Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa Systemu obsługującego portal elektronicznej Kartoteki Haseł Wzorcowych w wersji polsko-angielskiej w oparciu o Medical Subject Headings (MeSH®)zwanego dalej Portalem MeSH-Pol lub Systemem(...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Anny 12
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa Systemu obsługującego portal elektronicznej Kartoteki Haseł Wzorcowych w wersji polsko-angielskiej w oparciu o Medical Subject Headings (MeSH®)zwanego dalej Portalem MeSH-Pol lub Systemem(...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bd3c3a1-8417-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044883
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00122882/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 MeSH - element wspomagający zarządzanie słownikiem Tematycznym - oprogramowanie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Portal zarządzania wiedzą i potencjałem naukowym UJ CM jako moduł Polskiej Platformy Medycznej” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, umowa nr: POPC.02.03.01-00-0070/18-00.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt. 8): Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z punktem 39) SWZ: Ochrona danych osobowych – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 141.2711.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 676500,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży i dostawy systemu obsługującego portal elektronicznej Kartoteki Haseł Wzorcowych w wersji polsko-angielskiej w oparciu o Medical Subject Headings (MeSH®) zwanego dalej Portalem MeSH-Pol lub Systemem jako narzędzia wspomagającego zarządzanie słownictwem medycznym i wzmacniającego aparat informacyjno-wyszukiwawczy w systemach zarządzania wiedzą typu CRIS i systemach katalogowych, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Portal zarządzania wiedzą i potencjałem naukowym Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum jako moduł Polskiej Platformy Medycznej” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, umowa nr: POPC.02.03.01-00-0070/18-00.
1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ oraz w załącznikach do OPZ stanowiących integralną cześć SWZ oraz zapisy w pkt. 5) 10. SWZ, które przedstawiają również zakres i wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48611000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych
48612000-1 - System zarządzania bazą danych
48613000-8 - Elektroniczne zarządzanie danymi (EDM)
48516000-8 – pakiety oprogramowania do wymiany danych;
48783000-0 - Pakiety oprogramowania do zarządzania zawartością
72000000-5 – usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia;
72265000-0 – usługi konfiguracji oprogramowania;
72268000-1 Usługi dostawy oprogramowania
72263000-6 – usługi wdrażania oprogramowania
72321000-1 - Usługi o wartości dodanej bazy danych
7. Podwykonawstwo.
7.1 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
7.2 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
7.3 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada powierzenie części zamówienia podwykonawcom, do oferty musi być załączony ich wykaz (nazwy, firmy) z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znane na etapie składania ofert.
7.4 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
8. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
8.1.1. sprzedaż i dostawę systemu obsługującego Portal MeSH-Pol.
8.1.2. wdrożenie Portalu MeSH-Pol z uwzględnieniem Infrastruktury informatycznej i technicznej Zamawiającego.
8.1.3. pełną współpracę z Zamawiającym i podejmowanie bieżących działań służących rozwiązywaniu problemów.
8.1.4. instalację wymaganych funkcjonalności.
8.1.5. przeprowadzenie Aktualizacji MeSH 2015 r. do wersji 2022 r. z archiwizacją poszczególnych wersji w celu wystawienia tych danych w odpowiednich formatach dla baz danych PZW UJ CM i PPM oraz katalogów bibliotecznych, w szczególności Katalogu NUKAT i Katalogu bibliotek współpracujących w ramach Biblioteki Narodowej.
8.1.6. integrację danych z Portalu MeSH-Pol z PZW UJ CM i PPM oraz katalogami bibliotecznymi, w szczególności Katalogiem NUKAT i Katalogiem bibliotek współpracujących w ramach Biblioteki Narodowej.
8.1.7. przeprowadzenie Szkoleń osób zgłoszonych przez Zamawiającego, w tym m.in. Administratorów, Superredaktorów i Redaktorów Portalu MeSH-Pol.
8.1.8. usługi Wsparcia systemu obsługującego Portal MeSH-Pol.
8.1.9. usługi Rozwojowe.
8.1.10. opracowanie Dokumentacji dotyczącej systemu obsługującego Portal MeSH-Pol w języku polskim i przekazanie jej Zamawiającemu w formie papierowej oraz w formie elektronicznej.
8.1.11. udzielenie bezterminowej licencji na system obsługujący Portal MeSH-Pol oraz pozostałe oprogramowanie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Portalu MeSH-Pol.
8.1.12. udzielenie gwarancji na system obsługujący Portal-MeSH-Pol na okres co najmniej 60 miesięcy*warunek dodatkowo punktowany od dnia podpisania protokołu Odbioru końcowego bez zastrzeżeń, zgodnie z informacją zawartą w pkt. 13) SWZ.
8.1.13. w okresie gwarancji Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego. Serwis gwarancyjny będzie świadczony zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy, stanowiącym integralną część SWZ. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie przede wszystkim do:
8.1.13.1 przyjmowania Zgłoszeń Błędów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez wszystkie dni w roku,
8.1.13.2 czasu Reakcji Serwisowej nie więcej niż 1 godzinę zegarową w przypadku Zgłoszenia Błędu Krytycznego, nie więcej niż 8 godzin zegarowych w przypadku Zgłoszenia Błędu Istotnego, nie więcej niż 48 godzin zegarowych w przypadku Zgłoszenia Błędu Zwykłego,
8.1.13.3 usuwania Błędów Krytycznych w ciągu 24 godzin zegarowych, tj. 1 Dzień Roboczy, Błędów Istotnych w ciągu 48 godzin zegarowych, tj. 2 Dni Robocze, Błędów Zwykłych w ciągu 120 godzin zegarowych, tj. 5 Dni Roboczych. Zamawiający zdefiniował poszczególne rodzaje Błędów w rozdziale B OPZ – DEFINICJE POJĘĆ.
8.1.14 Wykonawca musi zaoferować wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i załącznikach do SWZ, a przede wszystkim w Załączniku nr 1 do SWZ, tj. Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
8.1.15 Zamawiający informuje, iż na potrzeby Instalacji Systemu udostępni Wykonawcy własną Infrastrukturą informatyczną i techniczną (sprzęt i oprogramowanie), w tym m.in. serwery wirtualne, których parametry techniczne określono w załączniku nr 1a do SWZ, tj. Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
8.1.16 Zamawiający wymaga Szkolenia dla Administratorów Zamawiającego i Użytkowników końcowych (w tym Redaktorów) na zasadach określonych w załączniku nr 1a do SWZ.
8.1.17 Zamawiający, w okresie świadczenia Usług Wsparcia i Usług Rozwojowych wymaga od Wykonawców ich realizacji na zasadach określonych w załączniku nr 1a do SWZ.
9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SWZ.
6) Termin realizacji zamówienia.
1. Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia w terminie do 15.07.2022r.
2. Zamawiający dopuszcza wcześniejszą realizację przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48516000-8 - Pakiety oprogramowania do wymiany danych
48611000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych
48612000-1 - System zarządzania bazą danych
48613000-8 - Elektroniczne zarządzanie danymi (EDM)
48783000-0 - Pakiety oprogramowania do zarządzania zawartością
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72321000-1 - Usługi o wartości dodanej bazy danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany jest w punkcie 17) SWZ: Opis kryteriów
oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie Kierownika Zespołu Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.4 zdolności technicznej lub zawodowej,
2.4.1 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał należycie, tj. zrealizował łącznie:
2.4.1.1 co najmniej jedną dostawę lub usługę polegająca na wdrożeniu systemu typu Current Research Information System (CRIS)
oraz
2.4.1.2 co najmniej dwie usługi lub dostawy każda polegająca na budowie systemów i narzędzi ontologicznych, systemów do budowy wielojęzykowych Tezaurusów.
Zamawiający dopuszcza przedstawienie tylko dwóch dostaw lub usług, jeżeli co najmniej jedna z nich spełnia łącznie wszystkie wymagania określone w pkt. 2.4.1.1 i pkt. 2.4.1.2 (załącznik A do Formularza oferty).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z formularzem oferty stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
2.4.2 dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a) Kierownikiem Zespołu Wykonawcy – z wykształceniem wyższym, posiadającym certyfikat zarządzania projektami np. Prince II lub inny równoważny, wydany przez niezależną jednostkę akredytowaną do wydawania tego typu certyfikatów, który posiada niezbędne doświadczenie polegające na tym, iż wykonał:
1) co najmniej dwie dostawy lub usługi każda w zakresie nadzoru lub kierowania wdrożeniem systemu typu Current Research Information System (CRIS) oraz
2) co najmniej jedną dostawę lub usługę w zakresie nadzoru lub kierowania integracją minimum dwóch systemów informatycznych.
Zamawiający dopuszcza przedstawienie tylko dwóch dostaw lub usług, jeżeli co najmniej jedna z nich spełnia łącznie wszystkie wymagania określone w pkt. 1) i pkt. 2) (załącznik B do Formularza oferty).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z formularzem oferty stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Informacja o podmiotowych środkach dowodowych.
1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1.1 oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o podmiotowych środkach dowodowych.
1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1.1 wykaz dostaw lub usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (wypełniony i uzupełniony według wzoru przedstawionego w Załączniku A do Formularza oferty – Wykaz dostaw lub usług),
1.2 wykaz osób przewidzianych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za nadzór lub kierowanie wdrożeniem Systemu oraz odpowiedzialnych za wdrożenie Systemu, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wypełniony i uzupełniony według wzoru przedstawionego w Załączniku B do Formularza oferty – Wykaz osób).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
3. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
3.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowania i braku podstaw do wykluczenia,
3.2 zobowiązanie innego podmiotu, o ile dotyczy,
3.3 oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile dotyczy,
3.4 odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z punktem 12) SWZ: Opis sposobu przygotowywania oferty.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zawarte są w punkcie 7): Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-10 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-11
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak