Dostawa sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych oraz wykonanie audytu bezpieczeństwa.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrójec
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-11-03
  • ZamawiającyPOWIATOWE CENTRUM MEDYCZNE W GRÓJCU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00411524
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych oraz wykonanie audytu bezpieczeństwa.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM MEDYCZNE W GRÓJCU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142203546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Księdza Piotra Skargi 10

1.5.2.) Miejscowość: Grójec

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@pcmg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych oraz wykonanie audytu bezpieczeństwa.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4404e0db-5523-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411524

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039489/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Dostawa sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych oraz wykonanie audytu bezpieczeństwa.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.pcmg.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pcmg.ezamawiajacy.pl/app/login

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określił w Dziale XIII
SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU
EUROPEJSKIEGO I RADY UE W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
ZOSTAŁA ZAWARTA W DZIALE XXIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.272.23.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

UTM wraz z wdrożeniem

4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nie odrzuconych na podstawie poniższego kryterium.
Lp. Kryteria – dotyczą wszystkich części zamówienia Waga Sposób oceny
1 K1 – Oferowana cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia, 60 % Minimalizacja
2 K2 – Czas dostawy i szkolenia lub wykonania audytu 40 % Minimalizacja
Razem: 100 %

Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do kryterium „K1 – Cena oferty brutto zamówienia podstawowego”:
K1 – waga 60% (Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 punktów)
K1= (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (60),

Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do kryterium „K2 – Czas dostawy i szkolenia lub wykonania audytu”:
K2 – waga 40% (Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów)

Część nr 6
d) K2= Oferowany czas wykonania audytu – do 28.11.2022 r. – 40 pkt
e) K2= Oferowany czas wykonania audytu – do 30.11.2022 r. – 20 pkt
f) K2= Oferowany czas wykonania audytu – do 02.12.2022 r. – 0 pkt

Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium.
Wpisanie w ofercie (Formularzu oferty) terminu innego niż wskazany powyżej lub brak wskazania jakiegokolwiek terminu spowoduje uznanie przez Zamawiającego wykonania audytu do 02.12.2022 r. oraz przyznanie 0 pkt w tym kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy i szkolenia lub wykonania audytu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwer backupu wraz z wdrożeniem

4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nie odrzuconych na podstawie poniższego kryterium.
Lp. Kryteria – dotyczą wszystkich części zamówienia Waga Sposób oceny
1 K1 – Oferowana cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia, 60 % Minimalizacja
2 K2 – Czas dostawy i szkolenia lub wykonania audytu 40 % Minimalizacja
Razem: 100 %

Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do kryterium „K1 – Cena oferty brutto zamówienia podstawowego”:
K1 – waga 60% (Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 punktów)
K1= (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (60),

Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do kryterium „K2 – Czas dostawy i szkolenia lub wykonania audytu”:
K2 – waga 40% (Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów)
Część nr 1-5
a) K2= Oferowany czas dostawy i szkolenia – do 17.11.2022 r. – 40 pkt
b) K2= Oferowany czas dostawy i szkolenia – do 21.11.2022 r. – 20 pkt
c) K2= Oferowany czas dostawy i szkolenia – do 23.11.2022 r. – 0 pkt

Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium.
Wpisanie w ofercie (Formularzu oferty) terminu innego niż wskazany powyżej lub brak wskazania jakiegokolwiek terminu spowoduje uznanie przez Zamawiającego czasu dostawy i szkolenia do 23.11.2022 r. oraz przyznanie 0 pkt w tym kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy i szkolenia lub wykonania audytu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oprogramowanie do backupu wraz z wdrożeniem

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nie odrzuconych na podstawie poniższego kryterium.
Lp. Kryteria – dotyczą wszystkich części zamówienia Waga Sposób oceny
1 K1 – Oferowana cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia, 60 % Minimalizacja
2 K2 – Czas dostawy i szkolenia lub wykonania audytu 40 % Minimalizacja
Razem: 100 %

Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do kryterium „K1 – Cena oferty brutto zamówienia podstawowego”:
K1 – waga 60% (Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 punktów)
K1= (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (60),

Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do kryterium „K2 – Czas dostawy i szkolenia lub wykonania audytu”:
K2 – waga 40% (Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów)
Część nr 1-5
a) K2= Oferowany czas dostawy i szkolenia – do 17.11.2022 r. – 40 pkt
b) K2= Oferowany czas dostawy i szkolenia – do 21.11.2022 r. – 20 pkt
c) K2= Oferowany czas dostawy i szkolenia – do 23.11.2022 r. – 0 pkt

Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium.
Wpisanie w ofercie (Formularzu oferty) terminu innego niż wskazany powyżej lub brak wskazania jakiegokolwiek terminu spowoduje uznanie przez Zamawiającego czasu dostawy i szkolenia do 23.11.2022 r. oraz przyznanie 0 pkt w tym kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy i szkolenia lub wykonania audytu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SOAR/SIEM wraz z wdrożeniem systemu

4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nie odrzuconych na podstawie poniższego kryterium.
Lp. Kryteria – dotyczą wszystkich części zamówienia Waga Sposób oceny
1 K1 – Oferowana cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia, 60 % Minimalizacja
2 K2 – Czas dostawy i szkolenia lub wykonania audytu 40 % Minimalizacja
Razem: 100 %

Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do kryterium „K1 – Cena oferty brutto zamówienia podstawowego”:
K1 – waga 60% (Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 punktów)
K1= (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (60),

Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do kryterium „K2 – Czas dostawy i szkolenia lub wykonania audytu”:
K2 – waga 40% (Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów)
Część nr 1-5
a) K2= Oferowany czas dostawy i szkolenia – do 17.11.2022 r. – 40 pkt
b) K2= Oferowany czas dostawy i szkolenia – do 21.11.2022 r. – 20 pkt
c) K2= Oferowany czas dostawy i szkolenia – do 23.11.2022 r. – 0 pkt

Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium.
Wpisanie w ofercie (Formularzu oferty) terminu innego niż wskazany powyżej lub brak wskazania jakiegokolwiek terminu spowoduje uznanie przez Zamawiającego czasu dostawy i szkolenia do 23.11.2022 r. oraz przyznanie 0 pkt w tym kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy i szkolenia lub wykonania audytu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie dla kadry zarządzającej

4.2.6.) Główny kod CPV: 79632000-3 - Szkolenie pracowników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nie odrzuconych na podstawie poniższego kryterium.
Lp. Kryteria – dotyczą wszystkich części zamówienia Waga Sposób oceny
1 K1 – Oferowana cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia, 60 % Minimalizacja
2 K2 – Czas dostawy i szkolenia lub wykonania audytu 40 % Minimalizacja
Razem: 100 %

Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do kryterium „K1 – Cena oferty brutto zamówienia podstawowego”:
K1 – waga 60% (Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 punktów)
K1= (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (60),

Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do kryterium „K2 – Czas dostawy i szkolenia lub wykonania audytu”:
K2 – waga 40% (Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów)
Część nr 1-5
a) K2= Oferowany czas dostawy i szkolenia – do 17.11.2022 r. – 40 pkt
b) K2= Oferowany czas dostawy i szkolenia – do 21.11.2022 r. – 20 pkt
c) K2= Oferowany czas dostawy i szkolenia – do 23.11.2022 r. – 0 pkt

Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium.
Wpisanie w ofercie (Formularzu oferty) terminu innego niż wskazany powyżej lub brak wskazania jakiegokolwiek terminu spowoduje uznanie przez Zamawiającego czasu dostawy i szkolenia do 23.11.2022 r. oraz przyznanie 0 pkt w tym kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy i szkolenia lub wykonania audytu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie audytu bezpieczeństwa

4.2.6.) Główny kod CPV: 72810000-1 - Usługi audytu komputerowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nie odrzuconych na podstawie poniższego kryterium.
Lp. Kryteria – dotyczą wszystkich części zamówienia Waga Sposób oceny
1 K1 – Oferowana cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia, 60 % Minimalizacja
2 K2 – Czas dostawy i szkolenia lub wykonania audytu 40 % Minimalizacja
Razem: 100 %

Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do kryterium „K1 – Cena oferty brutto zamówienia podstawowego”:
K1 – waga 60% (Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 punktów)
K1= (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (60),

Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do kryterium „K2 – Czas dostawy i szkolenia lub wykonania audytu”:
K2 – waga 40% (Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów)
Część nr 1-5
a) K2= Oferowany czas dostawy i szkolenia – do 17.11.2022 r. – 40 pkt
b) K2= Oferowany czas dostawy i szkolenia – do 21.11.2022 r. – 20 pkt
c) K2= Oferowany czas dostawy i szkolenia – do 23.11.2022 r. – 0 pkt

Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium.
Wpisanie w ofercie (Formularzu oferty) terminu innego niż wskazany powyżej lub brak wskazania jakiegokolwiek terminu spowoduje uznanie przez Zamawiającego czasu dostawy i szkolenia do 23.11.2022 r. oraz przyznanie 0 pkt w tym kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy i szkolenia lub wykonania audytu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O zamówienie może się ubiegać Wykonawca zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, który nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający zgodnie z art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej polegające na posiadaniu odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – akredytację zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. z 2022 r. poz. 1854) – dotyczy części 6 zamówienia, do pozostałych części zamówienia, zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
4) Zamawiający określa warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej;
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednią wiedzę i doświadczenie w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych w wykonywaniu co najmniej 2 usług obejmujących wykonanie audytu bezpieczeństwa o wartości min. 25 000,00 zł brutto każda; w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – dotyczy Części 6 zamówienia, do pozostałych części zamówienia, zamawiający nie określa warunku w tym zakresie,
b) Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował co najmniej dwoma audytorami posiadającymi:
1. certyfikaty określone w wykazie certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu. Wykaz certyfikatów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1999) w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu oraz w rozumieniu art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa (Dz. U. 2022r. poz. 1863) lub,
2. co najmniej trzyletnią praktykę w zakresie audytu bezpieczeństwa systemów informacyjnych, lub
3. co najmniej dwuletnią praktykę w zakresie audytu bezpieczeństwa systemów informacyjnych i legitymujących się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu bezpieczeństwa systemów informacyjnych, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi przepisami, do nadania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych, technicznych lub prawnych.
Wykonawca składa wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – dotyczy Części nr 6 zamówienia, do pozostałych części zamówienia, zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp wraz z ofertą.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia:
a) Certyfikatu akredytacji, jako dokumentu potwierdzającego otrzymania akredytacji przez jednostkę oceniającą zgodność;
b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług tj.:
wykonawca będzie dysponował co najmniej dwoma audytorami posiadającymi:
1. certyfikaty określone w wykazie certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu. Wykaz certyfikatów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1999) w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu oraz w rozumieniu art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa (Dz. U. 2022r. poz. 1863) lub,
2. co najmniej trzyletnią praktykę w zakresie audytu bezpieczeństwa systemów informacyjnych, lub
3. co najmniej dwuletnią praktykę w zakresie audytu bezpieczeństwa systemów informacyjnych i legitymujących się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu bezpieczeństwa systemów informacyjnych, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi przepisami, do nadania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych, technicznych lub prawnych.
Wykonawca składa wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem numer 7 do SWZ.
c) Wykazu usług wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy zgodnie z załącznikiem numer 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp uzna warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Jeżeli w wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa Market Planet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-03 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI