Dostawa oprogramowania i licencji dostępowych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa oprogramowania i licencji dostępowych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-05-07
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W ŁODZI
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00293342
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oprogramowania i licencji dostępowych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471696235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowy Józefów 52

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 94-406

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 426373196

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@word.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

wojewódzka samorządowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oprogramowania i licencji dostępowych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74667c5a-fe31-11ee-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293342

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00077078/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oprogramowania i licencji dostępowych na potrzeby WORD w Łodzi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74667c5a-fe31-11ee-885b-8267c0608453

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Wszelkie informacje wskazane w Rozdziale XIV SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje w tym zakresie znajdują się w Rozdziale XIV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązki informacyjne wynikające z RODO poprzez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumencie zamówienia (rozdział XXVIII SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WORD/DO/2300/5/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 170000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania i licencji dostępowych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie 1. Oprogramowanie Microsoft SQL Server 2022 Standard z możliwością downgrade do wersji 2019 - 4 sztuki w tym:
• 1szt. dla Ośrodka w Łodzi
• 1 szt. dla oddziału terenowego w Piotrkowie Trybunalskim
• 1 szt. dla oddziału terenowego w Skierniewicach
• 1 szt. dla oddziału terenowego w Sieradzu
Zadanie 2. Oprogramowanie Microsoft SQL CAL 2022 Device – 107 sztuk w tym:
• 33 szt. dla Ośrodka w Łodzi
• 29 szt. dla oddziału terenowego w Piotrkowie Trybunalskim
• 26 szt. dla oddziału terenowego w Skierniewicach
• 19 szt. dla oddziału terenowego w Sieradzu
Zadanie 3. Oprogramowanie Microsoft Windows Server Standard 2022 16 Core – 1 sztuka w tym:
• 1 szt. dla Ośrodka w Łodzi
Zadanie 4. Oprogramowanie Microsoft Windows Server Essentials 2022 10 Core – 4 sztuki w tym:
• 1szt. dla Ośrodka w Łodzi
• 1 szt. dla oddziału terenowego w Piotrkowie Trybunalskim
• 1 szt. dla oddziału terenowego w Skierniewicach
• 1 szt. dla oddziału terenowego w Sieradzu
Zadanie 5. Oprogramowanie Microsoft Windows Server CAL 2022 Device – 107 sztuk w tym:
• 33 szt. dla Ośrodka w Łodzi
• 29 szt. dla oddziału terenowego w Piotrkowie Trybunalskim
• 26 szt. dla oddziału terenowego w Skierniewicach
• 19 szt. dla oddziału terenowego w Sieradzu
Zadanie 6. Oprogramowanie Microsoft Windows Server CAL 2022 User – 21 sztuk w tym:
• 21 szt. dla Ośrodka w Łodzi
3. Termin dostawy nie dłużej niż 30 dni od dnia podpisania umowy.
4. Elektroniczne klucze produktów w ramach niniejszego zamówienia muszą zostać przypisane do czterech różnych kont Zamawiającego, oddzielnie dla każdego oddziału. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu. Zamawiający wymaga dostarczania oprogramowania ze wszystkimi oryginalnymi, dostarczonymi przez firmę Microsoft i przez nią wymaganymi atrybutami legalności. Uszkodzony atrybut legalności np. uszkodzony hologram itp. traktowany jest jako niedostarczony. Przedstawiona specyfikacja techniczna powinna umożliwić Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanych produktów celem potwierdzenia ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego.
5. Zamawiający skorzysta z przysługującego mu prawa do weryfikacji dostarczonego przedmiotu umowy na etapie dostawy także pod kątem legalności oprogramowania. W ramach odbioru przedmiotu umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji czy oprogramowanie i powiązane z nim elementy identyfikacyjne takie jak: np. certyfikaty/etykiety producenta oprogramowania dołączone do oprogramowania są kompletne, oryginalne i licencjonowane zgodnie z prawem. W powyższym celu Zamawiający może zwrócić się do producenta oprogramowania z prośbą o weryfikację czy oferowane oprogramowanie i materiały do niego dołączone są oryginalne i czy będą uprawniać do użytkowania oprogramowania systemowego zgodnie z prawem. W przypadku zidentyfikowania nielicencjonowanego lub podrobionego oprogramowania lub jego elementów, w tym podrobionych, uszkodzonych lub przerobionych certyfikatów Zamawiający odmówi odbioru przedmiotu zamówienia do czasu dostarczenia oprogramowania należycie licencjonowanego i oryginalnego.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w rozdziale XXII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje: co najmniej 1 dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj. dostawie licencji o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto zrealizowanej dostawy każda i udokumentuje należyte ich wykonanie.

Za dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna dostawę (jednorazową lub sukcesywną – w ramach jednego kontraktu / umowy) licencji wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto (słownie brutto: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) zrealizowanej dostawy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy.

Wzór oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy stanowi załącznik numer 4 do SWZ.
Uwaga:
Oświadczenie składa również każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.


2) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wzór wykazu dostaw wykonanych stanowi załącznik numer 6 do SWZ.

Uwaga:
W wykazie dostaw wykonanych należy wskazać wyłącznie te dostawy, które potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 lit. d rozdziału XI SWZ.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, w wykazie dostaw wykonanych wskazuje tylko te dostawy, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy);
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby oraz pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby – (jeśli dotyczy);
3. Oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik numer 3 do SWZ – jeżeli dotyczy;
4. Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik numer 3 do SWZ – jeżeli dotyczy;
5. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy;
6. Inne dokumenty wymagane ustawą lub niniejszą SWZ, określone do złożenia wraz z ofertą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Nazwy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą zostać wskazane w ofercie.
4) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2.
5) W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców.
6) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant (lider) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Szczegółowe kwestie dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały uregulowane w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień treści zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Szczegółowy opis warunków dokonania takich zmian został zawarty w § 9 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem portalu e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-07 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI