Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja sieci komputerowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Redzikowie oraz w Szkole Podstawowej im.mjra Henryka Sucharskiego w Jezierzycach (wraz z halą widowiskowo-sportową)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Redzikowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979855
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: michalm@gminaredzikowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminaredzikowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sieci komputerowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Redzikowie oraz w Szkole Podstawowej im.mjra Henryka Sucharskiego w Jezierzycach (wraz z halą widowiskowo-sportową)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29cf88c4-3aab-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051278/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Modernizacja sieci komputerowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Redzikowie oraz w Szkole Podstawowej im.mjra Henryka Sucharskiego w Jezierzycach (wraz z halą widowiskowo-sportową)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt realizowany jest na podstawie umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01- 001/23/0611/FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 zawarta 05 kwietnia 2024r. w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_redzikowo
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_redzikowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści OPIW, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Redzikowo – Urząd
Gminy Redzikowo, Sportowa 34, 76-200 Słupsk,
kontakt z Inspektorem Ochrony Danych1 – iod@gminaredzikowo.pl lub na adres: Urząd Gminy Redzikowo, Sportowa 34, 76-200
Słupsk
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia: Modernizacja sieci komputerowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Redzikowie oraz w Szkole
Podstawowej im.mjra Henryka Sucharskiego w Jezierzycach (wraz z halą widowiskowo-sportową)., Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;,
posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129), dalej
„ustawa Pzp”;
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.3.) Opis potrzeb Zamawiającego
Wstęp
Po wielu latach funkcjonowania sieci teleinformatycznych w szkołach gminy zaobserwowano brak spójności i konsekwencji
w infrastrukturze i administracji zasobami sieciowymi. Niejednokrotnie „potrzeba chwili” wymuszała na użytkownikach sieci
dostępowych tworzenie własnych połączeń i rozwiązań, które wpływają negatywnie na poziom bezpieczeństwa oraz
możliwość jej administrowania. Rosnąca liczba użytkowników, dzienniki elektroniczne, prace interaktywne uczniów,
możliwość połączenia niezaufanych urządzeń, to wszystko i wiele innych czynników mających wpływ na bezpieczeństwo
danych i przesyłu informacji wymaga wprowadzenia zmian i modernizacji sieci.
Założenia pracy sieci dostępowej
Głównymi założeniami, które są celem modernizacji jest postawienie na bezpieczeństwo danych i izolacja grup
użytkowników w zależności od rodzaju dostępu do określonych zasobów.
Scentralizowane zarządzanie siecią z jednego miejsca, możliwość konfiguracji urządzeń bez fizycznego dostępu do nich.
Bezawaryjność urządzeń i zastosowanie urządzeń sprawdzonych producentów w celu uniknięcia niskiej jakości urządzeń
bez serwisu pogwarancyjnego.
Zastosowanie technologii i rozwiązań
Rozdzielenie grup urządzeń poprzez wirtualizację dostępów i odpowiednie tunelowanie ruchu poprzez wykorzystanie
oddzielnych wirtualnych sieci wi-fi, które „dopinają” urządzenia do właściwych vlan-ów, wykorzystanie w switchach sieci
Dynamic VLAN.
Możliwości i inwentaryzacja obiektów
Podczas przygotowywania do opracowania modernizacji należy przeprowadzić inwentaryzację istniejącej infrastruktury i
urządzeń aktywnych w celu oceny możliwości adaptacji istniejących zasobów do realizacji projektu. Podczas oceny należy
wziąć pod uwagę stan techniczny okablowania, rodzaj aktualnie wykorzystywanych urządzeń ich możliwości techniczne i w
przypadku, gdy nadają się do adaptacji, ich zużycie czasowe. Należy uwzględnić czy adaptacja istniejącej infrastruktury nie
będzie miała negatywnego wpływ na pracę obiektu podczas oraz po modernizacji. Celem zapewnienia dostępu do sieci
urządzeniom bezprzewodowym należy zapewnić im odpowiedni poziom sygnału w danej lokalizacji (co najmniej -70dBm) -
należy dokonać rozmieszczenia urządzeń nadawczych tak, aby zapewnić bezprzewodowy lub przewodowy dostęp w
wymaganych miejscach użytkowania (wszystkie pomieszczenia dydaktyczne oraz administracyjne). Z uwagi na brak
dokładnych planów budowlanych, niezbędna będzie wizja lokalna oraz pomiar tłumienności ścian w celu zaplanowania
optymalnej ilości oraz rozmieszczenia AccessPointów.
Wybór rozwiązań do realizacji i założenia końcowe.
Budowa bądź modernizacja istniejącej infrastruktury w sposób zapewniający wirtualizację sieci bezprzewodowych z
wykorzystaniem dynamic VLAN. Wymiana urządzeń niespełniających wymogów projektu (np. switchy niezarządzalnych na
zarządzalne, wymiana szaf rack na większe, wymiana okablowania itp.). Montaż i konfiguracja wszystkich elementów
pasywnych i urządzeń aktywnych oraz uruchomienie i przetestowanie całej sieci. Uruchomienie centralnego zarządzania.
W szafie głównej (nowej lub istniejącej) musi być pozostawione miejsce na serwer i ups’a (wolne min. 8U i 500mm
głębokości). W szafach dystrybucyjnych musi być pozostawione miejsce na ups’a (min. 3U). Wszystkie elementy pasywne
(nowe jak i zaadoptowane istniejące) muszą być minimum kategorii 5e. Szafy dystrybucyjne (ze szklanymi drzwiczkami
zamykanymi na klucz) połączone zdublowanymi światłowodami (roboczy + rezerwowy) o przepustowości min. 10Gb/s oraz
dodatkowo min. 1 kablem UTP kat.6. Niepotrzebne elementy starych sieci powinny zostać usunięte (o ile będzie taka
możliwość). Wymagana jest również dokumentacja powykonawcza całej sieci wraz z pomiarami tłumienności przewodów
oraz natężenia pola w poszczególnych pomieszczeniach.
Należy dobrać urządzenia tak, aby router (FortiGate60F) umożliwiał kontrolę treści, kształtowanie ruchu oraz
zabezpieczenie sieci routowanej oraz analizę zagrożeń. Należy dobrać aktywny sprzęt sieciowy – AccessPointy i switche
tak, aby umożliwiały odpowiednie zarządzanie portami, tworzenie sieci VLAN, wirtualizację sieci bezprzewodowych WLAN
(multi-SSID) oraz dodatkowo umożliwią scentralizowane zarządzanie i monitorowanie całej sieci. System musi umożliwiać
zarządzanie wszystkimi rozproszonymi jednostkami (szkołami) z centralnego miejsca (administrator główny w Urzędzie
Gminy) oraz dodawanie administratorów lokalnych (np. dla wybranej szkoły lub wybranego fragmentu infrastruktury).
Wszystkie urządzenia aktywne muszą mieć min. 2 letnią usługą wsparcia oraz minimum 5 letni cykl życia (EOL) liczony od
dnia podpisania protokołu odbioru.
Prace instalatorskie będą musiały być wykonywane tak, aby nie kolidowały z zajęciami dydaktycznymi i nie dezorganizowały
pracy szkoły.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
48820000-2 - Serwery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy
potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw
wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wzór umowy zostanie załączony do SWZ po przeprowadzeniu negocjacji.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_redzikowo
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-16 10:30
8.8.) Krótki opis minimalnych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia, niepodlegających negocjacjom, które muszą spełnić wszystkie oferty:
Specyfikacja urządzeń aktywnych (wymagania minimalne):
Switche POE:
24x gigabitowe porty RJ45 10/100/1000 Mb/s
w tym:
- 16x portów PoE+ 802.3af/at
- 8x portów PoE++ 802.3bt
min. 2 sloty SFP+
1,3-calowy dotykowy moduł LCM
szybkość przekierowań pakietów: min. 65 Mb/s
maks. pobór mocy: 50W
budżet PoE: min. 400W
wspiera PoE+ IEEE 802.3at/af i PoE++ 802.3bt
Możliwość montażu w szafie Rack 19" 1U
Zarządzanie i konfigurowanie przez kontroler
Switche bez POE:
24 lub 48 gigabitowe porty RJ45 10/100/1000 Mb/s
min. 2 sloty SFP+
1,3-calowy dotykowy moduł LCM
Szybkość przekierowań pakietów: min. 65 Mb/s
Możliwość montażu w szafie Rack 19" 1U
Zarządzanie i konfigurowanie przez kontroler
AccessPointy:
Obsługiwane standardy: 802.11 a/b/g/n/ac/ax, 802.3 af (PoE), 802.1Q
Pasmo 5 GHz min. 2x2 MU-MIMO i OFDMA z szybkością radiową min. 2400 Mb/s
Pasmo 2,4 GHz min. 2x2 MIMO z szybkością radiową min. 570 Mb/s
Zasilany przez PoE 802.3at
Zarządzanie i konfigurowanie przez kontroler
Kontroler:
ośmiordzeniowy procesor z 2 GB pamięci RAM i 32 GB pamięci flash eMMC
Zasilany przez 802.3af PoE lub USB-C
Wbudowany akumulator do automatycznego, bezpiecznego wyłączania
Praca poprzez chmurę i bez chmury
Możliwość montażu w szafie Rack 19" 1U
Konwertery SPF+
Rekomendowane przez producenta switchy
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający zawarł w SWZ dodatkowe podstawy wykluczenia zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 - o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego
Zamawiający podał, że termin wykonania zamówienia będzie trwał 3 miesiące jednak faktyczny termin realizacji zostanie
ustalony na etapie negocjacji i zawarty w SWZ.
Tytuł projektu: „Poprawa bezpieczeństwa danych Urzędu Gminy Słupsk i jednostek podległych”
Projekt realizowany jest na podstawie umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-
001/23/0611/FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 zawarta 05 kwietnia 2024r. w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój
Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu
cyberbezpieczeństwa
WIZJA LOKALNA
Działając na podstawie art. 131 ustawy Pzp, Zamawiający (pod rygorem odrzucenia oferty) przewiduje obowiązkowe odbycie przez wykonawców wizji lokalnej dla obiektów objętych zamówieniem.
Termin wizji ustala się na 12.07.2024 r. na godzinę 9:00. Wizja rozpocznie się przy głównym wejściu do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Redzikowie.
Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzona lista obecności, na którą wpiszą się przedstawiciele Wykonawców.