Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-08-31
  • ZamawiającyKrajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-19
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140580428

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przy Rondzie 5

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126179655

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kssip.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka sektora finansów publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7242679-fa6e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00153971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.kssip.gov.pl/Postepowania_w_trybie_ustawy_Pzp

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.soldea.pl/epz/epz/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja wykonawców z Zamawiającym, w szczególności składanie ofert, wszelkich oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za
pośrednictwem kanału elektronicznej komunikacji pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym, podpisem zaufanym, 3.
Szczegółowe informacje są zawarte w rozdziale 8 SWZ.4. Informacje o sposobie porozumiewania się
zamawiającego z wykonawcami oraz wskazanie osób uprawnionych do kontaktów wykonawcami
zawiera SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14 RODO znajdują
się w SWZ, w zał. nr 1 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BA-X.2611.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 227137,39 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oprogramowania (Program do edycji i tworzenia plików PDF- ilość 3,
Program do obróbki graficznej - ilość 5, Pakiet oprogramowania do obróbki graficznej oraz do przygotowywania projektów- ilość 2, System operacyjny- ilość 50, Pakiet aplikacji biurowych- ilość 30, System operacyjny dla serwerów- ilość 6, Program antywirusowy do telefonów komórkowych- ilość 150, Program antywirusowy- ilość 100, Program do odzyskiwania danych- ilość 6). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 70642,07 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu

48219300-9 - Pakiety oprogramowania administracyjnego

48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać w wyznaczonym terminie udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonej przez niego oferty.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:

Kryteria oraz sposób oceny ofert dla części I
Cena brutto zamówienia – 60%
Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 60,00 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:

(najniższa cena brutto )/(cena brutto oferty ocenianej) x 60,00 pkt=liczba punktów oferty ocenianej


Termin dostawy – 40%
Maksymalnie w tym kryterium oceny ofert można uzyskać 40,00 pkt.
Maksymalny termin dostawy został określony przez Zamawiającego do 5 dni roboczych licząc od następnego dnia po zawarciu umowy.

Wykonawcy zostaną przydzielone punkty w następujący sposób:
termin dostawy do 3 dni roboczych otrzyma 40,00 punktów
termin dostawy do 4 dni roboczych otrzyma 20,00 punktów
termin dostawy do 5 dni roboczych otrzyma 0,00 punktów

Jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) czasu dostawy Zamawiający uzna, że zaoferował czas maksymalny tj. 5 dni roboczych.

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, spośród ofert spełniających warunki określone w SWZ, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach uzyska największą liczbę punktów (P). Suma punktów w kryterium „cena” i „termin dostawy” wyliczana będzie według wzoru:
P= C+T
Gdzie:
P – całkowita liczba punktów przyznana badanej ofercie
C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
T – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Termin dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa macierzy(Macierz dyskowa- ilość 2 , Dysk- ilość 12)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 19871,76 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30234100-9 - Dysk magnetyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać w wyznaczonym terminie udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonej przez niego oferty. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryteria oraz sposób oceny ofert dla części II
1) Cena brutto zamówienia – 60 %
Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 60,00 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
(najniższa cena brutto)/(cena brutto oferty ocenianej) x60,00 pkt=liczba punktów oferty ocenianej

2) Dodatkowa gwarancja – 40%
Minimalny okres gwarancji wynosi:
36 miesięcy na sprzęt wymieniony w części II pozycja 1 - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 A do SWZ) oraz na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ);

W sytuacji, kiedy Wykonawca zaproponuje gwarancję na poziomie minimalnym, wymaganym przez Zamawiającego w kryterium „dodatkowa gwarancja”, choćby do jednej ze wskazanych pozycji w danej części otrzyma 0 (zero) pkt.
W sytuacji, kiedy Wykonawca zaproponuje gwarancję zwiększoną
o „12 miesięcy i więcej”, Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:
40 pkt za oferowany okres gwarancji „48 m-cy i więcej” w części II pozycja 1.

Warunki gwarancji dodatkowej (przedłużonej) muszą odbywać
się w trybie i na zasadach takich samych jak gwarancja podstawowa.
Zaproponowanie zwiększenia gwarancji o mniej niż 12 miesięcy,
nie będzie dodatkowo punktowane.
Nie wpisanie w formularzu oferty ( załącznik nr 1 do SWZ )
w przewidzianym do tego miejscu żadnej informacji dotyczącej dodatkowej gwarancji odczytywane będzie przez Zamawiającego, jako minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego.

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, spośród ofert spełniających warunki określone w SWZ, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych
we wskazanych wyżej kryteriach uzyska największą liczbę punktów (P).
Suma punktów w kryterium „cena” i „dodatkowa gwarancja” wyliczana będzie według wzoru:
P= C+G
Gdzie:
P – całkowita liczba punktów przyznana badanej ofercie
C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
G – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Dodatkowa gwarancja”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa projektorów multimedialnych(projektor multimedialny A - ilość 6, projektor multimedialny B- ilość 1). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 40178,74 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38652120-7 - Projektory wideo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać w wyznaczonym terminie udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonej przez niego oferty. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryteria oraz sposób oceny ofert dla części III
1) Cena brutto zamówienia – 60 %
Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 60,00 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
(najniższa cena brutto)/(cena brutto oferty ocenianej) x60,00 pkt=liczba punktów oferty ocenianej

2) Dodatkowa gwarancja – 40%
Minimalny okres gwarancji wynosi:
24 miesiące na sprzęt wymieniony w części III pozycja 1, 2- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2A do SWZ) oraz na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ);

W sytuacji, kiedy Wykonawca zaproponuje gwarancję na poziomie minimalnym, wymaganym przez Zamawiającego w kryterium „dodatkowa gwarancja”, choćby do jednej ze wskazanych pozycji w danej części otrzyma 0 (zero) pkt.
W sytuacji, kiedy Wykonawca zaproponuje gwarancję zwiększoną
o „12 miesięcy i więcej”, Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:
40 pkt za oferowany okres gwarancji „36 m-cy i więcej” dla części III pozycja 1 i 2.

Warunki gwarancji dodatkowej (przedłużonej) muszą odbywać
się w trybie i na zasadach takich samych jak gwarancja podstawowa.
Zaproponowanie zwiększenia gwarancji o mniej niż 12 miesięcy,
nie będzie dodatkowo punktowane.
Nie wpisanie w formularzu oferty ( załącznik nr 1 do SWZ )
w przewidzianym do tego miejscu żadnej informacji dotyczącej dodatkowej gwarancji odczytywane będzie przez Zamawiającego, jako minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego.

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, spośród ofert spełniających warunki określone w SWZ, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych
we wskazanych wyżej kryteriach uzyska największą liczbę punktów (P).
Suma punktów w kryterium „cena” i „dodatkowa gwarancja” wyliczana będzie według wzoru:
P= C+G
Gdzie:
P – całkowita liczba punktów przyznana badanej ofercie
C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
G – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Dodatkowa gwarancja”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa akcesoriów komputerowych( Monitor - ilość 8, Pamięć przenośna - ilość 30, Filtr- ilość 2, Mysz- ilość 200, przenośny zewnętrzny napęd cd dvd - ilość 5, słuchawki z mikrofonem- ilość 2, Adapter A- ilość 2, Adapter B- ilość 5, Listwa zasilająca- ilość 5). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 15375,36 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

30237410-6 - Myszka komputerowa

32331100-3 - Adaptery

32342100-3 - Słuchawki

32581130-9 - Kabel do transmisji danych specjalnego zastosowania

38623000-8 - Filtry optyczne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać w wyznaczonym terminie udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonej przez niego oferty. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryteria oraz sposób oceny ofert dla części IV
1) Cena brutto zamówienia – 60 %
Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 60,00 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
(najniższa cena brutto)/(cena brutto oferty ocenianej) x60,00 pkt=liczba punktów oferty ocenianej

2) Dodatkowa gwarancja – 40%
Minimalny okres gwarancji wynosi:
24 miesiące na sprzęt wymieniony w część IV pozycja 1,2,4,5,6 i 9 - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2A do SWZ) oraz na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ);

W sytuacji, kiedy Wykonawca zaproponuje gwarancję na poziomie minimalnym, wymaganym przez Zamawiającego w kryterium „dodatkowa gwarancja”, choćby do jednej ze wskazanych pozycji w danej części otrzyma 0 (zero) pkt.
W sytuacji, kiedy Wykonawca zaproponuje gwarancję zwiększoną
o „12 miesięcy i więcej”, Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:
40 pkt za oferowany okres gwarancji „36 m-cy i więcej” dla część IV pozycja 1,2,4,5,6 i 9.

Warunki gwarancji dodatkowej (przedłużonej) muszą odbywać
się w trybie i na zasadach takich samych jak gwarancja podstawowa.
Zaproponowanie zwiększenia gwarancji o mniej niż 12 miesięcy,
nie będzie dodatkowo punktowane.
Nie wpisanie w formularzu oferty ( załącznik nr 1 do SWZ )
w przewidzianym do tego miejscu żadnej informacji dotyczącej dodatkowej gwarancji odczytywane będzie przez Zamawiającego, jako minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego.

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, spośród ofert spełniających warunki określone w SWZ, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych
we wskazanych wyżej kryteriach uzyska największą liczbę punktów (P).
Suma punktów w kryterium „cena” i „dodatkowa gwarancja” wyliczana będzie według wzoru:
P= C+G
Gdzie:
P – całkowita liczba punktów przyznana badanej ofercie
C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
G – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Dodatkowa gwarancja”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa notebooków (notebook A -ilość 10). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 33457,99 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać w wyznaczonym terminie udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonej przez niego oferty.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryteria oraz sposób oceny ofert dla części V
1) Cena brutto zamówienia – 60 %
Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 60,00 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
(najniższa cena brutto)/(cena brutto oferty ocenianej) x60,00 pkt=liczba punktów oferty ocenianej

2)Parametry techniczne –20 %
a) zwiększenie wydajności procesora – 10 %
Wydajność procesora dla komputerów przenośnych została określona w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2A do SWZ. Wykonawca, który zaoferuje procesor o wyższej wydajności, niż wskazane przez Zamawiającego minimum, zobowiązany jest podać w Formularzu Ofertowym model procesora. Wydajność Procesora będzie badana na podstawie testów Passmark CPU Mark według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net. Wydruk zawierający wyniki Testów Passmark CPU Mark ze strony http://www.cpubenchmark.net stanowi załącznik 2 C do SWZ.

Wykonawca, który zaoferuje zwiększenie wydajności procesora w zakresie:
- od 6401 do 7000 pkt otrzyma 2,00 pkt,
- od 7001 do 8500 pkt otrzyma 4,00 pkt,
- od 8501 do 10000 pkt otrzyma 6,00 pkt,
- do 10001 pkt i więcej otrzyma 10,00 pkt.

Wykonawca, który nie zaoferuje zwiększenia wydajności procesora otrzyma w tym kryterium 0,00 punktów.

b) Zwiększenie wielkości pamięci RAM – 10%
Minimalna wielkość pamięci RAM dla komputerów przenośnych została określona na 8 GB
Wykonawca, który zaoferuje pamięć RAM :
- 12 GB otrzyma 5,00 pkt.
- 16 GB i więcej otrzyma 10,00 pkt.
Wykonawca, który nie zaoferuje zwiększenia wielkości pamięci RAM otrzyma w tym kryterium 0,00 punktów.
Jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) wielkości pamięci RAM Zamawiający uzna, że zaoferował komputer przenośny z minimalną wielkością pamięci RAM określoną w załączniku 2 A do SWZ.

3. Termin dostawy – 20 %
Maksymalny termin dostawy został określony przez Zamawiającego do 7 tygodni licząc od następnego dnia po zawarciu umowy.

Wykonawcy zostaną przydzielone punkty w następujący sposób:
7 tygodni – 0,00 pkt
6 tygodni – 4,00 pkt
5 tygodni – 8,00 pkt
4 tygodnie – 12,00 pkt
3 tygodnie – 16,00 pkt
2 tygodnie i mniej – 20,00 pkt

Jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) czasu dostawy Zamawiający uzna, że zaoferował czas maksymalny tj. 7 tygodni licząc od następnego dnia po zawarciu umowy.

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, spośród ofert spełniających warunki określone w SWZ, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach uzyska największą liczbę punktów (P). Suma punktów w kryterium „cena”, „zwiększenie wydajności procesora” i „zwiększenie wielkości pamięci RAM”, „termin dostawy” wyliczana będzie według wzoru:
P= C+W+R+T
Gdzie:
P – całkowita liczba punktów przyznana badanej ofercie
C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
W – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Zwiększenie wydajności procesora”
R – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Zwiększenie wielkości pamięci RAM”
T – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Termin dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: zwiększenie wydajności procesora

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zwiększenie wielkości pamięci RAM

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa notebooków (notebook B- ilość 6).

4.2.5.) Wartość części: 35778,91 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać w wyznaczonym terminie udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonej przez niego oferty.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryteria oraz sposób oceny ofert dla części VI
1) Cena brutto zamówienia – 60 %
Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 60,00 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
(najniższa cena brutto)/(cena brutto oferty ocenianej) x60,00 pkt=liczba punktów oferty ocenianej

2)Parametry techniczne – zwiększenie wydajności procesora – 20%

Wydajność procesora dla komputerów przenośnych została określona w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2A do SWZ. Wykonawca, który zaoferuje procesor o wyższej wydajności, niż wskazane przez Zamawiającego minimum, zobowiązany jest podać w Formularzu Ofertowym model procesora, Wydajność Procesora będzie badana na podstawie testów Passmark CPU Mark według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net. Wydruk zawierający wyniki Testów Passmark CPU Mark ze strony http://www.cpubenchmark.net stanowi załącznik 2 C do SWZ

Wykonawca, który zaoferuje zwiększenie wydajności procesora w zakresie:
- od 6201 do 7000 pkt otrzyma 4,00 pkt,
- od 7001 do 8500 pkt otrzyma 8,00 pkt,
- od 8501 do 10000 pkt otrzyma 14,00 pkt,
- do 10001 pkt i więcej otrzyma 20,00 pkt.

Wykonawca, który nie zaoferuje zwiększenia wydajności procesora otrzyma
w tym kryterium 0,00 punktów.

3.Termin dostawy – 20 %

Maksymalny termin dostawy został określony przez Zamawiającego do 7 tygodni licząc od następnego dnia po zawarciu umowy.
Wykonawcy zostaną przydzielone punkty w następujący sposób:
7 tygodni – 0,00 pkt
6 tygodni – 4,00 pkt
5 tygodni – 8,00 pkt
4 tygodnie – 12,00 pkt
3 tygodnie – 16,00 pkt
2 tygodnie i mniej – 20,00 pkt

Jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) czasu dostawy Zamawiający uzna, że zaoferował czas maksymalny tj. 7 tygodni licząc od następnego dnia po zawarciu umowy.

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, spośród ofert spełniających warunki określone w SWZ, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach uzyska największą liczbę punktów (P). Suma punktów w kryterium „cena”, „zwiększenie wydajności procesora” i „termin dostawy” wyliczana będzie według wzoru:
P= C+W+T
Gdzie:
P – całkowita liczba punktów przyznana badanej ofercie
C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
W – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Zwiększenie wydajności procesora”
T – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Termin dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: zwiększenie wydajności procesora

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego(urządzenie wielofunkcyjne - ilość 1)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 11832,56 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać w wyznaczonym terminie udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonej przez niego oferty. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryteria oraz sposób oceny ofert dla części VII
1) Cena brutto zamówienia – 60 %
Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 60,00 pkt, pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
(najniższa cena brutto)/(cena brutto oferty ocenianej) x60,00 pkt=liczba punktów oferty ocenianej

2) Dodatkowa gwarancja – 40%
Minimalny okres gwarancji wynosi:
24 miesiące na sprzęt wymieniony w część VII - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2A do SWZ) oraz na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ);

W sytuacji, kiedy Wykonawca zaproponuje gwarancję na poziomie minimalnym, wymaganym przez Zamawiającego w kryterium „dodatkowa gwarancja”, choćby do jednej ze wskazanych pozycji w danej części otrzyma 0 (zero) pkt.
W sytuacji, kiedy Wykonawca zaproponuje gwarancję zwiększoną
o „12 miesięcy i więcej”, Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:
40 pkt za oferowany okres gwarancji „36 m-cy i więcej” dla część VII.

Warunki gwarancji dodatkowej (przedłużonej) muszą odbywać
się w trybie i na zasadach takich samych jak gwarancja podstawowa.
Zaproponowanie zwiększenia gwarancji o mniej niż 12 miesięcy,
nie będzie dodatkowo punktowane.
Nie wpisanie w formularzu oferty ( załącznik nr 1 do SWZ )
w przewidzianym do tego miejscu żadnej informacji dotyczącej dodatkowej gwarancji odczytywane będzie przez Zamawiającego, jako minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego.

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, spośród ofert spełniających warunki określone w SWZ, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych
we wskazanych wyżej kryteriach uzyska największą liczbę punktów (P).
Suma punktów w kryterium „cena” i „dodatkowa gwarancja” wyliczana będzie według wzoru:
P= C+G
Gdzie:
P – całkowita liczba punktów przyznana badanej ofercie
C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
G – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Dodatkowa gwarancja”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe (dotyczy wszystkich części):
a) w celu potwierdzenia spełnienia wszystkich parametrów oferowanego sprzętu/oprogramowania określonych w załączniku 2 A do SWZ:
- specyfikacja oferowanego sprzętu/ oprogramowania sporządzona przez producenta lub;
- wydruk/i ze stron internetowych producenta lub;
- karty katalogowe produktu lub;
- opis techniczny oferowanego sprzętu/oprogramowania.

b) w celu wykazania, iż oferowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia- załącznik 2 A do SWZ (jeśli dotyczy). Przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć w przypadku zaoferowania sprzętu/oprogramowania równoważnego. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą one, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Wykonawca musi udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe:
a) w celu potwierdzenia spełnienia wszystkich parametrów oferowanego sprzętu/oprogramowania określonych w załączniku 2 A do SWZ:
- specyfikacja oferowanego sprzętu/ oprogramowania sporządzona przez producenta lub;
- wydruk/i ze stron internetowych producenta lub;
- karty katalogowe produktu lub;
- opis techniczny oferowanego sprzętu/ oprogramowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. Wykonawca dołącza do oferty:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale 6 SWZ zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 7 ust. 2 pkt 1) SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia;
2) Przedmiotowe środki dowodowe (dotyczy wszystkich części):
a) w celu potwierdzenia spełnienia wszystkich parametrów oferowanego sprzętu/oprogramowania określonych w załączniku 2 A do SWZ:
- specyfikacja oferowanego sprzętu/ oprogramowania sporządzona przez producenta lub;
- wydruk/i ze stron internetowych producenta lub;
- karty katalogowe produktu lub;
- opis techniczny oferowanego sprzętu/ oprogramowania.

b) w celu wykazania, iż oferowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia- załącznik 2 A do SWZ (jeśli dotyczy). Przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć w przypadku zaoferowania sprzętu/oprogramowania równoważnego. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą one, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Wykonawca musi udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.

3) Dokumenty rejestrowe / pełnomocnictwo:
a) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
b) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę obejmujące swym zakresem umocowanie do reprezentowania w postępowaniu w szczególności do złożenia oferty lub do złożenia oferty i zawarcia umowy, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru;
c) Pełnomocnictwo dla ustanowionego Pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
– dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa
w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp. Sposób przekazania plików z zastrzeżeniem tajemnicy przedsiębiorstwa został opisany w rozdziale 11 ust. 8 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o
którym mowa w rozdziale 7 ust. 2 pkt 1) SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia w
postępowaniu w zakresie, w którym każdy
z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
2. Pełnomocnictwo dla ustanowionego Pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
– dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy zostały opisane w załączniku nr 3 do SWZ. Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy.
2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian i nowych postanowień do umowy możliwe jest tylko w granicach unormowania art. 455 ustawy Pzp.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
5. Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym, że ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-31 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem kanału elektronicznej komunikacji pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-31 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie w wyznaczonym terminie do ich złożenia lub uzupełnienia chyba, że pomimo złożenia przedmiotowych środków oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
2. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
3. Przepisu ust. 1 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert
lub wykazania równoważności oferowanego sprzętu/oprogramowania.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT - Zielonki
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę sprzętu mającego na celu podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w urzędzie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI