gwarancji min. 25 lat wystawiony przez producenta okablowania.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w następujących dokumentach:
1) dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę GB PROJEKT Janikowo, ul. Lotnicza 4, 62-006 Kobylnica; stanowiącej Załączniki nr 7;
2) istotnych postanowieniach umownych (projekcie umowy) określonych w załączniku nr 6.
4. Ze względu na konieczność nieprzerwanego funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu, konieczne jest etapowanie robót tzn. realizacja zadania, tak aby obiekt urzędu mógł być w pełni użytkowany. Ponadto, należy bezwzględnie uważać na istniejące instalacje podtynkowe i natynkowe, w tym celu przed wykonaniem nowych tras kablowych (bruzd) konieczne jest sprawdzenie trasy lokalizatorem instalacji podtynkowych. Wybór i kolejność prac Wykonawca ustali z Zamawiającym na etapie sporządzania harmonogramu rzeczowo -finansowego.
5. Przełączanie ze starej na nową instalację, Wykonawca będzie realizował etapami uzgodnionymi z użytkownikiem. Jeżeli z różnych powodów Wykonawca nie będzie w stanie zrealizować robót bez przerw w dostępie do usług, roboty należy prowadzić po godzinach pracy służbowej urzędu po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z użytkownikiem.
6. Zgodnie z art. 99 ust.5 i 6 ustawy Pzp, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SWZ oraz załącznikach: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w projekcie, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto zgodnie z art. 101 ust.4 ww. ustawy Pzp, ilekroć w niniejszej SWZ lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano określone normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy odniesienia, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do dokumentacji projektowo- wykonawczej, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, zarówno w zakresie parametrów, jak i jakości. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć wraz z ofertą, wypełnioną Tabelę równoważności z właściwymi elementami kluczowymi, oraz inne odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie określić, że są one równoważne. Rozwiązania równoważne, aby mogły być zaakceptowane muszą zostać zaaprobowane przez projektanta.
8. Materiały, wyroby urządzenia i technologie zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 133 ze zm.) i ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 215,471) oraz przepisach wykonawczych do tych ustaw, a także wymaganiom wskazanym przez projektanta w dokumentacji projektowej.
9. Materiały i urządzenia stosowane do realizacji zamówienia, muszą być nowe, posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa: atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, aprobaty techniczne, certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności oraz muszą być nieużywane, posiadać aktualny okres ważności i być wolne od wad fizycznych i prawnych.
10. Przekazanie świadectw jakości (certyfikatów bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatów zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną) materiałów dostarczonych na plac budowy oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem.
11. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie nazwę producenta systemu okablowania strukturalnego, które oferuje.
12. Wszystkie elementy pasywne składające się na okablowanie strukturalne muszą być oznaczone nazwą lub znakiem firmowym, tego samego producenta okablowania i pochodzić z jednolitej oferty reprezentującej kompletny system.
Nie dopuszcza się instalowania w torze transmisyjnym elementów pochodzących od różnych producentów w szczególności dotyczy to kabli transmisyjnych.
13. Instalacja okablowania strukturalnego musi być wykonana przez firmę posiadającą ważne uprawnienia i certyfikat wydany przez producenta okablowania strukturalnego, którego system wykonawca oferuje. Certyfikat instalatora musi być dokumentem terminowym, ważnym przez cały okres realizacji umowy. W przypadku, gdy termin ważności dokumentu będzie się kończył przed końcowym odbiorem inwestycji, wykonawca przedłoży przedłużenie autoryzacji na kolejny okres, dokonane przez producenta wykonywanego okablowania.
14. Wykonawca musi posiadać dwóch instalatorów mających autoryzację producenta okablowania strukturalnego w zakresie projektowania, wykonywania, nadzoru, pomiarów oraz kwalifikowania do objęcia gwarancją oraz dwie osoby posiadające aktualne certyfikaty w zakresie konfiguracji urządzeń aktywnych sieci wystawione przez Producenta oferowanych urządzeń aktywnych sieci.
15. Zamawiający wymaga, na cały system okablowania strukturalnego Wykonawca, dostarczenia certyfikatu producenta systemu obejmujący min. 25-letnią gwarancję. Gwarancja systemowa musi stanowić zobowiązania producenta systemu w zakresie dotrzymania parametrów wydajnościowych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych wszystkich elementów oddzielnie i całego systemu. 25-letnia gwarancja producenta systemu okablowania strukturalnego powinna obejmować:
1) gwarancję materiałową - producent zagwarantuje, że jeśli w jego produktach podczas dostawy, instalacji lub 25-letniej eksploatacji wykryte zostaną wady lub usterki fabryczne, to produkty te zostaną naprawione bądź wymienione,
2) gwarancję parametrów łącza/kanału - producent zagwarantuje, że łącze stałe lub kanał transmisyjny wykonany z jego komponentów przez okres 25 lat będzie charakteryzował się parametrami transmisyjnymi nie gorszymi niż określone w normie ISO/IEC 11801:2017 lub PN-EN 50173-1:2018 dla klasy EA.
16. Zgodnie z art. 658 w zw. z art. 656 w zw. z art. 638 w zw. z art. 568 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1740,2320), dalej „KC” okres rękojmi na wady nieruchomości wynosi 5 lat (60 miesięcy), wobec tego wymagany okres rękojmi na wszystkie pozostałe wykonane roboty nie może być krótszy niż 5 lat (60 miesięcy) licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy.
Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w celu szczegółowego zapoznania się z uwarunkowaniami występującymi na obiekcie. Termin wizji lokalnej będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, zgłoszenia telefoniczne tel. 61 44 26 713. Niedokonanie wizji lokalnej nie będzie mogło stanowić podstawy do zgłaszania przez Wykonawców zastrzeżeń, co do kompletności dokumentacji przetargowej oraz nie będzie miało wpływu na przebieg wykonania robót oraz wysokość wynagrodzenia umownego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32428000-9 - Modernizacja sieci

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów
oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia. Oferta złożona przez wybranego Wykonawcę musi spełniać wymogi SWZ. Musi być ofertą ważną w postępowaniu (nie podlegać odrzuceniu).
Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu i nie podlegać wykluczeniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na urządzenia aktywne – (przełączniki sieciowe -switche)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy, rozbudowy lub modernizacji instalacji okablowania strukturalnego, dostawy i konfiguracji urządzeń aktywnych sieci o wartości brutto co najmniej 300.000,00 zł każda. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości kwot brutto wykonanych robót budowlanych
w zakresie budowy, rozbudowy lub modernizacji okablowania strukturalnego, dostawy
i konfiguracji urządzeń aktywnych sieci w celu uzyskania wymaganej wartości brutto;

b) dysponuje lub będzie dysponował:
- osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą co najmniej 2- letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień),
w tym kierowała co najmniej jedną robotą polegającą na wykonaniu modernizacji lub rozbudowie istniejących, lokalnych sieci komputerowych, przy czym w ramach tej jednej roboty zainstalowano co najmniej 200 linii okablowania strukturalnego kat. min 6A,
- dwoma pracownikami (instalatorami) z co najmniej 2 – letnim doświadczeniem
w instalowaniu infrastruktury okablowania producenta, którego okablowanie Wykonawca oferuje mających autoryzację producenta okablowania strukturalnego w zakresie projektowania, wykonywania, nadzoru, pomiarów oraz kwalifikowania do objęcia gwarancją,
- dwoma pracownikami (instalatorami) z co najmniej 2 – letnim doświadczeniem
posiadającymi aktualne certyfikaty w zakresie konfiguracji urządzeń aktywnych sieci wystawione przez Producenta oferowanych urządzeń aktywnych sieci.,
c) posiada aktualny certyfikat Partnera (Instalatora) oferowanego Systemu Okablowania Strukturalnego;
d) posiada aktualny certyfikat Partnera oferowanych urządzeń sieciowych.
Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana powyżej – kierownik budowy posiadający uprawnienia w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń - była osobą, o której mowa w pkt 17.2 SWZ, tj. wskazaną w formularzu ofertowym w kryterium „doświadczenie kierownika budowy”.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony powyżej w pkt a) zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie.
W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego warunek określony powyżej w pkt a) zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli co najmniej jeden podmiot trzeci spełni warunek samodzielnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia. Podmiotowe środki dowodowe jakie składa Wykonawca na wezwanie Zamawiającego:1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 4 do SWZ;2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do SWZ) wraz z wymaganymi certyfikatami imiennymi dla tych osób.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1) formularz ofertowy przygotowany wg wzoru – załącznik nr 1 do SWZ;
2) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców;
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia wraz z oświadczeniami tego podmiotu, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (jeżeli wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego);
4) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty, usługi wykonają poszczególni wykonawcy (zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp);
5) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
6) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, który zakres zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 Pzp)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami paragrafu 13 wzoru umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatnowotomyski/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-27 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy ( najpóźniej w dniu podpisania, ale przed jej podpisaniem):
1) do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto podanej w ofercie.
2) dostarczenia potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów potwierdzających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie kierownika budowy, o których mowa w art.12 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane wraz z zaświadczeniem potwierdzającym wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z określonym w nich terminem ważności, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający (kopię dowodu wpłat składki ubezpieczeniowej lub każdej jej raty), że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej przez cały czas trwania umowy w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300 000,00 zł
Jeżeli okres ubezpieczenia wygaśnie w trakcie realizacji umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, w terminie nie później niż ostatniego dnia obowiązywania ubezpieczenia, nową polisę lub inny dokument potwierdzający (kopię dowodu wpłat składki ubezpieczeniowej lub każdej jej raty), że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.
2. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Zamawiający wymaga, aby umowa konsorcjum:
1) określała sposób reprezentacji wszystkich podmiotów oraz upoważniała jednego z członków konsorcjum – głównego partnera (Lidera) do koordynowania czynności związanych z realizacją umowy,
2) stwierdzała o odpowiedzialności solidarnej partnerów konsorcjum, za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji przedmiotu zamówienia,
3) oznaczała czas trwania konsorcjum przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia,
4) określała cel gospodarczy obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia,
5) wykluczała możliwość wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia,
6) określała sposób współdziałania podmiotów,
7) określała szczegółowy podział czynności do wykonania przez poszczególnych partnerów konsorcjum,
8) określała szczegółowe zasady rozliczania się pomiędzy partnerami konsorcjum za wykonywanie przedmiotu zamówienia ( wyklucza się płatności przez Zamawiającego dla każdego z partnerów z osobna – wystawcą faktury ma być pełnomocnik konsorcjum).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Łęczyca
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI