III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz usług ( min. 1 usługa) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, umowa bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna usługę za podobną do przedmiotu zamówienia jeżeli każda spełni łącznie następujące kryteria: a) administrowanie i zarządzanie rozległą siecią informatyczną opartą na okablowaniu strukturalnym oraz światłowodowym, składającą się z min. 200 podłączonych stanowisk, komputerowych objętych nadzorem z zainstalowanym oprogramowaniem aplikacyjnym klasy ERP i HIS w danej jednostce ochrony zdrowia, b) systemy HIS i ERP obejmują co najmniej następujące moduły funkcjonalne: Ruch Chorych(Izba Przyjęć, Oddział), Laboratorium, Apteka i Apteczka Oddziałowa, Blok Operacyjny, Zlecenia, Finanse i Księgowość, Kadry i Płace, Gospodarka Materiałowa, Środki trwałe i Wyposażenie, c) minimum 4 fizycznych serwerów objętych nadzorem w danej jednostce ochrony zdrowia, d) minimum 300 użytkowników systemów klasy ERP, HIS w danej jednostce ochrony zdrowia, e) minimalna ilość pracowników Wykonawcy zlokalizowanych na terenie Zamawiającego świadcząca usługi w trybie ciągłym w dni robocze - co najmniej 2 osoby f) minimalny okres świadczenia usługi: 24 miesiące
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Oświadczenie Wykonawcy 1) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków wymaganych w punktach: a) zaawansowana znajomość obsługi systemów operacyjnych Microsoft: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8.1, Windows 10, b) znajomość obsługi pakietów biurowych Microsoft Office, OpenOffice, c) zaawansowana znajomość administracji serwerów Microsoft: Windows Server 2003, d) Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016 e) znajomość administracji serwerów Linux, Novell Netware 4.11, f) znajomość administracji baz danych Oracle, MS SQL, g) znajomość strukturalnego języka zapytań SQL, h) znajomość administracji dystrybucji oprogramowania pfSense, i) zaawansowana znajomość budowy komputerów wraz z umiejętnością serwisowania (diagnozowania usterek) komputerów i urządzeń peryferyjnych, j) praktyczna znajomość budowy zaawansowanej sieci logicznej oraz umiejętność rozbudowy, konserwacji i utrzymania funkcjonalności sieci (LAN, WAN, WiFi), k) praktyczna znajomość języków: HTML, PHP, CSS umożliwiająca tworzenie, utrzymanie i modyfikowanie stron internetowych, l) znajomość systemu Asseco mMedica na poziomie administracyjnym oraz użytkownika, m) znajomość obsługi systemu SWD PRM - Ratownictwo Medyczne, n) znajomość obsługi oprogramowania Siemens Syngo.via, o) znajomość obsługi systemów teleradiologii: CGM TeleRAAD, p) znajomość oprogramowania Pracownia Serologii i Banku Krwi firmy Marcel, q) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tzn. dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi odpowiednie doświadczenie pozwalające wykonywać przedmiot zamówienia, r) dostępność pracownika/pracowników w siedzibie Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 a w godzinach od 15.30 do 7.30 w dni robocze oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta w gotowości pod telefonem. W sytuacjach awaryjnych, podjęcie czynności mających na celu usunięcie awarii w terminie możliwie najkrótszym. Czas reakcji uzależniony od rodzaju zgłoszenia. Umiejętność administrowania urządzeniami klasy UTM do zabezpieczenia i monitorowania sieci marki NETASQ/STORMSHIELD - potwierdzona zaświadczeniem(certyfikatem) udziału w kursie, szkoleniu. Znajomość systemu Asseco InfoMedica/AMMS na poziomie administracyjnym oraz użytkownika przez min. dwie osoby - potwierdzona pisemnie przez producenta systemu lub autoryzowanego przedstawiciela producenta. Znajomość obsługi i administracji systemu Chazon klasy RIS, serwera archiwizacji obrazów ExPacs oraz przeglądarki obrazów medycznych Exhibeon firmy Pixel Technology - potwierdzona pisemnie przez producenta systemu lub autoryzowanego przedstawiciela producenta. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Oświadczenie Wykonawcy 1) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków wymaganych w punktach: a) zaawansowana znajomość obsługi systemów operacyjnych Microsoft: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8.1, Windows 10, b) znajomość obsługi pakietów biurowych Microsoft Office, OpenOffice, c) zaawansowana znajomość administracji serwerów Microsoft: Windows Server 2003, d) Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016 e) znajomość administracji serwerów Linux, Novell Netware 4.11, f) znajomość administracji baz danych Oracle, MS SQL, g) znajomość strukturalnego języka zapytań SQL, h) znajomość administracji dystrybucji oprogramowania pfSense, i) zaawansowana znajomość budowy komputerów wraz z umiejętnością serwisowania (diagnozowania usterek) komputerów i urządzeń peryferyjnych, j) praktyczna znajomość budowy zaawansowanej sieci logicznej oraz umiejętność rozbudowy, konserwacji i utrzymania funkcjonalności sieci (LAN, WAN, WiFi), k) praktyczna znajomość języków: HTML, PHP, CSS umożliwiająca tworzenie, utrzymanie i modyfikowanie stron internetowych, l) znajomość systemu Asseco mMedica na poziomie administracyjnym oraz użytkownika, m) znajomość obsługi systemu SWD PRM - Ratownictwo Medyczne, n) znajomość obsługi oprogramowania Siemens Syngo.via, o) znajomość obsługi systemów teleradiologii: CGM TeleRAAD, p) znajomość oprogramowania Pracownia Serologii i Banku Krwi firmy Marcel, q) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tzn. dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi odpowiednie doświadczenie pozwalające wykonywać przedmiot zamówienia, r) dostępność pracownika/pracowników w siedzibie Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 a w godzinach od 15.30 do 7.30 w dni robocze oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta w gotowości pod telefonem. W sytuacjach awaryjnych, podjęcie czynności mających na celu usunięcie awarii w terminie możliwie najkrótszym. Czas reakcji uzależniony od rodzaju zgłoszenia: Umiejętność administrowania urządzeniami klasy UTM do zabezpieczenia i monitorowania sieci marki NETASQ/STORMSHIELD - potwierdzona zaświadczeniem(certyfikatem) udziału w kursie, szkoleniu. Znajomość systemu Asseco InfoMedica/AMMS na poziomie administracyjnym oraz użytkownika przez min. dwie osoby - potwierdzona pisemnie przez producenta systemu lub autoryzowanego przedstawiciela producenta. Znajomość obsługi i administracji systemu Chazon klasy RIS, serwera archiwizacji obrazów ExPacs oraz przeglądarki obrazów medycznych Exhibeon firmy Pixel Technology - potwierdzona pisemnie przez producenta systemu lub autoryzowanego przedstawiciela producenta. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.