Dostawa serwerów dla systemów zarządzania uczelnią

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa serwerów dla systemów zarządzania uczelnią
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSanok
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-01-14
  • ZamawiającyUCZELNIA PAŃSTWOWA IM. JANA GRODKA W SANOKU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00337357
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa serwerów dla systemów zarządzania uczelnią

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UCZELNIA PAŃSTWOWA IM. JANA GRODKA W SANOKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371020877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 21

1.5.2.) Miejscowość: Sanok

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 0134655968

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: asabat@pwsz-sanok.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up-sanok.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa serwerów dla systemów zarządzania uczelnią

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e83972c-693d-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00231063/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa serwerów dla systemów zarządzania uczelnią

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.pwsz-sanok.4bip.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.pwsz-sanok.4bip.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w:1) na miniPortalu: w Instrukcji użytkownika znajdującej się pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje2) Regulaminie ePUAP pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal . 2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem
dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany lub wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150
MB. Maksymalny rozmiar maila (razem z załącznikami) nie może przekraczać 100 MB

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DO.262-31.21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa serwerów dla systemów zarządzania uczelnią.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji określają:

2.1. Załącznik nr 1 do SWZ zawierający:
1) Wzór Formularza ofertowego wraz opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
2.2. Załącznik nr 2 do SWZ – Wzór umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze Umowy wraz z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32413100-2 - Rutery sieciowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

37453300-1 - Dyski

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności technicznej lub zawodowej:
[DOŚWIADCZENIE] Wykonawca musi posiadać doświadczenie w postaci należytego wykonania
dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również należycie
wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia
polegającego na dostawie sprzętu podobnego rodzaju, o wartości co najmniej 120 000 zł brutto(sto dwadzieścia tysięcy).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) (jeżeli dotyczy) zobowiązanie, o którym mowa w pkt IX. 4. SWZ,
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jej złożeniem;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego
wymagania, cechy lub kryteria, na podstawie art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga
złożenia przez Wykonawcę następujących przedmiotowych środków dowodowych niezbędnych
do
przeprowadzenia postępowania, tj.:
1.1. dokumentacja techniczna potwierdzająca spełnianie przez zaoferowany sprzęt wymagań
opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ:
1) Załącznik nr 1 do Formularza ofertowego Opis Parametrów Technicznych,
UWAGA:
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

3. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złoży ww. przedmiotowych
środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne,
Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, z
zastrzeżeniem pkt 4 poniżej.
4. Zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający nie wezwie Wykonawcy do złożenia lub
uzupełnienia ww. przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy
służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny
ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta będzie podlegała
odrzuceniu albo będą zachodzić przesłanki unieważnienia postępowania. W takim przypadku,
oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia mogą polegać na
zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie:
a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy
oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca
niemożnością realizacji przedmiotu umowy;
b) powstania nadzwyczajnych okoliczności ( nie będących „siłą wyższą” ), grożące rażącą stratą,
których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy.
c) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne
i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej),
np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nieleżące po żadnej ze stron
umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu
realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do
natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
d) nastąpi konieczność wykonania innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzględnionych w opisie
przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkujących
przesunięciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do ich wykonania.
e) w przypadku, gdy urządzenia będące przedmiotem zamówienia zostaną wycofane z rynku
przez producentów.
f) Zmiany obowiązującej stawki podatku Vat.
2. Istotne postanowienia umowy oraz katalog okoliczności, które mogą spowodować istotne
zmiany postanowień umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 2 do SWZ.
3. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, korekty omyłek pisarskich oraz zmian
będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności
sporządzania aneksu

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-14 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę można złożyć na dwa sposoby: 1) przez miniPortal; 2) przez ePUAP. Szczegóły określa SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-14 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie dwóch kominków wentylacyjnych - Czechowice-Dziedzice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie dwóch kominków wentylacyjnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI