Dostawa sprzętu sieciowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu sieciowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-07-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPolitechnika Łódzka Uczelniane Centrum Informatyczne
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-03
  • Numer ogłoszenia557700-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 557700-N-2020 z dnia 2020-07-03 r.

Politechnika Łódzka Uczelniane Centrum Informatyczne: Dostawa sprzętu sieciowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Uczelniane Centrum Informatyczne, krajowy numer identyfikacyjny 000001583, ul. Wólczańska   223 , 90-924   Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. (42) 638-35-00 , e-mail zp-uci@info.p.lodz.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.zp.p.lodz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zp.p.lodz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zp.p.lodz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
złożenie oferty osobiście, przesłanie oferty za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
Adres:
Uczelniane Centrum Informatyczne PŁ, 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 223 (budynek B22, III p., pokój 304)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu sieciowego
Numer referencyjny: UCI 2/383/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sieciowego na potrzeby Politechniki Łódzkiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawieraZałącznik nr 1 do SIWZ pn. „Specyfikacja zamawianego sprzętu – opis podstawowych parametrówtechnicznych” (dalej „Załącznik nr 1”). 2. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia posiadałyco najmniej podstawowe parametry techniczne opisane w Załączniku nr 1. 3. Tam, gdzie w Załącznikunr 1 zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, patent, itp.) zamawiającydopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrównie gorszych od założonych w opisie.

II.5) Główny kod CPV: 32420000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
32413100-2
32415000-5
32421000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji dostawy, stanowiącej przedmiot zamówienia, w zakresie każdego z Zadań: minimalnie do 35 dni - maksymalnie do 42 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe Ocena spełnienia warunku nastąpi zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia, napodstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziałuw postępowaniu.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe Ocena spełnienia warunku nastąpi zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia, napodstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziałuw postępowaniu.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Ocena spełnienia warunku nastąpi zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia, napodstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziałuw postępowaniu.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Celem potwierdzenia spełniania przez oferowane urządzenia wymagań określonych przezzamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ, w przypadku wątpliwości zamawiającego (po analiziedanych z formularza cenowego), co do zgodności zaoferowanego przedmiotu z treścią SIWZ,wykonawca na wezwanie zamawiającego przedstawi: specyfikacje (opisy) techniczne określająceparametry urządzenia
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. dokument wpłaty wadium dla Zadania nr 1; 2. pełnomocnictwo - w przypadkach wskazanych w specyfikacjiistotnych warunków zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium w zakresie Zadania nr 1 - Dostawa routerów z interfejsami 10/40/100GE w kwocie 8 000,00 zł.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:2.1. pieniądzu,2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,2.3. gwarancjach bankowych,2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310).3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, wykonawca do oferty załączy 2 egzemplarze gwarancji, tj.: kserokopię gwarancji poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę umocowaną do działania w firmie wykonawcy oraz oryginał gwarancji. Kserokopia gwarancji będzie częścią oferty, trwale z ofertą połączoną, natomiast oryginał gwarancji stanowić będzie odrębny dokument, który zostanie niezwłocznie przez zamawiającego zwrócony Gwarantowi, z chwilą wygaśnięcia odpowiedzialności Gwaranta.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Politechniki Łódzkiej:PEKAO S.A. II O/ ŁÓDŹ, NR RACH.: 25 1240 3028 1111 0000 2822 2228z zaznaczeniem:„Wadium w przetargu nieograniczonym – Dostawa sprzętu sieciowego, Zadanie nr 1 (nr spr. UCI 2/383/2020)”Kwota wadium musi być wniesiona na rachunek bankowy zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania 30,00
Termin płatności 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, poza wypadkami przewidzianymi w Ustawie, ogłoszeniu ozamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający przewidujemożliwość zmiany zawartej umowy w zakresie: a. zmiany danych teleadresowych Wykonawcy, b.ustawowej zmiany stawki podatku VAT, c. zmiany terminu realizacji umowy w sytuacji działania siływyższej mającej bezpośredni wpływ na prawa i obowiązki Stron umowy, d. innym, niż wskazany w lit.a - c, jeżeli zmiana umowy, niezależnie od jej wartości, nie jest istotna w rozumieniu art. 144 ust. 1eUstawy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty,na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofaniaz rynku sprzętu wskazanego w ofercie. W sytuacji, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązanybędzie zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. Wprzypadku, gdy model będący następcą będzie posiadał gorsze parametry lub nie będzie posiadałwszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć inny,tożsamy model o identycznych lub lepszych parametrach. 4. Przed wykonaniem dostawy, o którejmowa w pkt 3, Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego poinformowania Zamawiającego obraku możliwości dostarczenia wskazanego w ofercie sprzętu wraz z uzasadnieniem powstałej sytuacji,wskazaniem modelu i typu sprzętu proponowanego oraz oświadczeniem, iż sprzęt tożsamy spełniawymagania Zamawiającego opisane w SIWZ. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia Wykonawcy, uznaje się za zgodę na zmianę sprzętu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-13, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Dotyczące danych osobowych wykonawców: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Politechnika Łódzka, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź; 2. kontakt z inspektoremochrony danych osobowych Zamawiającego można uzyskać za pośrednictwem adresu e-mailowego:rbi@adm.p.lodz.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego; 4.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych, dalej „Ustawa”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przezokres 10 lat zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Politechniki Łódzkiej; 6. obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego - konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy; 7. wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: 8.1. na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 8.2. na podstawie art. 16 RODO prawodo sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO; 8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: 9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych; 9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którymmowa w art. 20 RODO; 9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa routerów z interfejsami 10/40/100GE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa routerów z interfejsami 10/40/100GE w ilości 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 dospecyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opispodstawowych parametrów technicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32413100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania 30,00
Termin płatności 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin realizacji dostawy, stanowiącej przedmiot zamówienia: minimalnie do 35 dni - maksymalnie do 42 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa access point’ów wi-fi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa access point’ów wi-fi w ilości 12 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 dospecyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opispodstawowych parametrów technicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32420000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania 30,00
Termin płatności 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin realizacji dostawy, stanowiącej przedmiot zamówienia: minimalnie do 35 dni - maksymalnie do 42 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa przełącznika Ethernet 10/100/1000 Mbps
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa przełącznika Ethernet 10/100/1000 Mbps w ilości 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 dospecyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opispodstawowych parametrów technicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32413100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania 30,00
Termin płatności 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin realizacji dostawy, stanowiącej przedmiot zamówienia: minimalnie do 35 dni - maksymalnie do 42 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa patchcordów i wkładek światłowodowych dla LAN
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa patchcordów i wkładek światłowodowych dla LAN w ilości 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 dospecyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opispodstawowych parametrów technicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32415000-5, 32421000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania 30,00
Termin płatności 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin realizacji dostawy, stanowiącej przedmiot zamówienia: minimalnie do 35 dni - maksymalnie do 42 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.


Część nr: 5 Nazwa: Dostawa wkładek światłowodowych dla ZMSK ZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa wkładek światłowodowych dla ZMSK ZT w ilości 28 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 dospecyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opispodstawowych parametrów technicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32415000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania 30,00
Termin płatności 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin realizacji dostawy, stanowiącej przedmiot zamówienia: minimalnie do 35 dni - maksymalnie do 42 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.


Część nr: 6 Nazwa: Dostawa wzmacniaczy światłowodowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa wzmacniaczy światłowodowych w ilości 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 dospecyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opispodstawowych parametrów technicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32420000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania 30,00
Termin płatności 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin realizacji dostawy, stanowiącej przedmiot zamówienia: minimalnie do 35 dni - maksymalnie do 42 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.


Część nr: 7 Nazwa: Dostawa switchy i routerów dla ZMSK ZT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa switchy i routerów dla ZMSK ZT w ilości 12 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 dospecyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opispodstawowych parametrów technicznych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32413100-2, 32420000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania 30,00
Termin płatności 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin realizacji dostawy, stanowiącej przedmiot zamówienia: minimalnie do 35 dni - maksymalnie do 42 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.


Część nr: 8 Nazwa: Dostawa routerów szkieletowych Ethernet
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa routerów szkieletowych Ethernet w ilości 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 dospecyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. Specyfikacja zamawianego sprzętu - opispodstawowych parametrów technicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32413100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania 30,00
Termin płatności 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin realizacji dostawy, stanowiącej przedmiot zamówienia: minimalnie do 35 dni - maksymalnie do 42 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ofert na kolokacje serwera - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania08-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ofert na kolokacje serwera z zastrzeżeniem, by fizyczna lokalizacja była w Łodzi lub najbliższej okolicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI