Dostawa serwerów III

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa serwerów III
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-10-21
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Specjalistyczny im.J.Gromkowskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00230770
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa serwerów III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.J.Gromkowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koszarowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-149

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 395 74 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: estolba@szpital.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa serwerów III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddae6016-2bff-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230770

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00101342/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Klaster serwerów - wymiana 1 serwera plus rozbudowa RAMu do 512GB x 3 serwery

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.szpital.wroc.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PN 53/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a. Dostawa serwera dla platformy wirtualizacyjnej Szpitala – wymiana starego urządzenia.
b. Dostawa i instalacja dodatkowej pamięci RAM dla trzech serwerów platformy wirtualizacyjnej
– rozbudowa każdego urządzenia o kolejne 256GB RAM.
c. Usługa aktualizacji środowiska wirtualizacyjnego Szpitala.
2. Szczegółowo zamówienie zostało opisane w Załączniku nr 1 do SWZ – „OPIS PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA”, w tym:
1. Serwer - parametry techniczne wymagane i oferowane.
2. Rozbudowa pamięci RAM w serwerach HPE ProLiant DL380 Gen.9.
3. Usługi.
3. Parametry opisane w Załączniku nr 1 do SWZ jako wymagane parametry technicznoużytkowe
stanowią wymagania graniczne, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty.
4. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określają dodatkowo1.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów, to jest:
a. Dostawa serwera dla platformy wirtualizacyjnej Szpitala – wymiana starego urządzenia.
b. Dostawa i instalacja dodatkowej pamięci RAM dla trzech serwerów platformy wirtualizacyjnej
– rozbudowa każdego urządzenia o kolejne 256GB RAM.
c. Usługa aktualizacji środowiska wirtualizacyjnego Szpitala.
2. Szczegółowo zamówienie zostało opisane w Załączniku nr 1 do SWZ – „OPIS PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA”, w tym:
1. Serwer - parametry techniczne wymagane i oferowane.
2. Rozbudowa pamięci RAM w serwerach HPE ProLiant DL380 Gen.9.
3. Usługi.
3. Parametry opisane w Załączniku nr 1 do SWZ jako wymagane parametry technicznoużytkowe
stanowią wymagania graniczne, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty.
4. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określają dodatkowo
warunki umowne będące załącznikiem nr 6 do SWZ „Warunki umowne”.
5. Wymagany termin gwarancji minimum 36 miesięcy.
warunki umowne będące załącznikiem nr 5 do SWZ „Warunki umowne”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego,
dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.:
a) są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w
którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających
siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP)
oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej - dokument potwierdzający wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed jego złożeniem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie
Wykonawcy w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SWZ, potwierdzające, że wykonawca nie
podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych (Krajowy Rejestr Sądowy lub Centralna Ewidencja
i Informacja o Działalności Gospodarczej), prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
2) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym
mowa w rozdz. IX.1 niniejszej SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak
podstaw wykluczenia w zakresie,
w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw
wykluczenia.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia
wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w
jakim powołuje się na ich zasoby, składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdz. IX.1 niniejszej
SWZ dotyczące tych podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy jest możliwa tylko w przypadkach i na warunkach określonych poniżej:
a) w przypadku zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi
zmiana przepisów prawa podatkowego, w zakresie determinowanym wspomnianymi zmianami,
b) w przypadku działania siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia zewnętrzne o
charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem
umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu
należytej staranności, w zakresie determinowanym wystąpieniem siły wyższej,
c) w przypadku zmian/wejścia w życie powszechnie obowiązujących przepisów prawa; zmiany te
zostaną przeprowadzone w zakresie koniecznym do dostosowania przedmiotu umowy do
obowiązującego stanu prawnego.
Wszelkie zmiany warunków umowy wymagają zgody obu stron na piśmie – pod rygorem
nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: : https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-21 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-19

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI