Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa usługa opracowania i wykonania przyrodniczej gry multimedialnej pod roboczym tytułem „Znawca Polskich Parków Narodowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Klimatu i Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001064858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wawelska 52/54
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-922
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223691269
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.leman-majkowska@mos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mos.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa opracowania i wykonania przyrodniczej gry multimedialnej pod roboczym tytułem „Znawca Polskich Parków Narodowych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0096cdb1-6e1e-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010309/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Zaprojektowanie i wykonanie gry multimedialnej "Znawca parków narodowych"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
projekt POIS.02.04.00-00-0001/15 „Promocja Polskich Parków Narodowych jako marki” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia-mos.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-mos.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się w języku polskim za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia-mos.ezamawiajacy.pl/. Na wskazanej Platformie została opublikowana dokumentacja niniejszego postępowania. Szczegółowe informacje o sposobie porozumienia się zamawiającego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania oświadczeń i dokumentów zawarte są w Rozdziale 2 SWZ. https://zamowienia-mos.ezamawiajacy.pl Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, w tym informację nt. specyfikacji połączenia, tj.: a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV2GHZv lub równoważny, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji; d) Włączona obsługa JavaScript;e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny równoważny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 2 ww. Rozporządzenia dopuszcza formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 75 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .txt, .rtf, .xps, .odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff, .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Środowiska i Klimatu,
ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, tel. 022 36 92 523;
• kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Ministerstwie Klimatu i Środowiska - adres e-mail: inspektor.ochrony.danych@klimat.gov.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Kompleksowa usługa opracowania i wykonania przyrodniczej gry multimedialnej pod roboczym tytułem „Znawca Polskich Parków Narodowych” (znak postępowania BDGwzp/260/35/2021/ALM) prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.);
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BDGwzp/260/35 /2021/ALM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 290667,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa opracowania i wykonania przyrodniczej gry multimedialnej pod roboczym tytułem „Znawca Polskich Parków Narodowych” W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania usług (zwanych dalej łącznie: „Usługami”, a każda oddzielnie: „Usługą”) polegających na:
1) opracowaniu pełnej koncepcji, scenariusza, narracji, tekstów mechanizmu gry oraz zaproponowania tytułu gry;
2) udźwiękowieniu gry i wykonaniu prac programistycznych;
3) stworzeniu grafik (awatary (charakterystyka postaci), grafika postaci, konstrukcja map
i planszy/interfejsu);
4) sprawdzeniu mechanizmu gry i dokonaniu testów, w tym: przeprowadzeniu testów technicznych na prototypie gry (debugowanie), testów na użytkownikach, testów dostępności gry pod kątem zgodności ze standardem WCAG 2.1, zgodności ze standardem bezpieczeństwa OWASP-ASVS, co najmniej na poziomie 2, przedstawieniu wyniki testów oraz udostępnieniu gry do przetestowania Zamawiającemu;
5) opracowaniu i upublicznieniu materiałów promujących grę: screenshot (2 szt.), opis gry, tutorial promujący (1 szt.) (przygotowania filmu promującego grę o długości nie krótszej niż 30 sekund, ale nie dłuższej niż 1 min.) (zwanych dalej łącznie: „materiałami promocyjnymi”);
6) zainstalowaniu gry (do bezpłatnego pobrania) w najpopularniejszych bezpłatnych sklepach/platformach internetowych (App Store, Google Play oraz Huawei App Gallery).
3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zostały przedstawione
w Załączniku nr 1 do SWZ - wzór umowy oraz w Załączniku nr 1 do Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48910000-0 - Pakiety oprogramowania do gier komputerowych, gry rodzinne i wygaszacze ekranu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wstępna koncepcja, narracja, scenariusz i opis mechanizmu gry
4.3.6.) Waga: 26
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wstępna koncepcja graficzna głównego interfejsu/planszy gry
4.3.6.) Waga: 14
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wstępny Projekt graficzny 4 postaci (awatarów) (2 zwierząt i 2 roślin oraz 2 dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę występujących w grze
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Udział osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, 2 spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp,dotyczące:
a) zdolności technicznej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 usługi polegające na wydaniu gry mobilnej/multimedialnej.
Przez wydanie gry multimedialnej rozumie się tworzenie mechanizmu gry, grafik, wykonanie prac programistycznych, dokonanie testów gry, wdrożenie gry i jej publikacja na platformach bądź stronach podmiotu, dla którego ta gra została stworzona wraz z podaniem ich przedmiotu (rodzaju), dat wykonania i podmiotów na rzecz których powyższe usługi zostały wykonane oraz załączy dowody, że usługi te zostały wykonane należycie.
b) zdolności zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami z poniżej wskazanym doświadczeniem, które skieruje do realizacji zamówienia:
a) kierownik projektu – w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję kierownika projektu, w co najmniej 3 zrealizowanych projektach, polegających
na zaprojektowaniu, wykonaniu, wdrożeniu i promowaniu gry mobilnej/multimedialnej
b) grafik komputerowy (osoba wiodąca) - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał/zrealizował co najmniej 3 zamówienia polegające na opracowaniu szablonów (układów i szat graficznych interface gry, awatarów, planszy) gier mobilnych/multimedialnych,
c) projektant gier - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał/zrealizował co najmniej 3 zamówienia polegające na prototypowaniu mechaniki występujących w różnych typach gier, posiada doświadczenie w implementowaniu nowych funkcjonalności
d) grafik 3D modeli do animacji - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał/zrealizował co najmniej 3 zamówienia polegające na wykonaniu trójwymiarowych modeli do animacji
e) osoba tworząca muzykę i efekty dźwiękowe do gry – w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał/zrealizował co najmniej 3 zamówienia polegające na tworzeniu blendingu dźwiękowego do gier mobilnych/multimedialnych,
f) programista - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na dostosowaniu (sprawdzeniu działania mechaniki gry zgodnie z założeniami twórców i grafików) i wdrożeniu gier (dostosowanie gry po uwagach testerów, informacji zwrotnej od graczy) mobilnych/multimedialnych.
Powyższe funkcje można łączyć, w związku z tym Wykonawca może skierować do realizacji zamówienia mniej niż 6 osób jednak przy założeniu, że zespół nie może liczyć mniej niż 4 osoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale 5 SWZ oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załącznikach nr 4 i 5 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt 1 także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik nr 6 i 7 do SWZ, potwierdzające odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby oraz brak podstaw wykluczenia tego podmiotu. Oświadczenia należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 SWZ – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby. Zobowiązanie należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2 lit. a) SWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument ten powinien być wystawiony
nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) wykazu zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane należycie, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ
Dowodami potwierdzającymi czy zamówienia zostały wykonane należycie są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane;
- oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania referencji;
c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ;
d) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ;
e) dokumentów dotyczących podmiotów udostępniających zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na ich zdolności lub sytuację – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać:
1 Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
2. Dokumenty niezbędne do oceny ofert w ramach kryteriów oceny ofert zgodnie z opisem w pkt 13.1.1.- 13.1.3 SWZ.
a) Wstępny Projekt graficzny głównego interfejsu/planszy gry multimedialnej (na etapie składania ofert musi zawierać min. tytuł projektu, logotypy projektu, menu gry lub odnośniki do jej funkcjonalności (zawierające informację o wyborze poziomu trudności gry, informację o wyborze poziomu gry, informację o możliwości włączenia/wyłączenia dźwięku w grze),
b) Wstępny Projekt graficzny nie mniej niż 4 postaci (awatarów) (2 zwierząt i 2 roślin oraz 2 dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę) występujących w grze,
c) Wstępna koncepcja, narracja, scenariusz i opis mechanizmu gry multimedialnej (na etapie składania ofert musi zawierać opis funkcjonowania gry, jakie wyzwania gra stawia przed graczem, opis grywalności oraz stopnie kreowania postępu w grze przez gracza, jakie umiejętności nabędzie gracz dzięki grze, w jaki sposób będzie działać mechanizm gry, jakie tryby oraz poziomy gry zostaną w niej zawarte)
3. oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.8 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ – jeżeli dotyczy;
4. oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 według wzorów stanowiących Załącznik nr 4 i 5 do SWZ;
5. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik;
6. oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt 6.1.3 według wzorów stanowiących Załącznik nr 6 i 7 do SWZ – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby;
7. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dołączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno potwierdzać prawidłowość umocowania na dzień złożenia oferty. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, potwierdzającym zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej. Potwierdzenia zgodności odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej pełnomocnictwa dokonuje notariusz lub mocodawca. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmiany w realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami umowy stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-14 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia-mos.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-14 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Termin realizacji umowy został wskazany w Rozdziale 4 SWZ.
2. Kryteria oceny ofert zostały rozpisane w Rozdziale 13 SWZ.