Dostawa urządzeń niezbędnych do realizacji projektu ,,Cyfrowa Gmina” przez Gminę...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa urządzeń niezbędnych do realizacji projektu ,,Cyfrowa Gmina” przez Gminę Złoty Stok wraz z przeprowadzeniem audytu cyberbezpieczeństwa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZłoty Stok
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-14
  • ZamawiającyGMINA ZŁOTY STOK
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00188610
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa urządzeń niezbędnych do realizacji projektu ,,Cyfrowa Gmina” przez Gminę Złoty Stok wraz z przeprowadzeniem audytu cyberbezpieczeństwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZŁOTY STOK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718484

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 22

1.5.2.) Miejscowość: Złoty Stok

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-250

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748164164

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zlotystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zlotystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń niezbędnych do realizacji projektu ,,Cyfrowa Gmina” przez Gminę Złoty Stok wraz z przeprowadzeniem audytu cyberbezpieczeństwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a20535b4-dff3-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188610

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026023/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa urządzeń niezbędnych do realizacji projektu ,,Cyfrowa Gmina” przez Gminę Złoty Stok wraz z przeprowadzeniem audytu cyberbezpieczeństwa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Cyfrowa Gmina” jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zlotystok.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający udostępniał będzie informacje o zmianie, wyjaśnieniach dotyczących SWZ oraz inne dokumenty związane z niniejszym postępowaniem na stronie internetowej platformy zakupowej pod adresem: https://zlotystok.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywać się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
a) w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym
a wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień , ofert, wyjaśnień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy przetargowej pod adresem: https://zlotystok.ezamawiajacy.pl
b) instrukcja korzystania z portalu oraz informacja na temat wymagań technicznych do sporządzania, wysyłania i odebrania korespondencji dostępny jest w zakładce instrukcje i procedury procesu zakupowego pod adresem: https://zlotystok.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=zlotystok&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
2. Posiadanie konta na platformie jest niezbędne do złożenia oferty, zmiany, wycofania oferty z Zamawiającym.
3. Wykonawca po wybraniu opcji ,, Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl gdzie będzie miał możliwość zalogowania i utworzenia bezpłatnie konta.
4. Rejestracja w platformie zakupowej Zamawiającego trwa do 2 dni roboczych maksymalnie. Otrzymując potwierdzenie złożenia wniosku rejestracyjnego Wykonawca otrzyma informację o możliwości przyspieszenia rejestracji w platformie zakupowej oraz numer telefonu pod który należy się w tej sprawie skontaktować.
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi dysponować: podpisem kwalifikowanym lub zaufanym lub osobistym e-dowód.
6. Wykonawca musi spełniać wymagania techniczne opisane pod adresem: https://zlotystok.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=zlotystok&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
7. Za datę wpływu oświadczeń, oferty, informacji przyjmuje się datę ich złożenia w platformie e-zamawiający przez Wykonawcę.
8. Wsparcie techniczne Platformy zakupowej dla wykonawców biorących udział w postępowaniu w razie zapytań lub problemów z działaniem możliwy jest pod e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
9. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne.
10. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia oferty, dokumentów i oświadczeń zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniu zamówienia i konkursie.
11. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy zakupowej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte są w rozdziale XXVII - Ochrona danych osobowych

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte są w rozdziale XXVII - Ochrona danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RL.271.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - dostawa serwera z oprogramowaniem systemowym, rekonfiguracją systemów i szkoleniem z wprowadzonego rozwiązania, stacji roboczych z monitorami i oprogramowaniem, urządzenia do backupu oraz oprogramowaniem do monitorowania sieci i pracowników;

4.2.6.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30214000-2 - Stacje robocze

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

48822000-6 - Serwery komputerowe

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert przyjętymi w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II- usługa wykonania audytu cyberbezpieczeństwa

4.2.6.) Główny kod CPV: 72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert przyjętymi w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt VII SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone poniżej.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
a) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
d) zdolności technicznej i zawodowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie:
- dla części I zamówienia- dostawę serwera z oprogramowaniem systemowym o wartości minimum 20 000 złotych;
- dla części II – co najmniej 1 usługę audytu cyberbezpieczeństwa

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6a-b do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz wykonanych dostaw i usług nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, ilości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 5 a-b do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy (część I zamówienia) odpowiadają wymaganiom określonym w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) wydruk potwierdzający, że procesor dedykowany do pracy z dostarczonym przez wykonawcę serwerem z oprogramowaniem systemowym osiąga wynik min. 17550 w teście Average CPU Mark;
b) dokument potwierdzający posiadanie przez firmę serwisującą serwer z oprogramowaniem systemowym certyfikatu ISO 9001:2008 lub innego równoważnego;
c) dokumenty potwierdzające, że serwis serwera z oprogramowaniem systemowym będzie realizowany bezpośrednio przez producenta lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
d) dokument potwierdzający, że serwer z oprogramowaniem systemowym został wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001, ISO-14001 lub inną równoważną;
e) dokumenty potwierdzające, że rekonfiguracja serwera z oprogramowaniem systemowym zostanie wykonana przez inżyniera posiadającego certyfikację producenta;
f) wydruk potwierdzający, że procesor dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych dla stacji roboczych z monitorami i oprogramowaniem osiąga w teście Passmark CPU Mark, w kategorii Average CPU Mark wynik co najmniej 8950 pkt.
g) wydruk potwierdzający, że oferowane stacje robocze z monitorami i oprogramowaniem posiadają zasilacze spełniające wymóg 80plus;
h) certyfikat lub inny dokument potwierdzający, że stacje robocze z monitorami i oprogramowaniem posiadają certyfikat ISO 9001, 50001, 14001 lub inny równoważny;
i) dokument potwierdzający, że oferowany przez wykonawcę serwer z oprogramowaniem systemowym oraz stacje robocze z monitorami i oprogramowaniem posiadają deklarację zgodności CE lub inną równoważną;
j) dokument potwierdzający, że stacje robocze zostały wyprodukowane zgodnie z normą ISO 50001 lub inną równoważną;
k) dokument potwierdzające, że stacje robocze z monitorami i oprogramowaniem spełniają kryteria środowiskowe , w tym zgodnie ze standardem RoHS wynikającym z dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/65/UE z dnia 8 czerwca 2011 r. w sprawie ograniczenia stosowania niektórych niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym oraz zgodności z normą ISO 1043-4 lub inną równoważną;
l) dokument potwierdzający, że firma serwisującą stacje robocze z monitorami i oprogramowaniem (monitory) posiada certyfikat ISO 9001:2015 lub inny równoważny;
m) oświadczenie producenta, że w przypadku niewywiązywania się przez oferenta lub firmę serwisującą z obowiązków gwarancyjnych przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem monitorów do stacji roboczych;
n) dokumenty dla stacji roboczych z monitorami i oprogramowaniem potwierdzające, że głośność jednostki centralnej mierzona jest zgodnie z normą ISO 7779 lub inną równoważną oraz wykazana jest zgodnie z normą ISO 9296 lub inną równoważną w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego wynosi maksymalnie 26 dB;
o) dokument potwierdzający posiadanie przez firmę serwisującą stacje robocze z monitorami i oprogramowaniem certyfikatu ISO 9001:2008 lub innego równoważnego oraz posiada autoryzacje producenta;
p) dokumenty potwierdzające dla stacji roboczych z monitorami i oprogramowaniem, że w przypadku awarii dysku twardego sw urządzeniu objętym wsparciem technicznym urządzenie pozostaje u Zamawiającego;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy (część I zamówienia) odpowiadają wymaganiom określonym w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) wydruk potwierdzający, że procesor dedykowany do pracy z dostarczonym przez wykonawcę serwerem z oprogramowaniem systemowym osiąga wynik min. 17550 w teście Average CPU Mark;
b) dokument potwierdzający posiadanie przez firmę serwisującą serwer z oprogramowaniem systemowym certyfikatu ISO 9001:2008 lub innego równoważnego;
c) dokumenty potwierdzające, że serwis serwera z oprogramowaniem systemowym będzie realizowany bezpośrednio przez producenta lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
d) dokument potwierdzający, że serwer z oprogramowaniem systemowym został wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001, ISO-14001 lub inną równoważną;
e) dokumenty potwierdzające, że rekonfiguracja serwera z oprogramowaniem systemowym zostanie wykonana przez inżyniera posiadającego certyfikację producenta;
f) wydruk potwierdzający, że procesor dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych dla stacji roboczych z monitorami i oprogramowaniem osiąga w teście Passmark CPU Mark, w kategorii Average CPU Mark wynik co najmniej 8950 pkt.
g) wydruk potwierdzający, że oferowane stacje robocze z monitorami i oprogramowaniem posiadają zasilacze spełniające wymóg 80plus;
h) certyfikat lub inny dokument potwierdzający, że stacje robocze z monitorami i oprogramowaniem posiadają certyfikat ISO 9001, 50001, 14001 lub inny równoważny;
i) dokument potwierdzający, że oferowany przez wykonawcę serwer z oprogramowaniem systemowym oraz stacje robocze z monitorami i oprogramowaniem posiadają deklarację zgodności CE lub inną równoważną;
j) dokument potwierdzający, że stacje robocze zostały wyprodukowane zgodnie z normą ISO 50001 lub inną równoważną;
k) dokument potwierdzające, że stacje robocze z monitorami i oprogramowaniem spełniają kryteria środowiskowe , w tym zgodnie ze standardem RoHS wynikającym z dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/65/UE z dnia 8 czerwca 2011 r. w sprawie ograniczenia stosowania niektórych niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym oraz zgodności z normą ISO 1043-4 lub inną równoważną;
l) dokument potwierdzający, że firma serwisującą stacje robocze z monitorami i oprogramowaniem (monitory) posiada certyfikat ISO 9001:2015 lub inny równoważny;
m) oświadczenie producenta, że w przypadku niewywiązywania się przez oferenta lub firmę serwisującą z obowiązków gwarancyjnych przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem monitorów do stacji roboczych;
n) dokumenty dla stacji roboczych z monitorami i oprogramowaniem potwierdzające, że głośność jednostki centralnej mierzona jest zgodnie z normą ISO 7779 lub inną równoważną oraz wykazana jest zgodnie z normą ISO 9296 lub inną równoważną w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego wynosi maksymalnie 26 dB;
o) dokument potwierdzający posiadanie przez firmę serwisującą stacje robocze z monitorami i oprogramowaniem certyfikatu ISO 9001:2008 lub innego równoważnego oraz posiada autoryzacje producenta;
p) dokumenty potwierdzające dla stacji roboczych z monitorami i oprogramowaniem, że w przypadku awarii dysku twardego sw urządzeniu objętym wsparciem technicznym urządzenie pozostaje u Zamawiającego;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

• Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i braku podstaw wykluczenia z postępowania Załącznik nr 3 a-b
• Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Składane według zapisów artykułu 117 ust. 4 ustawy Pzp - Załącznik nr 4a-b
• Zobowiązanie do udostępnienia zasobów - Załącznik nr 7a-b
• Pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
• W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo z którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia; powinno zawierać: nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
• Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa, (jeżeli dotyczy) – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2020.1913 t.j.).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o treści w załączniku nr 3 a-b do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Zamawiający może zażądać od Wykonawców, których oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejsza przedłożenia umowy o współpracy, która powinna zawierać oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego za wykonanie przedmiotu umowy o udzielnie zamówienia publicznego, wyznaczenie lidera konsorcjum.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie według zapisów artykułu 117 ust. 4 ustawy Pzp zawarte w załączniku nr 4 a-b do niniejszej SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 a-b do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 a-b do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
5. Zmiana umowy może nastąpić również na uzasadniony wniosek jednej ze stron za zgodą drugiej strony na podstawie aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-14 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentacji lub upoważnionego pełnomocnika należy przesłać w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy przetargowej pod adresem: https://zlotystok.ezamawiajacy.pl. 2. Wszystkie załączniki do oferty powinny zostać podpisane według wymagań opisanych w rozdziale XIV i dołączone do oferty.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-14 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam podwykonawcy na usługi elektryczne - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam podwykonawcy na usługi elektryczne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Złoty Stok: Przebudowa budynku kompleksu szkolnego w Złotym Stoku na budynek wielofunkcyjny
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Złoty Stok: „Skwer Wspólnej Historii Pogranicza”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Wsparcie techniczne SI JWODA.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa urządzeń sieciowych do nowego budynku D
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI