Modernizacja infrastruktury informatycznej – system backupowy oraz zakup oprogra

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja infrastruktury informatycznej – system backupowy oraz zakup oprogramowania.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRacibórz
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-06-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowa Wyższa Szkoła Zawodowa
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-19
  • Numer ogłoszenia552550-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 552550-N-2020 z dnia 2020-06-19 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa: Modernizacja infrastruktury informatycznej – system backupowy oraz zakup oprogramowania.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zarządzanie i Kompetencje Filarami Zintegrowanego Programu Rozwoju
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, krajowy numer identyfikacyjny 27771963000000, ul. ul. Słowackiego  55 , 47-400  Racibórz, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 155 020, e-mail joanna.russok@pwsz.raciborz.edu.pl, faks 032 4155020 w. 139.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.pwsz.raciborz.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.pwsz.raciborz.edu.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.pwsz.raciborz.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja infrastruktury informatycznej – system backupowy oraz zakup oprogramowania.
Numer referencyjny: PWSZ 1/2020/PR1/PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury informatycznej – system backupowy praz zakup oprogramowania.2. Zakresem przedmiotu zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie:a) serwer backupu,b) biblioteka taśmowa,c) oprogramowanie do backupu,d) inne oprogramowania.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 48820000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
48517000-5
48710000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 40
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
40

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: I część zamówienia1) dysponuje osobami, którzy będą brali udział w realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Osoby wykonujące prace wdrożeniowe w infrastrukturze Zamawiającego muszą posiadać następujący zestaw kwalifikacji:- minimum jedna osoba posiadająca ważny certyfikat wystawiany przez producenta oferowanego serwera backupu na poziomie minimum specjalisty, a uprawniające do wdrażania oferowanego rozwiązania,- minimum jedna osoba posiadająca ważny certyfikat wystawiony przez producenta oferowanego oprogramowania do backupu na poziomie minimum inżyniera/specjalisty, a uprawniające do wdrażania oferowanego rozwiązania, - minimum jedna osoba posiadająca ważny certyfikat wystawiony przez producenta rozwiązania do wirtualizacji serwerów VMware vSphere, poziom certyfikacji minimum VCAP 6 Data Center Virtualization Deployment (VMware Certified Advanced Professional 6 Data Center Virtualization Deployment) lub nowszy,- minimum jedna osoba posiadająca ważny certyfikat Microsoft MCSE 2012 lub nowszy wystawiony przez firmę Microsoft, Jedna osoba może posiadać więcej niż jeden z powyższych certyfikatów. I i II część zamówienia 2) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum jedną dostawę, która obejmowała dostawę o podobnym zakresie o wartości całości dostaw równej co najmniej 300.000,00 PLN, wraz z podatkiem VAT oraz potwierdzą, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( do I i II części zamówienia o wartości po 300 000,00 PLN ).W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 5.1.2) SIWZ zostaną spełnione wyłącznie jeżeli jeden z wykonawców lub podwykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie (nie sumuje się doświadczenia zawodowego - arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 7 sierpnia 2014 r. [sygn. akt: Sygn. akt: KIO 1495/14]).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Tylko do części I zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie wykonawcę do dostarczenia następujących dokumentów: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający wezwie wykonawcę do dostarczenia następujących dokumentów: a) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – załącznik nr 4 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy ( do I i II części zamówienia).b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do SIWZ (do I części zamówienia).Dysponowanie zasobami innego podmiotu. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt 6.3.1. SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:a) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - informację czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy i usługi, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.c) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy i usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający będzie żądał, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w ust. 1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.Informacja dla wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 6.2.1. a)SIWZ, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ składa każdy z wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykaz dokumentów składających się na ofertę:a) formularz ofertowy (cenowy) – załącznik nr 1 do SIWZ;b) oświadczenie wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji – załącznik nr 3 do SIWZ; c) zobowiązanie podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji na zasadach określonych w art. 22a niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Ustala się wadium dla:I części zamówienia: 8.000 zł słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 II część zamówienia: 8.000 zł słownie: osiem tysięcy złotych 00/100.3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:1) w pieniądzu2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:ING BANK Śląski O/R-rznr rachunku: 69 1050 1328 1000 0022 6112 0386z adnotacją: "Wadium – Modernizacja infrastruktury informatycznej – wskazać nr części zamówienia na która oferent składa ofertę.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego tj. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz, pok. nr 119 w godz. od 7.30-15.30, najpóźniej do dnia i godz. składania ofert. Prosimy nie załączać oryginału dokumentu stanowiącego wadium przetargowe do oferty.9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela.10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawa zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie.2. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy załącznik nr 2 do SIWZ.3. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w postanowieniach umowy. Możliwość dokonania zmian została ujęta we wzorze umowy załącznik nr 2 SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: System backupowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Serwer backupu - 1 szt.lp. Opis wymagań minimalnych1 Obudowa - typu RACK o wysokości maksymalnie 2U z możliwością instalacji minimum 14 dysków 3.5" z kompletem wysuwanych szyn umożliwiających montaż w szafie typu RACK i wysuwanie serwera do celów serwisowych. 2 Płyta główna - z możliwością zainstalowania minimum dwóch procesorów. Płyta główna musi być zaprojektowana przez producenta serwera i oznaczona jego znakiem firmowym. 3 Chipset - Dedykowany przez producenta procesora do pracy w serwerach dwuprocesorowych 4 Procesor - zainstalowane dwa procesory maksymalnie ośmio-rdzeniowe klasy x86 dedykowane do pracy z zaoferowanym serwerem umożliwiający osiągnięcie wyniku min. 95 punktów w teście SPECrate2017_int__base dostępnym na stronie www.spec.org dla dwóch procesorów. Do oferty należy załączyć wydruk ze strony potwierdzający osiągnięty wynik dla oferowanego modelu serwera.Maksymalna liczba rdzeni procesora ograniczona przez licencjonowanie objętego projektem oprogramowania. 5 RAM - 64GB DDR4 RDIMM, na płycie głównej powinno znajdować się minimum 14 wolnych slotów przeznaczonych do rozbudowy pamięci. Płyta główna powinna obsługiwać do minimum 1TB pamięci RAM. Pojemność zastosowanych kości pamięci RAM min. 32 GB. 6 Zabezpieczenia pamięci RAM - Memory Mirror; 7 Gniazda PCI - minimum dwa sloty PCIe, 8 Interfejsy sieciowe:- minimum dwa porty Ethernet 1Gbps Base-T RJ45, - minimum dwa porty Ethernet 10Gbps Base-T RJ45, - minimum dwa porty Ethernet 10Gbps SFP+,- minimum dwa porty SAS kompatybilne z portami dostarczonej w niniejszym postępowaniu biblioteki taśmowej, o wydajności minimum 6Gbps. 9 Dyski twarde - Możliwość instalacji dysków SATA, SAS, SSD.- minimum dwa dyski SSD o pojemności minimum 960GB każdy,- minimum 12 dysków SATA o pojemności minimum 8TB każdy. 10 Sprzętowy kontroler RAID - kontrolera RAID, z obsługą minimum RAID 1,5,6 i minimum 2GB nieulotnej pamięci NVRAM . 11 Sprzętowy kontroler RAID - kontrolera RAID, z obsługą minimum RAID 1,5,6 i minimum 8GB nieulotnej pamięci NVRAM . 12 Wbudowane porty - minimum 1 port USB 2.0 oraz 2 porty USB 3.0 wyprowadzone na zewnątrz obudowy, 1 port RJ45 zarządzania, 2 porty VGA (1 na przednim panelu obudowy, drugi na tylnym), min. 1 port RS232. 13 Video - Zintegrowana karta graficzna umożliwiająca wyświetlenie rozdzielczości min. 1280x1024. 14 Wentylatory - Redundantne 15 Zasilacze - Redundantne, Hot-Plug minimum 750W. 16 Bezpieczeństwo - Zintegrowany z płytą główną moduł TPM 2.0. Wbudowany czujnik otwarcia obudowy. Posiadająca dodatkowy przedni panel zamykany na klucz, chroniący dyski twarde przed nieuprawnionym wyjęciem z serwera. Możliwość wyłączenia z BIOS przycisku włączania serwera „Power”.17 Serwer umożliwia tryb pracy System Lockdown, który zabezpiecza system serwera przed wprowadzaniem nieautoryzowanych zmian w konfiguracji i aktualizacjach firmware serwera.18 Karta Zarządzania - Niezależna od zainstalowanego systemu operacyjnego, zintegrowana z płytą główną lub jako dodatkowa karta rozszerzeń (Zamawiający dopuszcza zastosowanie karty instalowanej w slocie PCI Express jednak nie może ona powodować zmniejszenia minimalnej ilości wymaganych slotów w serwerze), posiadająca minimalną funkcjonalność :- komunikacja poprzez interfejs RJ45- podstawowe zarzadzanie serwerem poprzez protokół IPMI 2.0, DCMI 1.5, SNMP, VLAN tagging- wbudowana diagnostyka- wbudowane narzędzia do instalacji systemów operacyjnych- dostęp poprzez interfejs graficzny Web karty oraz z linii poleceń- monitorowanie temperatury oraz zużycia energii przez serwer w czasie rzeczywistym- lokalna oraz zdalna konfiguracja serwera- wsparcie dla IPv4 i IPv6,- możliwość graficznego (GUI) zdalnego dostępu konsolowego, do zainstalowanego w serwerze systemu operacyjnego. 19 Zarządzenie serwera posiada pełną zgodność (obsługuje wszystkie funkcje) z oprogramowaniem Dell Open Manage Essentials 2.5 lub równoważne. Serwer musi być wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001:2008 oraz ISO-14001. 21 Serwer musi być objęty co najmniej 5-letnim wsparciem producenta (gwarancją) sprzętu w dni robocze, czas reakcji w miejscu instalacji sprzętu Następny Dzień Roboczy.Serwis musi zawierać usługę pozostawiania bez opłat u Zamawiającego uszkodzonych dysków w okresie obowiązywania gwarancji.Musi istnieć możliwość, po podaniu numeru seryjnego serwera, weryfikacji na stronie WWW producenta prowadzonej w języku polskim minimum takich informacji jak:• okresu oraz poziomu gwarancji,• zainstalowanych w serwerze elementów wyposażenia, minimum procesorów, pamięci RAM, dysków, kontrolera RAID, zasilaczy i kart komunikacyjnych.Adres strony WWW producenta na której można zweryfikować powyższe dane musi być podany w złożonej ofercie.Musi być możliwość zgłaszania awarii poprzez linię telefoniczną producenta obsługiwaną w języku polskim. Biblioteka taśmowa - 1 szt.Opis wymagań minimalnychObudowa urządzenia typy RACK, o wysokości maksimum 3U, wraz z zestawem umożliwiającym montaż w szafie RACK.Urządzenie musi być wyposażone w zainstalowany minimum jeden napęd taśmowy typu LTO-8 lub wydajniejszy, wyposażony w interfejs SAS 6Gbps .Urządzenie musi być wyposażone w minimum 40 slotów na nośniki LTO-8, w tym minimum 5 slotów typu Import/Export.Urządzenie musi posiadać możliwość rozbudowy urządzenia do minimum 240 slotów na nośniki LTO.Urządzenie musi posiadać możliwość rozbudowy urządzenia do minimum trzech napędów LTO-8 bez konieczności wymiany dostarczonej w niniejszym postępowaniu obudowy urządzenia, ani montowania dodatkowych modułów rozszerzenia obudowy.Urządzenie musi posiadać fizyczny panel sterowania jako wyświetlacz LCD, pozwalający minimum na:- wyświetlenie informacji o stanie urządzenia, - przeprowadzenie jego diagnostyki, - przeglądanie dziennika systemu, - dokonanie modyfikacji ustawień konfiguracyjnych, - przeprowadzenie inwentaryzacji i umożliwiający zarządzanie systemem.Urządzenie musi posiadać możliwość zdalnego zarządzania poprzez sieć Ethernet, pozwalające minimum na : - wyświetlenie informacji o stanie urządzenia, - sprawdzenie i modyfikację konfiguracji, - przeprowadzenie inwentaryzacji,- zarządzanie systemem,- wykonanie czynności diagnostycznych, Operator musi mieć możliwość za pośrednictwem modułu zdalnego zarządzania przeprowadzenia operacji uaktualniania oprogramowania mikrokodu napędu taśmowego i biblioteki taśmowej.Musi zostać dostarczony następujący minimalny zestaw nośników:- 1 nośnik czyszczący LTO z etykietą z kodem kreskowym,- 20 nośników danych LTO8 z etykietami z kodem kreskowym.Urządzenie musi być wyposażone w dwa redundantne zasilacze typu Hot-Swap.Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane i wyprodukowane nie wcześniej niż w drugim półroczu 2019 r, muszą pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na teren UE.Biblioteka taśmowa musi być objęta co najmniej 5-letnim wsparciem producenta (gwarancją) sprzętu w dni robocze, czas reakcji w miejscu instalacji sprzętu Następny Dzień Roboczy.Musi być możliwość zgłaszania awarii poprzez linię telefoniczną producenta obsługiwaną w języku polskim.3. Oprogramowanie do backupuOpis wymagań minimalnych:• Oprogramowanie musi współpracować z infrastrukturą VMware w wersji 5.5, 6.0, 6.5 oraz 6.7 oraz Microsoft Hyper-V 2012, 2012 R2 i 2019. Wszystkie funkcjonalności w specyfikacji muszą być dostępne na wszystkich wspieranych platformach wirtualizacyjnych, chyba, że wyszczególniono inaczej.• Oprogramowanie musi współpracować z hostami zarządzanymi przez VMware vCenter oraz pojedynczymi hostami.• Oprogramowanie musi współpracować z hostami zarządzanymi przez System Center Virtual Machine Manager, klastrami hostów oraz pojedynczymi hostami.• Oprogramowanie musi zapewniać tworzenie kopii zapasowych wszystkich systemów operacyjnych maszyn wirtualnych wspieranych przez vSphere i Hyper-V• Oprogramowanie musi zapewniać tworzenie kopii zapasowych z sieciowych urządzeń plikowych NAS opartych o SMB, CIFS i/lub NFS oraz bezpośrednio z serwerów plikowych opartych o Windows i Linux.• Oprogramowanie musi być niezależne sprzętowo i umożliwiać wykorzystanie dowolnej platformy serwerowej i dyskowej.• Oprogramowanie musi tworzyć “samowystarczalne” archiwa do odzyskania, dla których nie wymagana jest osobna baza danych z metadanymi deduplikowanych bloków.• Oprogramowanie musi pozwalać na tworzenie kopii zapasowych w trybach: Pełny, pełny syntetyczny, przyrostowy i odwrotnie przyrostowy (tzw. reverse-incremental).• Oprogramowanie musi mieć mechanizmy deduplikacji i kompresji w celu zmniejszenia wielkości archiwów. Włączenie tych mechanizmów nie może skutkować utratą jakichkolwiek funkcjonalności wymienionych w tej specyfikacji.• Oprogramowanie musi zapewniać warstwę abstrakcji nad poszczególnymi urządzeniami pamięci masowej, pozwalając utworzyć jedną wirtualną pulę pamięci na kopie zapasowe. Wymagane jest wsparcie dla co najmniej trzech pamięci masowych w takiej puli.• Oprogramowanie nie może przechowywać danych o deduplikacji w centralnej bazie. Utrata bazy danych używanej przez oprogramowanie nie może prowadzić do utraty możliwości odtworzenia backupu. Metadane deduplikacji muszą być przechowywane w plikach backupu.• Oprogramowanie nie może instalować żadnych stałych agentów wymagających wdrożenia czy upgradowania wewnątrz maszyny wirtualnej dla jakichkolwiek funkcjonalności backupu lub odtwarzania.• Oprogramowanie musi mieć możliwość uruchamiania dowolnych skryptów przed i po zadaniu backupowym lub przed i po wykonaniu zadania snapshota.• Oprogramowanie musi oferować portal samoobsługowy, umożliwiający odtwarzanie użytkownikom wirtualnych maszyn, obiektów MS Exchange i baz danych MS SQL oraz Oracle (w tym odtwarzanie point-in-time).• Oprogramowanie musi mieć wbudowane mechanizmy backupu konfiguracji w celu prostego odtworzenia systemu po całkowitej reinstalacji.• Oprogramowanie musi mieć wbudowane mechanizmy szyfrowania zarówno plików z backupami jak i transmisji sieciowej. Włączenie szyfrowania nie może skutkować utratą jakiejkolwiek funkcjonalności wymienionej w tej specyfikacji.• Oprogramowanie musi posiadać mechanizmy chroniące przed utratą hasła szyfrowania.• Oprogramowanie musi wspierać backup maszyn wirtualnych używających współdzielonych dysków VHDX na Hyper-V (shared VHDX)• Oprogramowanie musi posiadać architekturę klient/serwer z możliwością instalacji wielu instancji konsoli administracyjnych.• Oprogramowanie musi wykorzystywać mechanizmy Change Block Tracking na wszystkich wspieranych platformach wirtualizacyjnych. Mechanizmy muszą być certyfikowane przez dostawcę platformy wirtualizacyjnej.• Oprogramowanie musi oferować możliwość sterowania obciążeniem storage'u produkcyjnego tak, aby nie przekraczane były skonfigurowane przez administratora backupu poziomy latencji. Funkcjonalność ta musi być dostępna na wszystkich wspieranych platformach wirtualizacyjnych.• Oprogramowanie musi automatycznie wykrywać i usuwać snapshoty-sieroty (orphaned snapshots), które mogą zakłócić poprawne wykonanie backupu. Proces ten nie może wymagać interakcji administratora.• Oprogramowanie musi posiadać wsparcie dla VMware vSAN potwierdzone odpowiednią certyfikacją VMware.• Oprogramowanie musi wspierać kopiowanie backupów na taśmy wraz z pełnym śledzeniem wirtualnych maszyn.• Oprogramowanie musi mieć możliwość tworzenia retencji GFS (Grandfather-Father-Son).• Oprogramowanie musi umieć korzystać z protokołu DDBOOST w przypadku, gdy repozytorium backupów jest umiejscowione na Dell EMC DataDomain. Funkcjonalność powinna wspierać łącze sieciowe lub FC.• Oprogramowanie musi umieć korzystać z protokołu Catalyst (w tym Catalyst Copy) w przypadku, gdy repozytorium backupów jest umiejscowione na HPE StoreOnce. Funkcjonalność powinna wspierać łącze sieciowe lub FC.• Oprogramowanie musi wspierać BlockClone API w przypadku użycia Windows Server 2016 lub 2019 z systemem pliku ReFS jako repozytorium backupu. Podobna funkcjonalność musi być zapewniona dla repozytoriów opartych o linuxowy system plików XFS.• Oprogramowanie musi mieć możliwość replikacji włączonych wirtualnych maszyn bezpośrednio z infrastruktury VMware vSphere, pomiędzy hostami ESXi, włączając asynchroniczną replikację ciągłą. Dodatkowo oprogramowanie musi mieć możliwość użycia plików kopii zapasowych jako źródła replikacji. • Oprogramowanie musi umożliwiać przechowywanie punktów przywracania dla replik.• Oprogramowanie musi umożliwiać wykorzystanie istniejących w infrastrukturze wirtualnych maszyn jako źródła do dalszej replikacji (replica seeding).• Oprogramowanie musi wykorzystywać wszystkie oferowane przez hypervisor tryby transportu (sieć, hot-add, LAN Free-SAN).• Oprogramowanie musi dawać możliwość tworzenia backupów ad-hoc z konsoli jak i z klienta webowego vSphere.• Oprogramowanie musi przetwarzać wiele wirtualnych dysków jednocześnie (parallel processing).• Oprogramowanie musi umożliwiać jednoczesne uruchomienie wielu maszyn wirtualnych bezpośrednio ze zdeduplikowanego i skompresowanego pliku backupu, z dowolnego punktu przywracania, bez potrzeby kopiowania jej na storage produkcyjny. Funkcjonalność musi być oferowana dla środowisk VMware oraz Hyper-V niezależnie od rodzaju storage’u użytego do przechowywania kopii zapasowych. • Dodatkowo dla środowiska vSphere powyższa funkcjonalność powinna umożliwiać uruchomianie backupu z innych platform (inne wirtualizatory, maszyny fizyczne oraz chmura publiczna).• Oprogramowanie musi pozwalać na migrację on-line tak uruchomionych maszyn na storage produkcyjny. Migracja powinna odbywać się mechanizmami wbudowanymi w hypervisor. Jeżeli licencja na hypervisor nie posiada takich funkcjonalności - oprogramowanie musi realizować taką migrację swoimi mechanizmami.• Oprogramowanie musi pozwalać na zaprezentowanie pojedynczego dysku bezpośrednio z kopii zapasowej do wybranej działającej maszyny wirtualnej vSphere.• Oprogramowanie musi umożliwiać pełne odtworzenie wirtualnej maszyny, plików konfiguracji i dysków.• Oprogramowanie musi umożliwić odtworzenie plików na maszynę operatora, lub na serwer produkcyjny bez potrzeby użycia agenta instalowanego wewnątrz wirtualnej maszyny. Funkcjonalność ta nie powinna być ograniczona wielkością i liczbą przywracanych plików.• Oprogramowanie musi mieć możliwość odtworzenia plików bezpośrednio do maszyny wirtualnej poprzez sieć, przy pomocy VIX API dla platformy VMware i PowerShell Direct dla platformy Hyper-V.• Oprogramowanie musi wspierać odtwarzanie plików z następujących systemów plików:o Linux  ext2, ext3, ext4, ReiserFS, JFS, XFS, Btrfs o Mac  HFS, HFS+ o Windows  NTFS, FAT, FAT32, ReFS • Oprogramowanie musi wspierać przywracanie plików z partycji Linux LVM oraz Windows Storage Spaces.• Oprogramowanie musi umożliwiać szybkie granularne odtwarzanie obiektów aplikacji bez użycia jakiegokolwiek agenta zainstalowanego wewnątrz maszyny wirtualnej.• Oprogramowanie musi wspierać granularne odtwarzanie dowolnych obiektów i dowolnych atrybutów Active Directory włączając hasło, obiekty Group Policy, partycja konfiguracji AD, rekordy DNS zintegrowane z AD, Microsoft System Objects, certyfikaty CA oraz elementy AD Sites.• Oprogramowanie musi wspierać granularne odtwarzanie Microsoft Exchange 2010 i nowszych (dowolny obiekt w tym obiekty w folderze "Permanently Deleted Objects").• Oprogramowanie musi wspierać granularne odtwarzanie Microsoft SQL 2005 i nowsze włączając bazy danych z opcją odtwarzania point-in-time, tabele, schemat.• Oprogramowanie musi wspierać granularne odtwarzanie Microsoft Sharepoint 2010 i nowsze. Opcja odtworzenia elementów, witryn, uprawnień.• Oprogramowanie musi wspierać granularne odtwarzanie baz danych Oracle z opcją odtwarzanie point-in-time wraz z włączonym Oracle DataGuard. Funkcjonalność ta musi być dostępna dla baz uruchomionych w środowiskach Windows oraz Linux.• Oprogramowanie musi pozwalać na zaprezentowanie baz MS SQL oraz Oracle bezpośrednio z pliku kopii zapasowej do działającego serwera bazodanowego.• Oprogramowanie musi wspierać także specyficzne metody odtwarzania w tym "reverse CBT" oraz odtwarzanie z wykorzystaniem sieci SAN.• Oprogramowanie musi dawać możliwość stworzenia laboratorium (izolowane środowisko) dla vSphere i Hyper-V używając wirtualnych maszyn uruchamianych bezpośrednio z plików backupu. • Oprogramowanie musi umożliwiać weryfikację odtwarzalności wielu wirtualnych maszyn jednocześnie z dowolnego backupu według własnego harmonogramu w izolowanym środowisku. Testy powinny uwzględniać możliwość uruchomienia dowolnego skryptu testującego również aplikację uruchomioną na wirtualnej maszynie. Testy muszą być przeprowadzone bez interakcji z administratorem.• Oprogramowanie musi umożliwiać dwuetapowe, automatyczne, odtwarzanie maszyn wirtualnych z możliwością wstrzyknięcia dowolnego skryptu przed odtworzeniem danych do środowiska produkcyjnego. • Oprogramowanie musi zostać dostarczone w zestawie licencji umożliwiającym ochronę (backup i odtwarzanie) nieograniczonej liczby wirtualnych maszyn, uruchomionych na minimum 10 fizycznych procesorach serwerów hypervisorów wykonanych w architekturze x86, dla środowiska wirtualizacji VMware vSphere.• Licencje oprogramowania muszą zostać dostarczone wraz z minimum 5 letnim wsparciem producenta oprogramowania, umożliwiającym m.in. w okresie wsparcia bezpłatne pobieranie i instalowanie nowych wersji oprogramowania wraz z poprawkami.• Nie jest dopuszczone dostarczenie licencji typu OEM.4. UsługiInstalacja i konfiguracja urządzeń i oprogramowania odbywa się zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego planem i harmonogramem wdrożenia, w tym m.in.:4.1 Serwer backupu wraz z biblioteką taśmową: Fizyczna instalacja serwera backupu i biblioteki taśmowej w szafach RACK, Podłączenie urządzeń do sieci zasilania, oraz sieci LAN, Konfiguracja interfejsów zarządzania urządzeń, ustawienie czasu systemowego, konfiguracja uprawnień dostępowych dla użytkowników, logowanie zdarzeń, Aktualizacja mikrokodu systemowego urządzeń, Weryfikacja poprawności działania serwera backupu i biblioteki taśmowej, Konfiguracja zasobów dyskowych serwera, grupy RAID, dysków logicznych, Instalacja i aktualizacja systemu operacyjnego. Konfiguracja interfejsów sieciowych LAN i SAN. Konfiguracja systemu operacyjnego i integracja z posiadanym przez Zamawiającego systemem usług katalogowych Microsoft Windows Active Directory. Połączenie serwera i biblioteki taśmowej magistralą SAS, Weryfikacja poprawności konfiguracji i poprawności działania połączenia SAS pomiędzy serwerem backupu i biblioteką taśmową,4.2 Oprogramowanie do backupu Instalacja modułów oprogramowania do backupu, Aktualizacja modułów oprogramowania do backupu, Konfiguracja systemu uprawnień oraz logowania i raportowania zdarzeń systemu backupu, Integracja z posiadanym przez Zamawiającego systemem usług katalogowych Microsoft Windows Active Directory. Konfiguracja magazynów danych systemu backupu (plikowy, taśmowy), Wykonanie testów poprawności zapisu, odczytu i kopiowania danych w magazynach backupu (plikowy, taśmowy), Dodanie do systemu backupu chronionego środowiska w tym VMware vSphere, Wykonanie testów komunikacji serwera backupu z chronionym środowiskiem, Wykonanie testowych operacji wykonania kopii zapasowej i odtworzenia wirtualnych maszyn i plików, Przygotowanie i zaimplementowanie polityki backupu, Wykonanie testów wydajności wykonywania operacji backupu i odtwarzania danych.4.3 Dokumentacja powykonawczaDokumentacja powykonawcza musi obejmować minimum takie dane jak: plan rozmieszczenia fizycznego urządzeń systemu w infrastrukturze Zamawiającego, schemat i konfigurację połączeń elektrycznych, schemat i konfigurację połączeń sieci zarządzania LAN, schemat i konfigurację połączeń sieci LAN, adresację urządzeń i sieci LAN, konfigurację DNS systemu backupu (urządzenia, serwery i moduły oprogramowania), konfigurację kont i uprawnień użytkowników, konfigurację serwera backupu i biblioteki taśmowej, opis modyfikacji dokonanych w infrastrukturze Zamawiającego4.4 SzkolenieWykonawca przeprowadzi szkolenie w wymiarze minimum 16 godzin lekcyjnych (45 minut) dla minimum 2-ch pracowników Zamawiającego z zakresu użytkowania i administracji wdrożonych rozwiązań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48820000-2, 48517000-5, 48710000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Parametry techniczne 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Oprogramowanie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:II część Opis przedmiotu zamówieniaOpis produktu Język Ilość szt.WinSvrSTDCore SNGL LicSAPk OLP 16Lic NL Acdmc CoreLic Polski 20 szt. WinSvrDCCore 2019 SNGL OLP 16Lic NL Acdmc CoreLic Qlfd Polski 5 szt.WinSvrCAL 2019 SNGL OLP NL Acdmc DvcCAL Polski 200 szt.WinSvrCAL 2019 SNGL OLP NL Acdmc UsrCAL Polski 500 szt.WinSvrExtConn SNGL LicSAPk OLP NL Acdmc Qlfd Polski 1 szt.SQLSvrStdCore SNGL LicSAPk OLP 2Lic NL Acdmc CoreLic Qlfd Polski 2 szt.SharePointSvr SNGL LicSAPk OLP NL Acdmc Polski 1 szt.SharePointEntCAL 2019 SNGL OLP NL Acdmc UsrCAL Polski 350 szt.OfficeProPlus 2019 SNGL OLP NL Acdmc Polski 275 szt.PrjctPro 2019 SNGL OLP NL Acdmc w1PrjctSvrCAL Polski 15 szt.PrjctSvr 2019 SNGL OLP NL Acdmc Polski 1 szt.PrjctSvrCAL 2019 SNGL OLP NL Acdmc UsrCAL Polski 15 szt.ExchgStdCAL ALNG LicSAPk OLP NL Acdmc Stdnt UsrCAL Polski 1500 szt.ExchgSvrStd SNGL LicSAPk OLP NL Acdmc Polski 1 szt.ExchgStdCAL SNGL LicSAPk OLP NL Acdmc UsrCAL Polski 30 szt.SQLCAL 2019 SNGL OLP NL Acdmc UsrCAL Polski 20 szt.1. Każdorazowo, wraz z zamawianymi produktami, Zamawiający wymaga:1.1. kluczy licencyjnych serwerowego oprogramowania systemów operacyjnych, systemów zarządzania bazami danych oraz pakietu biurowego;1.2. bezterminowych licencji na użytkowanie zamawianego oprogramowania dla Produktów, przy zamawianiu którego konieczne jest udzielenie licencji;1.3. każdorazowego kompletu wymaganych kluczy aktywacyjnych;1.4. zbiorczych i indywidualnych dokumentów pozwalających na stwierdzenie legalności zakupionego oprogramowania dla celów inwentaryzacyjnych i audytowych;2. Wykonawca zapewni PWSZ w Raciborzu możliwość pobierania wersji instalacyjnych Produktów za pośrednictwem strony internetowej 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.3. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego do Produktów i Usług Stowarzyszonych Producenta, Zamawiający wymaga, aby oferowane rozwiązania spełniały niżej wymienione wymagania:3.1. musi być możliwa implementacja oprogramowania uruchamianego na istniejących konfiguracjach środowiska produkcyjnego i testowego;3.2. równoważne oprogramowanie musi bez zakłóceń współpracować z posiadaną przez PWSZ w Raciborzu infrastrukturą sprzętową oraz wykorzystywanym oprogramowaniem;3.3. Wykonawca musi zapewnić, że nabycie licencji lub subskrypcji oprogramowania równoważnego pozwala na legalne używanie posiadanych przez Zamawiającego licencji lub subskrypcji oprogramowania Producenta;3.4. Wykonawca musi wykazać, że funkcjonalność każdego produktu równoważnego nie jest gorsza od funkcjonalności odpowiedniego Produktu Producenta;3.5. Wykonawca musi zapewnić, że oprogramowanie równoważne jest kompatybilne i w sposób niezakłócony współdziałać będzie ze sprzętem i oprogramowaniem systemowym, aplikacyjnym i użytkowym, eksploatowanym w PWSZ w Raciborzu;3.6. Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zmiany w zakresie rozwiązań Producenta na rozwiązania równoważne, konieczne do właściwego działania środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego oraz przeszkolenia personelu PWSZ w Raciborzu i wsparcia ich pracy;4. Zamawiający ze względu na koszty ewentualnej zmiany w zakresie rozwiązań Producenta na rozwiązania równoważne, wymaga, aby rozwiązania równoważne pochodziły od jednego producenta i umożliwiały wykorzystanie wspólnych i jednolitych procedur masowej instalacji, uaktualniania, zarządzania i monitorowania.5. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje licencje oprogramowania równoważnego, zobowiązany jest wykazać ich równoważność, w stosunku do przedmiotu zamówienia opisanego w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48820000-2, 48517000-5, 48710000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej z iPada - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę odzyskanie danych z uszkodzonej płyty głównej iPada. Chodzi konkretnie o odzyskanie wewnętrznej jednej z aplikacji. Czekam na kontakt. Pozdrawiam serdecznie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI