Dostawa sprzętu serwerowego Część I: Dostawa sprzętu serwerowego do obsługi poczty...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu serwerowego Część I: Dostawa sprzętu serwerowego do obsługi poczty elektronicznej Część II: Dostawa sprzętu serwerowego do obsługi pracy zdalnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwiecie
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-07
  • ZamawiającyPOWIAT ŚWIECKI - Starostwo Powiatowe w Świeciu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-31
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu serwerowego
Część I: Dostawa sprzętu serwerowego do obsługi poczty elektronicznej
Część II: Dostawa sprzętu serwerowego do obsługi pracy zdalnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŚWIECKI - Starostwo Powiatowe w Świeciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Generała Józefa Hallera 9

1.5.2.) Miejscowość: Świecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 525683100

1.5.8.) Numer faksu: 525683102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@csw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.csw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu serwerowego
Część I: Dostawa sprzętu serwerowego do obsługi poczty elektronicznej
Część II: Dostawa sprzętu serwerowego do obsługi pracy zdalnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-675f5105-0a64-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003539/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup serwerów: pocztowy, do pracy zdalnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://csw.logintrade.net/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://csw.logintrade.net/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://csw.logintrade.net/, zwanej dalej Platformą.
2. Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane podpisem kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy dostępne są pod adresem:
https://csw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisem kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
4. Zamawiający określa wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie https://csw.logintrade.net/:
1) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,− Google Chrome 31− Mozilla Firefox 26− Opera 18− 2)
2) Pozostałe wymagania techniczne:
a. dostęp do sieci internet;
b. obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c. włączona obsługa JavaScript;
d. zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e. zainstalowany Acrobat Reader;
f. zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
5. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.
6. Zalecenia
Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2242).
1) zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
1) .zip
2) .7Z
3) Dokumenty złożone w plikach .rar .gif .bmp .numbers .pages zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
Oferta musi być podpisana podpisem kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku.
Z powodu ograniczonej ilości znaków pozostałe wymagania zostały zawarte w Rozdziale XI, XII i XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy, że:
1) Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Świeciu jest Starosta Świecki. Dane adresowe: ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie. Telefon: 525683100. Adres e-mail: sekretariat@csw.pl
2) Inspektor Ochrony Danych:
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną: daneosobowe@csw.pl; pisemnie: na adres siedziby Administratora danych.
3) Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Administratora ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej: Ustawa PZP), tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO.
4) Odbiorcy danych osobowych:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
• wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne (zgodnie z art. 18 oraz 74 ustawy PZP);
• na potrzeby kontroli przebiegu zamówienia publicznego, w szczególności przez odpowiednio wymienione: Urząd Zamówień Publicznych, Komisja Rewizyjna, Urząd Kontroli Skarbowej, Regionalna Izba Obrachunkowa, Urząd Skarbowy, ZUS, UOKIK, NIK, Urząd Marszałkowski, Urząd Wojewódzki i inne działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
• inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe.
5) Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, oraz nie krócej niż przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, tj. w przypadku umów przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia oraz w przypadku dokumentacji zamówienia przez okres 5 lat.
6) Prawa osób, których dane dotyczą:
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych:
a. przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
b) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
c) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
d) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
a. nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7) Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeżeli sądzi Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych.
Z powodu ograniczonej ilości znaków pozostałe wymagania zostały zawarte w Rozdziale XXIX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.272.1.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu serwerowego do obsługi poczty elektronicznej
1. Obudowa:
przystosowana do montażu w szafie rack o szerokości 19”
1) wysokość 1U lub 2U
2) Możliwość montażu do 24 dysków z interfejsem SAS/SATA o wielkości 2,5”.
3) Obudowa musi posiadać demontowalną maskownicę blokującą dostęp
do zatok z dyskami za pomocą zamka z kluczem.
4) Obudowa musi posiadać wyświetlacz LED/LCD na przodzie obudowy podający podczas pracy serwera co najmniej następujące informacje: numer seryjny serwera, pobór prądu, nazwa serwera ustalona przez użytkownika.
5) Obudowa musi posiadać w komplecie szyny do montażu w szafie rack 19” pozwalające wysuwać serwer z szafy rack bez konieczności jego odłączania.
6) Obudowa musi posiadać w komplecie mechanizm zabezpieczający przewody podłączone do serwera przed ich przypadkowym odłączeniem
lub zahaczeniem o inne elementy podczas wysuwania serwera (np. koszyk
lub ramię).
2. Procesor:
1) Liczba procesorów: 1
2) Natywna obsługa kodu przeznaczonego dla architektur x86 oraz x86-64.
3) Wydajność w teście Passmark co najmniej na poziomie 25000 punktów.
3. Pamięć RAM:
1) Serwer musi posiadać co najmniej 64 GB pamięci RAM.
2) Po zainstalowaniu modułów pamięci co najmniej 4 sloty pamięci muszą pozostać dostępne do dalszej rozbudowy.
3) Pamięć musi być w pełni kompatybilna z innymi podzespołami użytymi
w serwerze m.in. z procesorem oraz płytą główną.
4) Wszystkie moduły pamięci muszą posiadać korekcję błędów ECC.
5) Nominalna prędkość taktowania pamięci nie może negatywnie wpływać
na wydajność procesora.
4. Podsystem dyskowy:
1) Musi składać się z dwóch macierzy RAID opisanych poniżej.
2) Macierz nr 1 – RAID 1 z dwóch dysków opisanych poniżej:
a) Dyski muszą mieścić się w standardowych zatokach 2,5” oraz posiadać klatkę montażową umożliwiająca ich instalację w serwerze.
b) Dyski muszą komunikować się z kontrolerem RAID za pośrednictwem interfejsu SAS.
c) Dyski muszą być wykonane w technologii SSD.
d) Dyski muszą mieć pojemność co najmniej 1,9 TB każdy.
e) Dyski muszą oferować prędkość odczytu podczas transferu sekwencyjnego na poziomie co najmniej 1000 MB/s przy próbce o rozmiarze 64 K.
f) Dyski muszą oferować prędkość zapisu podczas transferu sekwencyjnego
na poziomie co najmniej 900 MB/s przy próbce o rozmiarze 64 K.
g) Dyski muszą wykonywać co najmniej 180 tysięcy operacji wejścia/wyjścia na sekundę (IOPS) podczas odczytu przy próbce o rozmiarze 4 K.
h) Dyski muszą wykonywać co najmniej 50 tysięcy operacji wejścia/wyjścia
na sekundę (IOPS) podczas zapisu przy próbce o rozmiarze 4 K.
i) Dyski muszą oferować wytrzymałość na zapis danych na poziomie
co najmniej 3400 TB w całym cyklu ich życia (tzw. TBW).
3) Macierz nr 2 – RAID 10 z czterech dysków opisanych poniżej:
a) Dyski muszą mieścić się w standardowych zatokach 2,5” oraz posiadać klatkę montażową umożliwiająca ich instalację w serwerze.
b) Dyski muszą komunikować się z kontrolerem RAID za pośrednictwem interfejsu SAS lub vSAS.
c) Dyski mogą być wykonane zarówno w technologii SSD jak i HDD.
d) W przypadku zastosowania dysków HDD ich prędkość obrotowa nie może być mniejsza niż 10000 obrotów/s.
e) Dyski muszą oferować prędkość odczytu podczas transferu sekwencyjnego na poziomie co najmniej 250 MB/s przy próbce o rozmiarze 64 k.
f) Dyski muszą oferować prędkość zapisu podczas transferu sekwencyjnego
na poziomie co najmniej 250 MB/s przy próbce o rozmiarze 64 k.
g) Dyski muszą mieć pojemność co najmniej 2,4 TB każdy.
4) Kontroler RAID:
a) Musi obsługiwać konfiguracje RAID 1, RAID 0 oraz RAID 10.
b) Musi obsługiwać co najmniej 24 dyski SAS/SATA obsługując przy tym pełną przepustowość dla każdego dysku.
c) Musi posiadać co najmniej 8 GB pamięci podręcznej z podtrzymaniem zasilania pamięci kontrolera.
d) Oprogramowanie kontrolera musi sygnalizować uszkodzenie poszczególnych dysków i oferować funkcję wysyłania w takich wypadkach powiadomień za pośrednictwem poczty e-mail.
e) Kontroler musi posiadać możliwość automatycznego odbudowania macierzy RAID po wymianie uszkodzonego dysku.
5) Każdy z komponentów podsystemu dyskowego – dyski, kontroler RAID, backplane – muszą obsługiwać możliwość wymiany dysków podczas pracy serwera (tzw. hot-swap).


5. Zasilanie:
Serwer musi posiadać dwa zasilacze w konfiguracji 1+1, przy czym każdy
z zasilaczy musi zapewnić poprawne działanie całego serwera w przypadku awarii drugiego zasilacza, serwer musi oferować możliwość wymiany jednego z zasilaczy podczas jego pracy.
6. Karta sieciowa:
Serwer musi być wyposażony w kartę sieciową posiadającą co najmniej dwa porty w standardzie Ethernet, każdy o przepustowości co najmniej 10 Gb
na sekundę w trybie dupleks. Karta musi również być zgodna wstecznie
ze standardem Ethernet o przepustowości 1 Gb na sekundę w trybie dupleks. Karta musi umożliwiać podłączenie okablowania miedzianego zakończonego wtyczkami RJ45.
7. Zarządzanie zdalne:
Serwer musi posiadać wbudowany moduł do zarządzania zdalnego oferujący co najmniej poniższe funkcje:
1) Możliwość zdalnego wyłączenia i ponownego uruchomienia serwera bez udziału systemu operacyjnego zainstalowanego na serwerze.
2) Możliwość zdalnego sterowania serwerem bez udziału systemu operacyjnego zainstalowanego na serwerze oraz zapewniającego zdalny dostęp do oprogramowania UEFI serwera i konfiguracji kontrolera RAID.
3) Udostępnianie informacji o statusie serwera za pośrednictwem protokołów SNMP v2 i v3 co najmniej w zakresie: awarie i usterki, obciążenie procesora, temperatury poszczególnych podzespołów.
4) Moduł musi być podłączany do sieci Ethernet za pośrednictwem dedykowanego portu bez współdzielenia z portami karty sieciowej.
5) Komunikacja z modułem do zarządzania musi odbywać się
za pośrednictwem standardowych protokołów TCP/IP.
8. Oprogramowanie:
1) Na serwerze musi być zainstalowane oprogramowanie Windows Server 2019 w wariancie co najmniej Standard w języku polskim.
2) Serwer musi posiadać przypisaną licencję na oprogramowanie opisane
w pkt 1), licencja musi w pełni spełniać wymagania producenta oprogramowania w zakresie licencjonowania na tym serwerze (odpowiednia liczba licencji na liczbę fizycznych rdzeni procesora).
3) Licencje muszą pochodzić z oficjalnej, legalnej dystrybucji producenta.
4) Licencje na oprogramowanie muszą być nowe, nigdy wcześniej
nie aktywowane.
9. Gwarancja:
1) Gwarancja musi obejmować okres co najmniej 60 miesięcy wliczając
w to wszystkie komponenty serwera, w tym również dyski.
2) Czas reakcji na awarię serwera nie może przekroczyć 1 dnia roboczego.
3) Czas usunięcia awarii serwera nie może przekroczyć 2 dni roboczych.
4) Gwarancja przez cały okres obowiązywania musi zapewniać Zamawiającemu możliwość zatrzymania nośników danych, takich jak dyski, w przypadku konieczności ich wymiany spowodowanej ich uszkodzeniem.
10. Wymagania dodatkowe:
1) Serwer wraz ze wszystkimi komponentami musi być nowy, nie używany, nie odnawiany i nie refabrykowany.
2) Data produkcji serwera nie może być starsza niż z 2021 roku.
3) Wszelka dokumentacja serwera musi być w języku polskim w wersji elektronicznej oraz opcjonalnie w wersji papierowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:

Opis kryteriów oceny Znaczenie
1) cena brutto (C) 70%
2) ilość dysków w macierzy (D) 10%
3) wydajność procesora (P) 10%
4) okres gwarancji (G) 10%

Zamawiający dokona oceny wg następującego wzoru:
W = C + D + P + G
W – wartość punktowa badanej oferty
C – liczba punktów za kryterium „cena brutto”
D – liczba punktów za kryterium „ilość dysków w macierzy”
P – liczba punktów za kryterium „wydajność procesora”.
G – liczba punktów za kryterium „okres gwarancji”.
Oceny punktowe uzyskane w ww. kryteriach sumuje się, a uzyskana łączna liczba punktów stanowić będzie całkowitą ocenę punktową oferty.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz otrzyma największą liczbę punktów spośród rozpatrywanych ofert za realizację przedmiotu zamówienia.
Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość dysków w macierzy (D)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wydajność procesora (P)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji (G)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Obudowa:
1) przystosowana do montażu w szafie rack o szerokości 19”.
2) wysokość 1U lub 2U.
3) Możliwość montażu do 24 dysków z interfejsem SAS/SATA o wielkości 2,5”.
4) Obudowa musi posiadać demontowalną maskownicę blokującą dostęp do zatok z dyskami za pomocą zamka z kluczem
5) Obudowa musi posiadać wyświetlacz LED/LCD na przodzie obudowy podający podczas pracy serwera co najmniej następujące informacje: numer seryjny serwera, pobór prądu, nazwa serwera ustalona przez użytkownika
6) Obudowa musi posiadać w komplecie szyny do montażu w szafie rack 19” pozwalające wysuwać serwer z szafy rack bez konieczności jego odłączania
7) Obudowa musi posiadać w komplecie mechanizm zabezpieczający przewody podłączone do serwera przed ich przypadkowym odłączeniem lub zahaczeniem o inne elementy podczas wysuwania serwera (np. koszyk lub ramię)
12. Procesor:
1) Liczba procesorów: 1
2) Natywna obsługa kodu przeznaczonego dla architektur x86 oraz x86-64.
3) Wydajność w teście Passmark co najmniej na poziomie 40000 punktów.
4) Ze względu na przeznaczenie serwera do pracy zdalnej i związaną
z tym konieczność obsługi wielu procesów użytkowników jednocześnie wymagany jest procesor oferujący co najmniej 16 rdzeni fizycznych
i obsługujący minimum 32 wątki.
13. Pamięć RAM:
1) Serwer musi posiadać co najmniej 64 GB pamięci RAM.
2) Po zainstalowaniu modułów pamięci co najmniej 4 sloty pamięci muszą pozostać dostępne do dalszej rozbudowy.
3) Pamięć musi być w pełni kompatybilna z innymi podzespołami użytymi w serwerze m.in. z procesorem oraz płytą główną.
4) Wszystkie moduły pamięci muszą posiadać korekcję błędów ECC.
5) Nominalna prędkość taktowania pamięci nie może negatywnie wpływać na wydajność procesora.
14. Podsystem dyskowy:
1) Musi składać się z dwóch macierzy RAID opisanych poniżej.
2) Macierz nr 1 – RAID 1 z dwóch dysków opisanych poniżej:
a) Dyski muszą mieścić się w standardowych zatokach 2,5” oraz posiadać klatkę montażową umożliwiająca ich instalację w serwerze.
b) Dyski muszą komunikować się z kontrolerem RAID
za pośrednictwem interfejsu SAS.
c) Dyski muszą być wykonane w technologii SSD.
d) Dyski muszą mieć pojemność co najmniej 1,9 TB każdy.
e) Dyski muszą oferować prędkość odczytu podczas transferu sekwencyjnego na poziomie co najmniej 1000 MB/s przy próbce
o rozmiarze 64 K.
f) Dyski muszą oferować prędkość zapisu podczas transferu sekwencyjnego na poziomie co najmniej 900 MB/s przy próbce
o rozmiarze 64 K.
g) Dyski muszą wykonywać co najmniej 180 tysięcy operacji wejścia/wyjścia na sekundę (IOPS) podczas odczytu przy próbce
o rozmiarze 4 K.
h) Dyski muszą wykonywać co najmniej 50 tysięcy operacji wejścia/wyjścia na sekundę (IOPS) podczas zapisu przy próbce
o rozmiarze 4 K.
i) Dyski muszą oferować wytrzymałość na zapis danych na poziomie
co najmniej 3400 TB w całym cyklu ich życia (tzw. TBW).
3) Macierz nr 2 – RAID 10 z czterech dysków opisanych poniżej:
a) Dyski muszą mieścić się w standardowych zatokach 2,5” oraz posiadać klatkę montażową umożliwiająca ich instalację w serwerze.
b) Dyski muszą komunikować się z kontrolerem RAID
za pośrednictwem interfejsu SAS lub vSAS.
c) Dyski mogą być wykonane zarówno w technologii SSD jak i HDD.
d) W przypadku zastosowania dysków HDD ich prędkość obrotowa nie może być mniejsza niż 10000 obrotów/s.
e) Dyski muszą oferować prędkość odczytu podczas transferu sekwencyjnego na poziomie co najmniej 250 MB/s przy próbce
o rozmiarze 64 k.
f) Dyski muszą oferować prędkość zapisu podczas transferu sekwencyjnego na poziomie co najmniej 250 MB/s przy próbce
o rozmiarze 64 k.
g) Dyski muszą mieć pojemność co najmniej 2,4 TB każdy.
4) Kontroler RAID:
a) Musi obsługiwać konfiguracje RAID 1, RAID 0 oraz RAID 10.
b) Musi obsługiwać co najmniej 24 dyski SAS/SATA obsługując przy tym pełną przepustowość dla każdego dysku.
c) Musi posiadać co najmniej 8 GB pamięci podręcznej
z podtrzymaniem zasilania kontrolera.
d) Oprogramowanie kontrolera musi sygnalizować uszkodzenie poszczególnych dysków i oferować funkcję wysyłania w takich wypadkach powiadomień za pośrednictwem poczty e-mail.
e) Kontroler musi posiadać możliwość automatycznego odbudowania macierzy RAID po wymianie uszkodzonego dysku.
5) Każdy z komponentów podsystemu dyskowego – dyski, kontroler RAID, backplane – muszą obsługiwać możliwość wymiany dysków podczas pracy serwera.
15. Zasilanie:
Serwer musi posiadać dwa zasilacze w konfiguracji 1+1, przy czym każdy z zasilaczy musi zapewnić poprawne działanie całego serwera w przypadku awarii drugiego zasilacza, serwer musi oferować możliwość wymiany jednego z zasilaczy podczas jego pracy.
16. Karta sieciowa:
Serwer musi być wyposażony w kartę sieciową posiadającą co najmniej dwa porty w standardzie Ethernet, każdy o przepustowości co najmniej 10 Gb na sekundę w trybie dupleks. Karta musi również być zgodna wstecznie ze standardem Ethernet o przepustowości 1 Gb na sekundę w trybie dupleks. Karta musi umożliwiać podłączenie okablowania miedziane zakończonego wtyczkami RJ45.
17. Zarządzanie zdalne:
Serwer musi posiadać wbudowany moduł do zarządzania zdalnego oferujący co najmniej poniższe funkcje:
1) Możliwość zdalnego wyłączenia i ponownego uruchomienia serwera bez udziału systemu operacyjnego zainstalowanego na serwerze.
2) Możliwość zdalnego sterowania serwerem bez udziału systemu operacyjnego zainstalowanego na serwerze oraz zapewniającego zdalny dostęp do oprogramowania UEFI serwera i konfiguracji kontrolera RAID
3) Udostępnianie informacji o statusie serwera za pośrednictwem protokołów SNMP v2 i v3 co najmniej w zakresie: awarie i usterki, obciążenie procesora, temperatury poszczególnych podzespołów.
4) Moduł musi być podłączany do sieci Ethernet za pośrednictwem dedykowanego portu bez współdzielenia z portami karty sieciowej.
5) Komunikacja z modułem do zarządzania musi odbywać się
za pośrednictwem standardowych protokołów TCP/IP.
18. Oprogramowanie:
1) Na serwerze musi być zainstalowane oprogramowanie Windows Server 2019 w wariancie co najmniej Standard w języku polskim
2) Serwer musi posiadać przypisaną licencję na oprogramowanie wymienione pkt 18.1, licencja musi w pełni spełniać wymagania producenta oprogramowania w zakresie licencjonowania na tym serwerze (odpowiednia liczba licencji na liczbę fizycznych rdzeni procesora).
3) Wraz z serwerem muszą zostać dostarczone licencje pozwalające połączyć się z Usługami Pulpitu Zdalnego (Remote Desktop Services) do dwudziestu urządzeń jednocześnie (20 RDS Device CAL). Licencje te muszą być zgodne z licencją wymienioną w pkt 18.1.
4) Wraz z serwerem muszą zostać dostarczone licencje uprawniające
do korzystania przez co najmniej dziesięciu użytkowników z oprogramowania Microsoft Office 2019 zainstalowanego na serwerze za pośrednictwem Usług Pulpitu Zdalnego (RDS).
5) Licencje muszą pochodzić z oficjalnej, legalnej dystrybucji producenta.
6) Licencje na oprogramowanie muszą być nowe, nigdy wcześniej nie aktywowane.
7) Oprogramowanie zainstalowane na serwerze lub dostarczone wraz z nim musi posiadać polską wersję językową.
19. Gwarancja:
1) Gwarancja musi obejmować okres co najmniej 60 miesięcy wliczając
w to wszystkie komponenty serwera, w tym również dyski.
2) Czas reakcji na awarię serwera nie może przekroczyć 1 dnia roboczego.
3) Czas usunięcia awarii serwera nie może przekroczyć 2 dni roboczych.
4) Gwarancja przez cały okres obowiązywania musi zapewniać Zamawiającemu możliwość zatrzymania nośników danych, takich jak dyski, w przypadku konieczności ich wymiany spowodowanej ich uszkodzeniem.
20. Wymagania dodatkowe:
1) Serwer wraz ze wszystkimi komponentami musi być nowy, nie używany, nie odnawiany i nie refabrykowany.
2) Data produkcji serwera nie może być starsza niż z 2021 roku.
3) Wszelka dokumentacja serwera musi być w języku polskim w wersji elektronicznej oraz opcjonalnie w wersji papierowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: rzy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Opis kryteriów oceny Znaczenie
1) cena brutto (C) 70%
2) ilość dysków w macierzy nr 1 (D) 10%
3) wydajność procesora (P) 10%
4) okres gwarancji (G) 10%

Zamawiający dokona oceny wg następującego wzoru:
W = C + D + P + G
W – wartość punktowa badanej oferty
C – liczba punktów za kryterium „cena brutto”
D – liczba punktów za kryterium „ilość dysków w macierzy nr 1”
P – liczba punktów za kryterium „wydajność procesora”.
G – liczba punktów za kryterium „okres gwarancji”.
Oceny punktowe uzyskane w ww. kryteriach sumuje się, a uzyskana łączna liczba punktów stanowić będzie całkowitą ocenę punktową oferty.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz otrzyma największą liczbę punktów spośród rozpatrywanych ofert za realizację przedmiotu zamówienia.
Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość dysków w macierzy nr 1 (D)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wydajność procesora (P)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji (G)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub wskazania miejsca, z którego zamawiający może je pobrać:
1) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury,
2) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
3) dokumenty/oświadczenia, o których mowa w lit. a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca do oferty dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe.
Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej jednym z wymaganych podpisów.
Oświadczenie składają: wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty wykonawca załącza również:
a. Pełnomocnictwo
a) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
b) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma:
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
b. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
Wymagana forma:
Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
c. Formularz oferty (załącznik nr 1 do SWZ)
Wymagana forma:
Formularz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. Do oferty załącza się specyfikację dostarczanego serwera dla każdej z części odrębnie.
d. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Wymagana forma:
Dokument musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.

Wymagana forma:
Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana umowy jest możliwa w przypadku:
1) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jaka została ustalona w niniejszej umowie,
2) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
3) zmiany ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
4) zmiany osób upoważnionych do realizacji umowy wskazanych w § 3.
2. Zmiana umowy jest możliwa: jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.
3. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Pozostałe informacje dotyczące projektowanych postanowień umowy znajdują się w Załączniku 4 i 4a do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-07 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformy https://csw.logintrade.net/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-07 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie studiów podyplomowych MBA z zakresu AI - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie studiów podyplomowych MBA z zakresu Artificial Intelligence i Digital Transformation. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI