IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
gwarancja |
0,00 |
cena |
0,00 |
parametry techniczne |
0,00 |
wydłużony okres wsparcia |
0,00 |
wyższy wariant wsparcia |
0,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: Dla części 1:1) Cena wykonania dostawy – 60%2) Gwarancja ponad wymagany okres (5 lat) – maksymalnie 20%o 1 rok - 10%o 2 lata i więcej – 20%3) Parametry techniczne sprzętu wyższe niż wymagane – maksymalnie 20%, w tym:- procesor wynik w teście SPECrate2017_int_base - maksymalnie 10%:w przedziale od 128 do 140 - 2%w przedziale od 141 do 160 - 5%w przedziale powyżej 160 - 10%- większa ilość pamięci RAM - maksymalnie 5%o 32 GB – 2%o 64 GB – 3%o 96 GB – 4%o 128 GB i powyżej – 5%- większa ilość dysków twardych (dyski zapasowe) – maksymalnie 5%o 2 sztuki – 2%o 3 sztuki – 3%o 4 sztuki – 5%Dla części 2:1) Cena wykonania dostawy – 60%2) Gwarancja ponad wymagany okres (5 lat) – maksymalnie 20%o 1 rok - 10%o 2 lata i więcej – 20%3) Parametry techniczne sprzętu wyższe niż wymagane – maksymalnie 20%, w tym:- procesor wynik w teście SPECrate2017_int_base - maksymalnie 10%:w przedziale od 128 do 140 - 2%w przedziale od 141 do 160 - 5%w przedziale powyżej 160 - 10%- większa ilość pamięci RAM - maksymalnie 5%o 64 GB – 3%o 128 GB i powyżej – 5%- większa ilość dysków twardych (dyski zapasowe) – maksymalnie 5%o 2 sztuki – 2%o 3 sztuki – 3%o 4 sztuki – 5%Dla części 3:1) Cena wykonania dostawy – 60%2) Gwarancja ponad wymagany okres (5 lat) - maksymalnie 30%o 1 rok – 10%o 2 lata – 20%o 3 lata – 30%3) Parametry techniczne sprzętu wyższe niż wymagane - większa ilość dysków twardych – maksymalnie 10%o 2 sztuki – 2%o 3 sztuki – 3%o 4 sztuki – 5%o 5 sztuk – 7%o 6 sztuk i więcej – 10%Dla części 4:1) Cena wykonania dostawy – 60%2) Gwarancja ponad wymagany okres (3 lata) - maksymalnie 20%o 1 rok – 10%o 2 lata lub więcej – 20%3) Parametry techniczne sprzętu wyższe niż wymagane – maksymalnie 20%,- procesor (wynik w teście PassMark CPU Mark) – maksymalnie 10%:od 7500 pkt. do 7800 pkt. – 3%od 7801 pkt. do 8100 pkt. – 6%powyżej 8100 pkt. – 10%- większa ilość pamięci RAM – maksymalnie 5%o 8 GB – 2%o 16 GB i więcej – 5%- większa pojemność dysku SSD M.2 – 5%za 500 GB – 3%za 1 TB i więcej – 5%Dla części 5:1) Cena wykonania dostawy – 60%2) Okres wsparcia technicznego ponad wymagana okres (3 lata) - maksymalnie 30%,o 1 rok – 10%o 2 lata – 20%o 3 lata i więcej – 30%3) wyższy wariant wsparcia technicznego niż wymagany - 10%Dla części 6:1) Cena wykonania dostawy – 60%2) Gwarancja ponad wymagana okres (2 lata) - maksymalnie 40%,o 1 rok – 10%o 2 lata – 20%o 3 lata – 30%o 4 lata i więcej – 40%Dla części 7:1) Cena wykonania dostawy – 60%2) Gwarancja ponad wymagana okres (3 lata) - maksymalnie 40%,o 1 rok – 10%o 2 lata – 20%o 3 lata – 30%o 4 lata i więcej – 40%Dla części 8:1) Cena wykonania dostawy – 60%2) Gwarancja ponad wymagana okres (2 lata) - maksymalnie 30%,o 1 rok – 10%o 2 lata – 20%o 3 lata i więcej – 30%3) Parametry techniczne sprzętu wyższe niż wymagane – maksymalnie 10%- wynik w teście Geekbench 5 Multi-Core Score – maksymalnie 5%od 4100 pkt. do 4150 pkt. – 2%powyżej 4150 pkt.– 5%- wynik w teście Geekbench 5 Single-Core Score – maksymalnie 5%od 1500 pkt. do 1550 pkt. – 2%powyżej 1550 pkt.– 5%
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór, w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Zmiany dotyczyć mogą następujących kwestii: a) zmiany stawki podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy.Zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, d) zmian sposobu wykonywania dostawy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów, e) zmiany modelu lub typu sprzętu lub jego konfiguracji, w sytuacji, gdy dany sprzęt (element) został wycofany z użytku lub zastąpiony nowszym o nie gorszych parametrach i nie wpływa to na ocenę dokonaną w ramach kryteriów oceny ofert; f) zmiany: nazwy, adresu, statusu, zmian organizacyjnych Zamawiającego, Wykonawcy.g) zmiany sposobu, terminów płatności, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej wysokości dla Wykonawcy;h) zmiany podwykonawcy na uzasadniony wniosek wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego.3. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający lub Wykonawca dojdzie do wniosku, że w celu właściwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez Zamawiającego w SIWZ zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, to każda ze stron może się zwrócić do drugiej na piśmie z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-20, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: