Konserwacja i rozbudowa systemu informatycznego służącego do obsługi i monitoringu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Konserwacja i rozbudowa systemu informatycznego służącego do obsługi i monitoringu realizacji umowy na usługi pocztowe
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySąd Apelacyjny w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia775308-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 775308-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Sąd Apelacyjny w Krakowie: Konserwacja i rozbudowa systemu informatycznego służącego do obsługi i monitoringu realizacji umowy na usługi pocztowe
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 38946600000000, ul. ul. Przy Rondzie  3 , 31-547  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 41 75 423, e-mail sekretariat.dyrektora@krakow.sa.gov.pl, faks 12 41 75 426.
Adres strony internetowej (URL): https://www.krakow.sa.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://www.krakow.sa.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Sąd Apelacyjny w Krakowie
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.krakow.sa.gov.pl/; https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.krakow.sa.gov.pl/; https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej (papierowej) na adres: Sąd Apelacyjny w Krakowie, ul. Przy Rondzie 3, 31-547 Kraków, pok. 3A 04 (IIIp.). Wykonawca decyduje o formie w jakiej chce złożyć ofertę. Zamawiający dopuszcza zarówno formę pisemną, jak i elektroniczną
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i rozbudowa systemu informatycznego służącego do obsługi i monitoringu realizacji umowy na usługi pocztowe
Numer referencyjny: ZP.-26-15/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania, modyfikacji i rozbudowy oraz wsparcia technicznego systemu informatycznego pn. „System Obsługi Przesyłek” (SOP), służącego do nadawania, monitorowania i rozliczania nadanej korespondencji pocztowej oraz składania reklamacji przez jednostki sądownictwa powszechnego oraz powszechne jednostki organizacyjne prokuratury w Polsce. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca będzie świadczyć Usługi Bieżące (działania w zakresie utrzymania i wsparcia technicznego systemu) oraz Usługi Dodatkowe (działania w zakresie modyfikacji i rozbudowy systemu SOP). Szacowana łączna liczba roboczogodzin przeznaczona na realizację niniejszego zamówienia wynosi 4 675. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do specyfikacji.

II.5) Główny kod CPV: 72000000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 29.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Usługi stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą od dnia zawarcia umowy do czasu wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia umownego, jednak nie dłużej niż do dnia 29 grudnia 2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda, polegające na projektowaniu, budowie i obsłudze systemu informatycznego działającego przez przeglądarkę WWW, obsługującego ekspedycję korespondencji, w tym przekazywanie elektronicznych książek nadawczych do operatora pocztowego działającego na terenie Unii Europejskiej lub procesy księgowe.2. dysponuje lub będzie dysponował osobami (Personel Kluczowy), które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście, spełniającymi następujące wymogi:1) Kierownik Projektu (min. 1 osoba), która spełnia łącznie następujące warunki: - posiada łącznie minimum 3 lata (36 miesięcy) doświadczenia w zarządzaniu minimum 2 projektami informatycznymi zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert; - posiada certyfikat potwierdzający znajomość metodyki PRINCE2 na poziomie Practitioner lub dyplom studiów w zakresie zarządzania projektami informatycznymi; - pełnił rolę kierownika projektu w projekcie systemu obejmującego integrację wewnętrznego systemu teleinformatycznego wspomagającego obieg dokumentacji/wysyłkę korespondencji z systemem teleinformatycznym Elektroniczny Nadawca Poczty Polskiej S.A. obsługującego więcej niż 1 000 000 operacji wymiany danych miesięcznie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.2) Główny Analityk (min. 1 osoba), która spełnia następujący warunek: - udział w roli głównego analityka w projekcie systemu obejmującego integrację wewnętrznego systemu teleinformatycznego wspomagającego obieg dokumentacji/wysyłkę korespondencji z systemem teleinformatycznym Elektroniczny Nadawca Poczty Polskiej S.A. obsługującego więcej niż 1 000 000 operacji wymiany danych miesięcznie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.3) Specjalista ds. zarządzania jakością (min. 1 osoba), która spełnia łącznie następujące warunki: - posiada łącznie minimum 3 lata (36 miesięcy) doświadczenia jako specjalista ds. zarządzania jakością zdobyte w trakcie realizacji minimum 1 projektu informatycznego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert; - posiada certyfikat ISTQB lub równoważny*; - posiada znajomość systemu kontroli wersji Git**.4) Programista JAVA (min. 4 osoby), z których każda spełnia łącznie następujące warunki: - posiada łącznie minimum 3 lata (36 miesięcy) doświadczenia jako programista JAVA w zastosowaniu technologii JAVA SE 8 zdobyte w trakcie realizacji minimum 1 projektu informatycznego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, - posiada doświadczenie w zastosowaniu technologii Spring-data-cassandra od wersji 1.3.2, Hibernate od wersji 4.3.11.Final, Activemq od wersji 5.13.3, Log4j od wersji 2.5, Guava od wersji 18.0., Jasper Reports od wersji 5.6, zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, - posiada znajomość systemu kontroli wersji Git**.5) Programista WWW (min. 2 osoby), z których każda spełnia następujący warunek: - posiada doświadczenie jako programista WWW w zastosowaniu technologii HTML, JavaScript, CSS, AngularJS zdobyte w trakcie realizacji minimum 1 projektu informatycznego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.6) Projektant (min. 2 osoby), z których każda spełnia łącznie następujące warunki: - posiada łącznie minimum 3 lata (36 miesięcy) doświadczenia jako projektant w zastosowaniu technologii JAVA SE 8 zdobyte w trakcie realizacji minimum 1 projektu informatycznego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, - posiada doświadczenie w zastosowaniu technologii Spring-data-cassandra, Hibernate, Activemq, Log4j, Guava., Jasper Reports zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, - posiada doświadczenie w zakresie realizacji projektu obejmującego integrację wewnętrznego systemu teleinformatycznego wspomagającego obieg dokumentacji/wysyłkę korespondencji z systemem teleinformatycznym Elektroniczny Nadawca Poczty Polskiej S.A. obsługującego więcej niż 1 000 000 operacji wymiany danych miesięcznie, zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. 9) Administrator (min. 1 osoba), która spełnia następujący warunek: - posiada doświadczenie jako administrator w zakresie platform konteneryzacyjnych Kubernetes, Docker Enterprise, zdobyte w trakcie realizacji minimum 1 projektu informatycznego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1. Jeżeli usługi, o których mowa powyżej są wykonywane nadal, wartość wykonanej / zrealizowanej części usługi do upływu terminu składania ofert nie może być niższa niż 200 000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z członków konsorcjum musi samodzielnie spełniać warunek dotyczący zdolności zawodowej. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średnich kursów walut NBP opublikowanych w dniu, w którym wydano dokument. W przypadku braku publikacji kursów walut NBP w dniu, w którym wydano dokument, Zamawiający dokona przeliczenia według kursu ostatnio ogłoszonego przed dniem, w którym wydano dokument.2. Wykonawca może w celu potwierdzeniaspełniania warunków, o których mowa w punkcie III.1.3), w stosownych sytuacjach oraz wodniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lubzawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteruprawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lubsytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanietych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacjizamówienia. 4. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innychpodmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymizasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czystosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnychWykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przezWykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotuprzy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawcapolega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolnościdotyczą. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innychpodmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tychpodmiotów dokumentów wymienionych w punkcie III.4 ppkt 1.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którychmowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nieogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powinny być wystawione niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, którejdokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się jedokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożoneprzed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorząduzawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkaniawykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 3 stosuje się.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji. Wykaz wraz z dowodami, muszą zawierać informacje potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej Wykonawcy. Dowodami, o których mowa powyżej są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.2. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupykapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej może złożyć wraz zoświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nieprowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności lub brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 6 do specyfikacji. Zamawiającyinformuje, że zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia wSystemie informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jestprzekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; 2. Do oferty należy dołączyćnastępujące dokumenty: 2.1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 2.2. Oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 6.1, 6.2 i 6.4 specyfikacji. 2.3.Pełnomocnictwo: 2.3.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań wimieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu zwłaściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnychbaz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku oinformatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 2.3.2. dla ustanowionegopełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu izawarcia umowy – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.4.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisaniaoferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocąbezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniuustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadaniapubliczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2.5. Uzasadnienie zastrzeżeniatajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 6 000,00 zł.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie błędu niekrytycznego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Reguluje wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do specyfikacji
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1.Zamawiający informuje, iż niniejsze postępowanie prowadzone jest zarówno w trybie elektronicznym (możliwość złożenia oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji występujących w tokupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie elektronicznej), jak i tradycyjnym(możliwość złożenia oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji występujących w tokupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie pisemnej). 2. Postępowanie prowadzonejest przy użyciu systemu zapewniającego obsługę procesu udzielania zamówień publicznych zapośrednictwem komunikacji elektronicznej w jednostkach organizacyjnych podległych MinistrowiSprawiedliwości, dostępnego pod adresem https://ezamowienia.ms.gov.pl, zwanego dalej Systemem.3.Przeglądanie i pobieranie treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie,ani logowania do Systemu. 4. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne. 5. sposóbprzyznawania punktów w kryterium "Termin dostawy urządzeń i licencji" został określony w punkcie 13specyfikacji.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT - Zielonki
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w urzędzie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI