Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej dla PSZOK-ów i Instalacji Komunalnej w celu dostosowania jej do aktualnych standardów i wymogów”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060012278
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żołnierzy WiN 22
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 572 58 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzcwlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzcwlodawa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Zakład Zagospodarowania Odpadow MZC Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 565-152-75-50
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Żołnierzy WiN 22
1.11.4.) Miejscowość: Włodawa
1.11.5.) Kod pocztowy: 22-200
1.11.6.) Województwo: lubelskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.11.9.) Numer telefonu: 82 572 54 30
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzowlodawa.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://zzowlodawa.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej dla PSZOK-ów i Instalacji Komunalnej w celu dostosowania jej do aktualnych standardów i wymogów”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05494800-128a-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327299
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034920/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej dla PSZOK-ów i Instalacji Komunalnej w celu dostosowania jej do aktualnych standardów i wymogów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05494800-128a-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
2.Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl
3.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
4.Zamawiający nie dopuszcza innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dok.elektr.lub dok.elektr.będących kopią elektr.treści zapisanej w postaci papierowej(cyfrowe odwzorowania)musi być zg.z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RMw spr.wymagań dla dok.elektr.Dokumenty elektr.o których mowa w§2 ust.1 rozporządzenia Prezesa RMw spr.wymagań dla dok.elektr.sporządza się w postaci elektr.w formatach danych określonych w przepisach rozporz.RMw spr.Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.Informacje,oświadczenia lub dokumenty,inne niż wymienione w§2ust.1 rozporz.Prezesa RMw spr.wymagań dla dok.
elektr.przekazywane w postępow.sporządza się w postaci elektr.w formatach danych określonych w przepisach rozporz.RMw spr.Krajowych Ram Interoperacyjności(i przekazuje się jako zał.)lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków kom. elektronicznej(np.w treści wiadomości e-mail lub w treści„Formularza do komunikacji”).Jeżeli dok.elektr. przekazywane przy użyciu środków kom. elektr.zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozum. przepisów ustawy z dn.16.04.1993r.o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji przekazuje
je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku„Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.Kom.w postępowaniu z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektr.za pośrednictwem formularzy do kom.dostępnych w zakładce „Formularze”(„Formularze do komunikacji”).Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.Formularze do kom.umożliwiają dołączenie zał.do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).W przypadku zał. które są zg.z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa RMw spr.wymagań dla dok.elektr.opatrzone kwalifik.podpisem elektr.podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mogą być opatrzone zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie
ubiegającego się o udziel.zam./podmiotu udostępniającego zasoby podpisem typu zewnętrz.lub wewnętrzn.W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dok.wraz z wygenerowanym plikiem podpisu(typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem(typ wewnętrzny).Możliwość korzystania w postępowaniu z„Formularzy do komunikacji”w pełnym zakresie wymaga posiadania konta„Wykonawcy”na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na
Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z„Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dok.zam.wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.Wszystkie wysłane i odebrane w postęp.przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”
.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”wynosi150MB(wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako zał.do jednego formularza).W przypadku problemów tech.i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia tech.dostępnego pod nr tel.(32)7788999 lub drogą elektr.poprzez formularz udostępniony na str.internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce„Zgłoś problem”Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dok.lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu PrezesaRMz dn.30.12.2020r.w spr.sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań tech.dla dok.elekr.oraz środków kom.elektr.w postęp.o udziel.zam.publ.lub konkursie(Dz.U.z2020r.poz.2452)oraz rozporządzeniuRM,Pracy i Technologii z dn.23.12.2020r.w spr. podmiotowych środków dowodowych oraz innych dok.lub oświadczeń,jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy(Dz.U.z2020 r.poz.2415).W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się nr spr.określonym wSWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH
OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW POSTĘPOWAŃ O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE została zamieszczona w dziale 27 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH
OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW POSTĘPOWAŃ O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE została zamieszczona w dziale 27 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZO.3.2.2024.ZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 1 pn. „Budowa przyłącza światłowodowego, dostarczenie kontenera z wyposażeniem i sprzętu informatycznego”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
32423000-4 - Gniazda sieciowe
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
32425000-8 - Sieciowy system operacyjny
32426000-5 - Sieciowy system publikacji
32427000-2 - System sieciowy
32428000-9 - Modernizacja sieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena punktowa w poszczególnych kryteriach dokonana zostanie na podstawie danych podanych przez Wykonawcę w „Formularzu oferty”, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ – dla Zadania Nr 1 i przeliczona według wzoru opisanego w SWZ.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza na podstawie podanych kryteriów wyboru.
4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że co najmniej dwie oferty przedstawiają taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną zgodnie z art. 248 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 2 pn. „Rozbudowa istniejącego oprogramowania”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznika nr 11 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
32423000-4 - Gniazda sieciowe
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
32425000-8 - Sieciowy system operacyjny
32426000-5 - Sieciowy system publikacji
32427000-2 - System sieciowy
32428000-9 - Modernizacja sieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena punktowa w poszczególnych kryteriach dokonana zostanie na podstawie danych podanych przez Wykonawcę w „Formularzu oferty”, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ – dla Zadania Nr 2 i przeliczona według wzoru opisanego w SWZ.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza na podstawie podanych kryteriów wyboru.
4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że co najmniej dwie oferty przedstawiają taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną zgodnie z art. 248 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następujących wysokościach:
a) dla Zadania Nr 1 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100),
b) dla Zadania Nr 2 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
2. Forma wadium. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następując formach, zgodnie z art. 97 ust.7 ustawy Pzp:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Banku PKO BP nr 49 1020 4476 0000 8602 0471 7882.
4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2. pkt 2)-4), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. Sposób wniesienia wadium. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu na przelewie należy podać tytuł wpłaty: „Wadium dla postępowania przetargowego (znak sprawy: ZZO.3.2.2024.ZP) pn. „Modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej dla PSZOK-ów i Instalacji Komunalnej w celu dostosowania jej do aktualnych standardów i wymogów” - Zadanie Nr …..”.
6. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
7. Zwrot wadium. Wykonawca, który składa wadium w pieniądzu, winien wskazać w załączniku nr 4 i 5 do SWZ tj. w Formularzu ofertowym (w zależności na które Zadanie składa ofertę) numer rachunku, na który Zamawiający winien zwrócić wadium.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie z art. 125 ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, jeśli ich dotyczy, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych we wzorze umowy, będącej załącznikiem nr 10 do SWZ dla Zadania Nr 1 i załącznikiem nr 11 do SWZ dla Zadania Nr 2, m.in. jeżeli nastąpi:
1)zmiana obowiązujących przepisów–w tym przypadku Zamawiający będzie uprawniony do zmiany umowy tylko w tym zakresie, w jakim zmiana przepisów prawa wpływa na prawa i obowiązki stron umowy, w szczególności zmiana stawki podatku VAT w odniesieniu do wynagrodzenia, w takim przypadku nie może ulec zwiększeniu wartość wynagrodzenia brutto,
2)zmiana lub rezygnacja z podwykonawców,
3)zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na inną przewidzianą w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp,
4)zmiana wynagrodzenia, w wyniku: prac zamiennych lub zmiany technologii, materiałów lub urządzeń, jeżeli są konieczne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia lub innych robót (dodatkowych) nieujętych w zamówieniu.
Dostrzegając celowość rozważenia ww. zmian Zamawiający może polecić Wykonawcy sporządzenie na koszt Wykonawcy odpowiednich kosztorysów. Wymagają one zatwierdzenia przez Zamawiającego Kosztorysy te będą opracowane na podstawie następujących założeń: ceny jednostkowe na roboty/technologie tego samego rodzaju co w pierwotnym zamówieniu oraz niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego, ale nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, dla robót niewystępujących w zamówieniu podstawowym, zostaną określone na podstawie średnich aktualnych cen rynkowych. Zamawiający każdorazowo dokona szczegółowej weryfikacji kalkulacji. Zaakceptowane kosztorysy mogą być podstawą do sporządzenia protokołu konieczności, w którym strony określą rodzaj i zakres planowanych, ewentualnych zmian. Zarówno protokoły konieczności, jak i kosztorysy są traktowane wyłącznie jako dokumenty robocze. Do czasu
zawarcia stosownego aneksu do umowy nie stanowią źródła zobowiązania dla żadnej ze stron, jak również podstawy do zmian w realizacji umowy. Dla wprowadzenia ww. zmian konieczne jest zawarcie aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę przetargową e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamówienie jest finansowe z dotacji zewnętrznej obejmującej środki publiczne z Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych”. Wykonawca, wykonując przedmiot zamówienia, zobowiązany jest także do spełnienia wszystkich wymogów z powyższej dotacji, dostępnej pod linkiem: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/#c28864
2. Zamawiający zg.z art.275 pkt 2 PZP może negocjować treść ofert w celu ich ulepszenia. Negocjacjom podlegają tylko te elementy treści ofert, które są oceniane w ramach kryteriów oceny ofert. Negocjacje nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Należy wejść na stronę www.ezamowienia.gov.pl i się zarejestrować na Platformie. Na stronie głównej Portalu Dostępowego, w prawym górnym rogu należy kliknąć przycisk „Zarejestruj się”. Po kliknięciu pojawi się ekran wyboru roli. Należy kliknąć Wykonawca. Pojawi się formularz rejestracji konta podmiotu oraz w następnym kroku Supervisora. Aby skutecznie złożyć ofertę, Wykonawca musi posiadać uprawnienia dla konta Wykonawcy. Szczegółowe informacje zostały opisane pod linkiem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/uprawnieniawykonawcy/
4.Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego formularza ofertowego udostępnionego przez Zamawiającego (tylko i wyłącznie) na Platformie e-Zamówienia jako zał.nr 3 do SWZ oraz zamieszczonego w podglądzie postępowania zał.nr 4 do SWZ - formularza ofertowego - dla Zadania Nr 1 i zał. nr 5 do SWZ - formularza ofertowego - dla Zadania Nr 2. Oba dokumenty (zał.nr 3, zał.nr 4 lub 5 - w zależności na które zadanie Wykonawca składa ofertę) stanowią łącznie formularz ofertowy i wszystkie muszą być podpisane zgodnie z odpowiednimi wymogami. Wymagane jest więc złożenie obu formularzy jednocześnie w terminie składania ofert. Do oferty Wykonawca dołącza (do każdego Zadania osobno):
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu - zał. nr 6 do SWZ,
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu – podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) - zał. nr 7 do SWZ,
3) zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (jeżeli dotyczy)-wzór zobowiązania stanowi - zał. nr 8 do SWZ,
4) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy),
5) oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp (jeżeli dotyczy) - zał. nr 9 do SWZ,
6) uzasadnienie zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy).