Modernizacja i rozbudowa sieci komputerowej w brodnickich szkołach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja i rozbudowa sieci komputerowej w brodnickich szkołach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrodnica
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-09-13
  • ZamawiającyGmina Miasta Brodnicy
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-05
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00381871
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja i rozbudowa sieci komputerowej w brodnickich szkołach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Brodnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118371

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kamionka 23

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umb@brodnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brodnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i rozbudowa sieci komputerowej w brodnickich szkołach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0225839-4bd0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381871

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016932/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Modernizacja i rozbudowa sieci internetowej w brodnickich szkołach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

5) Zadanie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej X Innowacyjna edukacja Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe Poddziałanie 10.2.2. Kształcenie ogólne.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a0225839-4bd0-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/ , ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal (za wyjątkiem składania ofert) oraz poczty elektronicznej: umb@brodnica.pl (za wyjątkiem składania
ofert).
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Sposób złożenia oferty, opisany został w „Instrukcji interaktywnej”, dostępnej na stronie:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/archiwum/oferty-wnioski-i-prace-konkursowe/.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Dokumenty elektroniczne,
oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy e-
Zamówienia - Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres
email: umb@brodnica.pl oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal .
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,
opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia dostępnym pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz Regulaminie ePUAP.
6. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
Platformy e-Zamówienia, określone w Regulaminie Platformy e-Zamówienia oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy e-
Zamówienia przestrzegać postanowień tego regulaminu.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do
komunikacji na Platformie e-Zamówienia wynosi 250 MB.
8. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych,
przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu,
przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie e-Zamówienia. Jeżeli chodzi o złożenie, przekazanie oferty to bardzo ważnym jest -
potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty, które znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i
Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce
„Oferty/Wnioski”.
9. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty)
odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez
Platformę e-Zamówienia (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być
szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się
numerem ogłoszenia (BZP).
10. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: umb@brodnica.pl .
11. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres
email: umb@brodnica.pl . Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2021 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452)
.
12. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119), zwanym dalej RODO, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Brodnicy jako kierownik Zamawiającego, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica, tel. 564930300, fax. 564982626, email: umb@brodnica.pl;
2) inspektorem ochrony danych osobowych jest Grzegorz Dzięgielewski, tel. 564930354, email: iod@brodnica.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja i rozbudowa sieci komputerowej w brodnickich szkołach”, nr sprawy: IR-EU.271.1.2023, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio dotyczących Pani/Pana jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) prawo do usunięcia danych osobowych, o którym mowa w art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) prawo sprzeciwu, na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR-EU.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi „Modernizacja i rozbudowa sieci komputerowej w brodnickich szkołach”.
Część I:
Dostawa wraz z instalacją fabrycznie nowego, wolnego od wad i uszkodzeń sprzętu sieci komputerowej oraz modernizacja sieci komputerowej w III Liceum Ogólnokształcącym w Brodnicy;
2) Szczegółowy przedmiot zamówienia: Zgodnie z załącznikami od nr 5-28 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32428000-9 - Modernizacja sieci

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

31213300-5 - Szafy kablowe

32413100-2 - Rutery sieciowe

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

32422000-7 - Elementy składowe sieci

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45314310-7 - Układanie kabli

48821000-9 - Serwery sieciowe

48219500-1 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Badania i oceny ofert oraz badania spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w
postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego.
2. Oferty oceniane będą w 2 etapach.
3. W I etapie zostanie dokonana ocena ofert, czyli dokonana zostanie ocena ofert pod kątem spełnienia wymogów przedmiotowych,
w tym badanie ofert od strony formalnej, pod względem kompletności, zgodności ze SWZ, pod kątem zaistnienia przesłanek
odrzucenia oferty oraz dokonana zostanie merytoryczna ocena ofert pod względem kryterium oceny ofert, w tym ustalenie rankingu
ofert i ustalenie oferty najwyżej ocenianej (ocenionej jako najkorzystniejsza), a także dokonana zostanie ocena spełnienia
właściwości podmiotowych wykonawców, czyli zbadane zostanie czy wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki
udziału w postępowaniu na podstawie składanego przez Wykonawcę do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt XVIII.1 SWZ.
4. Ocena merytoryczna ofert zostanie dokonana według kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
5. Zamawiający ustali ranking ofert i ustali ofertę najwyżej ocenianą (ocenioną jako najkorzystniejsza) na podstawie kryteriów oceny
ofert.
6. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny (jeżeli cena nie jest jedynym kryterium oceny) lub ofertę z
najniższą ceną (jeżeli cena jest jedynym kryterium oceny) zostanie uznana za ofertę najwyżej ocenioną (ocenioną jako
najkorzystniejsza). Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
7. W II etapie dokonana zostanie ostateczna ocena spełnienia właściwości podmiotowych wykonawców, czyli zbadane zostanie czy
wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (najwyżej oceniona), nie podlega wykluczeniu oraz spełnia
warunki udziału w postępowaniu na podstawie podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt XVIII.3 i XVIII.7 SWZ, po
wcześniejszym złożeniu ich przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie.
8. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny (jeżeli cena nie jest jedynym kryterium oceny) lub ofertę z
najniższą ceną (jeżeli cena jest jedynym kryterium oceny) złożona przez wykonawca, który nie podlegał wykluczeniu oraz spełnił
warunki udziału w postępowaniu, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
9. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz
przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
10. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z
uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
11. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
12. W przypadku, o którym mowa w pkt XXI.11 ppkt 3), zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody
na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za
wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
13. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli zajdą przesłanki, o których mowa w art. 226 ustawy Pzp.
14. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, niepodlegającego wykluczeniu oraz spełniającego warunki udziału w
postępowaniu, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza.
15. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych w postępowaniu Wykonawców.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi „Modernizacja i rozbudowa sieci komputerowej w brodnickich szkołach”.
Część II:
Dostawa wraz z instalacją fabrycznie nowego, wolnego od wad i uszkodzeń sprzętu sieci komputerowej oraz modernizacja sieci komputerowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Brodnicy;
2) Szczegółowy przedmiot zamówienia: Zgodnie z załącznikami od nr 5-28 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32428000-9 - Modernizacja sieci

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

31213300-5 - Szafy kablowe

32413100-2 - Rutery sieciowe

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

32422000-7 - Elementy składowe sieci

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45314310-7 - Układanie kabli

48821000-9 - Serwery sieciowe

48219500-1 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Badania i oceny ofert oraz badania spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w
postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego.
2. Oferty oceniane będą w 2 etapach.
3. W I etapie zostanie dokonana ocena ofert, czyli dokonana zostanie ocena ofert pod kątem spełnienia wymogów przedmiotowych,
w tym badanie ofert od strony formalnej, pod względem kompletności, zgodności ze SWZ, pod kątem zaistnienia przesłanek
odrzucenia oferty oraz dokonana zostanie merytoryczna ocena ofert pod względem kryterium oceny ofert, w tym ustalenie rankingu
ofert i ustalenie oferty najwyżej ocenianej (ocenionej jako najkorzystniejsza), a także dokonana zostanie ocena spełnienia
właściwości podmiotowych wykonawców, czyli zbadane zostanie czy wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki
udziału w postępowaniu na podstawie składanego przez Wykonawcę do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt XVIII.1 SWZ.
4. Ocena merytoryczna ofert zostanie dokonana według kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
5. Zamawiający ustali ranking ofert i ustali ofertę najwyżej ocenianą (ocenioną jako najkorzystniejsza) na podstawie kryteriów oceny
ofert.
6. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny (jeżeli cena nie jest jedynym kryterium oceny) lub ofertę z
najniższą ceną (jeżeli cena jest jedynym kryterium oceny) zostanie uznana za ofertę najwyżej ocenioną (ocenioną jako
najkorzystniejsza). Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
7. W II etapie dokonana zostanie ostateczna ocena spełnienia właściwości podmiotowych wykonawców, czyli zbadane zostanie czy
wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (najwyżej oceniona), nie podlega wykluczeniu oraz spełnia
warunki udziału w postępowaniu na podstawie podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt XVIII.3 i XVIII.7 SWZ, po
wcześniejszym złożeniu ich przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie.
8. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny (jeżeli cena nie jest jedynym kryterium oceny) lub ofertę z
najniższą ceną (jeżeli cena jest jedynym kryterium oceny) złożona przez wykonawca, który nie podlegał wykluczeniu oraz spełnił
warunki udziału w postępowaniu, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
9. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz
przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
10. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z
uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
11. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
12. W przypadku, o którym mowa w pkt XXI.11 ppkt 3), zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody
na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za
wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
13. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli zajdą przesłanki, o których mowa w art. 226 ustawy Pzp.
14. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, niepodlegającego wykluczeniu oraz spełniającego warunki udziału w
postępowaniu, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza.
15. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych w postępowaniu Wykonawców.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi „Modernizacja i rozbudowa sieci komputerowej w brodnickich szkołach”.
Część III:
Dostawa wraz z instalacją fabrycznie nowego, wolnego od wad i uszkodzeń sprzętu sieci komputerowej oraz modernizacja sieci komputerowej w Szkole Podstawowej nr 2 w Brodnicy;

4.2.6.) Główny kod CPV: 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32428000-9 - Modernizacja sieci

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

31213300-5 - Szafy kablowe

32413100-2 - Rutery sieciowe

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

32422000-7 - Elementy składowe sieci

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45314310-7 - Układanie kabli

48821000-9 - Serwery sieciowe

48219500-1 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Badania i oceny ofert oraz badania spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w
postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego.
2. Oferty oceniane będą w 2 etapach.
3. W I etapie zostanie dokonana ocena ofert, czyli dokonana zostanie ocena ofert pod kątem spełnienia wymogów przedmiotowych,
w tym badanie ofert od strony formalnej, pod względem kompletności, zgodności ze SWZ, pod kątem zaistnienia przesłanek
odrzucenia oferty oraz dokonana zostanie merytoryczna ocena ofert pod względem kryterium oceny ofert, w tym ustalenie rankingu
ofert i ustalenie oferty najwyżej ocenianej (ocenionej jako najkorzystniejsza), a także dokonana zostanie ocena spełnienia
właściwości podmiotowych wykonawców, czyli zbadane zostanie czy wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki
udziału w postępowaniu na podstawie składanego przez Wykonawcę do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt XVIII.1 SWZ.
4. Ocena merytoryczna ofert zostanie dokonana według kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
5. Zamawiający ustali ranking ofert i ustali ofertę najwyżej ocenianą (ocenioną jako najkorzystniejsza) na podstawie kryteriów oceny
ofert.
6. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny (jeżeli cena nie jest jedynym kryterium oceny) lub ofertę z
najniższą ceną (jeżeli cena jest jedynym kryterium oceny) zostanie uznana za ofertę najwyżej ocenioną (ocenioną jako
najkorzystniejsza). Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
7. W II etapie dokonana zostanie ostateczna ocena spełnienia właściwości podmiotowych wykonawców, czyli zbadane zostanie czy
wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (najwyżej oceniona), nie podlega wykluczeniu oraz spełnia
warunki udziału w postępowaniu na podstawie podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt XVIII.3 i XVIII.7 SWZ, po
wcześniejszym złożeniu ich przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie.
8. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny (jeżeli cena nie jest jedynym kryterium oceny) lub ofertę z
najniższą ceną (jeżeli cena jest jedynym kryterium oceny) złożona przez wykonawca, który nie podlegał wykluczeniu oraz spełnił
warunki udziału w postępowaniu, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
9. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz
przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
10. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z
uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
11. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
12. W przypadku, o którym mowa w pkt XXI.11 ppkt 3), zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody
na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za
wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
13. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli zajdą przesłanki, o których mowa w art. 226 ustawy Pzp.
14. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, niepodlegającego wykluczeniu oraz spełniającego warunki udziału w
postępowaniu, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza.
15. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych w postępowaniu Wykonawców.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi „Modernizacja i rozbudowa sieci komputerowej w brodnickich szkołach”.
Część IV:
Dostawa wraz z instalacją fabrycznie nowego, wolnego od wad i uszkodzeń sprzętu sieci komputerowej oraz modernizacja sieci komputerowej w Szkole Podstawowej nr 1 w Brodnicy;
2) Szczegółowy przedmiot zamówienia: Zgodnie z załącznikami od nr 5-28 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32428000-9 - Modernizacja sieci

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

31213300-5 - Szafy kablowe

32413100-2 - Rutery sieciowe

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

32422000-7 - Elementy składowe sieci

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45314310-7 - Układanie kabli

48821000-9 - Serwery sieciowe

48219500-1 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Badania i oceny ofert oraz badania spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w
postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego.
2. Oferty oceniane będą w 2 etapach.
3. W I etapie zostanie dokonana ocena ofert, czyli dokonana zostanie ocena ofert pod kątem spełnienia wymogów przedmiotowych,
w tym badanie ofert od strony formalnej, pod względem kompletności, zgodności ze SWZ, pod kątem zaistnienia przesłanek
odrzucenia oferty oraz dokonana zostanie merytoryczna ocena ofert pod względem kryterium oceny ofert, w tym ustalenie rankingu
ofert i ustalenie oferty najwyżej ocenianej (ocenionej jako najkorzystniejsza), a także dokonana zostanie ocena spełnienia
właściwości podmiotowych wykonawców, czyli zbadane zostanie czy wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki
udziału w postępowaniu na podstawie składanego przez Wykonawcę do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt XVIII.1 SWZ.
4. Ocena merytoryczna ofert zostanie dokonana według kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
5. Zamawiający ustali ranking ofert i ustali ofertę najwyżej ocenianą (ocenioną jako najkorzystniejsza) na podstawie kryteriów oceny
ofert.
6. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny (jeżeli cena nie jest jedynym kryterium oceny) lub ofertę z
najniższą ceną (jeżeli cena jest jedynym kryterium oceny) zostanie uznana za ofertę najwyżej ocenioną (ocenioną jako
najkorzystniejsza). Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
7. W II etapie dokonana zostanie ostateczna ocena spełnienia właściwości podmiotowych wykonawców, czyli zbadane zostanie czy
wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (najwyżej oceniona), nie podlega wykluczeniu oraz spełnia
warunki udziału w postępowaniu na podstawie podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt XVIII.3 i XVIII.7 SWZ, po
wcześniejszym złożeniu ich przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie.
8. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny (jeżeli cena nie jest jedynym kryterium oceny) lub ofertę z
najniższą ceną (jeżeli cena jest jedynym kryterium oceny) złożona przez wykonawca, który nie podlegał wykluczeniu oraz spełnił
warunki udziału w postępowaniu, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
9. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz
przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
10. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z
uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
11. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
12. W przypadku, o którym mowa w pkt XXI.11 ppkt 3), zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody
na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za
wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
13. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli zajdą przesłanki, o których mowa w art. 226 ustawy Pzp.
14. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, niepodlegającego wykluczeniu oraz spełniającego warunki udziału w
postępowaniu, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza.
15. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych w postępowaniu Wykonawców.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi „Modernizacja i rozbudowa sieci komputerowej w brodnickich szkołach”.
Część V:
Dostawa wraz z instalacją fabrycznie nowego, wolnego od wad i uszkodzeń sprzętu sieci komputerowej oraz modernizacja sieci komputerowej w Szkole Podstawowej nr 4 w Brodnicy;
2) Szczegółowy przedmiot zamówienia: Zgodnie z załącznikami od nr 5-28 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32428000-9 - Modernizacja sieci

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

31213300-5 - Szafy kablowe

32413100-2 - Rutery sieciowe

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

32422000-7 - Elementy składowe sieci

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45314310-7 - Układanie kabli

48821000-9 - Serwery sieciowe

48219500-1 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Badania i oceny ofert oraz badania spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w
postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego.
2. Oferty oceniane będą w 2 etapach.
3. W I etapie zostanie dokonana ocena ofert, czyli dokonana zostanie ocena ofert pod kątem spełnienia wymogów przedmiotowych,
w tym badanie ofert od strony formalnej, pod względem kompletności, zgodności ze SWZ, pod kątem zaistnienia przesłanek
odrzucenia oferty oraz dokonana zostanie merytoryczna ocena ofert pod względem kryterium oceny ofert, w tym ustalenie rankingu
ofert i ustalenie oferty najwyżej ocenianej (ocenionej jako najkorzystniejsza), a także dokonana zostanie ocena spełnienia
właściwości podmiotowych wykonawców, czyli zbadane zostanie czy wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki
udziału w postępowaniu na podstawie składanego przez Wykonawcę do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt XVIII.1 SWZ.
4. Ocena merytoryczna ofert zostanie dokonana według kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
5. Zamawiający ustali ranking ofert i ustali ofertę najwyżej ocenianą (ocenioną jako najkorzystniejsza) na podstawie kryteriów oceny
ofert.
6. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny (jeżeli cena nie jest jedynym kryterium oceny) lub ofertę z
najniższą ceną (jeżeli cena jest jedynym kryterium oceny) zostanie uznana za ofertę najwyżej ocenioną (ocenioną jako
najkorzystniejsza). Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
7. W II etapie dokonana zostanie ostateczna ocena spełnienia właściwości podmiotowych wykonawców, czyli zbadane zostanie czy
wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (najwyżej oceniona), nie podlega wykluczeniu oraz spełnia
warunki udziału w postępowaniu na podstawie podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt XVIII.3 i XVIII.7 SWZ, po
wcześniejszym złożeniu ich przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie.
8. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny (jeżeli cena nie jest jedynym kryterium oceny) lub ofertę z
najniższą ceną (jeżeli cena jest jedynym kryterium oceny) złożona przez wykonawca, który nie podlegał wykluczeniu oraz spełnił
warunki udziału w postępowaniu, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
9. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz
przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
10. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z
uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
11. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
12. W przypadku, o którym mowa w pkt XXI.11 ppkt 3), zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody
na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za
wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
13. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli zajdą przesłanki, o których mowa w art. 226 ustawy Pzp.
14. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, niepodlegającego wykluczeniu oraz spełniającego warunki udziału w
postępowaniu, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza.
15. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych w postępowaniu Wykonawców.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi „Modernizacja i rozbudowa sieci komputerowej w brodnickich szkołach”.
Część VI:
Dostawa wraz z instalacją fabrycznie nowego, wolnego od wad i uszkodzeń sprzętu sieci komputerowej oraz modernizacja sieci komputerowej w Szkole Podstawowej nr 7 w Brodnicy.
2) Szczegółowy przedmiot zamówienia: Zgodnie z załącznikami od nr 5-28 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32428000-9 - Modernizacja sieci

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

31213300-5 - Szafy kablowe

32413100-2 - Rutery sieciowe

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

32422000-7 - Elementy składowe sieci

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45314310-7 - Układanie kabli

48821000-9 - Serwery sieciowe

48219500-1 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Badania i oceny ofert oraz badania spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w
postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego.
2. Oferty oceniane będą w 2 etapach.
3. W I etapie zostanie dokonana ocena ofert, czyli dokonana zostanie ocena ofert pod kątem spełnienia wymogów przedmiotowych,
w tym badanie ofert od strony formalnej, pod względem kompletności, zgodności ze SWZ, pod kątem zaistnienia przesłanek
odrzucenia oferty oraz dokonana zostanie merytoryczna ocena ofert pod względem kryterium oceny ofert, w tym ustalenie rankingu
ofert i ustalenie oferty najwyżej ocenianej (ocenionej jako najkorzystniejsza), a także dokonana zostanie ocena spełnienia
właściwości podmiotowych wykonawców, czyli zbadane zostanie czy wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki
udziału w postępowaniu na podstawie składanego przez Wykonawcę do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt XVIII.1 SWZ.
4. Ocena merytoryczna ofert zostanie dokonana według kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
5. Zamawiający ustali ranking ofert i ustali ofertę najwyżej ocenianą (ocenioną jako najkorzystniejsza) na podstawie kryteriów oceny
ofert.
6. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny (jeżeli cena nie jest jedynym kryterium oceny) lub ofertę z
najniższą ceną (jeżeli cena jest jedynym kryterium oceny) zostanie uznana za ofertę najwyżej ocenioną (ocenioną jako
najkorzystniejsza). Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
7. W II etapie dokonana zostanie ostateczna ocena spełnienia właściwości podmiotowych wykonawców, czyli zbadane zostanie czy
wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (najwyżej oceniona), nie podlega wykluczeniu oraz spełnia
warunki udziału w postępowaniu na podstawie podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt XVIII.3 i XVIII.7 SWZ, po
wcześniejszym złożeniu ich przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie.
8. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny (jeżeli cena nie jest jedynym kryterium oceny) lub ofertę z
najniższą ceną (jeżeli cena jest jedynym kryterium oceny) złożona przez wykonawca, który nie podlegał wykluczeniu oraz spełnił
warunki udziału w postępowaniu, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
9. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz
przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
10. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z
uwzględnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
11. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
12. W przypadku, o którym mowa w pkt XXI.11 ppkt 3), zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody
na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za
wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
13. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli zajdą przesłanki, o których mowa w art. 226 ustawy Pzp.
14. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, niepodlegającego wykluczeniu oraz spełniającego warunki udziału w
postępowaniu, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza.
15. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych w postępowaniu Wykonawców.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada dokumenty wskazane w § 8 ust. 1 pkt 4) rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, tzn.:
a) część I dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto .
b) część II dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto.
c) część III dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto.
d) część IV j.w. dla poprzednich części zamówienia.
e) część V j.w. dla poprzednich części zamówienia.
f) część VI j.w. dla poprzednich części zamówienia.
Jeżeli wykonawca będzie startował na więcej niż jedną część zamówienia to musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum zsumowanych danych części, na które będzie składał ofertę.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada dokumenty wskazane w § 9 ust. 1 pkt 2) i 11) rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, tzn.:
a) część I Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy polegające na: dostawie wraz z instalacją fabrycznie nowego, wolnego od wad i uszkodzeń sprzętu sieci komputerowej oraz modernizacji sieci komputerowej o łącznej kwocie nie mniejszej niż 70 000,00 brutto.
b) część II Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy polegające na: dostawie wraz z instalacją fabrycznie nowego, wolnego od wad i uszkodzeń sprzętu sieci komputerowej oraz modernizacji sieci komputerowej o łącznej kwocie nie mniejszej niż 70 000,00 brutto.
c) część III Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy polegające na: dostawie wraz z instalacją fabrycznie nowego, wolnego od wad i uszkodzeń sprzętu sieci komputerowej oraz modernizacji sieci komputerowej o łącznej kwocie nie mniejszej niż 70 000,00 brutto.
d) część IV Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy polegające na: dostawie wraz z instalacją fabrycznie nowego, wolnego od wad i uszkodzeń sprzętu sieci komputerowej oraz modernizacji sieci komputerowej o łącznej kwocie nie mniejszej niż 70 000,00 brutto.
e) część V Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy polegające na: dostawie wraz z instalacją fabrycznie nowego, wolnego od wad i uszkodzeń sprzętu sieci komputerowej oraz modernizacji sieci komputerowej o łącznej kwocie nie mniejszej niż 70 000,00 brutto.
f) część VI Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy polegające na: dostawie wraz z instalacją fabrycznie nowego, wolnego od wad i uszkodzeń sprzętu sieci komputerowej oraz modernizacji sieci komputerowej o łącznej kwocie nie mniejszej niż 70 000,00 brutto.
W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część, wystarczy, należy wykazać dwa zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej dla części zamówienia o najwyższej wartości i załączyć dowody, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dla tych zadań.
Należy podać ich wartość, przedmiot oraz daty wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot - wg Załącznika Nr 4 do SWZ.
g) Wykonawca przedłoży w przypadku dostarczania produktów następujące środki dowodowe - zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
aa)Dotyczy Części I (Specyfikacja techniczna):
- Certyfikat ISO 9001:2015 dla: szafy dystrybucyjnej,
- Certyfikat ISO 14001:2015 dla: szafy dystrybucyjnej,
- Deklarację zgodności CE dla: switcha zarządzalnego, szafy dystrybucyjnej, zasilacza awaryjnego UPS, kontrolera sprzętowego sieci bezprzewodowej WiFi, punktu dostępowego sieci WiFi,
- Deklaracja RoHS dla: kontrolera sprzętowego sieci bezprzewodowej WiFi, punktu dostępowego WiFi,
- Deklaracja FCC dla: punktu dostępowego sieci WiFi,
- Atest Higieniczny PZH dla: klimatyzacji do serwerowni.
bb) Dotyczy części II (Specyfikacja techniczna):
- Certyfikat ISO 9001:2015 dla: serwera, szafy serwerowej,
Certyfikat ISO 14001:2015 dla: serwera, szafy serwerowej,
- Certyfikat ISO 50001 dla: serwera,
- Deklarację zgodności CE dla: serwera, switchy zarządzalnych, szafy zarządzalnej, zasilacza awaryjnego UPS, zarządzalnej listwy zasilającej RACK (na listwę, moduł oraz każdy poszczególny czujnik), kontrolera sprzętowego sieci bezprzewodowej WiFi, punktu dostępowego sieci WiFi,
- Deklaracja RoHS dla: kontrolera sprzętowego sieci bezprzewodowej WiFi, punktu dostępowego WiFi,
- Deklaracja FCC dla: punktu dostępowego sieci WiFi
- Certyfikaty ICSA lub EAL4 dla: routera UTM,
- Atest Higieniczny PZH dla: klimatyzacji do serwerowni.
cc) Dotyczy części III (Specyfikacja techniczna):
- Certyfikat ISO 9001:2015 dla: serwera, szafy serwerowej, szafy dystrybucyjne
Certyfikat ISO 14001:2015 dla: serwera, szafy serwerowej, szafy dystrybucyjnej
- Certyfikat ISO 50001 dla: serwera,
- Deklarację zgodności CE dla: serwera, switcha zarządzalnego, szafy serwerowej, szafy dystrybucyjnej, zasilacza awaryjnego UPS,
- Atest Higieniczny PZH dla: klimatyzacji do serwerowni.
dd) Dotyczy części IV (Specyfikacja techniczna):
- Certyfikat ISO 9001:2015 dla: serwera, szafy serwerowej,
Certyfikat ISO 14001:2015 dla: serwera, szafy serwerowej,
- Certyfikat ISO 50001 dla: serwera,
- Deklarację zgodności CE dla: serwera, switchy zarządzalnych, szafy serwerowej, zasilacza awaryjnego UPS, zarządzalnej listwy zasilającej RACK (na listwę, moduł oraz każdy poszczególny czujnik), kontrolera sprzętowego sieci bezprzewodowej WiFi, punktu dostępowego sieci WiFi,
- Deklaracja RoHS dla: monitora, kontrolera sprzętowego sieci bezprzewodowej WiFi, punktu dostępowego WiFi,
- Deklaracja FCC dla: punktu dostępowego sieci WiFi
- Certyfikaty ICSA lub EAL4 dla: routera UTM,
- Certyfikat EPEAT, ENERGY STAR, TCO 8.0, TUV Rheinland Eye Comfort, AMD FreeSync dla: monitora,
- Atest Higieniczny PZH dla: klimatyzacji do serwerowni.
ee) Dotyczy części V (Specyfikacja techniczna):
- Certyfikat ISO 9001:2015 dla: serwera, szafy dystrybucyjnej,
Certyfikat ISO 14001:2015 dla: serwera, szafy dystrybucyjnej,
- Certyfikat ISO 50001 dla: serwera,
- Deklarację zgodności CE dla: routerów, serwera, switchy zarządzalnych, szafy dystrybucyjnej, kontrolera sprzętowego sieci bezprzewodowej WiFi, punktu dostępowego sieci WiFi,
- Deklaracja RoHS dla: kontrolera sprzętowego sieci bezprzewodowej WiFi, punktu dostępowego WiFi,
- Deklaracja FCC dla: punktu dostępowego sieci WiFi,
- Atest Higieniczny PZH dla: klimatyzacji do serwerowni.
ff) Dotyczy części VI (Specyfikacja techniczna):
- Certyfikat ISO 9001:2015 dla: szafy dystrybucyjnej,
- Certyfikat ISO 14001:2015 dla: szafy dystrybucyjnej,
- Deklarację zgodności CE dla: switcha zarządzalnego, szafy dystrybucyjnej, kontrolera sprzętowego sieci bezprzewodowej WiFi, punktu dostępowego sieci WiFi,
- Deklaracja RoHS dla: kontrolera sprzętowego sieci bezprzewodowej WiFi, punktu dostępowego WiFi,
- Deklaracja FCC dla: punktu dostępowego sieci WiFi,
- Atest Higieniczny PZH dla: klimatyzacji do serwerowni.
h) Wykonawca przedłoży w przypadku dostarczania produktów następujące środki dowodowe – próbki, opisy lub fotografie dostarczanych produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego.
aa) Potwierdzenie spełnienia wymagań wydajnościowych o których mowa w załącznikach nr 5 do 16 SWZ poprzez przedłożenie wydruku raportu z oprogramowania testującego dla:
- serwerów: z części II, III, IV, V;
- urządzeń NAS z części: II i IV.
bb) Oświadczenie producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem dla:
- serwerów z części: II, III, IV, V;
-urządzeń wielofunkcyjnych z części: I i VI.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a Ustawy Pzp,
d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b Ustawy Pzp, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,
e) art. 109 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,
sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
3) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania
z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) Zaświadczenie albo innego rodzaju dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne,
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
6) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, przy czym Zamawiający wymaga, aby potwierdzić posiadanie takiego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w wysokości określonych w warunkach udziału w postępowanie odpowiednio do każdego zadania zgodnie z rozdziałem XVI. pkt. 1.3 a) do f) SWZ,
Uwaga: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt 1, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
2) Wykaz dostaw - wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje dostawy, określonych w warunkach udziału w postępowaniu zgodnie z rozdziałem XVI. pkt. 1.4 a) do f) SWZ.
W przypadku wykonania dostaw/usług, których wartość wyrażona jest w innej walucie niż PLN, walutę tę należy przeliczyć na PLN według kursu NBP na dzień przekazania do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszenia o zamówieniu. Kurs walut należy ustalać według tabeli kursów średnich walut obcych opublikowanego na stronie www.nbp.pl. Należy podać ich wartość, przedmiot oraz daty wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - wg Załącznika Nr 4 do SWZ. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego dostawy/usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów.
3) Wykonawca przedłoży w przypadku dostarczania produktów następujące środki dowodowe - zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, określonych w warunkach udziału w postępowaniu zgodnie z rozdziałem XVI. pkt. 1.4 g) od aa) do ff) SWZ.
4) Wykonawca przedłoży w przypadku dostarczania produktów następujące środki dowodowe - próbki, opisy lub fotografie dostarczanych produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego, określonych w warunkach udziału w postępowaniu zgodnie z rozdziałem XVI. pkt. 1.4 h) od aa) do bb) SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oprócz oświadczenia wskazanego w ust. 1 niniejszego rozdziału następujące inne dokumenty lub oświadczenia w ramach oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu:
1) Interaktywny formularz ofertowy udostępniony na Platformie e-Zamówienia zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce „Oferty/Wnioski”. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
2) Wypełniony Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik
nr 1 do SWZ;
3) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Uwaga: wymóg przedłożenia przedmiotowego dokumentu stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby.
Uwaga: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
4) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów, o których mowa w rozdz. XVIII ust. 2 pkt 2 SWZ.
Uwaga: wymóg przedłożenia przedmiotowego dokumentu stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby.
Uwaga: wymóg przedłożenia przedmiotowego dokumentu stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby;
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdz. XVI ust. 4 pkt 3 SWZ – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby;
6) Dokument potwierdzający ustanowienie Pełnomocnika (Pełnomocnictwo), o którym mowa w SWZ, tj. – jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
Z treści tego dokumentu powinno wynikać umocowanie do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać
w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa;
7) Oświadczenie, z którego wynikać będzie, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy,
o którym mowa w rozdz. XVI ust. 3. pkt 3 SWZ – jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się
o udzielenie zamówienia.
Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na Formularzu ofertowym (w Formularzu ofertowym przygotowano stosowne zapisy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

20) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58–60 ustawy Pzp).
W takim przypadku:
- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga - Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
- Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Powyższe oznacza, że warunki udziału
w postępowaniu wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać łącznie, za wyjątkiem sytuacji wskazanych w art. 117 ustawy Pzp.
- Wszelka korespondencja z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, przy jednoczesnym zachowaniu wymagań określonych w art. 454 i art. 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w zakresie:
1) zmiany podmiotu udostępniającego wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zmiany zdolności finansowej wykazane w ofercie pod warunkiem spełnienia postanowień Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) dotyczących podmiotów udostępniających wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe,
2) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
3) zmiany terminu realizacji zamówienia, z jednoczesnym przedłużeniem, jeżeli zajdzie taka konieczność, zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z uwagi na:
a) zaistnienie niekorzystnych warunków atmosferycznych, rozumianych jako wyjątkowe sytuacje o charakterze katastrofalnym, które spowodowały szkodę w trakcie realizacji przedmiotu umowy lub ze względów technologicznych negatywnie wpływają na jakość wykonania i trwałości przedmiotu umowy, mimo zastosowania przez Wykonawcę wszelkich dostępnych środków zabezpieczających przed negatywnym oddziaływaniem,
b) działanie siły wyższej uniemożliwiającej kontynuowanie prac, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od stron umowy, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu zawarcia umowy, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie, w szczególności wojny, akty terroryzmu, powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, epidemie, strajki oraz akty władz i administracji publicznej, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia,
c) konieczność takiej zmiany wynikać będzie z okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie można było uniknąć lub przewidzieć w chwili zawarcia umowy mimo zachowania należytej staranności,
d) przeszkody, utrudnienia spowodowane przez osoby trzecie,
4) zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającą z:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług wprowadzonej po dacie otwarcia ofert - wynagrodzenie netto pozostaje do końca realizacji umowy bez zmian.
b) z innych konieczności pod warunkiem, że łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie (wartości pierwotnej umowy), a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy
5) zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienie z następujących powodów, przy czym zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby spełniające wymogi postanowień Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ):
a) z uwagi na śmierć, chorobę lub inne zdarzenia losowe tych osób,
b) z uwagi na niewywiązywanie się tych osób z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań,
c) jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (np. rezygnacji).
3. Zamawiający nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmian jeżeli zmiana może wpłynąć na nieuzasadnione opóźnienie lub zwiększenie kosztów w wykonaniu umowy lub obniżenie jakości wykonania tej umowy.
4. Wykonawca nie jest uprawniony do żądania przedłużania terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana wymuszona jest uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na Platformie e-Zamówienia. Sposób złożenia oferty opisany został w „Instrukcji interaktywnej”, dostępnej na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/archiwum/oferty-wnioski-i-prace-konkursowe/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-13 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-12

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę sprzętu, licencji i usług w celu poprawy cyberbezpieczeństwa - Dębowa Łąka
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę sprzętu, licencji na oprogramowanie oraz wykonanie usług specjalistycznych w celu poprawy cyberbezpieczeństwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI