Dostawa, wymiana i wdrożenie dodatkowych mechanizmów zabezpieczenia i kontroli infrastruktury...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa, wymiana i wdrożenie dodatkowych mechanizmów zabezpieczenia i kontroli infrastruktury sieciowej, przebudowa, modernizacja łącznie z siecią szkieletową w centrali i innych lokalizacji ZGN
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-08-01
  • ZamawiającyZakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-22
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00422946
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, wymiana i wdrożenie dodatkowych mechanizmów zabezpieczenia i kontroli infrastruktury sieciowej, przebudowa, modernizacja łącznie z siecią szkieletową w centrali i innych lokalizacji ZGN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012547634

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szwoleżerów 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-464

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgn.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, wymiana i wdrożenie dodatkowych mechanizmów zabezpieczenia i kontroli infrastruktury sieciowej, przebudowa, modernizacja łącznie z siecią szkieletową w centrali i innych lokalizacji ZGN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e7732ca-f83d-4db7-8e57-f1ba9597399f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422946

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026341/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa i wymiana switchy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b. com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

1. W celu przygotowania oferty Zamawiający udostępni informacje chronione Wykonawcom tj. dokument architekturę sieci.
2. Dokument, wskazany w pkt 1 zawiera informacje chronione ZGN Warszawa Śródmieście, a zatem ich udostępnienie uzależnione jest od zawarcia z Wykonawcą Umowy o poufności, stanowiącej Załącznik nr 5 do SWZ. Udostępnienie dokumentu nastąpi na równych zasadach oraz w odniesieniu do wszystkich Wykonawców, którzy podpiszą Umowę o poufności.
3. Przedstawiciel Wykonawcy, w celu zawarcia Umowy o poufności przesyła Zamawiającemu za pośrednictwem Platformy zakupowej, podpisany, za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wypełniony egzemplarz Umowy o poufności, zgodny z Załącznikiem nr 5 do SWZ, wykazując jednocześnie prawo do reprezentacji Wykonawcy.
4. W przypadku pozytywnej weryfikacji umocowania, prawidłowości danych wskazanych w Umowie o poufności oraz prawidłowości podpisu, Zamawiający w terminie 2 dni roboczych podpisze kwalifikowanym podpisem elektronicznym Umowę o poufności i przekaże podpisany egzemplarz Wykonawcy.
5. Dokument wskazany w pkt 1 zostanie przesłany na wskazany przez Wykonawcę adres email w formie zaszyfrowanego pliku pdf, najpóźniej od dnia następującego po dniu przesłania zawartej Umowy o poufności. Hasło zostanie przekazane poprzez sms na wskazany w umowie poufności numer telefonu
6. Wykonawcy, od momentu opublikowania niniejszej SWZ, mają możliwość wystąpienia do Zamawiającego o udostępnienie dokumentu wskazanego w pkt 1. Termin na korzystanie ze środków ochrony prawnej w zakresie treści udostępnionego dokumentu będzie liczony od dnia jego udostępnienia tylko w sytuacji gdy Wykonawcy wystąpią o jego udostepnienie i przekażą wniosek o zawarcie umowy o poufności niezwłocznie (tj. nie później niż w terminie 3 dni roboczych) po publikacji ogłoszenia i SWZ.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b. com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/ user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
2. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,
2) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugerujemy nie starsze niż 3 lata od daty wszczęcia postępowania)
3) zainstalowana dowolna wersja przeglądarki internetowej - sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
3. Ofertę sporządza się w języku polskim, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. 2023.57), tj. rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt., xades.
Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TZ-146/D/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 504543,90 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostarczenie oraz skonfigurowanie urządzeń dla zapewnienia bezpiecznej i bezawaryjnej transmisji danych w ramach sieci Zamawiającego, weryfikacja całości konfiguracji wszystkich posiadanych i wymienianych urządzeń brzegowych FortiGate, jej ujednolicenie i rekonfiguracja, wdrożenie technologii SD-WAN, przebudowa sieci szkieletowej oraz warstwy dostępowej. W wyniku rekonfiguracji urządzenia mają działać pod kontrolą posiadanego przez zamawiającego centralnego zarządzania urządzeniami FortiManager. Rekonfiguracji VPN i wdrożenia MFA, centralnego zarządzania z FortiManager urządzeniami FortiAP posiadanymi przez Zamawiającego, dostarczenia i wdrożenia poniższych produktów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72514200-3 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zgodnie z art. 57 ustawy pzp, o udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 9 SWZ;
2) oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykaz zamówień wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 4 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia o podobnym zakresie zamówienia o wartości min. 300 000,00 zł każde zamówienie wraz z podaniem ich przedmiotu/rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających ich należyte wykonanie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmioty, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.;
3) wskazanie osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wdrożeniowych, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, posiadającymi łącznie nw. certyfikaty Fortinet:
a) Fortinet Certified Solution Specialist Network Security
b) Fortinet Certified Professional Network Security
c) Certyfikaty zostały osiągnięte przy zdaniu egzaminów:
d) NSE 7- Enterprise Firewall
e) NSE 7 - SD WAN
f) NSE 5 – FortiAnalyzer
g) NSE 5 – FortiManager
h) NSE 4 - Fortinet Certified Professional Network Security

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) wykaz zamówień wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 4 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia o podobnym zakresie zamówienia, o wartości brutto minimum 300 000,00 zł, wraz z podaniem ich przedmiotu/rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających ich należyte wykonanie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmioty, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł;
3) wskazanie osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wdrożeniowych, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, posiadającymi łącznie nw. certyfikaty Fortinet:
a) Fortinet Certified Solution Specialist Network Security
b) Fortinet Certified Professional Network Security
c) Certyfikaty zostały osiągnięte przy zdaniu egzaminów:
d) NSE 7- Enterprise Firewall
e) NSE 7 - SD WAN
f) NSE 5 – FortiAnalyzer
g) NSE 5 – FortiManager
h) NSE 4 - Fortinet Certified Professional Network Security

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz zamówień wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 4 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia o podobnym zakresie zamówienia, o wartości brutto minimum 300 000,00 zł, wraz z podaniem ich przedmiotu/rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających ich należyte wykonanie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmioty, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł;
3) wskazanie osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wdrożeniowych, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, posiadającymi łącznie nw. certyfikaty Fortinet:
a) Fortinet Certified Solution Specialist Network Security
b) Fortinet Certified Professional Network Security
c) Certyfikaty zostały osiągnięte przy zdaniu egzaminów:
d) NSE 7- Enterprise Firewall
e) NSE 7 - SD WAN
f) NSE 5 – FortiAnalyzer
g) NSE 5 – FortiManager
h) NSE 4 - Fortinet Certified Professional Network Security

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) dokumenty rejestrowe lub wskazanie miejsca, z którego źródła Zamawiający może je pobrać;
2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) formularz cenowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy z wykonawców. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza zmiany umowy, których łączna wartość jest niższa niż 10% i zmiany te nie powodują zmian ogólnego charakteru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-01 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę postawienie muru ogrodzeniowego ze starej cegły - Tenczynek
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę postawienie muru ogrodzeniowego ze starej cegły (do oczyszczenia) na istniejącym fundamencie. 7x1,5m Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI