Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004163408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 17
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 458 62 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.pulawy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0195e35-69b5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058957/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mops-pulawy.logintrade.net
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 11.1. W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy Przetargowej pod adresem internetowym: https://mops-pulawy.logintrade.net .
11.2. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji za pomocą poczty elektronicznej zamawiającego pod adresem email: sekretariat@mops.pulawy.pl za wyjątkiem oferty.
11.3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, o których mowa powyżej uważa się za wniesione z chwilą, gdy doszły one do zamawiającego w taki sposób, że mógł się on zapoznać z ich treścią.
11.4. Ofertę wykonawca składa, pod rygorem nieważności, za pośrednictwem Platformy Przetargowej do przeprowadzania postępowań, pod adresem internetowym: https://mops-pulawy.logintrade.net .
11.5. Za datę wpływu przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.10. Użytkowanie Platformy jest bezpłatne.
11.11. Wykonawca przed złożeniem wniosków o wyjaśnienie treści SWZ oraz przed złożeniem oferty winien dokładnie zapoznać się ze szczegółową instrukcją dostępną pod linkiem: https://mops-pulawy.logintrade.net.
11.12. Rejestracja i logowanie są bezpłatne. Rejestrując się albo logując wykonawcy akceptują warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na Platformie.
11.13. 4. W przypadku problemów technicznych dotyczących pracy Platformy można się kontaktować z serwisem dostępnym codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00: - pod numerem telefonu: +48 71 787 35 34 pod adresem e-mail: helpdesk@logintrade.net.
11.14. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy.
11.15. Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google, Chrome 31, Mozilla Firefox 26, Opera 18
11.16. Pozostałe wymagania techniczne:
1. dostęp do sieci Internet
2. obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest-ajax
3. włączona obsługa JavaScript
4. zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
5. zainstalowany Acrobat Reader
6. zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
Złożenie oferty
11.17. Ofertę oraz wszystkie załączniki, w tym oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11.18. Wykonawca składa ofertę, pod rygorem nieważności, za pośrednictwem Platformy Przetargowej do przeprowadzania postępowań, pod adresem internetowym: https://mops-pulawy.logintrade.net .
11.19. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
11.20. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie skanu dokumentu pierwotnie wytworzonego i wypełnionego w postaci papierowej, pod warunkiem opatrzenia powstałego w ten sposób dokumentu elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Powstały w ten sposób dokument elektroniczny zamawiający traktował będzie jako ofertę złożoną w postaci elektronicznej niezależnie od tego, czy jej postać elektroniczna powstała wyłącznie przy użyciu programu komputerowego, czy też na skutek przekształcenia postaci papierowej do postaci elektronicznej, jeżeli tylko dokument ten zostanie opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11.21. Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
11.22. Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający
informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NO/3410/2/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 172860,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Serwer i oprogramowanie
Obudowa Obudowa max. 2U serwerowa do montażu w szafie RACK 19" wraz z kompletem wysuwanych szyn dedykowanych do tego urządzenia przez producenta serwera z możliwością instalacji min. 16 dysków 2,5”.
Płyta główna Płyta główna z możliwością zainstalowania do dwóch procesorów. Płyta główna musi być zaprojektowana przez producenta serwera i oznaczona jego znakiem firmowym.
Chipset Dedykowany przez producenta procesora do pracy w serwerach dwuprocesorowych.
Procesor Zainstalowane dwa procesory min. 10-rdzeniowe max 12-rdzeniowe min. 2.1GHz , dedykowany do pracy w serwerach osiągający minimum 20900 pkt. W teście PASSMARK CPU MARK MULTIPLE CPU SYSTEMS zamieszczony na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php w dniu zamieszczenia oferty SWZ przez Zamawiającego. W przypadku jeżeli oferowany procesor nie jest zamieszczony na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php na Wykonawcy spoczywa obowiązek zamieszczenia wyników testów wydajności procesora i opublikowania parametrów wydajności procesora na powyższej stronie jednak nie później niż do dnia otwarcia złożonej oferty.
- Obsługa wirtualizacji
Jeżeli dostawca dostarczy serwer z procesorami 12 rdzeniowym należy również dostarczyć dodatkowe 2 sztuki licencji na 2 core Windows Serwer 2022 standard do istniejących już maszyn wirtualnych
RAM Minimum 128 GB DDR4 RDIMM 3200MT/s w 4 kościach na płycie głównej powinno znajdować się minimum 16 slotów dostępnych przeznaczonych do instalacji pamięci.
Funkcjonalność pamięci RAM Advanced ECC, Memory Page Retire, Fault Resilient Memory, Memory Self-Healing lub PPR, Partial Cache Line Sparing
Gniazda PCI Minimum jeden slot PCIe x16 generacji 4 oraz dwa sloty PCIe x8 generacji 4
Interfejsy sieciowe/FC/SAS Wbudowane min. 2 interfejsy sieciowe 1Gb Ethernet w standardzie BaseT
Dyski twarde Możliwość instalacji dysków SAS, SATA, SSD
• Zainstalowane 2 dyski M.2 SATA Read Intensive o pojemności min. 480GB, z możliwością konfiguracji w raid 1 dedykowane pod system hosta. Rozwiązanie nie może powodować zmniejszenia ilości wnęk na dyski twarde.
• Zainstalowane 6 sztuk 1.92TB SSD 12Gb/s, Read Intensive, Hot-Plug 2.5" w zatokach od frontu obudowy
Kontroler RAID Sprzętowy kontroler dyskowy, posiadający min. 8GB nieulotnej pamięci cache, możliwe konfiguracje poziomów RAID: 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60. Wsparcie dla dysków samoszyfrujących.
Wbudowane porty 4 x USB z czego nie mniej niż 1x USB 3.0, 2xVGA z czego jeden na panelu przednim.
Video Zintegrowana karta graficzna umożliwiająca wyświetlenie rozdzielczości min. 1920x1200.
Zasilacze 2 Redundantne, Hot-Plug min. 800W każdy
Bezpieczeństwo Ÿ zatrzask górnej pokrywy oraz blokada na ramce panelu zamykana na klucz służąca do ochrony nieautoryzowanego dostępu do dysków twardych,
Ÿ możliwość wyłączenia w BIOS funkcji przycisku zasilania,
Ÿ BIOS ma możliwość przejścia do bezpiecznego trybu rozruchowego z możliwością zarządzania blokadą zasilania, panelem sterowania oraz zmianą hasła,
Ÿ wbudowany czujnik otwarcia obudowy współpracujący z BIOS i kartą zarządzającą,
Ÿ Moduł TPM 2.0,
Ÿ możliwość dynamicznego włączania I wyłączania portów USB na obudowie – bez potrzeby restartu serwera,
szczegółowy opis zamówienia zawiera OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 63250,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: DLA CZĘŚCI 1 oraz
DLA CZĘŚCI 3
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (PC) 60
2 Okres gwarancji (Pg) 40
Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części oddzielnie przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Zamawiający w celu oceny ofert zsumuje liczbę punktów we wszystkich kryteriach,
tj. P = Pc + Pg gdzie:
P – całkowita liczba punktów dla rozpatrywanej oferty
Pc – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto przedmiotu zamówienia”
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji”
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (Pc) – waga 60 pkt.
Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Pc = ----------------------------------------------------------------- x 60 = ……pkt
Cena badanej oferty brutto
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie wartość całkowita brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Wartość całkowita brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji – waga 40 pkt.
a) ocenie podlegać będzie okres gwarancji wynikający z oferty złożonej przez Wykonawcę czyli okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego plus dodatkowy okres gwarancji, który może zaoferować Wykonawca (podajemy tylko pełne lata np. dodatkowy 1 rok, dodatkowe 2 lata).
Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie przeprowadzona wg następujących zasad:
• Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji równy minimalnemu okresowi gwarancji wymaganemu przez Zamawiającego w części 1 ( 5 lat) natomiast
w części 3 (3 lata) – otrzyma 0 pkt.
• Wykonawca, który zaoferuje na przedmiot zamówienia w danej części okres gwarancji dłuższy o 1 rok od minimalnego wymaganego Zamawiającego okresu gwarancji - otrzyma 20 pkt.
• Wykonawca, który zaoferuje na przedmiot zamówienia w danej części okres gwarancji dłuższy o 2 lata od minimalnego wymaganego przez Zamawiającego okresu gwarancji - otrzyma 40 pkt.
Dłu gwarancji w latach dla części 1 Dł gwarancji w latach dla części 3 Pg
7 lat 5 lat 40
6 lat 4 lata 20
5 lat 3 lata 0
2. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium Cena (Pc) będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (Pg)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 60 szt. licencji pakietu biurowego typu Microsoft Office Home & Business 2021. Musi on być kompatybilny z już posiadanym oprogramowaniem Microsoft Office 2010 Home & Business, Microsoft Office 2013 Home & Business, Microsoft Office 2016 Home & Business, Microsoft Office 2019 Home & Business, Microsoft Office 2021 Home & Business.
2. Poprzez dostawę rozumie się udostępnienie / dostarczenie licencji oprogramowania poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej przedmiotowe oprogramowanie oraz dostarczenie dokumentu potwierdzającego prawo do korzystania z tego oprogramowania na stanowiskach roboczych.
3. Licencja powinna uprawniać do używania ww. oprogramowania przez Zamawiającego w ramach działalności Jednostki Samorządu Terytorialnego i powinna być wieczysta.
Szczegółowy opis zawiera OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 50060 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części oddzielnie przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena (Pc) – waga 100 pkt.
Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Pc = ----------------------------------------------------------------- x 100 = ……pkt
Cena badanej oferty brutto
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie wartość całkowita brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Wartość całkowita brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą całkowitą ilość punktów w poszczególnych częściach.
17.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie punktów kancelaryjnych
Skaner-3sztuki
Typ skanera:
Skaner z automatycznym podajnikiem dokumentów ADF z możliwością dołączenia w przyszłości modułu skanowania płaskiego A4 tego samego producenta.
Tryb skanowania:
Skanowanie dwustronne jednoprzebiegowe (duplex); kolor/skala szarości/monochromatyczny
Skanowanie dokumentów o różnych formatach i gramaturach bez konieczności ich wcześniejszej segregacji.
Skanowanie kodów kreskowych
Drukarka kodów kreskowych-3 sztuki
Dane techniczne:
Druk: termotransferowy
Rozdzielczość: min. 300 dpi
Max. szerokość druku: 108mm
Max. prędkość druku: 102 mm/s
Max. długość etykiet: 991 mm
Język programowania: ZPL II, EPL II, EPL
Pamięć: Flash 512 MB, SDRAM 256 MB
Interfejs: USB,
Drukowane kody kreskowe:
Skaner kodów kreskowych ze stojakiem-3 sztuki
Dane techniczne:
- Czytnik przewodowy USB
- Typ skanera: 1D i 2D, LED
- Sposób wyzwalania odczytu - Przycisk/automatyczny
- Obsługiwane kody : 1D: Code 39, Code 128, Code 93, Codabar/NW7, Code 11, MSI-Plessey, UPC/EAN, Interleaved 2 z 5, koreański 3 z 5, GS1 Databar, Base 32(włoski pharmacode) 2D: PDF417, kody zożone, TLC-39, Aztec, DataMatrix, MaxiCode, QR Code, MicroQR, Chinese SEnsible, pocztowe
- Zasięg odczytu max: 368 mm,
- Sygnalizacja odczytu: dźwiękowa i świetlna,
- Szybkość skanowania do: 76,2 cm/s,
- Wytrzymałość upadku: Konstrukcja odporna na upadki ,
- Norma IP: IP 52,
- Kabel komunikacyjny (interfejs): kabel USB,
- Podstawka pod czytnik,
- Spust.
- Gwarancja 60 miesięcy producenta
- Skanery muszą pochodzić z polskiej dystrybucji i być przeznaczone na rynek polski
Szczegółowy opis zawiera OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 21150,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: DLA CZĘŚCI 1 oraz
DLA CZĘŚCI 3
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (PC) 60
2 Okres gwarancji (Pg) 40
Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części oddzielnie przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Zamawiający w celu oceny ofert zsumuje liczbę punktów we wszystkich kryteriach,
tj. P = Pc + Pg gdzie:
P – całkowita liczba punktów dla rozpatrywanej oferty
Pc – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena brutto przedmiotu zamówienia”
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji”
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (Pc) – waga 60 pkt.
Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Pc = ----------------------------------------------------------------- x 60 = ……pkt
Cena badanej oferty brutto
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie wartość całkowita brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Wartość całkowita brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji – waga 40 pkt.
a) ocenie podlegać będzie okres gwarancji wynikający z oferty złożonej przez Wykonawcę czyli okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego plus dodatkowy okres gwarancji, który może zaoferować Wykonawca (podajemy tylko pełne lata np. dodatkowy 1 rok, dodatkowe 2 lata).
Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie przeprowadzona wg następujących zasad:
• Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji równy minimalnemu okresowi gwarancji wymaganemu przez Zamawiającego w części 1 ( 5 lat) natomiast
w części 3 (3 lata) – otrzyma 0 pkt.
• Wykonawca, który zaoferuje na przedmiot zamówienia w danej części okres gwarancji dłuższy o 1 rok od minimalnego wymaganego Zamawiającego okresu gwarancji - otrzyma 20 pkt.
• Wykonawca, który zaoferuje na przedmiot zamówienia w danej części okres gwarancji dłuższy o 2 lata od minimalnego wymaganego przez Zamawiającego okresu gwarancji - otrzyma 40 pkt.
Dłu gwarancji w latach dla części 1 Dł gwarancji w latach dla części 3 Pg
7 lat 5 lat 40
6 lat 4 lata 20
5 lat 3 lata 0
2. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium Cena (Pc) będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (Pg)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Licencje
VMware vSphere 7 Essentials lub VMware vSphere 8 Essentials
licencja musi pozwalać uruchomić jedną maszynę wirtualną
licencja zgodna z zamawianym serwerem umożlwiająca instalacje na minimum 3 hostach, wyposażanych w minimum 2 procesory każdy,
licencja wieczysta z prawem do aktualizacji na podstawie aktualnej subskrypcji – czas subskrypcji 3 lata,
lub równoważny spełniający min. poniższe wymagania:
• zaoferowane oprogramowanie do wirtualizacji musi umożliwiać instalację na minimum 3 fizycznych serwerach wyposażonych w minimum 2 procesory każdy;
• zaoferowane oprogramowanie do wirtualizacji musi być instalowane bezpośrednio na sprzęcie fizycznym i nie może być ono częścią innego systemu operacyjnego;
Szczegółowy opis zawiera OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 2800 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części oddzielnie przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena (Pc) – waga 100 pkt.
Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Pc = ----------------------------------------------------------------- x 100 = ……pkt
Cena badanej oferty brutto
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie wartość całkowita brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Wartość całkowita brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą całkowitą ilość punktów w poszczególnych częściach.
17.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Licencje Bazy danych SQL Server 2022 Standard Edition – licencja na 4 rdzenie fizyczne (4 Core).
Licencjonowanie umożliwiające użytkowanie przez podmiot publiczny (zamawiającego);
• Licencjonowanie: bez ograniczeń czasowych(wieczyste);
• Zaoferowane licencje muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji produktów (licencji) firmy Microsoft w Polsce;
• Zaoferowane Licencje muszą być nowe, Zamawiający nie dopuszcza odsprzedaży licencji użytych wcześniej lub zakupionych wcześniej dla innego podmiotu i następnie odsprzedaży dla Zamawiającego;
• Licencja Musi umożliwiać korzystanie z oprogramowanie bez dodatkowych licencji dostępowych(cal)
- Powyższa baza danych (rodzaj bazy) jest jedynym serwerem bazodanowym możliwym do wykorzystania przy wdrażanym przez zamawiającego systemie EZD PUW
Szczegółowy opis zawiera OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 35600 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej części oddzielnie przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena (Pc) – waga 100 pkt.
Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Pc = ----------------------------------------------------------------- x 100 = ……pkt
Cena badanej oferty brutto
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie wartość całkowita brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Wartość całkowita brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą całkowitą ilość punktów w poszczególnych częściach.
17.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) dla części 1
• Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, że
w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego;
• Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu;
• Deklaracja zgodności CE;
• Dokumenty potwierdzające spełnienie przez firmę serwisującą normy ISO 9001:2015 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadanie autoryzacji producenta urządzeń;
• Oświadczenie producenta, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej przejmie na siebie zobowiązania związane z serwisem;
• Potwierdzenie, (np. zrzut ekranu, wydruk), że serwer znajduje się na liście Windows Server Catalog i posiada status „Certified for Windows” dla systemów Windows: Microsoft Windows Server 2022
• Karta katalogowa;
• Test procesora.
b) dla części 3
• Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu;
• Deklaracja zgodności CE;
• Dokumenty potwierdzające spełnienie przez firmę serwisującą normy ISO 9001:2015 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadanie autoryzacji producenta urządzeń;
UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) dla części 1
• Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, że
w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego;
• Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu;
• Deklaracja zgodności CE;
• Dokumenty potwierdzające spełnienie przez firmę serwisującą normy ISO 9001:2015 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadanie autoryzacji producenta urządzeń;
• Oświadczenie producenta, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej przejmie na siebie zobowiązania związane z serwisem;
• Potwierdzenie, (np. zrzut ekranu, wydruk), że serwer znajduje się na liście Windows Server Catalog i posiada status „Certified for Windows” dla systemów Windows: Microsoft Windows Server 2022
• Karta katalogowa;
• Test procesora.
b) dla części 3
• Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu;
• Deklaracja zgodności CE;
• Dokumenty potwierdzające spełnienie przez firmę serwisującą normy ISO 9001:2015 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadanie autoryzacji producenta urządzeń;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
13.4. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach).
2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.1 SWZ – załącznik nr 4 do SWZ;
3) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
5) Parametry oferowanego sprzętu ( dla części 1 i 3) zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ
6) Przedmiotowe środki dowodowe, tj.:
a) dla części 1
• Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, że
w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego;
• Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu;
• Deklaracja zgodności CE;
• Dokumenty potwierdzające spełnienie przez firmę serwisującą normy ISO 9001:2015 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadanie autoryzacji producenta urządzeń;
• Oświadczenie producenta, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej przejmie na siebie zobowiązania związane z serwisem;
• Potwierdzenie, (np. zrzut ekranu, wydruk), że serwer znajduje się na liście Windows Server Catalog i posiada status „Certified for Windows” dla systemów Windows: Microsoft Windows Server 2022
• Karta katalogowa;
• Test procesora.
b) dla części 3
• Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu;
• Deklaracja zgodności CE;
• Dokumenty potwierdzające spełnienie przez firmę serwisującą normy ISO 9001:2015 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadanie autoryzacji producenta urządzeń;
UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia
7) Podmiotowe środki dowodowe lub inne, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie o potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
10.3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
21.1 Projekt Umowy stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.
21.2 Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-24 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://mops-pulawy.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-24 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-22