Dostawa systemu klasy DLP

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa systemu klasy DLP
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2021-04-30
  • ZamawiającyNarodowe Centrum Badań i Rozwoju
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00038797
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa systemu klasy DLP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141032404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowogrodzka 47a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-695

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ncbr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/ncbr

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie i realizacja strategicznych programów badań naukowych i prac rozwojowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa systemu klasy DLP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b96aa3e-a36c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038797

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013840/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup oprogramowania klasy DLP z niezbędnymi modułami (Data in Motion, Data in Rest) i integracja z oprogramowaniem klasy SIEM. Licencja na 750 Stacji Roboczych i wsparcie na okres 2 lat

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.gov.pl/web/ncbr/postepowania-rozpoczete

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ePUAP:/NCBiR/SkrytkaESPprzetargi@ncbr.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wszystkie dokumenty przekazywane za pośrednictwem skrzynki ePUAP podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 25/21/TPBN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu klasy DLP z licencjami, wraz ze wsparciem, naokres24 miesięcy dla 800 stanowisk. Zamawiający przewiduje prawo opcji w zakresie dostawylicencji do zaoferowanego systemu dla maksymalnie 160 stanowisk.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji w zakresie dostawy licencji do zaoferowanego systemu dlamaksymalnie 160 stanowisk.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienie

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka za roboczogodzinę usług wsparcia technicznego i serwisu

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 Pzp, Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy, która niestanowi istotnej zmiany jej przedmiotu, a także w przypadku wystąpienia następującychokoliczności:1) zmiany przepisów prawa lub planowanej zmiany przepisów prawa(prace legislacyjne w toku) skutkujących lub mogących skutkować zmianą wymogów prawnychoraz zmiany zaleceń organów regulacyjnych i nadzoru (w tym ustanawianiu nowych), w zakresie,w jakim będzie to konieczne do dostosowania Przedmiotu Umowy do nowych przepisów lub zaleceń lub znalezienia rozwiązania podobnego do tego, jakie zostało określone PrzedmiotemUmowy,2) zmiany warunków technicznych Systemu w przypadku koniecznościzrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych wsytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwymwykonaniem Umowy - przy czym zmiana ta nie może skutkować obniżeniem parametrówtechnicznych oferowanego rozwiązania,3)wystąpienia okoliczności nie leżących po stronieWykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminów określonych Umową – możliwośćwydłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy. Termin ten może ulec przedłużeniu, niewięcejjednak, niż o czas trwania tych okoliczności,4) zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowyna skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,spowodowanych m.in. zmianą obowiązujących przepisów prawnych lub norm technicznychlub technologii dotyczących sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, przy czym zmiany te mogąbyć powodowane w szczególności następującymi przyczynami:a) niedostępność na rynkuelementów/rozwiązań niezbędnych do wykonania Umowy spowodowana zaprzestaniemprodukcji lub wycofaniem z rynku tych elementów/rozwiązań po zawarciu Umowy,b) koniecznośćzrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązańtechnicznych/technologicznych, niż wskazane w Umowie, w sytuacji, gdyby zastosowanieprzewidzianych rozwiązań groziło nie wykonaniem lub wadliwym wykonaniem PrzedmiotuUmowy,c) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązańtechnicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa bądź zmiany organizacyjne postronie Zamawiającego,d) zmianą wymagań określonych w Załączniku nr 4 do Umowy, wprzypadku gdy wymaganie opisane w Załączniku nr 4 do Umowy nie gwarantuje osiągnięciaprzez Zamawiającego zamierzonego celu, a zmiana ta nie jest niekorzystna dlaZamawiającego.5) zaistnienia, po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej, która ma wszczególności wpływ na zmiany terminów realizacji Umowy, przez którą na potrzeby niniejszejUmowy rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze nie zależnym od Stron, któregoStrony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąćani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności.6) powstaniarozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie możnausunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanieUmowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.7) zmiany terminu realizacjiPrzedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia zmian w strukturze i organizacji Zamawiającegolub w procesach biznesowych w trakcie realizacji Umowy, jeżeli zmiany takie istotnie wpływają nazakres i termin prac Wykonawcy, gdy zaistnieje przerwa w całości bądź części w realizacjiprzedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego lub w przypadkuzajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i nie można byłoich przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania, przy czym wydłużenie terminurealizacji Przedmiotu umowy nie może przekraczać zaistniałej przerwy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-30 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-30 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-29

2021-04-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa Tężni Solankowej w Wałbrzychu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Dostawa odczynników chemicznych do analiz spektrofotometrycznych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Wykonanie studium wykonalności projektów w Centrali.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI