Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Dostawa oprogramowania do wizualizacji i analizy obrazów 3D i 4D z dedykowaną stacją roboczą – 1 sztuka, w ramach realizacji programu „Inicjatywa Doskonałości - Uczelnia Badawcza”.
1.2.21 Oprogramowanie do wizualizacji i analizy obrazów 3D i 4D wraz z dedykowaną stacją roboczą
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
polski
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Zakup i dostawę nowego oprogramowania do wizualizacji i analizy obrazów 3D i 4D z fabrycznie nową dedykowaną stacją roboczą - 1 sztuka, zgodnie z Załącznikiem A do Formularza oferty.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, zawiera Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SWZ. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę elementy były ze sobą kompatybilne i zapewniały pełną funkcjonalność bez konieczności dodatkowych inwestycji ze strony Zamawiającego.
3. Dedykowana stacja robocza wraz z akcesoriami i monitorem musi być fabrycznie nowa, nieużywana, niepowystawowa, wyprodukowana nie wcześniej niż w 2021 roku, musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Dedykowana stacja robocza wraz z akcesoriami i monitorem musi posiadać naklejoną etykietę oryginalnego produktu producenta oprogramowania. Zamawiający wymaga, by na fakturze dodatkowo znalazł się zapis dotyczący zakupu komputera stacjonarnego wraz z nazwą systemu operacyjnego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji, serwisu i zainstalowanego oprogramowania po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela.
4. Udzielenie minimum 12 miesięcy gwarancji na oprogramowanie oraz minimum 12 miesięcy gwarancji na stację roboczą wraz z akcesoriami i monitorem* parametr dodatkowo punktowany, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru.
5. Świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach:
Dotyczy oprogramowania do wizualizacji i analizy obrazów 3D i 4D:
Świadczenie wsparcia technicznego realizowanego przez producenta/ów lub autoryzowany serwis producenta/ów w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia lub on-line. Czas reakcji wsparcia technicznego do 72 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (przesłanego np. przez stronę internetową lub e-mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach oraz każdorazowo potwierdzić przyjęcie zgłoszenia. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika wsparcia technicznego. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 14 dni roboczych od chwili pisemnego zgłoszenia wady (przesłanego np. przez stronę internetową lub e-mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach oraz każdorazowo potwierdzić przyjęcie zgłoszenia.
W okresie gwarancyjnym wszystkie koszty związane z naprawą, wysyłką, ponosi Wykonawca.
Dotyczy stacji roboczej wraz z akcesoriami i monitorem:
Serwis gwarancyjny realizowany na miejscu u Użytkownika (on-site, NBD) przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Czas reakcji serwisu polegającej na usunięciu usterki/awarii przez pracownika serwisu do 48 godzin od momentu potwierdzonego przez serwis przyjęcia zgłoszenia o usterce (przesłanego np. faksem lub e-mailem) zaś w razie niemożności usunięcia jej w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Serwis gwarancyjny wykonywany będzie w siedzibie Użytkownika, jeżeli naprawa ze względu na usterkę/awarie nie może być wykonana na miejscu, Wykonawca zobliguje się zabrać i naprawić sprzęt na własny koszt. Czas naprawy nie może przekroczyć 10 dni roboczych. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii. W całym okresie użytkowania, w przypadku awarii dysk pozostaje u Użytkownika.
6. W przypadku trzykrotnej naprawy komputera stacjonarnego wraz z akcesoriami lub monitora będącego przedmiotem zamówienia lub tego samego jego elementu, a także gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia lub jego elementu na nowy, na własny koszt w terminie 5 dni roboczych od powzięcia wiadomości o okoliczności skutkującej wymianą przedmiotu zamówienia lub jego elementu na nowy.
7. Zaoferowane oprogramowanie musi być zaktualizowane do najnowszej wersji na dzień dostawy. Darmowa aktualizacja oprogramowania do najnowszej wersji w okresie trwania gwarancji.
8. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności w ramach ustalonej wartości zamówienia: zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (wszystkie elementy niezbędne do instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca), wsparcie techniczne, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych.
9. Dostawę sprzętu do: II Katedry Chorób Wewnętrznych im. Profesora Andrzeja Szczeklika, Zakładu Biologii Molekularnej i Genetyki Klinicznej UJ CM, ul. Skawińska 8, 31-066 Kraków.
10. Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 13:00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych.
11. Dostarczenie wraz z dostawą następujących dokumentów: karty gwarancyjne zgodne z zapisami umowy w języku polskim w wersji papierowej, dotyczy stacji roboczej i monitora i certyfikat zgodności lub deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 155 z późn. zm.), potwierdzających oznakowanie CE, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia. Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim. Wykonawca musi wykazać w treści oferty równoważność przedstawionych dokumentów. Brak wymaganego potwierdzenia równoważności lub brak wykazania równoważności w ofercie Wykonawcy stanowić będzie o niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia.
12. Dotyczy stacji roboczej i monitora: Zamawiający wystąpi do Ministerstwa Edukacji i Nauki z wnioskiem o potwierdzenie prawa do zakupu sprzętu z 0% stawką VAT. Uzyskane zaświadczenie Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy, celem wystawienia faktury z 0% stawką VAT.
13. W wycenie należy uwzględnić wszystkie niezbędne koszty związane z dowozem, wniesieniem, montażem przedmiotu zamówienia.
30213300-8 - Komputer biurkowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
39162000-5 - Pomoce naukowe
48324000-5 - Pakiety oprogramowania do sporządzania wykresów
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
Strony internetowe WordPress (one page / firmowe / landing page)
Rabka-Zdrój, Nowy Targ, Mszana Dolna, Zakopane, (małopolskie)
Widoczność w sieci
Kraków (małopolskie)
DEVAGROUP Spółka z o.o.
Kraków (małopolskie)
Projektowanie stron i sklepów internetowych
Kraków, Rzeszów, Tarnów, Dębica, Lublin (małopolskie)
Chrzanow serwis komputerowy, informatyk chrzanow z dojazdem do klienta
Chrzanów (małopolskie)
ALLPLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wieliczka (małopolskie)
Aplikacje webowe, aplikacje mobilne, strony internetowe, utrzymanie
Kraków (małopolskie)
Pixel studio
Chrzanów (małopolskie)
Ładowarki samochodowe sklep.forcell.pl
Kraków (małopolskie)