IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Część nr 1 1. Zamawiający przewiduje zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, stanowiącejZałącznik nr 1 do Umowy. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści Załącznika nr 1 do Umowymożliwa jest w przypadkach, w zakresie i na warunkach określonych poniżej. 2. Przewiduje się zmianęterminu realizacji Przedmiotu Umowy : 1) gdy dochowanie terminu jest niemożliwe z uwagi nawystąpienie Siły wyższej określonej w § 14 , która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywaniaPrzedmiotu Umowy; 2) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przyzachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć; 3) gdy konieczne okaże sięprzedłużenie terminu dostawy, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego. - niedłużej jednak niż o 10 dni (kalendarzowych) w ww. przypadkach. 3. Możliwa jest zmiana Umowy: 1) wprzypadku zmian obowiązujących w przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian wUmowie; 2) w innych przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalającychna realizację Umowy zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz postanowieniamiUmowy; - w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakresrzeczowy przedmiotu zamówienia, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacjiprzedmiotu zamówienia; 3) w razie złożenia wniosku o upadłość albo likwidację Wykonawcy,producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/ usługi; 4) w przypadku istotnych problemówfinansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/ usługi, uzasadniających ryzyko, że jego produkt/ usługi lub elementy świadczenia mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości; - w opisanych przypadkach zmianie(w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena Umowynetto/ brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia; 5)gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie możnausunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy wcelu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 6) zmiany zakresu Przedmiotu Umowypowierzonego podwykonawcom; 7) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmianwprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawcą stroną, w tyminstytucjami nadzorującymi Zamawiającego, które mają bezpośredni wpływ na realizację PrzedmiotuUmowy; 8) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń,dotyczących Przedmiotu Umowy, instytucji nadzorującej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;9) zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy Pzp; 10) w przypadkuwycofania z produkcji/sprzedaży jakiegokolwiek Oprogramowania wskazanego w Załączniku nr 1 doUmowy, Wykonawca dostarczy obecnie oferowane oprogramowanie o parametrach nie gorszych odwskazanych w Załączniku nr 2 do Umowy w ramach wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 8 ust. 1Umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego orazprzedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt wycofania Oprogramowaniawskazanego w Załączniku nr 1 do Umowy wraz z konfiguracją oprogramowania obecnie produkowanegocelem akceptacji przez Zamawiającego, 11) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wadoferowanego Oprogramowania, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na zastąpieniu w ramachwynagrodzenia netto, o którym mowa w § 8 ust. 1 Umowy, danego produktu produktem zastępczym,spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w Załączniku 2 do Umowy dla Oprogramowaniazastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad. Wtakim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutorapotwierdzającego fakt spełniania przez produkt zastępczy wymagań określonych w Załączniku nr 2 doUmowy. 4. Nie stanowi zmiany Umowy, zmiana osób, o których mowa w § 15 lub ich danychkontaktowych. Część nr 2 1. Zamawiający przewiduje zmiany zawartej Umowy w stosunku do treścioferty, stanowiącej Załącznik nr 1 do Umowy. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treściZałącznika nr 1 do Umowy możliwa jest w przypadkach, w zakresie i na warunkach określonych poniżej.2. Przewiduje się zmianę terminu realizacji Przedmiotu Umowy : 1) gdy dochowanie terminu jestniemożliwe z uwagi na wystąpienie Siły wyższej określonej w § 14 , która ma bezpośredni wpływ naterminowość wykonywania Przedmiotu Umowy; 2) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych odStron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lubprzewidzieć; 3) gdy konieczne okaże się przedłużenie terminu dostawy, z przyczyn organizacyjnychleżących po stronie Zamawiającego. - nie dłużej jednak niż o 10 dni (kalendarzowych) w ww.przypadkach. 3. Możliwa jest zmiana Umowy: 1) w przypadku zmian obowiązujących w przepisachprawa, powodujących konieczność dokonania zmian w Umowie; 2) w innych przypadkach niezależnychod Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających na realizację Umowy zgodnie ze SzczegółowymOpisem Przedmiotu Zamówienia oraz postanowieniami Umowy; - w opisanych przypadkach zmianie (wtym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, termin wykonaniaprzedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia; 3) w razie złożenia wniosku oupadłość albo likwidację Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/ usługi; 4) wprzypadku istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy,producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/ usługi, uzasadniających ryzyko, że jego produkt/ usługilub elementy świadczenia mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości;- w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowyprzedmiotu zamówienia, cena Umowy netto/ brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposóbrealizacji przedmiotu zamówienia; 5) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęćużytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcierozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 6)zmiany zakresu Przedmiotu Umowy powierzonego podwykonawcom; 7) konieczność wprowadzeniazmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niżWykonawcą stroną, w tym instytucjami nadzorującymi Zamawiającego, które mają bezpośredni wpływna realizację Przedmiotu Umowy; 8) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmianwytycznych lub zaleceń, dotyczących Przedmiotu Umowy, instytucji nadzorującej, w szczególności wzakresie sprawozdawczości; 9) zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144ustawy Pzp; 10) w przypadku wycofania z produkcji/sprzedaży jakiegokolwiek Oprogramowaniawskazanego w Załączniku nr 1 do Umowy, Wykonawca dostarczy obecnie oferowane oprogramowanie o parametrach nie gorszych od wskazanych w Załączniku nr 2 do Umowy w ramach wynagrodzenia netto,o którym mowa w § 8 ust. 1 Umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dopoinformowania Zamawiającego oraz przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutorapotwierdzającego fakt wycofania Oprogramowania wskazanego w Załączniku nr 1 do Umowy wraz zkonfiguracją oprogramowania obecnie produkowanego celem akceptacji przez Zamawiającego, 11) wprzypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego Oprogramowania, Zamawiającydopuszcza zmianę polegającą na zastąpieniu w ramach wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 8 ust. 1Umowy, danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane wZałączniku 2 do Umowy dla Oprogramowania zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lubWykonawcę w związku z ujawnieniem wad. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest doprzedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt spełniania przez produktzastępczy wymagań określonych w Załączniku nr 2 do Umowy. 4. Nie stanowi zmiany Umowy, zmianaosób, o których mowa w § 15 lub ich danych kontaktowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-28, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
2020-10-27 okres w dniach:
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe: