Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oraz wdrożenie w infrastrukturze Zamawiającego oprogramowania billingowego niezbędnego do realizacji procesów biznesowych i technicznych (...) przez poszczególnych klientów platformy (CENAGIS)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.gik@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
uczelnia publiczna akademick
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oraz wdrożenie w infrastrukturze Zamawiającego oprogramowania billingowego niezbędnego do realizacji procesów biznesowych i technicznych (...) przez poszczególnych klientów platformy (CENAGIS)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-288a8f43-db39-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00099646/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.51 Pozyskanie, wdrożenie, integracja i konfiguracja oprogramowania billingowego na potrzeby projektu CENAGIS
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Centrum Naukowych Analiz Geoprzestrzennych, Obliczeń Satelitarnych wraz z laboratoriami testowania/certyfikacji produktów geomatycznych (CENAGIS)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/index.php3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal: zp.gik@pw.edu.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” i ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w
związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, że: 1.1. Administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Politechnika Warszawska, Plac Politechniki 1, 00-661 Warszawa; 1.2. Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych, z którym
można skontaktować pod adresem mailowym: iod@pw.edu.pl; 1.3. Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z powyższym
postępowaniem; - dalej zgodnie z zapisami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nd
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/GiK/18/2021/CENAGIS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 350000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia planuje się pozyskanie oraz wdrożenie w infrastrukturze Zamawiającego Oprogramowania niezbędnego do realizacji procesów biznesowych i technicznych związanych z rozliczaniem wykorzystania infrastruktury sprzętowej i programowej przez poszczególnych klientów budowanej w ramach projektu CENAGIS platformy.
W szczególności w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia Wykonawca:
• opracuje szczegółowy harmonogram realizacji zamówienia;
• przeprowadzi analizę przedwdrożeniową;
• opracuje dokumentację analityczno-techniczną systemu;
• dostarczy Oprogramowanie zgodne z zaakceptowaną dokumentacją;
• przeprowadzi integrację dostarczonego Oprogramowania z elementami platformy CENAGIS w zakresie niezbędnym do prawidłowego produkcyjnego wykorzystania dostarczonego Oprogramowania;
• przetestuje Oprogramowanie w obecności przedstawiciela Zamawiającego;
• wykona konfigurację Oprogramowania w zakresie zdefiniowanych w ramach analizy i ustalonych z Zamawiającym pakietów, produktów, cenników, reguł i innych niezbędnych obiektów systemu;
• przekaże niezbędne licencje;
• uruchomi Oprogramowanie produkcyjnie;
• przeprowadzi niezbędny instruktaż dla wyznaczonych administratorów z zakresu opisanego w ramach niniejszego opracowania;
• dostarczy dokumentację powykonawczą;
- dalej zgodnie z SWZ - OPZ DO PRZEDMIOTOWEGO POSTĘPOWANIA
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: SZCZEGÓŁOWO OPISANO W SWZ PKT 18
Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej.
18.1 Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium Waga
Kryterium nr 1 – Cena oferty brutto [PLN] 60%
Kryterium nr 2 – Dodatkowy okres gwarancji 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: DODATKOWY OKRES GWARANCJI
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
9.1 O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 podobne zamówienie, tj. zamówienie polegające na dostawie i wdrożeniu systemu bilingowego dla chmurowej infrastruktury informatycznej co najmniej bilingującej działanie wirtualnych maszyn w architekturze wieloserwerowej,o wartości co najmniej 60 000 zł netto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu Wykonawca (lub
ewentualnie członkowie Konsorcjum), którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, powinien
przedstawić wykaz dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie zgodnie z
formularzem ROZDZIAŁ II.4
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale II.2 SWZ.
10.2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. - DALEJ ZA swz
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Za SWZ: 11. Informacja dla Wykonawców, którzy wspólnie składają ofertę (konsorcja)11.1Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.11.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu natomiast warunek udziału w
postępowaniu ma być spełniony łącznie. Zapisy punktu 9.2 stosuje się odpowiednio. 11.3 W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym
mowa w punkcie 10.1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak
podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zajścia okoliczności októrych mowa w art. 455 § 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.2. W szczególnie uzasadnionych
przypadkach zamawiający dopuszcza istotne zmiany treści umowy w przypadku:a) Zmiany
powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację
przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron;b) Zmian dotyczących podatku od towarów i usług
(VAT). c) Zmianę terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności natury
technicznej uniemożliwiającej realizację umowy, w tym skutkujących koniecznością zawieszenia
wykonywania umowy d) Zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji
umowy (siła wyższa) w terminie umownym, w tym skutkujących koniecznością zawieszenia
wykonywania umowy.3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie
wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego:a) opis zmiany,b) uzasadnienie
zmiany,c) obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie
Wykonawcy.4. Wskazane w ustępie 1 pkt. c) i d) okoliczności nie stanowią bezwzględnego
zobowiązania Zamawiającego do dokonania powyższych zmian w przypadku ich zaistnienia.
Zamawiający dokonując oceny konieczności wprowadzenia zmian objętych ustępem 1 pkt. c) i
d) będzie miał na uwadze obiektywnie zaistniałe w toku realizacji przedmiotowego zamówienia
okoliczności, w szczególności wspólne wszystkim potencjalnym wykonawcom zamówienia,
efektywność i terminowość wykonania zamówienia oraz zasady uczciwej konkurencji i równego
traktowania wykonawców, w szczególności biorących udział w postępowaniu o udzielenie
przedmiotowego zamówienia publicznego.5. Zmiana umowy w każdym przypadku wymaga
formy pisemnej pod rygorem nieważności.