DOSTAWA ORAZ MONTAŻ SYSTEMU ELEKTROAKUSTYCZNEGO , OŚWIETLENIA SCENICZNEGO , TECHNOLOGII...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA ORAZ MONTAŻ SYSTEMU ELEKTROAKUSTYCZNEGO , OŚWIETLENIA SCENICZNEGO , TECHNOLOGII SCENICZNEJ ORAZ SYSTEMU POPRAWIAJĄCEGO AKUSTYKĘ WNĘTRZA SALI BALOWEJ STRZEGOMSKIEGO CENTRUM KULTURY
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzegom
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-08-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyStrzegomskie Centrum Kultury
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-19
  • Numer ogłoszenia575857-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 575857-N-2020 z dnia 2020-08-19 r.

Strzegomskie Centrum Kultury: DOSTAWA ORAZ MONTAŻ SYSTEMU ELEKTROAKUSTYCZNEGO , OŚWIETLENIA SCENICZNEGO , TECHNOLOGII SCENICZNEJ ORAZ SYSTEMU POPRAWIAJĄCEGO AKUSTYKĘ WNĘTRZA SALI BALOWEJ STRZEGOMSKIEGO CENTRUM KULTURY
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Strzegomskie Centrum Kultury, krajowy numer identyfikacyjny 83137900000000, ul. ul. Paderewskiego  36 , 58-150  Strzegom, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 649 44 00, e-mail sck@poczta.onet.pl, faks 74 649 44 01.
Adres strony internetowej (URL): www.sck.strzegom.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.sck.strzegom.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.sck.strzegom.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty składane są w formie pisemnej
Adres:
Strzegomskie Centrum Kultury ul. Paderewskiego 36, 58-150 Strzegom

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ORAZ MONTAŻ SYSTEMU ELEKTROAKUSTYCZNEGO , OŚWIETLENIA SCENICZNEGO , TECHNOLOGII SCENICZNEJ ORAZ SYSTEMU POPRAWIAJĄCEGO AKUSTYKĘ WNĘTRZA SALI BALOWEJ STRZEGOMSKIEGO CENTRUM KULTURY
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż systemu elektroakustycznego, oświetlenia scenicznego , technologii scenicznej oraz systemu poprawiającego akustykę wnętrza sali balowej Strzegomskiego Centrum Kultury . Miejsce wykonania przedmiotu umowy: Strzegomskiego Centrum Kultury II ul.Paderewskiego 1 58-150 Strzegom.2.Przedmiot zamówienia obejmuje :- dostawę, montaż, wykonanie tras kablowych, ułożenie przewodów, uruchomienie urządzeń, strojenie i programowanie systemów, szkolenie, dokumentacja powykonawcza w zakresie:a)Systemu elektroakustycznego,b)Systemu oświetlenia scenicznego,c)Technologii scenicznej,- na podstawie załączonej dokumentacji przetargowej oraz niniejszej SIWZ,-wykonanie, dostawę, montaż adaptacji akustycznej Sali - na podstawie dokumentacji przetargowej oraz niniejszej SIWZ,- wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj:a) instalacji elektrycznej wraz z rozdzielniami dla dostarczonego systemu elektroakustycznego oraz systemu oświetlenia scenicznego na podstawie wytycznych zawartych w dokumentacji przetargowej oraz niniejszej SIWZ,b)systemu sterowania dla istniejącej instalacji oświetlenia ogólnego pomieszczenia - na podstawie wytycznych zawartych w dokumentacji przetargowej oraz niniejszej SIWZ,-wykonanie prac ogólnobudowlanych polegających na naprawie tynków po wykonanych instalacjach, zeskrobaniu i zmyciu starej farby, gruntowaniu, wykonaniu gładzi jednowarstwowych na suficie i ścianach, malowaniu pomieszczenia farbami zmywalnymi na podstawie wytycznych zawartych w SIWZ.,-świadczenie serwisu gwarancyjnego i wykonywanie corocznych przeglądów gwarancyjnych.3.Na dokumentacja przetargową składają się:- PROJEKT POPRAWY PARAMETRÓW AKUSTYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA W PROFESJONALNE URZĄDZENIA AUDIOWIZUALNE WRAZ Z INSTALACJAMI SALI BALOWEJ.- Specyfikacja techniczna minimalnych parametrów materiałów i urządzeń,- Rysunki zawierające przekroje i rzuty z rozmieszczeniem poszczególnych elementów systemów i adaptacji,- Rysunki zawierające schematy systemów elektroakustycznego i oświetlenia scenicznego,- Wytyczne do zaprojektowania instalacji zasilającej i sterującej .4.Wykonawca przed złożeniem oferty może dokonać wizji lokalnej. Koszty dokonania wizji ponosi Wykonawca.5.Zakres zobowiązań Wykonawcy obejmuje:- wykonanie projektu wykonawczego zgodnie z obowiązującymi przepisami, (wykonawca przekaże projekt wykonawczy Zamawiającemu w 2 egz. Jako element dokumentacji powykonawczej),- wykonanie robót budowlanych dla zakresu określonego w niniejszej SIWZ,- dostawę, montaż, uruchomienie i programowanie sprzętu, urządzeń oraz materiałów,- szkolenia z obsługi pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego,- zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy, ubezpieczenie terenu budowy, wszelkich robót przygotowawczych, demontażowych, porządkowych, pomocniczych dla robót podstawowych, robót zabezpieczających,- świadczenie serwisu gwarancyjnego i wykonywanie corocznych przeglądów gwarancyjnych.- koszty wywozu, składowania i utylizacji materiałów rozbiórkowych i odpadów, - koszty zapewnienia bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń, - wykonanie wszelkich badań, prób, pomiarów, określonych w dokumentacji przetargowej oraz które są wymagane przez przepisy prawa bądź uprawnione instytucje, - utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania prac,- uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania,- doprowadzenie Sali oraz przyległych pomieszczeń do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, - wszelkie dodatkowe koszty związane z prowadzeniem robót budowlanych niezbędne do prawidłowego i terminowego ich wykonania,6.Prace montażowe i nudowlane należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP.7.Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji przetargowej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ oraz niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SIWZ, w/w dokumentacją oraz obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej. Roboty ujęte w w/w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty, nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą dodatkowo finansowane przez Zamawiającego.8.Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ dotyczący prac budowlanych ma charakter pomocniczy. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiary robót nie mogą stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia.9.Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na dostarczone urządzenia, sprzęt i materiały oraz wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Gwarancja jakości na przedmiot zamówienia liczona od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag, chyba że producent urządzenia/produktu udziela dłuższej gwarancji, wówczas okres gwarancji zgodny z udzielonym przez producenta.10.Udzielając gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, minimum 1 raz do roku, chyba że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych.11.Wszystkie materiały i urządzenia przed ich wbudowaniem powinny uzyskać akceptację użytkownika i przedstawicieli Zamawiającego - Inspektorów nadzoru inwestorskiego. 12.W cenie ryczałtowej należy ująć wszystkie roboty i prace, gdziekolwiek je opisano lub zasugerowano w opisie przedmiotu zamówienia (czytając łącznie wszystkie dokumenty), ale również te, które nie zostały opisane lub zasugerowane, ale w domyśle są niezbędne dla prawidłowego, zgodnego ze sztuką, wykonania przedmiotu umowy i jego prawidłowego funkcjonowania.13.Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt wykonywanego przedmiotu zamówienia, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zadania.14.Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski oraz nad realizacją robót.15.W terminie W terminie 7 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedłoży uzgodniony z Zamawiającym harmonogram terminowo – rzeczowo - finansowy, uwzględniający poszczególne elementy dostaw i robót i terminy ich wykonania.

II.5) Główny kod CPV: 32000000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
31000000-6
45310000-3
45450000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-16
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-16

II.9) Informacje dodatkowe: 1.Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie : do 16 grudnia 2020r. 2.Przez zakończenie realizacji zadania należy rozumieć datę dokonania pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu zakończenia robót i gotowości do odbioru
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej: 800 000,00 PLN.
Informacje dodatkowe Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia polisy ubezpieczeniowej wraz z dowodami zapłaty wymagalnych składek lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia .
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:a.dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia jako projektant instalacji elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,b.dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia jako kierownik prac w zakresie akustyki i elektroakustyki posiadającą wyższe wykształcenie techniczne w specjalności akustyka oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu i koordynowaniu prac w zakresie akustyki i elektroakustyki, która w ciągu ostatnich 3 lat brała udział przy minimum 3 realizacjach obejmujących adaptację akustyczną i system elektroakustyczny w obiekcie kultury jako kierownik lub koordynator realizacji.c.dysponuje co najmniej 2 osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia jako montażyści rusztowań, posiadającymi uprawnienia montażu rusztowań budowlano-montażowych metalowych nadane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego.d.w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 3 realizacje obejmujące skoordynowane ze sobą: dostawę i montaż adaptacji akustycznej oraz dostawę i montaż systemów : elektroakustycznego, oświetlenia scenicznego, technologii scenicznej w obiekcie kultury z co najmniej 150 miejscami siedzącymi typu: sala koncertowa, filharmonia, dom kultury, sala wielofunkcyjna (obiekt sklasyfikowany w klasie 1261, zgodnie z Dz. U. 1999 nr 112 poz. 1316 Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych) o wartości realizacji co najmniej 700 000,00 zł brutto.Wykonawca musi wykazać, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane w sposób należyty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składa¬nia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz któ¬rych dostawy te zostały wykonane oraz dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy prace zostały wykonane w sposób należyty, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ);2)wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ).3)kopia polisy ubezpieczeniowej wraz z dowodami zapłaty wymagalnych składek lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 800 000,00 zł (potwierdzone za zgodność z oryginałem) .
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Wraz z ofertą Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu trzeciego ,jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 2.Na żądanie zamawiającego Wykonawca składa dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego .3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji , o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.4. Wraz z ofertą wykonawca składa w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia i materiały odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wypełniony załącznik nr 11 do SIWZ oraz karty techniczne, atesty i inne dokumenty, z których będzie wynikać spełnienie przez oferowane urządzenia i materiały wymogów Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Czas naprawy lub dostarczenia urządzenia zastępczego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres , charakter oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w SIWZ oraz wzorze umowy - załączniku nr 8 do SIWZ .
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-27, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Strzegomskie Centrum KulturyAdres: ul.Paderewskiego 36 , 58-150 Strzegom, strona internetowa: www.sck.strzegom.pl , adres e-mail: sck@sck.strzegom.pl2.Inspektorem ochrony danych osobowych jest Jolanta Pawlake-mail: iodo@sck.strzegom.plPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa oraz montaż systemu elektroakustycznego, oświetlenia scenicznego, technologii scenicznej oraz systemu poprawiającego akustykę wnętrza sali balowej Strzegomskiego Centrum Kultury, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.3.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.4.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.5.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.6.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.7.Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.8.Nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady brukarzy - Pszczyna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję poj. pracowników lub brygady brukarskiej do prac przy budowie parkingów, chodników, dróg. Praca na terenie Śląska. Rozpoczęcie prac możliwe od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI