Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, multimedialnego z usługą wdroże

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, multimedialnego z usługą wdrożenia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-12-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-04
  • Numer ogłoszenia632013-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 632013-N-2019 z dnia 2019-12-04 r.

Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, multimedialnego z usługą wdrożenia
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
projekt pn. "Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego”, realizowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny 29100937200000, ul. ul. Wrzosowa  44 , 25-211  Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 200 12 00, e-mail zamowienia@powiat.kielce.pl, faks 41 200 12 10.
Adres strony internetowej (URL): bip. powiat.kielce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne bip.powiat.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.powiat.kielce.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, multimedialnego z usługą wdrożenia
Numer referencyjny: SR-II.272.1.19.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem, sprzętu multimedialnego wraz z usługą wdrożenia. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części, z których każda stanowi osobne zadanie. 1.1. Zadanie I przygotowywane w ramach Projektu pn. "Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego obejmuje dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i urządzeń peryferyjnych zgodnego z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w Załączniku Nr 1a do SIWZ, do czterech pracowni w jednostkach Zamawiającego tj.: 1.1.1. Powiatowym Zespole Szkół w Chęcinach: a) komputer stacjonarny z monitorem, klawiaturą oraz myszą – 16 kpl. b) komputer przenośny typu Notebook – 1 szt. c) rzutnik/projektor multimedialny – 1 szt. d) ekran elektryczny – 1 szt. e) kolorowa drukarka laserowa – 1 szt. f) komplet narzędzi w skrzynce do montażu i demontażu podzespołów komputerowych – 15 kpl. g) patchcord UTP – 15 szt. h) patchpanel 19” UTP – 15 szt. i) stojak instalacyjny/szafa – 1 szt. j) gniazdo naścienne 2xRJ45 – 15 szt. k) tester okablowania strukturalnego z gniazdem RJ45- 15 szt. l) przełącznik zarządzalny/switch – 15 szt. ł) ruter z Wi-Fi – 15 szt. m) karta sieciowa na złącze PCI lub PCIe – 15 szt. n) procesor – 15 szt. o) pamięć operacyjna – 15 szt. ó) dysk twardy typ 1 – 15 szt. p) dysk twardy typ 2 – 15 szt. q) karta graficzna – 15 szt. r) stacja kopiowanie dysków HDD SATA 4 bay – 1 szt. s) pamięć zewnętrzna/Pendrive – 16 szt. t) listwa zasilająca – 15 szt. u) mata i opaska antystatyczna – 15 szt. w) oprogramowanie biurowe typu Microsoft Office Professional Plus 2019 MOLP AE lub równoważny – 16 szt. y) serwerowy system operacyjny Microsoft Windows Server Standard 2019 16 Core MOLP Acdm + Microsoft Windows Server CAL 2019 Device MOLP EDU lub równoważny – 1 licencja 16 licencji CAL z) oprogramowanie Adobe Photoshop lub równoważny – 1 zbiorcza lub 16 stanowisk ź) oprogramowanie CorelDRAW Graphics Suite 2019 lub równoważny – 1 licencja na 16 stanowisk ż) oprogramowanie ZWCAD 2020 Pro – 16 licencji 1.1.2. Powiatowym Zespole Szkół w Chmielniku: a) komputer stacjonarny z monitorem, klawiaturą oraz myszą – 16 kpl. b) komputer przenośny typu Notebook – 1 szt. c) rzutnik/projektor multimedialny – 1 szt. d) ekran elektryczny – 1 szt. e) kolorowa drukarka laserowa – 1 szt. f) komplet narzędzi w skrzynce do montażu i demontażu podzespołów komputerowych – 15 kpl. g) patchcord UTP – 15 szt. h) patchpanel 19” UTP – 15 szt. i) stojak instalacyjny/szafa – 1 szt. j) gniazdo naścienne 2xRJ45 – 15 szt. k) tester okablowania strukturalnego z gniazdem RJ45- 15 szt. l) przełącznik zarządzalny/switch – 15 szt. ł) ruter z Wi-Fi – 15 szt. m) karta sieciowa na złącze PCI lub PCIe – 15 szt. n) procesor – 15 szt. o) pamięć operacyjna – 15 szt. ó) dysk twardy typ 1 – 15 szt. p) dysk twardy typ 2 – 15 szt. q) karta graficzna – 15 szt. r) stacja kopiowanie dysków HDD SATA 4 bay – 1 szt. s) pamięć zewnętrzna/Pendrive – 16 szt. t) listwa zasilająca – 15 szt. u) mata i opaska antystatyczna – 15 szt. w) oprogramowanie biurowe typu Microsoft Office Professional Plus 2019 MOLP AE lub równoważny – 16 szt. y) serwerowy system operacyjny Microsoft Windows Server Standard 2019 16 Core MOLP Acdm + Microsoft Windows Server CAL 2019 Device MOLP EDU lub równoważny – 1 licencja 16 licencji CAL z) oprogramowanie Adobe Photoshop lub równoważny – 1 zbiorcza lub 16 stanowisk ź) oprogramowanie CorelDRAW Graphics Suite 2019 lub równoważny – 1 licencja na 16 stanowisk ż) oprogramowanie ZWCAD 2020 Pro – 16 licencji 1.1.3. Powiatowym Zespole Szkół w Łopusznie: a) komputer stacjonarny z monitorem, klawiaturą oraz myszą – 16 kpl. b) komputer przenośny typu Notebook – 1 szt. c) rzutnik/projektor multimedialny – 1 szt. d) ekran elektryczny – 1 szt. e)- kolorowa drukarka laserowa – 1 szt. f) komplet narzędzi w skrzynce do montażu i demontażu podzespołów komputerowych – 15 kpl. g) patchcord UTP – 15 szt. h) patchpanel 19” UTP – 15 szt. i) stojak instalacyjny/szafa – 1 szt. j) gniazdo naścienne 2xRJ45 – 15 szt. k) tester okablowania strukturalnego z gniazdem RJ45- 15 szt. l) przełącznik zarządzalny/switch – 15 szt. ł) ruter z Wi-Fi – 15 szt. m) karta sieciowa na złącze PCI lub PCIe – 15 szt. n) procesor – 15 szt. o) pamięć operacyjna – 15 szt. ó) dysk twardy typ 1 – 15 szt. p) dysk twardy typ 2 – 15 szt. q) karta graficzna – 15 szt. r) stacja kopiowanie dysków HDD SATA 4 bay – 1 szt. s) pamięć zewnętrzna/Pendrive – 16 szt. t) listwa zasilająca – 15 szt. u) mata i opaska antystatyczna – 15 szt. w) oprogramowanie biurowe typu Microsoft Office Professional Plus 2019 MOLP AE lub równoważny – 16 szt. y) serwerowy system operacyjny Microsoft Windows Server Standard 2019 16 Core MOLP Acdm + Microsoft Windows Server CAL 2019 Device MOLP EDU lub równoważny – 1 licencja 16 licencji CAL z) oprogramowanie Adobe Photoshop lub równoważny – 1 zbiorcza lub 16 stanowisk ź) oprogramowanie CorelDRAW Graphics Suite 2019 lub równoważny – 1 licencja na 16 stanowisk ż) oprogramowanie ZWCAD 2020 Pro – 16 licencji 1.1.4. Powiatowym Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Podzamczu: a) komputer przenośny typu Notebook – 3 szt. b) urządzenie wielofunkcyjne typ 1 – 1 szt. c) urządzenie wielofunkcyjne typ 2 – 1 szt. d) oprogramowanie biurowe typu Microsoft Office Professional Plus 2019 MOLP AE lub równoważne – 3 szt. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt oraz na własne ryzyko do bezpośredniego użytkownika (jednostki wskazane powyżej), dokonania rozładunku we wskazanym miejscu, montażu, podłączenia sprzętu do sieci elektrycznej, instalacji oprogramowania, pierwszego uruchomienia całości pracowni, w tym podłączenia do istniejących mediów wraz z niezbędnymi elementami łączącymi (jeżeli jest konieczne), sprawdzenia poprzez wykonanie wymaganych prób i pomiarów, przekazania do użytku oraz przeprowadzenia pełnego szkolenia personelu na miejscu w danej jednostce Zamawiającego w zakresie obsługi i bezpieczeństwa użytkowania w sieci teleinformatycznej w każdej z ww. jednostek. Wykonawca oznakuje sprzęt zgodnie z wytycznymi Zamawiającego (Zamawiający przekaże Wykonawcy wzory oznaczeń w wersji elektronicznej) w miejscu docelowego montażu oraz zapewni serwis w okresie gwarancji dla sprzętu, który wymaga serwisowania. Wszelkie koszty związane z montażem ponosi Wykonawca, dostawa nastąpi w dzień roboczy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach uzgodnionych z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego w danej jednostce. 1.2. zadanie II obejmuje dostawę sprzętu komputerowego/urządzeń zgodnego z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w Załączniku Nr 1b do SIWZ, do Starostwa Powiatowego w Kielcach: a) komputer przenośny typu Notebook wraz z oprogramowaniem – 4 szt. b) nośnik pamięci – pendrive – 10 szt. c) słuchawki przewodowe z mikrofonem – 15 szt. d) głośnik typu Bluetooth – 15 szt. Zakup z lit a) powyżej i 1 szt. komputera przenośnego typu Notebook i z lit. b) – nośniki pamięci – pendrive w ilości 10 szt. przygotowywany jest w ramach Projektu pn. "Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.3. zadanie III obejmuje wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych zgodnych z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w Załączniku Nr 1c do SIWZ oraz ich oznakowanie właściwymi logotypami według wytycznych Zamawiającego, do Starostwa Powiatowego w Kielcach: a) urządzenie typu powerbank – 30 szt. b) nośnik pamięci – pendrive – 100 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono: - dla zadania I - w Załączniku Nr 1a do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna (OPZ), - dla zadania II - w Załączniku Nr 1b do SIWZ – OPZ (3 szt.), - dla zadania III - w Załączniku Nr 1c do SIWZ - OPZ. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z parametrami techniczno-użytkowymi, określonymi szczegółowo w OPZ. Nieposiadanie przez zaoferowany przedmiot zamówienia jakiegokolwiek parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty. Wskazane w OPZ: znak towarowy (marka), producent, dostawca, partner, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznej lub systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy pzp są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia, co najmniej równy pod względem cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu funkcjonalności, jaką charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fabrycznie nowy sprzęt i wyposażenie, wyprodukowany w systemie zapewnienia jakości wg normy ISO 9001, bez śladów użytkowania, posiadający gwarancję producenta, o parametrach co najmniej takich, jak określone w OPZ. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny/wsparcie techniczne dla dostarczonego sprzętu i oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał świadczenia gwarancyjne oparte na oficjalnej gwarancji zapewnionej przez producenta sprzętu zgodnie z OPZ. 5. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów Wykonawca powinien dostarczyć razem ze sprzętem, wraz z oświadczeniem o ich zgodności z oryginałem. Przedmiot zamówienia musi posiadać w zależności od wymogów zawartych w OPZ: dokumenty gwarancyjne, instrukcję obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu, karty katalogowe, atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, świadectwa bezpieczeństwa, certyfikaty itp. oraz inne niezbędne dokumenty ujęte w OPZ, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, płyty z oprogramowaniem, sterownikami dodawanymi do sprzętu itp.) konieczne do uruchomienia i pracy w miejscach wskazanych przez Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest nabywany. Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. 6. W założeniach projektu "Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego” przewidziano, iż w zakresie zadania I jednostki organizacyjne Zamawiającego otrzymają sprzęt o wartości nieprzekraczającej: 6.1. w Powiatowym Zespole Szkół w Chęcinach kwoty 120 119,00 zł, 6.2. w Powiatowym Zespole Szkół w Chmielniku kwoty 120 119,00 zł, 6.3. w Powiatowym Zespole Szkół w Łopusznie kwoty 120 119,00 zł, 6.4. w Powiatowym Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym kwoty 20 000 zł. W toku realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie w zakresie zadania I prawo do zmniejszenia lub zwiększenia wartości zakupionego sprzętu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, w zakresie do ± 20% względem wartości określonych w pkt od 6.1. do 6.4. powyżej. Zaistnienie okoliczności, o której mowa w zdaniu pierwszym, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej umowy. Zwiększenie może nastąpić wyłącznie z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w niniejszej SIWZ o nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od zwiększenia zapotrzebowania do jednostek określonych w Rozdziale III pkt 1. SIWZ. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. 7. Wzory umów stanowiące odpowiednio Załącznik Nr 5a do SIWZ – dla zadania I, Załącznik Nr 5b do SIWZ – dla zadania II, Załącznik Nr 5c do SIWZ – dla zadania III, są integralną częścią SIWZ i zapisy w nich zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 8. Wszelkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.

II.5) Główny kod CPV: 32000000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213000-5
30214000-2
30231000-7
30231300-0
30236000-2
38652100-1
48000000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 40
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa minimalnych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie w żadnej z trzech części
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa minimalnych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie w żadnej z trzech części
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa minimalnych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie w żadnej z trzech części
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp – w/w oświadczenie wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 2. Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, (składa(ją) także podmiot(ty), na którego/ych zasoby powołują się w niniejszym postępowaniu wykonawca). 3. Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 4. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Dokumenty, w postaci wydruku ze strony producenta w zakresie sprzętu tj. 1.1. komputer stacjonarny a) certyfikat ISO 9001:2001 na procesy projektowania, produkcję, sprzedaż i serwis, ISO 14001:2005 oraz PN-ISO/IEC 27001:2007 lub nowsze, b) certyfikat zgodności – Hardware certification report, komputer musi być certyfikowany na zgodność z systemem operacyjnym Windows 10 x64, c) deklaracja producenta o zgodności z dyrektywami EMC 2004/108/WE oraz R&TTE 1999/5/EWG (oznaczenia CE), 1.2. monitor typu LCD a) aktualny Certyfikat dla producenta monitorów lub równoważny dokument wydany przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że oferowane monitory zostały wykonane/wyprodukowane w systemie zapewnienia jakości ISO 9001, b) deklaracja zgodności CE, c) deklaracja producenta (poparta kartą katalogową), potwierdzająca zgodność oferowanego sprzętu z dyrektywą RoHS (w sprawie ograniczenia stosowania niektórych substancji niebezpiecznych w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym), UL/cUL lub inne dokumenty wydane przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczone monitory odpowiadają wskazanym normom, d) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów Energy Star 6.0 lub nowszej, 1.3. komputer przenośny a) aktualny Certyfikat dla producenta komputera lub równoważny dokument wydany przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że oferowany komputer został wykonany/wyprodukowany w systemie zapewnienia jakości ISO 9001, b) deklaracja zgodności CE, c) deklaracja producenta (poparta kartą katalogową), potwierdzająca zgodność oferowanego sprzętu z dyrektywą RoHS (w sprawie ograniczenia stosowania niektórych substancji niebezpiecznych w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym), d) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów Energy Star 6.1 lub nowszej.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – według proponowanego wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
termin realizacji 40,00
cena brutto 60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 144 ustawy Pzp w trakcie realizacji zamówienia możliwość wprowadzenia następujących istotnych zmian postanowień umowy: 1) w zakresie zadania I i zadania II: konieczność zmiany zaoferowanego sprzętu na inny w przypadku, aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), a Zamawiający wyrazi na to zgodę, Zamawiający zaakceptuje inny zaproponowany przez Wykonawcę sprzęt pod warunkiem, że będzie on spełniał co najmniej minimalne wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia, a wynikająca z oferty Wykonawcy cena jednostkowa zastępowanego przedmiotu zamówienia nie ulegnie zwiększeniu. 2) w zakresie zadania I: zmniejszenie wartości wynagrodzenia Wykonawcy w oparciu o ceny przedstawione w ofercie, w związku ze zmniejszeniem wartości zakupu o maks. 20%, przy czym zmniejszenie nie może przekroczyć 20% wartości oferty.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki do rocznego dziecka - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję opiekunki do rocznego dziecka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI