Implementacja usług w infrastrukturze OST 112 na potrzeby SWD PRM

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Implementacja usług w infrastrukturze OST 112 na potrzeby SWD PRM
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-01-25
  • ZamawiającyLotnicze Pogotowie Ratunkowe
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00019772
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Implementacja usług w infrastrukturze OST 112 na potrzeby SWD PRM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016321074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księżycowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-934

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@lpr.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Implementacja usług w infrastrukturze OST 112 na potrzeby SWD PRM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc0bd91e-73a3-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.lpr.com.pl/pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP” oraz „Warunki korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) oraz konta Mój ov”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): https://www.lpr.com.pl/pl/rodo

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): https://www.lpr.com.pl/pl/rodo

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2/I/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są prace implementacyjne realizowane przez Wykonawcę, polegające na przygotowaniu, opiniowaniu, konsultacji, konfiguracji, weryfikacji uruchamianych w sieci operatora OST 112 usług wdrożeniowych na potrzeby komunikacji urządzeń i systemów Zamawiającego. Wykonawca zapewni w ramach realizacji przedmiotu zamówienia 120 godzin prac inżyniera na zasadach określonych w pkt 6 Opisu przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32428000-9 - Modernizacja sieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów – o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który posiada aktualne i ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego min. III stopnia
w rozumieniu ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli „Tajne”
2) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie:

Lp. Stanowisko, funkcja w realizacji zamówienia Liczba osób Wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie
1. Kierownik projektu – osoba zobowiązana do nadzoru i realizacji wdrożenia oraz odpowiedzialna z ramienia Wykonawcy za prawidłowe wdrożenie. Kierownik projektu musi:
a. posługiwać się płynnie w mowie i piśmie językiem polskim;
b. posiadać udokumentowane uprawnienia zawodowe, wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania projektami informatycznymi potwierdzoną certyfikatem np. Prince 2 Practitioner lub równoważny;
c. posiadać poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą min. „Tajne”.
2. Inżynier systemowy nr 1:. Inżynier systemowy musi:
a. posługiwać się płynnie w mowie
i piśmie językiem polskim;
b. posiadać udokumentowane uprawnienia zawodowe, wiedzę i doświadczenie obejmujących rozwiązania firmy Cisco Systems z zakresu routing and switching potwierdzone certyfikatem CCIE Routing&Switching;
c. posiadać poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą min. „Tajne”.
3. Inżynier systemowy nr 2: Inżynier systemowy musi:
a. posługiwać się płynnie w mowie i piśmie językiem polskim;
b. posiadać udokumentowane uprawnienia zawodowe, wiedzę i doświadczenie z rozwiązań firmy Cisco Systems z zakresu routing and switching potwierdzone certyfikatem CCNP Routing&Switching;
c. posiadać poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą min. „Tajne”.
4. Inżynier systemowy nr 3. Inżynier systemowy musi:
a. posługiwać się płynnie w mowie i piśmie językiem polskim;
b. posiadać udokumentowane uprawnienia zawodowe, wiedzę i doświadczenie z rozwiązań firmy Cisco Systems z zakresu bezpieczeństwa potwierdzone certyfikatem CCIE Security;
c. posiadać poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą min. „Tajne”.
5. Inżynier systemowy nr 4: Inżynier systemowy musi:
a. posługiwać się płynnie w mowie i piśmie językiem polskim;
b. posiadać udokumentowaną certyfikację na poziomie Ekspert producenta rozwiązań Cisco;
c. posiadać poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą min. „Tajne”.

Zamawiający dopuszcza łączenie wskazanych w tabeli stanowisk/funkcji przez co najmniej jedną osobę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga na podstawie art. 106 uPzp złożenia wraz z ofertą nw. przedmiotowego środka dowodowego, stanowiącego potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego kryteria oceny ofert (§ 19 ust. 2 pkt 2)):
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według Załącznika nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Warunek, o którym mowa w par. 11 ust. 1 pkt 2) SWZ jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których te zdolności są wymagane
- w tym przypadku dostęp do informacji, dla których wymagane jest świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, o którym mowa par. 11w ust. 1 pkt 2) SWZ, przysługiwać będzie wyłącznie temu Wykonawcy.
W przypadku gdy więcej niż jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w związku z wykonywaniem umowy, będzie miał dostęp do informacji niejawnych, świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego o którym mowa w par. 11ust. 1 pkt 2) SWZ, musi posiadać każdy z tych Wykonawców.
2. Warunek, o którym mowa w par. 11 ust. 1 pkt 4) SWZ zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnia go samodzielnie.
3. W przypadku, o którym mowa w par. 11 ust. 7 i 8 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej, składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy na warunkach i w zakresie określonym w Załączniku nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-25 12:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-25 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-23

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.