Dostawa urządzeń i sprzętu niezbędnego do uruchomienia sieci WLAN wraz z konfiguracją,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa urządzeń i sprzętu niezbędnego do uruchomienia sieci WLAN wraz z konfiguracją, montażem i uruchomieniem
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGniezno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-02
  • ZamawiającySZPITAL POMNIK CHRZTU POLSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00020044
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa urządzeń i sprzętu niezbędnego do uruchomienia sieci WLAN wraz z konfiguracją, montażem i uruchomieniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POMNIK CHRZTU POLSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000315123

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Jana 9

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zoz.gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.gniezno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń i sprzętu niezbędnego do uruchomienia sieci WLAN wraz z konfiguracją, montażem i uruchomieniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd8c8a49-8892-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zoz_gniezno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zoz_gniezno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodniez 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniemzPlatformy:1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s,2) komputerklasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor IntelIV 2GHZ lub jegonowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4,Linux,lub ichnowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadkuInternetExplorerminimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany programAdobeAcrobatReader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Platformazakupowa.pl działawedługstandarduprzyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) Oznaczenie czasu odbiorudanychprzezplatformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg.czasulokalnegoserwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 8) Wykonawca,przystępującdoniniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunkikorzystaniazplatformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowejpod linkiemwzakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się doInstrukcjiskładaniaofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 9) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialnościzazłożenie ofertyw sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, wszczególnościza sytuację, gdyZamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminuskładania ofert (np.złożenie oferty wzakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka ofertazostanie uznana przezZamawiającegoza ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę wprzedmiotowym postępowaniuponieważ nie zostałspełniony obowiązek narzucony w art. 221 UstawyPrawo Zamówień Publicznych.10) Zamawiającyinformuje, że instrukcje korzystania zplatformazakupowa.pl dotyczące wszczególności logowania,składania wniosków o wyjaśnienie treściSWZ, składania ofert oraz innychczynności podejmowanychw niniejszym postępowaniu przy użyciuplatformazakupowa.pl znajdują sięw zakładce „Instrukcje dlaWykonawców" na stronie internetowej podadresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje11) Zamawiający nie przewidujesposobukomunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przyużyciu środków komunikacjielektronicznej,wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział II SWZ - Ochrona danych osobowych

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział II SWZ - Ochrona danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.241.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 292682,93 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i sprzętu niezbędnego do uruchomienia sieci WLAN wraz z konfiguracją, montażem i uruchomieniem w Szpitalu przy ul. 3 Maja 37/39.2. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta będzie oceniana zgodnie z kryteriami zamieszczonymi w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej:- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 2 (dwa) zamówienia, które obejmowały swoim zakresem dostawę urządzeń i sprzętu niezbędnego do uruchomienia sieci WLAN wraz z konfiguracją, montażem i uruchomieniem (przynajmniej 25 punktów sieci bezprzewodowej WiFi (każde) a zamówienia te realizowane były w obiekcie szpitalnym normalnie funkcjonującym i świadczącym w trakcie realizacji usług medycznych zgodnie ze swoim przeznaczeniem.- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi podane poniżej warunki:Kierownik robót telekomunikacyjnych, posiadająca minimum 5-letnie wymagane ważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania i kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej (min. radiowej) bez ograniczeń pełniący jednocześnie funkcje kierownika projektu.Zamawiający wymaga, aby kierownik robót telekomunikacyjnych wykazał, że kierował robotami (z ramienia Wykonawcy) bądź pełnił funkcje nadzorcze z ramienia szpitala w minimum jednej realizacji obejmujących swoim zakresem budowę minimum 25 punktów sieci bezprzewodowej WiFi każda w obiektach pełniących swoje funkcje statutowe w trakcie realizacji zadań.W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) musi spełniać łącznie jeden z wykonawców (jeden członek konsorcjum). Podobnie w przypadku podmiotu udostępniającego zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej:a) zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem oraz składa informację z odpowiedniego rejestru zawierającego informacje o jego beneficjentach rzeczywistych albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, określający jego beneficjentów rzeczywistych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków wskazanych w SWZ, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Wymagania dotyczące terminu wystawienia dokumentów lub oświadczeń są analogiczne jak w ust. 4.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający będzie wymagał złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) certyfikat, licencje – przełączniki brzegowe;2) certyfikat jakości – okablowanie.2. Jeżeli Wykonawca nie złoży w ofercie przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. 3. Powyższego pkt. nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. 4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) certyfikat, licencje – przełączniki brzegowe;2) certyfikat jakości – okablowanie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem następujących sytuacji: 1) w przypadkach wskazanych w przepisach prawa, w szczególności art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych;2) Zmiana warunków i sposobu odbioru przedmiotu umowy jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i nie może powodować zmiany terminu realizacji umowy;3) Zmiana sposobu wykonania części Umowy uzasadniona przyczynami technicznymi, w szczególności, gdy wystąpi konieczność wykonania prac zamiennych niezbędnych do wykonania Przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej;4) Zmiany postanowień Umowy z uwagi na zmiany w strukturze i organizacji Zamawiającego lub w procesach biznesowych w trakcie realizacji Umowy, jeżeli zmiany takie istotnie wpływają na zakres i termin prac Wykonawcy, w tym przesunięcia terminów;5) Konieczność zmiany terminu wykonania i odbioru prac spowodowana podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią (audyt zewnętrzny) kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac;6) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy;7) Dopuszcza się zmiany Umowy dotyczące poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy;8) Jeżeli w trakcie realizacji Umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów Umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty umowy, dopuszcza się zmiany umowy w tym zakresie;9) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień Umowy, stosownie do skutków siły wyższej i podjętych działań łagodzących; 10) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy;2. Wszelkie oświadczenia Stron uważać się będzie za skuteczne, jeśli zostaną skierowane: w formie pisemnej na poniższe adresy lub faxem lub mailem pod warunkiem uzyskania potwierdzenia od drugiej Strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-02 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zoz_gniezno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-02 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

UWAGA: Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.
2021-03-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie prac programistycznych - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie prac programistycznych, które będą miały na celu implementację skanowania kodów EAN w aplikacji mobilnej, co pozwoli na zbieranie za jej pomocą danych na potrzeby badań. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI