„Dostawa oprogramowania narzędziowego”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa oprogramowania narzędziowego”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-09-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNaukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-18
  • Numer ogłoszenia587109-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 587109-N-2020 z dnia 2020-09-18 r.

Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy: „Dostawa oprogramowania narzędziowego”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy, krajowy numer identyfikacyjny 10464542000000, ul. Kolska  12 , 01-045  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 223 808 200, e-mail zamowienia.publiczne@nask.pl, faks 22 3808201,3808391.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne, https://nask.eb2b.com.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://nask.eb2b.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://nask.eb2b.com.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://nask.eb2b.com.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://nask.eb2b.com.pl/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej na adres Zamawiającego: ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa oprogramowania narzędziowego”
Numer referencyjny: ZZOSE.2111.1.2020.279.RST
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji narzędzowych w podziale na 2 Części: 1) Część nr 1Dostawa 2 szt. oprogramowania Adobe Creative Cloud for Teams All Apps lub równoważne; 2) Część nr2 Dostawa 100 szt. oprogramowania Axence nVision 11.6 lub równoważne wraz ze wsparciemtechnicznym dla: 700 szt. obecnie posiadanych licencji Axence nVision i 100 szt. licencji zakupionych wramach przedmiotowego postępowania.

II.5) Główny kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
72253200-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 7
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu wykazania braku podstawwykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach danej Części zamówienia zgodnie zwymaganiami określonymi w SIWZ. Złożenie więcej niż jednej oferty na daną Część spowodujeodrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę w danej Części postępowania. Treść ofertymusi odpowiadać treści SIWZ. 2. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany Formularz „Oferta”sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Tomu I SIWZ – IDW wraz z: 1)Formularzem cenowym sporządzonym na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Tomu ISIWZ-IDW, 3. Wraz z ofertą powinny być złożone: a) Oświadczenia wymagane postanowieniamiRozdziału VII pkt 1 Tomu I SIWZ - IDW - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załączniknr 3 do Tomu I SIWZ- IDW. b) Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty, chyba, żeupoważnienie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, któreZamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. c) W przypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo doreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu izawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. d) W przypadku zastrzeżenia częścioferty jako tajemnica przedsiębiorstwa na podstawie art. 8 ust.3 ustawy Pzp Wykonawca powinienzałączyć do oferty stosowne wyjaśnienia mające wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowiątajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4. W celuwykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronieinternetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemuoświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (propozycjętreści oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którejmowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp zawarto w Załączniku nr 4 do Tomu I SIWZ – IDW). Wraz zezłożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcąnie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Dokumentyskładane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkaniapoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 5ppkt A lit. a) Tomu I SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym masiedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszonoupadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeliw kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w ppkt 1) powyżej,zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniemosoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miałdotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organemsamorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejscezamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawionenie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Część nr 1 1. Zamawiający przewiduje zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, stanowiącejZałącznik nr 1 do Umowy. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści Załącznika nr 1 do Umowymożliwa jest w przypadkach, w zakresie i na warunkach określonych poniżej. 2. Przewiduje się zmianęterminu realizacji Przedmiotu Umowy : 1) gdy dochowanie terminu jest niemożliwe z uwagi nawystąpienie Siły wyższej określonej w § 14 , która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywaniaPrzedmiotu Umowy; 2) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przyzachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć; 3) gdy konieczne okaże sięprzedłużenie terminu dostawy, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego. - niedłużej jednak niż o 10 dni (kalendarzowych) w ww. przypadkach. 3. Możliwa jest zmiana Umowy: 1) wprzypadku zmian obowiązujących w przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian wUmowie; 2) w innych przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalającychna realizację Umowy zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz postanowieniamiUmowy; - w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakresrzeczowy przedmiotu zamówienia, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacjiprzedmiotu zamówienia; 3) w razie złożenia wniosku o upadłość albo likwidację Wykonawcy,producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/ usługi; 4) w przypadku istotnych problemówfinansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/ usługi, uzasadniających ryzyko, że jego produkt/ usługi lub elementy świadczenia mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości; - w opisanych przypadkach zmianie(w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena Umowynetto/ brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia; 5)gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie możnausunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy wcelu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 6) zmiany zakresu Przedmiotu Umowypowierzonego podwykonawcom; 7) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmianwprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawcą stroną, w tyminstytucjami nadzorującymi Zamawiającego, które mają bezpośredni wpływ na realizację PrzedmiotuUmowy; 8) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń,dotyczących Przedmiotu Umowy, instytucji nadzorującej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;9) zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy Pzp; 10) w przypadkuwycofania z produkcji/sprzedaży jakiegokolwiek Oprogramowania wskazanego w Załączniku nr 1 doUmowy, Wykonawca dostarczy obecnie oferowane oprogramowanie o parametrach nie gorszych odwskazanych w Załączniku nr 2 do Umowy w ramach wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 8 ust. 1Umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego orazprzedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt wycofania Oprogramowaniawskazanego w Załączniku nr 1 do Umowy wraz z konfiguracją oprogramowania obecnie produkowanegocelem akceptacji przez Zamawiającego, 11) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wadoferowanego Oprogramowania, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na zastąpieniu w ramachwynagrodzenia netto, o którym mowa w § 8 ust. 1 Umowy, danego produktu produktem zastępczym,spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w Załączniku 2 do Umowy dla Oprogramowaniazastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad. Wtakim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutorapotwierdzającego fakt spełniania przez produkt zastępczy wymagań określonych w Załączniku nr 2 doUmowy. 4. Nie stanowi zmiany Umowy, zmiana osób, o których mowa w § 15 lub ich danychkontaktowych. Część nr 2 1. Zamawiający przewiduje zmiany zawartej Umowy w stosunku do treścioferty, stanowiącej Załącznik nr 1 do Umowy. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treściZałącznika nr 1 do Umowy możliwa jest w przypadkach, w zakresie i na warunkach określonych poniżej.2. Przewiduje się zmianę terminu realizacji Przedmiotu Umowy : 1) gdy dochowanie terminu jestniemożliwe z uwagi na wystąpienie Siły wyższej określonej w § 14 , która ma bezpośredni wpływ naterminowość wykonywania Przedmiotu Umowy; 2) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych odStron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lubprzewidzieć; 3) gdy konieczne okaże się przedłużenie terminu dostawy, z przyczyn organizacyjnychleżących po stronie Zamawiającego. - nie dłużej jednak niż o 10 dni (kalendarzowych) w ww.przypadkach. 3. Możliwa jest zmiana Umowy: 1) w przypadku zmian obowiązujących w przepisachprawa, powodujących konieczność dokonania zmian w Umowie; 2) w innych przypadkach niezależnychod Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających na realizację Umowy zgodnie ze SzczegółowymOpisem Przedmiotu Zamówienia oraz postanowieniami Umowy; - w opisanych przypadkach zmianie (wtym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, termin wykonaniaprzedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia; 3) w razie złożenia wniosku oupadłość albo likwidację Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/ usługi; 4) wprzypadku istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy,producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/ usługi, uzasadniających ryzyko, że jego produkt/ usługilub elementy świadczenia mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości;- w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowyprzedmiotu zamówienia, cena Umowy netto/ brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposóbrealizacji przedmiotu zamówienia; 5) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęćużytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcierozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 6)zmiany zakresu Przedmiotu Umowy powierzonego podwykonawcom; 7) konieczność wprowadzeniazmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niżWykonawcą stroną, w tym instytucjami nadzorującymi Zamawiającego, które mają bezpośredni wpływna realizację Przedmiotu Umowy; 8) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmianwytycznych lub zaleceń, dotyczących Przedmiotu Umowy, instytucji nadzorującej, w szczególności wzakresie sprawozdawczości; 9) zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144ustawy Pzp; 10) w przypadku wycofania z produkcji/sprzedaży jakiegokolwiek Oprogramowaniawskazanego w Załączniku nr 1 do Umowy, Wykonawca dostarczy obecnie oferowane oprogramowanie o parametrach nie gorszych od wskazanych w Załączniku nr 2 do Umowy w ramach wynagrodzenia netto,o którym mowa w § 8 ust. 1 Umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dopoinformowania Zamawiającego oraz przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutorapotwierdzającego fakt wycofania Oprogramowania wskazanego w Załączniku nr 1 do Umowy wraz zkonfiguracją oprogramowania obecnie produkowanego celem akceptacji przez Zamawiającego, 11) wprzypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego Oprogramowania, Zamawiającydopuszcza zmianę polegającą na zastąpieniu w ramach wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 8 ust. 1Umowy, danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane wZałączniku 2 do Umowy dla Oprogramowania zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lubWykonawcę w związku z ujawnieniem wad. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest doprzedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt spełniania przez produktzastępczy wymagań określonych w Załączniku nr 2 do Umowy. 4. Nie stanowi zmiany Umowy, zmianaosób, o których mowa w § 15 lub ich danych kontaktowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-28, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2020-10-27 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa oprogramowania Adobe Creative Cloud for Teams All Apps lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa 2 szt.oprogramowania Adobe Creative Cloud for Teams All Apps lub równoważne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 7
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa oprogramowania Axence nVision 11.6 lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa 100 szt.oprogramowania Axence nVision 11.6 lub równoważne wraz ze wsparciem technicznym dla: 700 szt.obecnie posiadanych licencji Axence nVision i 100 szt. licencji zakupionych w ramach przedmiotowegopostępowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8, 72253200-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa pomocy dydaktycznych oraz oprogramowania
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: ,,Zakup i dostawa sprzętu informatycznego” w podziale na 5 części”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: DOSTAWA OPROGRAMOWANIA, SUBSKRYPCJI I LICENCJI DLA WITU ZIELONKA
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa licencji dedykowanego oprogramowania Atlassian