Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa telefonów komórkowych dla pracowników NASK-PIB”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 0048 22 3808200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa telefonów komórkowych dla pracowników NASK-PIB”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22c0e56b-7b27-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046847
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt nr POPC.01.01.00-00-0001/18; Budowa sieci dostępu do Internetu Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej. Projekt nr POPC.01.01.00-00-0002/18; Budowa szkolnych sieci dostępowych Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej. Projekt nr POPC.01.01.00-00-0003/18 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 1 „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://nask.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nask.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę naPlatformietj.:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s;2)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej minimalnej konfiguracji: pamięć 2GB RAM,procesor IntelIV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux;3)Zainstalowanadowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja10.0;4) Włączonaobsługa JavaScript;5) Zainstalowany program AcrobatReader lub inny odczytującypliki w formacie np.pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx.6) dopuszczalna wielkość przesyłanych pojedynczychplików do 50MB.Dokumenty w formacie ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem PAdES; natomiastdokumenty wformacie innym niż ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem XAdES.Zamawiający określainformacje natemat kodowania i czasu odbioru danych:1) Plik załączony przez Wykonawcę naPlatformie i zapisany,nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż istnieje wsystemie jakozaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniuprzezZamawiającego po upływie terminu składania ofert.2) Oznaczenie czasu odbioru danychprzezPlatformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.Zamawiającykieruje ew.wezwania/pisma do Wykonawcy za pośrednictwem Platformy w zakładce„Pytania/Informacje”.Docelowy plik skierowany do Wykonawcy widoczny będzie w podzakładce„Otrzymane”.Dokumentyskładane na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca wczytuje w oryginale lubkopii poświadczonej zazgodność z oryginałem opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym na Platformie w zakładce „Pytania/Informacje (podzakładka „Dodajpytanie/komentarz”). Wykonawca w niniejszej podzakładce wybiera docelowy plik,który ma zostaćwczytany. Po wczytaniu pliku wybiera opcję „Zapisz”.Wykonawca składa ofertę poprzezdodanie wzakładce „Załączniki” dokumentów (załączników) określonych w niniejszej SWZ ipodpisanychkwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistympoprzezwybranie polecenia „Dodaj załącznik” i wybranie docelowego pliku, który ma zostaćzamieszczony.Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację. Wprzypadku, gdyzałącznik zwiera tajemnicę przedsiębiorstwa/dane osobowe Wykonawca zaznaczastosowne polecenie„Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” / „Załącznik zawiera daneosobowe”,2)Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty (dodania załącznika) jest automatycznewygenerowaniekomunikatu systemowego o treści „Plik został przesłany”, po każdej prawidłowowykonanej operacji tj.dodaniu i zapisaniu załącznika.3) O terminie złożenia oferty decyduje czaspełnego przeprocesowaniatransakcji na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, na podstawie art. 13 orazart.14Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016rokuwsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iwsprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO),że:1)Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych jest Zamawiający.NASK -PIBwyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można skontaktować siępoprzez emailinspektorochronydanych@nask.pl;2) Państwa dane osobowe będą przetwarzane napodstawie art.6ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzieleniezamówieniapublicznego;3)Państwa dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym,bankom,operatorompocztowym, podmiotom świadczącym dla Administratora usługi prawne,doradcze,podatkowe orazpodmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne oraz innympodmiotomuprawnionym na mocyustawy Prawo zamówień publicznych (art. 74) przez określony czas(art. 78);4)Dane osoboweprzechowywane są przez Administratora dla celów archiwizacyjnych, zgodniezwewnętrznymiustaleniami, jak również do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lubobronyprzezewentualnymi roszczeniami;5) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoichdanychosobowychoraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawodoprzenoszenia danych,prawo wniesienia sprzeciwu z zastrzeżeniem, że:a) Skorzystanie przezosobę,której dane osobowedotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowaw art.16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oudzieleniezamówienia ani zmianąwzory umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresieniezgodnym zustawą;b) Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczeniaprzetwarzania, októrymmowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzaniadanychosobowych doczasu zakończenia tego postępowania;c) Zamawiający udostępnia daneosobowe, októrych mowa wart. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 zdnia 27kwietnia 2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych iw sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólnerozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm.)),zwanegodalej„rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochronyprawnej, októrychmowa w SWZ, do upływu terminu na ich wniesienie,6) W przypadku stwierdzenia,żeprzetwarzaniePaństwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawodowniesienia skargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,7) Podanie danych osobowychjestdobrowolne, alekonieczne dla celów związanych z postępowaniem o udzieleniezamówienia,8)Decyzje dotycząceprzetwarzania danych osobowych nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany. Administratornie profiluje danych osobowych,9) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza terytoriumEuropejskiego Obszaru Gospodarczego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2111.5.2021.53.PKO[OSE-B][OSE-D][OSE-S][OSE2021]
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:1) sukcesywna dostawa fabrycznie nowych telefonów komórkowych, zwanych dalej: „Sprzętem” lub „Urządzeniem” dla NASK-PIB o wymaganiach minimalnych określonych w Rozdziale IV Załącznika nr 1 do SWZ-SOPZ, według 4 poniższych Grup:a) Grupa A – telefony komórkowe – 2 szt., b) Grupa B – telefony komórkowe – 4 szt.,c) Grupa C – telefony komórkowe – 30 szt., d) Grupa D – telefony komórkowe – 100 szt. 2) Zapewnienie gwarancji dla Sprzętu, o którym mowa w pkt 1) przez okres co najmniej 24 miesięcy, liczonych od dnia podpisania Protokołu Odbioru Zamówienia Jednostkowego bez zastrzeżeń dla danego Zamówienia jednostkowego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany jako SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.3. Planowana szacunkowa liczba Sprzętu, wskazana w ust. 1 pkt 1) powyżej, stanowi przewidywane przez Zamawiającego liczby zamawianego przez Zamawiającego Sprzętu przez cały okres trwania umowy. Zamawiający będzie zgłaszał poszczególne Zamówienia na dostawę Sprzętu za pomocą zamówień jednostkowych, o których mowa w § 7 Załącznika nr 5 do SWZ-wzoru umowy, zwanej dalej „Umową”.4. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektów: Budowa węzłów bezpieczeństwa szkolnego ruchu internetowego Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej. Projekt nr POPC.01.01.00-00-0001/18; Budowa sieci dostępu do Internetu Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej. Projekt nr POPC.01.01.00-00-0002/18; Budowa szkolnych sieci dostępowych Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej. Projekt nr POPC.01.01.00-00-0003/18 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 1 „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” oraz ze środków budżetu państwa – dotacji celowej z Kancelarii Prezesa Rady Ministrów pt. Pełnienie zadań operatora Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej, umowa nr 2/D/DT/2021.5. Termin realizacji zamówienia wynosi 12 miesięcy, liczonych od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem, że Sprzęt będzie dostarczany do Zamawiającego sukcesywnie, na podstawie jednostkowych Zamówień, o których mowa w § 7 ust. 1 Umowy. Terminy realizacji poszczególnych Zamówień będą każdorazowo wskazywane w formularzu Zamówienia, z uwzględnieniem § 7 ust. 1 pkt 2) Umowy.6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.8. Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, będzie kierował się kryteriami i ich znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w poszczególnych kryteriach. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska największą liczbę punktów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32250000-0 - Telefony komórkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, będzie kierował się kryteriami i ich znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w poszczególnych kryteriach, o których mowa w Rozdziale XIV SWZ. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji Sprzętu (G)
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10