IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
16.1 Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 16 500 (słownie: szesnaście tysięcy pięćset złotych 00/100). 16.2 Wadium wpłaca/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 1) pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. (PKO BP S.A.) nr: 95 1020 1026 0000 1002 0298 1389; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2018, poz. 110) 16.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 16.2.1) SIWZ (w pieniądzu) terminem wniesienia wadium jest data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego). 16.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. 16.5 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. 16.2.1) SIWZ konieczne jest dołączenie oryginału dowodu wniesienia wadium do oferty. W takim przypadku nie ma zastosowania zalecenie z pkt. 18.9 SIWZ, a oryginał dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w sposób, który nie będzie powodował dekompletacji oferty, w sytuacji zwrotu wadium.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
Fakultatywne punktowane parametry techniczne |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się zmianę treści umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) w zakresie zmiany albo rezygnacji z podwykonawców, o których mowa w § 5 ust. 3, pod warunkiem zachowania wymogów określonych w § 5 ust. 5, a w przypadku rezygnacji z podwykonawców bez proponowania nowych podwykonawców wymogów określonych w § 2 ust. 3, 2) w zakresie zwiększenia liczby podwykonawców, pod warunkiem zachowania wymogów określonych w § 5 ust. 5, 3) gdy Wykonawca, składając ofertę, zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1, a w okresie realizacji tego przedmiotu, wskazanym w § 3, zaistnieje konieczność wykonania przedmiotu Umowy z udziałem podwykonawcy – w tym przypadku Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 7 dni kalendarzowych przed przystąpieniem do realizacji Umowy z udziałem podwykonawców, w sposób wskazany w § 5 ust. 5, zobowiązany jest do: a. wykazania powodów, dla których realizacja przedmiotu umowy wymaga udziału podwykonawcy, b. wskazania zakresu czynności/ prac, które zostaną przekazane podwykonawcy do wykonania, c. podania nazwy (firmy) podwykonawcy, jego danych kontaktowych oraz osób do kontaktu z nim. 4) zmiany w zakresie klauzul dotyczących ochrony danych osobowych wynikających z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” i innych przepisów. Powyższe zmiany wymagają sporządzenia aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-09-04, godzina:
13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
WYMAGANIA DOTYCZĄCE TESTÓW PRZEPROWADZANYCH NA ŻĄDANIE ZAMAWIAJĄCEGO 10.6 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, którego oferta w postępowaniu zostanie najwyżej oceniona, do przeprowadzania testów oferowanego sprzętu. 10.7 Testy mają potwierdzić pełną zgodność oferowanych przez Wykonawcę urządzeń z wymaganiami wskazanymi w (OPZ) SIWZ. Szczegółowy opis przygotowania urządzeń do testów został określony w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 10.8 Testy zgodnościowe będą prowadzone na poniższych warunkach: 10.8.1 Testy będą prowadzone w siedzibie Zamawiającego lub w innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 10.8.2 Testy muszą rozpocząć się w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego do ich przeprowadzenia. 10.8.3 Czas trwania testów ograniczony jest do 14 dni kalendarzowych. Wykonawca musi przyjąć, że w tym okresie zostanie przeprowadzona możliwie największa liczba testów zgodnościowych. Osoby oddelegowane przez Wykonawcę do wsparcia technicznego zobowiązane będą do niezwłocznego przygotowania środowiska testowego składającego się z urządzenia dostarczonego do testów oraz generatora ruchu 10.8.4 Zakres testów będzie obejmować wybrane funkcjonalności z opisanych przez Zamawiającego w OPZ. Testy odbędą się na wezwanie Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 10.8.5 Po otrzymaniu wezwania Wykonawca zobowiązany jest do: a) wskazania osób oddelegowanych do wsparcia technicznego testów w terminie 3 dni kalendarzowych, b) dostarczenia urządzenia niezbędnego do przeprowadzenia testów do wskazanego przez Zamawiającego miejsca, w terminie 7 dni kalendarzowych, c) przeprowadzenia testów w terminie 14 dni kalendarzowych od daty wskazanej przez Zamawiającego na rozpoczęcie testów. 10.8.6 Dla potrzeb przeprowadzenia testów zgodnościowych Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia urządzenia testowego wraz z oprogramowaniem systemowym pozwalających na skuteczne i niezaprzeczalne potwierdzenie poprawności działania poszczególnych funkcjonalności wymaganych przez Zamawiającego. Oznacza to w szczególności: a) konieczność zapewnienia urządzenia do testów w ilości niezbędnej do przeprowadzenia testów, w konfiguracji sprzętowej tożsamej z zaproponowaną w ofercie (ten sam model urządzenia, wyposażenie w moduły, itp.), niedopuszczalne jest stosowanie zamienników i urządzeń innych niż zaproponowane w ofercie np. innego urządzenia pochodzącego z tych samych typoszeregów lub urządzenia pochodzącego z innych typoszeregów, konieczność prowadzenia testów tylko na tej wersji oprogramowania systemowego, która realizuje wszystkie wymagania opisane w OPZ, niedopuszczalne jest stosowanie różnych wersji oprogramowania w czasie testów, w szczególności wykorzystywanie różnych wersji oprogramowania systemowego dla potwierdzenia zgodności z wymaganiami w OPZ, b) w wyjątkowych sytuacjach Zamawiający może dopuścić uzupełnienie urządzenia testowego w terminie 14 dni kalendarzowych od wezwania do przeprowadzenia testów zgodnościowych. Dopuszczenie do uzupełnienia nie powoduje jednak przedłużenia czasu prowadzenia testów. 10.8.7 Dla potrzeb przeprowadzenia testów zgodnościowych Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wsparcia technicznego pozwalającego na skuteczne i niezaprzeczalne potwierdzenie poprawności działania poszczególnych funkcjonalności wymaganych przez Zamawiającego. Oznacza to w szczególności: oddelegowanie przez Wykonawcę osób odpowiedzialnych za skonfigurowanie urządzenia testowego dla potrzeb potwierdzenia zgodności, osoby te powinny być do dyspozycji Zamawiającego przez cały okres prowadzenia testów w miejscu prowadzenia testów. 10.8.8 Zamawiający nie przewiduje możliwości uzupełnienia listy w trakcie trwania testów, w przypadku nieobecności w miejscu prowadzenia testów osób zapewniających wsparcie techniczne ze strony Wykonawcy prowadzenie testów zostanie zawieszone. Jednocześnie czas prowadzenia testów nie zostanie wydłużony o czas zawieszenia, Zamawiający nie będzie prowadził testów samodzielnie, nie będzie dokonywał rekonfiguracji urządzenia ani wykonywał żadnych prac mających na celu prowadzenie testów. 10.8.9 W przypadku prowadzenia testów zgodnościowych produktów zaproponowanych w ofercie z rozwiązaniami obecnie posiadanymi przez Zamawiającego, konfiguracja urządzeń własnych Zamawiającego będzie odbywać się siłami technicznymi Zamawiającego. 10.9 W przypadku gdy Wykonawca dostarczy urządzenie testowe inne niż zaproponowane w ofercie lub osoby oddelegowane przez Wykonawcę do wsparcia testów nie wykażą możliwości skonfigurowania funkcjonalności wymaganej przez Zamawiającego lub przeprowadzone testy nie potwierdzą zgodności proponowanych przez wyłonionego Wykonawcę komponentów z wymaganiami wskazanymi w (OPZ) SIWZ oraz nie potwierdzą poprawnej współpracy proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań technologicznych z infrastrukturą posiadaną obecnie przez Zamawiającego, Zamawiający uzna to za brak zgodności oferowanego sprzętu z opisem przedmiotu zamówienia i odrzuci taką ofertę jako niezgodną z SIWZ. 10.10 Z przeprowadzonych testów zostanie sporządzony protokół, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku braku możliwości przeprowadzenia testów z winy Wykonawcy lub negatywnego wyniku testów, Protokół będzie stanowił podstawę do odrzucenia oferty wykonawcy, jako niezgodnej z SIWZ. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 22.1 Wykonawca (wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – w przypadku wyboru ich oferty, jako najkorzystniejszej) przed podpisaniem Umowy zobowiązany są przedłożą umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 22.2 W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, wykonawcy zobowiązani są do podania – o ile są znane – nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 23.1. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie w jednej lub kilku następujących formach (w zależności od wyboru Wykonawcy): 23.1.1. pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio SA w Warszawie Polskie Radio S.A. (PKO BP S.A.) nr: 95 1020 1026 0000 1002 0298 1389; 23.1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 23.1.3. gwarancjach bankowych; 23.1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 23.1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (tekst jedn.: Dz. U. 2018 r. poz.110). 23.2. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zobowiązanie wynikające dla banku/ubezpieczyciela udzielającego takiej gwarancji pozostaje dla niego wiążące przez okres wykonywania Umowy, przedłużony o okres 30 dni. 23.3. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo w formie poręczenia bankowego lub poręczenia oraz warunki gwarancji lub poręczenia muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego.