Dostawa serwerów typu blade do środowiska podstawowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa serwerów typu blade do środowiska podstawowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
  • Termin składania wniosków2024-08-20
  • ZamawiającyNARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA Śląski Oddział Wojewódzki
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-02
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00443413
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa serwerów typu blade do środowiska podstawowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA Śląski Oddział Wojewódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015817985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kossutha 13

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-844

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nfz-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nfz-katowice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Jednostka ubezpieczenia zdrowotnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa serwerów typu blade do środowiska podstawowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93cf3bbb-e09b-4327-aea5-f2f8c4712a9b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443413

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00462005/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup 3 serwerów typu blade do środowiska podstawowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://nfz-katowice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie
oświadczeń, wniosków, zawiadomień (w tym przekazywanie dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego) oraz przekazywanie informacji z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w SWZ odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej eZamawiający, w zakładce „Korespondencja”. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nfz-katowice.ezamawiajacy.pl. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma Zakupowa pod numer tel. +48 22 576 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w Rozdziale VI SWZ. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 ze zm.).
Zamawiający wskazuje instrukcję korzystania z Platformy Zakupowej w niniejszym postępowaniu w zakładce „Baza wiedzy”. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta na Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie
zamieszczonym na stronie internetowej https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin oraz uznaje go za wiążący.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): TAK. Kwestie dotyczące klauzuli RODO reguluje SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 14/tp/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów typu blade do środowiska podstawowego wraz z modułami pamięci RAM, zgodnie z zasadami określonymi w SWZ, w tym w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy.
Obok zamówienia gwarantowanego, obejmującego dostawę trzech (3) serwerów typu blade do środowiska podstawowego oraz 20 sztuk modułów pamięci RAM, Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia objętego prawem opcji.
Realizacja prawa opcji będzie polegała na dostawie modułów pamięci RAM we wskazanej przez Zamawiającego liczbie (maksymalnie 16 szt. modułów pamięci RAM). Opis modułów pamięci RAM objętych prawem opcji jest tożsamy (identyczny) z opisem modułów pamięci RAM objętych zamówieniem gwarantowanym.
Oferowany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy oraz wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 roku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący integralną część SWZ. Opis przedmiotu zamówienia określa wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust.2 pzp.
Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy. Projektowane postanowienia umowy przewidując i określając warunki ewentualnej zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, nie naruszają norm art. 455 ustawy Pzp.
Wykonawca winien udzielić 36-miesięczną gwarancję oraz 36-miesięczną rękojmię za wady na przedmiot zamówienia na warunkach określonych w SWZ, w tym w projektowanych postanowieniach umowy i formularzu opis przedmiotu
zamówienia. Bieg okresu gwarancji i rękojmi za wady liczony będzie od dnia podpisania protokołu dostawy, odpowiednio przedmiotu objętego zamówieniem gwarantowanym bądź przedmiotu objętego prawem opcji (realizacja prawa opcji – w zależności od decyzji Zamawiającego).

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Realizacja prawa opcji będzie polegała na dostarczeniu modułów pamięci RAM we wskazanej przez Zamawiającego liczbie (maksymalnie 16 szt. modułów pamięci RAM). Opis modułów pamięci RAM objętych prawem opcji jest tożsamy (identyczny) z opisem modułów pamięci RAM objętych zamówieniem gwarantowanym.
Jako maksymalną wartość opcji rozumie się, to, że cena za moduł pamięci RAM nie może być większa niż cena za moduł pamięci RAM zaoferowana w zamówieniu gwarantowanym.
Realizacja prawa opcji uzależniona będzie od decyzji Zamawiającego (w szczególności od posiadania przez Zamawiającego środków finansowych w odpowiedniej wysokości). Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji bądź w przypadku skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot objęty prawem opcji w terminie 30 dni licząc od dnia poinformowania Wykonawcy o skorzystaniu z prawa opcji, z zastrzeżeniem postanowień §7 projektowanych postanowień umowy.
Zamawiający przekaże Wykonawcy jednorazowo informację o skorzystaniu bądź nieskorzystaniu z prawa opcji w ciągu 90 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Informacja zostanie przekazana Wykonawcy na piśmie. Informacja ta winna zostać przekazana Wykonawcy w taki sposób, aby przysługujący Wykonawcy ww. 30-dniowy termin na realizację prawa opcji upływał najpóźniej w dniu 24.01.2025 r.
W przypadku, gdy termin ten będzie krótszy niż 30 dni licząc od dnia poinformowania Wykonawcy o skorzystaniu z prawa opcji, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, czy zrealizuje zamówienie objęte prawem opcji w terminie krótszym niż 30 dni, a tym samym nieprzekraczającym daty 24.01.2025 r., czy też nie będzie to możliwe - w takiej sytuacji Wykonawca nie jest zobligowany do wykonania prawa opcji. Ustalenia w powyższej kwestii winny zostać dokonane w formie pisemnej w drodze wymiany korespondencji pomiędzy Stronami.
Wykonawca w terminie 7 dni licząc od dnia otrzymania informacji o skorzystaniu z prawa opcji zobowiązuje się wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny za faktycznie zamówioną liczbę modułów pamięci RAM w ramach zamówienia objętego prawem opcji, podaną przez Zamawiającego w informacji o skorzystaniu z prawa opcji.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w wysokości obliczonej jako iloczyn ceny jednostkowej oraz faktycznie zamówionej przez Zamawiającego w ramach opcji ilości sztuk.
W przypadku dokonania zmiany modelu modułu pamięci RAM na model inny niż wskazany przez Wykonawcę w ofercie złożonej w zamówieniu nr 14/tp/2024 w ramach zamówienia gwarantowanego, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w ramach prawa opcji modułów pamięci RAM tożsamych z dostarczonymi w ramach zamówienia gwarantowanego po zmianie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Na podstawie art. 97 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium. Wadium ustala się w wysokości 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej:
BGK o/Katowice Nr 97 1130 1091 0003 9003 7420 0002.
Na potrzeby przelewów międzynarodowych podaje się: SWIFT, tj.: „GOSKPLPW” oraz adres banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument – gwarancja, poręczenie – musi być przekazany zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Jako beneficjenta gwarancji wadialnej dla niniejszego postępowania należy wskazać Zamawiającego.
W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (o którym mowa w SWZ). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 307 ust. 1 ustawy Pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny.
5. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 (art. 97 ust. 5 ustawy Pzp ).
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, wadium (gwarancje, poręczenia - oryginał stosownego dokumentu wadialnego) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej do jego wystawienia w imieniu Gwaranta albo Poręczyciela. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: wadium dotyczące postępowania nr 14/tp/2024 dostawa serwerów typu blade do środowiska podstawowego (nazwa Wykonawcy).
7. Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymał wadium nieprzerwalnie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp (art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp).
8. Zasady zwrotu wadium wykonawcy oraz utraty wadium przez wykonawcę wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego reguluje art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w Rozdziale IX ust. 3 SWZ dla pełnomocnictw.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy.
1. W toku realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany podwykonawcy, wprowadzić podwykonawcę bądź zrezygnować z podwykonawcy. Zmiana, wprowadzenie nowego podwykonawcy bądź rezygnacja winna nastąpić w drodze pisemnego aneksu do umowy.
2. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie przed zakończeniem dostawy objętej przedmiotem umowy, zmiana zostanie uwzględniona w umowie. W przypadku zwiększenia stawki podatku VAT, wynagrodzenie netto z tytułu umowy, w tym także ceny (wartości) netto podane odpowiednio w pkt I i pkt II załącznika nr 2 do umowy, zostanie obniżone w taki sposób, aby po doliczeniu aktualnie obowiązującej stawki podatku VAT, wynagrodzenie nie przekroczyło odpowiednio ceny oferty za zamówienie gwarantowane oraz za zamówienie objęte prawem opcji, złożonej przez Wykonawcę w zamówieniu nr 14/tp/2024, tj. ………… zł brutto w zakresie zamówienia gwarantowanego oraz ………….. zł brutto w zakresie prawa opcji.
W przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT, do cen (wartości) netto podanych w umowie, w tym w załączniku nr 2 do umowy, zostanie doliczony podatek VAT w obowiązującej (niższej) wysokości. Zmiana stawki podatku VAT wraz z wszelkimi jej konsekwencjami zostanie wprowadzona w drodze pisemnego aneksu do umowy.
3. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 451 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiana formy zabezpieczenia musi zostać dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszania jego wysokości. O zamiarze dokonania zmiany formy zabezpieczenia Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem. Zmiana formy zabezpieczenia zostanie wprowadzona stosownym aneksem do umowy.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia przez Wykonawcę, na jego pisemny wniosek i za zgodą Zamawiającego, innego modelu serwera i/lub modułu pamięci RAM niż model wskazany przez Wykonawcę w ofercie złożonej w zamówieniu nr 14/tp/2024, pod warunkiem łącznego spełnienia poniższych przesłanek:
a) inny model serwera i/lub modułu pamięci RAM będzie spełniał wymogi opisane w zamówieniu nr 14/tp/2024, tj. nie będzie gorszy od modelu wskazanego w ofercie Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 14/tp/2024 biorąc pod uwagę kompleksową ocenę parametrów oraz cel zakupu serwera i/lub modułu pamięci RAM;
b) inny model serwera i/lub modułu pamięci RAM nie spowoduje podwyższenia wynagrodzenia odpowiednio za zamówienie gwarantowane oraz za przedmiot objęty prawem opcji (wynagrodzenie może jednak zostać obniżone);
c) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemne oświadczenie producenta serwera i/lub modułu pamięci RAM potwierdzające, iż model serwera i/lub modułu pamięci RAM wskazany w ofercie Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 14/tp/2024 nie jest możliwy do dostarczenia przez Wykonawcę.
Zmiana, o której mowa w niniejszym paragrafie, wymaga sporządzenia pisemnego aneksu do umowy poprzedzonego pisemną zgodą Zamawiającego. Zmiana ta nie ma wpływu na bieg terminu wykonania umowy. Jeżeli zmiana modelu będzie oznaczała obniżenie wynagrodzenia odpowiednio za zamówienie gwarantowane oraz za przedmiot objęty prawem opcji, niniejsze zostanie objęte treścią ww. aneksu do umowy.
W przypadku dokonania zmiany modelu modułu pamięci RAM na model inny niż wskazany przez Wykonawcę w ofercie złożonej w zamówieniu nr 14/tp/2024 w ramach zamówienia gwarantowanego, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w ramach prawa opcji modułów pamięci RAM tożsamych z dostarczonymi w ramach zamówienia gwarantowanego po zmianie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://nfz-katowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia:
1) przedmiot objęty zamówieniem gwarantowanym winien zostać zrealizowany w terminie 45 dni licząc od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem postanowień §7 projektowanych postanowień umowy.
2) przedmiot objęty prawem opcji winien zostać zrealizowany w terminie 30 dni licząc od dnia poinformowania Wykonawcy o skorzystaniu z prawa opcji, z zastrzeżeniem postanowień §7 projektowanych postanowień umowy.
Zamawiający przekaże Wykonawcy jednorazowo informację o skorzystaniu bądź nieskorzystaniu z prawa opcji w ciągu 90 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Informacja zostanie przekazana Wykonawcy na piśmie. Informacja ta winna zostać przekazana Wykonawcy w taki sposób, aby przysługujący Wykonawcy ww. 30-dniowy termin na realizację prawa opcji upływał najpóźniej w dniu 24.01.2025 r. W przypadku, gdy termin ten będzie krótszy niż 30 dni licząc od dnia poinformowania Wykonawcy o skorzystaniu z prawa opcji, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, czy zrealizuje zamówienie objęte prawem opcji w terminie krótszym niż 30 dni, a tym samym nieprzekraczającym daty 24.01.2025 r., czy też nie będzie to możliwe - w takiej sytuacji Wykonawca nie jest zobligowany do wykonania prawa opcji. Ustalenia w powyższej kwestii winny zostać dokonane w formie pisemnej w drodze wymiany korespondencji pomiędzy Stronami.
3) Licencje na wbudowane oprogramowanie dostarczone w ramach umowy (licencje na oprogramowanie komputerowe) zostają udzielone na czas nieoznaczony (art. 435 ust. 1 pzp).
2. Kwestie dotyczące klauzuli RODO reguluje SWZ.
3. Wraz z ofertą (formularzem oferty) należy złożyć:
1) formularz opis przedmiotu zamówienia;
2) informację, o której mowa w art. 225 ust. 2 ustawy pzp;
3) oświadczenie o których mowa w art. 125 ust. 1.;
4) pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy;
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 1 pkt 3 w zw. z art. 7 ust.1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwana dalej UOBN.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie i wdrożenie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji - Istebna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania17-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, szkolenie i pozostałe usługi cyberbezpieczeństwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI