Dostawa Systemu Rejestracji dla PRO-PATO_MTM wraz z usługą oceny i korekty funkcjonowania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa Systemu Rejestracji dla PRO-PATO_MTM wraz z usługą oceny i korekty funkcjonowania systemu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-08-05
  • ZamawiającyNarodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej –Curie –Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00282703
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa Systemu Rejestracji dla PRO-PATO_MTM wraz z usługą oceny i korekty funkcjonowania systemu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej –Curie –Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288366

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Garncarska 11

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-115

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@onkologia.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nio-krakow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa Systemu Rejestracji dla PRO-PATO_MTM wraz z usługą oceny i korekty funkcjonowania systemu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-891c9d93-fd1f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282703

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Centrum Diagnostyki Morfologicznej Mięsaków Tkanek Miękkich wybranego w ramach VI konkursu GOSPOSTRATEG prowadzonego w ramach Strategicznego Programu Badań Naukowych i Prac Rozwojowych „Społeczny i gospodarczy rozwój Polski w warunkach globalizujących się rynków” Narodowego Centrum Badań i Rozwoju

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dotyczące korespondencji elektronicznej zawarte są w pkt. 13 treści SWZ oraz w pkt. 17 treści SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami pkt. 28 treści SWZ - klauzula informacyjna RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami pkt. 28 treści SWZ - klauzula informacyjna RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-271-31/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Krótki opis przedmiotu zamówienia: Dostawa Systemu Rejestracji dla PRO-PATO_MTM wraz z usługą oceny i korekty funkcjonowania systemu w ramach projektu Centrum Diagnostyki Morfologicznej Mięsaków Tkanek Miękkich wybranego w ramach VI konkursu GOSPOSTRATEG szczegółowo opisana w załączniku nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-02-14

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony przez Zamawiającego w pkt. 21 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu reakcji i naprawy

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaprojektowanie i wdrożenie systemów do zbierania i analizy danych dedykowanych dla jednostek/zakładów patomorfologii

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zobowiązanie do wykonywania na rzecz Zamawiającego prac programistycznych w ilości 2 godzin miesięcznie. W przypadku gdy ww. godziny nie zostaną wykorzystane będą one przenoszone do wykorzystania na następne miesiące, kumulacja w cyklach rocznych

4.3.6.) Waga: 9

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.

Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał trzy (3) zamówienia, polegające na dostawie i wdrożeniu podobnego oprogramowania* o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto każda.

Przez pojęcie zamówienia należy rozumieć jedną (1) umowę z Wykonawcą.

*Za podobne oprogramowanie Zamawiający będzie uważać dostawę wraz z wdrożeniem systemu bazodanowego z interfejsem webowym, pozwalającego na rejestrację i obsługę danych medycznych wraz z funkcjonalnościami raportowymi i integracjami z systemami medycznymi.

Zrealizowane wdrożenia umożliwiały pracę jednoczesną min. 100 osób.

Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Ocena spełniania warunku na podstawie dokumentów określonych w:
1) pkt. 5.5) Ogłoszenia o zamówieniu oraz 5.7) Ogłoszenia o zamówieniu (Wykaz dostaw).
2) 5.7) Ogłoszenia o zamówieniu (Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby) - jeśli dotyczy.

2. Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.

Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:

Kierownik projektu (1 osoba), który:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert kierował pracami zespołu realizującego co najmniej jedną zakończoną usługę polegającą na wdrożeniu oprogramowania aplikacyjnego,
b) posiada 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania projektami IT.

Specjalista w zakresie wdrożenia systemów IT (minimum 2 osoby), które:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniły funkcję specjalisty w zakresie wdrożenia systemów IT,
b) każda z osób brała udział w minimum 2 wdrożeniach polegających na wdrożeniu oprogramowania aplikacyjnego.

Programista (minimum 1 osoba), która:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniąca funkcję programisty w zakresie tworzenia oprogramowania aplikacyjnego,
b) posiada doświadczenie w implementacji systemów teleinformatycznych zbudowanych w technologii wielowarstwowej i wykorzystujących relacyjne lub relacyjno-obiektowe bazy danych.

Zamawiający informuje, iż dopuszcza, aby jedna osoba pełniła więcej niż jedną ww. funkcję.

Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Ocena spełniania warunku na podstawie dokumentów określonych w:
1) pkt. 5.5) Ogłoszenia o zamówieniu oraz 5.7) Ogłoszenia o zamówieniu (Wykaz osób).
2) 5.7) Ogłoszenia o zamówieniu (Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby) - jeśli dotyczy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji – załącznik nr 6 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dostaw
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów* określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 7 do SWZ.
*Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2. Wykaz osób
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 8 do SWZ.
Do wykazu należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy/Podmiotu realizującego zamówienie o posiadanych kompetencjach przez wykazane osoby.
3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 5 do SWZ (jeśli dotyczy).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dotyczy kryterium oceny ofert: Parametr techniczny nr 2:
Referencje potwierdzające zaprojektowanie i wdrożenie systemów do zbierania i analizy danych dedykowanych dla jednostek/zakładów patomorfologii

UWAGA: Obowiązek złożenia ww. przedmiotowego środka dowodowego aktualizuje się wyłącznie w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę spełniania parametru technicznego numer 2.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Składając ofertę, Wykonawcy zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.400,00 zł (słownie: cztery tysiące czterysta złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna „Pekao S.A.” 39 1240 4722 1111 0000 4849 4805 z dopiskiem „Wadium ZP-271-31/22” przed upływem terminu składania ofert tak, aby przed upływem tego terminu wadium znajdowało się na ww. rachunku;
2) w gwarancjach bankowych;
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) w poręczeniach: bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299);
3. W przypadku składania wadium w formie innej niż w pieniądz przez zespół Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie w dokumencie potwierdzającym wniesienie wadium muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w skład tego zespołu.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy z zastrzeżeniem, że dokument będzie podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia. Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu jest Zamawiający.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
1) być wystawione na Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Krakowie, ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków,
2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert.
6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres oraz adres e-mail gwaranta lub poręczyciela, na który zostanie złożone oświadczenie o zwolnieniu wadium.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 5.5) Ogłoszenia o zamówieniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy - załączniku nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-05 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-05 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pełna nazwa postępowania: Dostawa Systemu Rejestracji dla PRO-PATO_MTM wraz z usługą oceny i korekty funkcjonowania systemu w ramach projektu Centrum Diagnostyki Morfologicznej Mięsaków Tkanek Miękkich wybranego w ramach VI konkursu GOSPOSTRATEG
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie strony internetowej dla wypożyczalni - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie strony internetowej dla wypożyczalni. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI