Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa serwera plikowego NAS w obudowie RACK z zainstalowanymi dyskami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Statystyczny w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331553
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. Stanisława Konarskiego 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-066
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 36 69 390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatUSBDG@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bydgoszcz.stat.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa serwera plikowego NAS w obudowie RACK z zainstalowanymi dyskami
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fec75fab-73f3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00466210
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060318/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa serwera sieciowego NAS
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fec75fab-73f3-11ee-9aa3-96d3b4440790
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
angielski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta w rozdziale XIX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zawarta w rozdziale XIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-WAD.271.6.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 44830,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera plikowego NAS w obudowie RACK z zainstalowanymi dyskami do siedziby Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji polegającego na zwiększeniu zamówienia na dostawę do 8 dodatkowych sztuk dysków. Szczegóły związane z prawem opcji opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 12 do SWZ. Miejsce dostawy zamówienia – Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48823000-3 - Serwery plików
37453300-1 - Dyski
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Prawo Opcji – maksymalnie do 8 dodatkowych dysków.
1. Dostawy dysków w ramach prawa opcji będą realizowane przez Wykonawcę na podstawie odrębnych zamówień, wystawionych przez Zamawiającego, po cenach i na warunkach takich samych, jak zamówienie podstawowe oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy.
2. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w całości lub w części.
3. Przedmiot umowy w zakresie przysługującego Zamawiającemu prawa opcji może obejmować dostawę dysków twardych w maksymalnej ilości do 8 dodatkowych sztuk.
4. Zamawiający zastrzega, że liczba dysków twardych przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy.
5. Zamówienie realizowane w ramach prawa opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystanie w części nie stanowi podstaw dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
6. Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego liczbę dysków twardych w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego.
7. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji poprzez przekazanie zawiadomienia,
o którym mowa w ust. 6, najpóźniej do 30 dni od daty podpisania umowy.
8. Brak decyzji ww. terminie oznacza, że zamówienie w ramach prawa opcji nie będzie realizowane.
9. Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 21 od dnia przesłania zawiadomienia do Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Waga kryterium w %
Cena oferty brutto (PC) 60
Okres gwarancji serwer plikowy NAS (PGS)20
Okres gwarancji dyski twarde (PGD)20
W odniesieniu do każdego Wykonawcy, który spełnił warunki udziału w postępowaniu Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie następującego wzoru:
1) Liczba punktów (maksymalnie 60 pkt), którą można uzyskać w ramach kryterium „Cena oferty brutto” zostanie obliczona według wzoru:
Cena najniższa
Cena oferty brutto (PC) = ____________________x waga kryterium (60)
Cena badanej oferty
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Liczba punktów (maksymalnie 20 pkt), którą można uzyskać w ramach kryterium „Okres gwarancji serwer plikowy NAS” zostanie obliczona według następujących zasad:
a) jeżeli Wykonawca wykaże okres gwarancji w wysokości 36 miesięcy oferta uzyska 0 pkt.
b) jeżeli w Formularzu oferty Wykonawca nie określi długości okresu gwarancji, Zamawiający traktował będzie jako ofertowanie przez Wykonawcę minimalnego okresu gwarancji (36 miesiące) wymaganego przez Zamawiającego.
c) za każde dodatkowe pełne 12 m-cy przedłużonej gwarancji – oferta uzyska 10 pkt (maksymalnie
20 pkt. dla gwarancji 60 m-cy), tj.:
• 36 m-cy gwarancji – oferta uzyska 0 pkt.
• 48 m-cy gwarancji – oferta uzyska 10 pkt.
• 60 m-cy gwarancji – oferta uzyska 20 pkt.
d) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy oferta uzyska w kryterium maksymalnie 20 pkt.
e) minimalny okres gwarancji dla zamówienia wynosi 36 miesiące. Jeżeli Wykonawca wskaże okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2b) ustawy, bowiem jej treść nie będzie zgodna z warunkami zamówienia.
Liczba punktów (maksymalnie 20 pkt), którą można uzyskać w ramach kryterium „Okres gwarancji dyski twarde” zostanie obliczona według następujących zasad:
a) jeżeli Wykonawca wykaże okres gwarancji w wysokości 36 miesięcy oferta uzyska 0 pkt.
b) jeżeli w Formularzu oferty Wykonawca nie określi długości okresu gwarancji, Zamawiający traktował będzie jako ofertowanie przez Wykonawcę minimalnego okresu gwarancji (36 miesiące) wymaganego przez Zamawiającego.
c) za każde dodatkowe pełne 12 m-cy przedłużonej gwarancji – oferta uzyska 10 pkt (maksymalnie
20 pkt. dla gwarancji 60 m-cy), tj.:
• 36 m-cy gwarancji – oferta uzyska 0 pkt.
• 48 m-cy gwarancji – oferta uzyska 10 pkt.
• 60 m-cy gwarancji – oferta uzyska 20 pkt.
d) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy oferta uzyska w kryterium maksymalnie 20 pkt.
e) minimalny okres gwarancji dla zamówienia wynosi 36 miesiące. Jeżeli Wykonawca wskaże okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2b) ustawy, bowiem jej treść nie będzie zgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę złożoną przez Wykonawcę, która łącznie (w trzech kryteriach) uzyska najwyższa liczbę punktów. Liczba punktów zostanie ustalona według następującego wzoru:
PS = PC + PGS+PGD
gdzie:
PC – to wartość punktowa za kryterium „Łączna cena”
PGS – to wartość punktowa za kryterium „Okres gwarancji serwer plikowy NAS”
PGD – to wartość punktowa za kryterium „Okres gwarancji dyski twarde”
PS – to suma wartości punktowych za trzy kryteria.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełni wszystkie postawione warunki, nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą łączną liczbę punktów z w/w kryterium. Obliczone punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji serwer plikowy NAS (PGS)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji dyski twarde (PGD)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale VI niniejszego SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
d) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną dostawę serwera o wartości minimum 30 000 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy zł).
Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie realizację jednej dostawy w ramach jednej umowy lub zamówienia, na rzecz jednego podmiotu.
W przypadku niezakończonych umów należy wykazać przedmiot i wartość dostaw zrealizowanych do upływu terminu składania ofert.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu Zamawiający zażąda następujących dokumentów:
a) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy, w zakresie w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załączniku nr 8 do SWZ,
b) oświadczenie Wykonawcy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497), sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ,
c) oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z poźn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznikiem nr 11 do SWZ,
d) Informacja z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych w zakresie art. 7 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do tego rejestru, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
e) odpis lub informacje z Krajowego rejestru sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 109 ust.1.pkt 4 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia okoliczności w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w Rozdziale V SWZ Wykonawca przedłoży:
a) sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ wykaz podobnych zamówień, wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, Wykonawca lub jeden z konsorcjantów, w sposób należyty wykonali lub wykonują co najmniej jedną dostawę serwera o wartości minimum 30 000 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy zł),
b) dowody poświadczające, że dostawa wskazana przez Wykonawcę w wykazie została wykonana należycie, w szczególności zawierające informację o tym, czy została wykonana zgodnie z umową. Zgodnie z postanowieniami § 9 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełniają określone przez Zamawiającego wymagania:
1) Wypełniony wykaz i parametry oferowanego sprzętu, który umieszczony został w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Wykaz musi zawierać wypełnione wszystkie wymagane parametry techniczne (należy obligatoryjnie podać producenta, nazwę i model w tym również kod produktu, part number, itp. - wszystkie oznaczenia producenta konieczne do jednoznacznej identyfikacji oferowanego urządzenia, określające oferowany przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i niebudzący wątpliwości).
Oferty niezawierające prawidłowo sporządzonego wykazu zostaną odrzucone. Wykaz nie podlega uzupełnieniu.
1) Podpisany przez Wykonawcę wydruk ze strony cpubenchmark.net, zapisany w pliku PDF i wykonany nie wcześniej niż 7 dni przed upływem terminu składania ofert. Wydruk wskazanej strony musi być opatrzony widoczną datą wykonania w nagłówku lub stopce i podpisany elektronicznie przez Wykonawcę oraz obejmować:
a) wynik testu dla oferowanego procesora (wartość punktowa Average CPU Mark),
b) wyniki oraz datowanie pozostałych testów porównawczych dla oferowanego procesora oryginalnie zawarte na wskazanej stronie w dniu sporządzania wydruku, Zamawiający nie wymaga tłumaczenia ww. testów na język polski. Oferty niezawierające prawidłowego wydruku zostaną odrzucone. Wydruk nie podlega uzupełnieniu.
2) Oświadczenie własne Wykonawcy, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ, potwierdzające, że:
a) serwis gwarancyjny serwera NAS będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta,
b) serwis gwarancyjny zamontowanych w serwerze NAS dysków twardych będzie realizowany przez ich producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego tego producenta,
c) oferowany serwer NAS, jego części składowe oraz zamontowane w nim dyski twarde są fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy kalendarzowych przed miesiącem, w którym następuje dostawa, nie były wcześniej w żaden sposób używane, nie podlegały odnawianiu i pochodzą z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski. W przypadku braku fabrycznych etykiet z datą roczną i miesiącem produkcji na obudowach serwera plikowego i/lub dysków twardych na Wykonawcy spoczywa obowiązek dostarczenia dokumentów poświadczających datę (rok i miesiąc) wyprodukowania urządzenia i/lub zamontowanych w nim dysków twardych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji tych dokumentów u producenta serwera NAS i/lub u producenta dysków twardych.
Oświadczenie nie podlega uzupełnieniu.
3) Deklarację zgodności CE. Dokument nie podlega uzupełnieniu.
4) Karty produktowe dla:
a) oferowanego serwera NAS i specyfikacje (w języku polskim lub angielskim) umożliwiające weryfikację parametrów oferowanego sprzętu oraz ich zgodności z wymogami zamówienia,
b) oferowanych przez Wykonawcę zainstalowanych w serwerze NAS dysków twardych. Karty produktowe nie podlegają uzupełnieniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w tym w formie konsorcjum:
1) muszą ustanowić i wskazać pełnomocnika do:
a) reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia,
b) albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika Wykonawców, o którym mowa w pkt 1), w oryginale albo w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za należyte wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami.
2. Umowa konsorcjum powinna określać, co najmniej:
1) podmioty składające ofertę,
2) cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa,
3) zasady reprezentacji i prowadzenia spraw,
4) oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia).
3. Umowa konsorcjum nie może być umową przedwstępną ani umową zawartą pod warunkiem zawieszającym. Jeżeli wybrana zostanie oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w terminie przez siebie wyznaczonym.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawę wykonają poszczególni Wykonawcy – Załącznik nr 6 do SWZ.
5. W zakresie nieuregulowanym w SWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U.2020 poz.2415 z poźn. zm).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-16 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-15